بی ام وکادیلاک

درگ کادیلاک CT4-V بلک‌وینگ و بی‌ام‌و M3، تقابل قدرت یکسان و گیربکس دستی

کادیلاک CT4-V بلک‌وینگ و ب‌ام‌و M3 هردو با حدود ۴۷۰ اسب بخار قدرت، انتقال قدرت محرک عقب و گیربکس دستی به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

هرچند شاید کادیلاک CT4-V بلک‌وینگ هیجان CT5-V بلک‌وینگ را نداشته باشد اما این ماشین هم سدان هیجان‌انگیزی است که پلت‌فرم مشترکی با شورلت کامارو دارد و زیر کاپوت یک موتور V6 توئین توربو را پنهان کرده است؛ اما آیا CT4-V بلک‌وینگ حریف اصلی‌ترین رقیب خود و موفق‌ترین سدان این کلاس یعنی ب‌ام‌و M3 خواهد شد؟ سم کارلیجن درگی ترتیب داده است تا به این سوال پاسخ دهد.

هردو خودروی حاضر در این درگ محرک عقب بوده و از گیربکس‌های دستی استفاده می‌کنند. روی کادیلاک یک گیربکس شش سرعتهٔ ساخت ترمک نصب شده و نیروی موتور ب‌ام‌و توسط گیربکس ZF منتقل می‌شود. این یعنی در اینجا ضعیف‌ترین و ارزان‌ترین نسخهٔ M3 به مصاف CT4 رفته است زیرا این سدان آلمانی در نسخهٔ قوی‌تر کامپتیشن، نسخهٔ چهارچرخ محرک xDrive و نسخهٔ اتوماتیک با گیربکس هشت سرعته هم ارائه می‌شود؛ بنابراین، پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی S58 ب‌ام‌و در این نسخه ۴۷۳ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و باید وزنی ۱۷۴۲ کیلوگرمی را حرکت دهد.

از سوی دیگر، CT4-V بلک‌وینگ از پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 توئین توربوی LF4 استفاده می‌کند که اولین بار در سال ۲۰۱۶ در ATS-V ارائه شد اما در بلک‌وینگ کمی قوی‌تر شده و ۴۷۲ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند؛ بنابراین، کادیلاک قدرت یکسانی با رقیب آلمانی داشته و از گشتاور بیشتری بهره می‌برد. وزن این سدان آمریکایی هم با ۱۷۴۷ کیلوگرم هم‌سطح M3 است تا همه‌چیز برای برگزاری یک رقابت منصفانه برابر باشد. البته باید توجه داشت که به دلیل دستی بودن گیربکس خودروها، مهارت راننده‌ها هم می‌تواند در نتیجهٔ این درگ‌ها تأثیر داشته باشد. با این توضیح، سراغ تماشای رقابت جذاب این دو سدان اسپرت می‌رویم.

مقایسه مشخصات فنی

بی‌ام‌و M3

کادیلاک CT4-V بلک‌وینگ

پیشرانه ۳.۰ لیتری I6 توئین توربو ۳.۶ لیتری V6 توئین توربو
قدرت ۴۷۳ اسب بخار ۴۷۲ اسب بخار
گشتاور ۵۵۰ نیوتن متر ۶۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته دستی ۶ سرعته دستی
محور محرک عقب عقب
وزن ۱۷۴۲ کیلوگرم ۱۷۴۷ کیلوگرم
قیمت ۷۵,۲۹۵ دلار ۶۲,۸۹۰ دلار

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۰ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۵ دیدگاه‌ها

  1. شاهرخ

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (338 ديدگاه)

    آیا شماهم مثل من فکر میکنین اینا رانندگیشون بده؟
    چون والا تو شهر کوچیک ما با پژو بهتر از اینا دنده عوض میکنن
    یارو انگار داشت به کامیون دنده میداد قشنگ با هربار دنده عوض کردنش یک ثانیه ماشین عقب میفتاد

    موافقم 88
    مخالفم 7
    1. Dan

      ۸ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (605 ديدگاه)

      ب ام و سواره تعویض دندش خوب بود اون یارو کادیلاک سواره انگار با دستی زیاد آشنایی نداره

      موافقم 46
      مخالفم 4
    2. امیر

      ۸ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (689 ديدگاه)

      داداش جالبه بدونی که : بیش تر از ۸۶ درصد آمریکایی ها و کانادایی ها ، رانندگی با ماشین دنده ای و بلد نیستن و اون ۱۴ درصد بقیه هم امثال همین راننده های توی ویدئو هستن !!! پسر بچه های ۱۶ ساله ایرانی بهتر از اینا دنده عوض میکردن !! کلا درگ گذاشتن با گیربکس دستی کار هر کسی نیست ( برای اینکار باید خیلی حرفه ای و با تجربه باشی )

      موافقم 51
      مخالفم 4
      1. MehdiTurbo

        ۸ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (1982 ديدگاه)

        چون اونجا با قیمتی که ما پول ۲۰۶ دنده ای میدیم اونا یه ماشین اقتصادی خوب اتوماتیک میخرن تو ایرانم اگه این وضعیت بود مام همین بودیم این دلیلش راننده حرفه ای بودن ایرانیا نیس مال شرایط اقتصادی افتضاحی که داریم نه هوش توانایی تو دنده عوض کردن
        سر چه چیزایی که خودمون الکی نمیبریم بالا
        یارو تو امریکا شرکت میزنه مثل منصوری و … ما افتخار میکنیم
        تو ناسا کار میکنه ما حس غرور افتخار میکنیم
        جازه بازیگری میگیره تا قبل بد بیراه میگفتیم ما افتخار میکنیم
        حالا خودمون تو زندگیمان هیچ کاری نکردیما اصلا چون نکردیم سر این چیزا افتخار میکنیم

        موافقم 37
        مخالفم 2
    3. ....

      ۸ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (52 ديدگاه)

      دقیقا اینا اصلا بلد نیستن سریع دنده بدن

      موافقم 22
      مخالفم 3
    4. JEEP

      ۸ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (92 ديدگاه)

      دقیقا سوال منم همینه چرا از پتانسیل این ماشینا حداکثر قدرت استفاده نمیکنن شاید چون دوربین از دور اینطوری نشون میده حس نمی‌کنیم ویدیو هایی که از ماشینای آمریکایی من میبینم مخصوصا قدیمیا مثل جت می‌ره جاده رو میکنه

      موافقم 13
      مخالفم 1
    5. توربو شارژ

      ۸ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      درود… اگر تا دور موتور مجاز نزدیک به حداکثر تعویض دنده توسط ct4 انجام میشد نتیجه این نبود

      موافقم 4
      مخالفم 13
    6. محمدهادی

      ۹ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (2151 ديدگاه)

      یه شش ماه این ماشین دست اون یارو باشه فککنم کامل باید بره اوراقی
      واقعا خیلی خشن بی دلیل با دسته دنده رفتار میکنه
      حتی صدای ضربه های دسته دنده بر جایگاه گیربکسش کاملا تو فیلم میوفته
      ببینن توروخدا کیا دارن واسه ما کلیپ پرمیکنن!…

      موافقم 6
      مخالفم 0
  2. فرشاد

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (932 ديدگاه)

    مهندسی ینی چی؟
    ینی ژرمن کار
    تازهحجم موتور بیمر کمتر هم بود

    موافقم 49
    مخالفم 23
    1. سوشیانت

      ۸ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1931 ديدگاه)

      هر موقع سدان های آلمانی تونستن به سرعت بالای ۳۲۰ مثل کادیلاک و دوج برسن اون موقع بیا بگو مهندسی آلمانی فعلا مهندسی آمریکایی حرف اول رو میزنه در ضمن مثل اینکه متن رو خوب نخوندی تو خود متن اشاره شده که خیلی به مهارت راننده ها ربط داره

      موافقم 12
      مخالفم 54
      1. بی خیال اسم 2

        ۸ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (133 ديدگاه)

        آها حالا بی ام و برد به مهارت راننده بود
        ولی حالا اگه کادیلاک می زد می گفتن مهندسی آمریکایی

        والا که سریع ترین سدان ها دست اروپاس

        هر وقت هم آمریکایی ها تونستن سدانی بسازن که بی ام و M5 cs رو شکست داد تو بیا بگو مهندسی آمریکایی

        موافقم 44
        مخالفم 8
        1. Amir Machine

          ۸ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          حالا کاری به این بحثای بچگانه‌ای که راه میندازین ندارم ولی…
          تو پیست ویرجینیا، CT5-V بلک وینگ با اختلاف یه ثانیه M5 CS رو زد…

          موافقم 10
          مخالفم 12
        2. سوشیانت

          ۸ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (1931 ديدگاه)

          هر موقع یه شرکت اروپایی تونست خودش سریع ترین سدان رو بسازه اون موقع بگو دست اروپاییاست دوج به تنهایی این کار رو انجام بده جدا از اون حتی با همکار هم، بازهم نتونستن به قدرت موتور فوق العاده دوج برسن🤣🤣🤣 در ضمن همیشه شما ها سعی میکنین اروپا رو اول نشون بدین نمونش همون داستان کیفیت که دوج اول شده😂😂😂

          موافقم 1
          مخالفم 21
        3. بی خیال اسم

          ۹ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (31 ديدگاه)

          Amir Machine

          داداش پاسخ دادی بعد می گی کاری به بحثتون ندارم

          اگه بر این باشه

          تو درگ رولینگ شتاب هم مقایسه کنیم بعد نیست

          باز حرف های تکراریت سوشیانت😂

          موافقم 5
          مخالفم 0
        4. سوشیانت

          ۹ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (1931 ديدگاه)

          کی به کی میگه حرف هات تکراری خودت صبح تا شب داری حرف تکراری میزنی😂 پرفورمنس شامل قدرت شتاب و سرعت میشه تو سرعت و قدرت که شما اروپایی فن ها هیچ وقت حرفی برای گفتن نداشتین تو شتاب هم که دوج دیمون صد و هفتاد صفرتاصدی زد که اروپا تو خواب هم نمیتونه ببینه🤣🤣🤣

          موافقم 0
          مخالفم 6
        5. Amir Machine

          ۹ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          بی خیال اسم
          درگ و رولینگ؟!!
          توانایی‌های یه ماشین تو پیست بهتر مشخص میشه یا درگ؟!
          بعدم متوجه تفاوت یه ماشین AWD با ماشینی که 670 اسبو فقط به چرخای عقب تحویل میده هستی؟!
          اگه به درگه که تسلا پلد تو درگ هاگرتی M5 CS رو نقطه کرد، پس الان پلد بهترین سدان دنیاس؟

          موافقم 2
          مخالفم 2
        6. بی خیال اسم

          ۱۲ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (31 ديدگاه)

          امیر داداش اون بیشتر برای یک سوپر اسپورت یا اسپرت هست که عیار یک ماشین رو در پیست نشون می ده

          این ماشین بیشتر خانوادگی هست
          و شما حتی مقایسه موتور ترند نگاه کنید M5 cs اول شد و سی تی ۵ دوم

          تسلا هم برقی هست و بحثش جدا

          موافقم 2
          مخالفم 0
      2. فرشاد

        ۸ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (932 ديدگاه)

        بزار حدقل دوروز از رده بندی سرعت سدان که پدال گذاشته بود بگذره بعد دروغ درنگ سرهم کن
        از ده تا هش تاش یوروپ بود اولی هم بنتلی یود حتی با موتور ژرمن اروپا یه کشور نی

        موافقم 19
        مخالفم 3
        1. سوشیانت

          ۸ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (1931 ديدگاه)

          چرا باید بگذره من که مثل امثال شما فرار نمیکنم از چیزی، همون موقع هم جوابت رو دادم گفتم هر وقت یه کمپانی اروپایی به تنهایی تونست به سرعت دوج برسه اون موقع بگو اروپا اوله

          موافقم 1
          مخالفم 20
      3. Alireza

        ۸ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (193 ديدگاه)

        سوشیانت یه سرچ کن تو اینترنت ،رانندگی با سرعت 330 کیلومتر با بی ام وه، اونوقت می فهمی مهندسی المانی یعنی چی⚡⚡⚡💪💪💪💪🇩🇪

        موافقم 23
        مخالفم 5
        1. سوشیانت

          ۸ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (1931 ديدگاه)

          خود بی ام و گفته سرعت رو، رو ۳۰۵ محدود کرده بعد میگی ۳۳۰؟! اون ها تیون شدن

          موافقم 0
          مخالفم 12
        2. فرشاد

          ۸ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (932 ديدگاه)

          محدود کرده ینی چی؟ینی یه موتور با بیشتر از شونصد اسب میتونه بیشتر از اینا را بره ربطی به مهندسی و دوج و بیمر اینا هم نداره

          موافقم 11
          مخالفم 1
        3. سوشیانت

          ۹ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (1931 ديدگاه)

          خب این خودش یه ضعفه که محدود کرده

          موافقم 0
          مخالفم 4
      4. محمدهادی

        ۹ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (2151 ديدگاه)

        سوشیانت وجدانا الان اگر نتیجه فیل چیز دیگری بود جور دیگه یی نمینوشتی؟؟
        نه،خدایی؟

        موافقم 5
        مخالفم 0
  3. محمد

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1486 ديدگاه)

    چه وضع دنده دادنه ، اگه با گیربکس دستی مشکل دارید حداقل بدید یکی که بلده ازش استفاده کنه آزمایش نهایی رو انجام بده

    موافقم 21
    مخالفم 1
  4. زیزیگولو

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (4986 ديدگاه)

    هیچی مثل گیربکس دستی نمیشه
    موافقم👍
    مخالفم👎

    موافقم 49
    مخالفم 13
    1. R/T

      ۸ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (962 ديدگاه)

      👍

      موافقم 8
      مخالفم 0
      1. Kf

        ۸ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (508 ديدگاه)

        👍

        موافقم 7
        مخالفم 0
  5. امیر

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (26 ديدگاه)

    کادیلاک 👍
    بی ام و 👎
    خودم کادیلاک

    موافقم 36
    مخالفم 66
  6. نویدی

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (300 ديدگاه)

    فقط آلمانی حریف آلمانی میشه😉

    موافقم 44
    مخالفم 15
    1. سوشیانت

      ۸ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1931 ديدگاه)

      تو توهم شما ها آره ولی تو واقعیت فقط آمریکایی حریف آمریکایی میشه

      موافقم 5
      مخالفم 32
  7. پیام رحمانی

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (283 ديدگاه)

    چرا ماشینای آلمانی نسبت به بقیه گرونترن

    دلیلشا ببین👆

    موافقم 41
    مخالفم 12
    1. سوشیانت

      ۸ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1931 ديدگاه)

      هیچ دلیل خاصی نداره کادیلاک و دوج با قیمت کمتر پرفورمنس بهتری نسبت به آلمانی های الکی گرون دارن در ضمن اول متن رو بخون بعد واسه خودت نتیجه گیری کن تو متن گفته به مهارت راننده خیلی ربط داره

      موافقم 4
      مخالفم 33
      1. بی خیال اسم 2

        ۸ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (133 ديدگاه)

        آروم باش هیچ اشکالی نداره
        انشالله دفعه های بعدی

        موافقم 25
        مخالفم 3
        1. سوشیانت

          ۸ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (1931 ديدگاه)

          واسه من که اشکالی نداره ولی واسه شما ها خیلی حرص داره که حتی تو خود متن گفت به مهارت راننده ها خیلی بستگی داره حالا برو یه لیوان آب بخور نفس عمیق هم یادت نره

          موافقم 0
          مخالفم 14
  8. RS

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    bmw رو تا پنچر نکنی نمیشه تو درگ بگیریش

    موافقم 43
    مخالفم 8
    1. سوشیانت

      ۸ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1931 ديدگاه)

      ولی همون بی ام و رو اگه در برابر دوج با چهار تا چرخ پنچر هم بذاری باز به دوج نمیرسه

      موافقم 3
      مخالفم 35
      1. محمدهادی

        ۹ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (2151 ديدگاه)

        حقیقت ‌کاملا از نوع رویا پردازیت مشخص شد
        خخخ

        موافقم 5
        مخالفم 1
    2. محمدهادی

      ۹ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (2151 ديدگاه)

      بابا اصن فقط منحصر به این فیلم نیست که
      دیگه برای همه معروفه که
      بی ام و همیشه در درگ و شتاب برنده ست
      اینم از بلک وینگ تون…

      موافقم 4
      مخالفم 1
      1. سوشیانت

        ۹ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (1931 ديدگاه)

        هر وقت بی ام و تونست از اون تاپ اسپید ۳۰۵ مسخرش بیاد بیرون اون وقت با بلک وینگ مقایسش کن در ضمن تو بحث شتاب و درگ که بی ام و آرزوشه با دوج مقایسه شه ولی حتی در حدی نیست که مقایسه بشه

        موافقم 0
        مخالفم 4
    3. محمدهادی

      ۹ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (2151 ديدگاه)

      اصن من کاری با نتیجه درگ نداشتم
      بی ام و که همیشه اکثر موقه ها برنده ست
      فقط به صدای نعره ی موتور بی ام و گوش فرا بدید
      اینه که خطرناکه!

      موافقم 4
      مخالفم 2
  9. R/T

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (962 ديدگاه)

    هردو خوبن

    موافقم 9
    مخالفم 4
  10. Sepehrg

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (36 ديدگاه)

    اساطیر دنده عوض کردنو تو کامنتا مشاهده میفرمایید

    موافقم 17
    مخالفم 0
  11. مازیار

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (137 ديدگاه)

    اثبات عینی و مطلق برتری مهندسی آلمانی در شرایطی تقریبا مساوی (بدون در نظر گرفتن حجم و گشتاور کمتر بی ام و)

    موافقم 35
    مخالفم 11
    1. سوشیانت

      ۸ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1931 ديدگاه)

      واقعا آدم میتونه چند روز به این نتیجه گیری ها و اثبات هاتون بخنده مهارت راننده چه ربطی به مهندسی داره😂

      موافقم 3
      مخالفم 29
      1. مازیار

        ۸ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (137 ديدگاه)

        آره بابا می دونم
        اگه راننده امریکایی ناشی نبود حتما می برد مثل هزار تا درگ قبلش

        موافقم 27
        مخالفم 2
      2. مازیار

        ۸ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (137 ديدگاه)

        فقط اینو نمی دونم
        که امریکا با اون همه قدرت و ثروت و نفوذی که داره چرا نمی تونه چند تا راننده وارد واسه درگ دست و پا کنه که ماشیناش اینطور چپ و راست نقطه نشن

        موافقم 27
        مخالفم 4
        1. سوشیانت

          ۸ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (1931 ديدگاه)

          یعنی الان انتظار داری دوج برای هر مسابقه ی درگی که قراره برگزار بشه راننده بفرسته😐😐😐 میگم کامنت هاتون خنده داره برای همینه😂🤣😂

          موافقم 1
          مخالفم 16
        2. مازیار

          ۸ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (137 ديدگاه)

          نه انتظار ندارم دوج راننده بفرسته چون راننده اش باید از مریخ بیاد

          خیلی دوست داری امریکایی رو بالا بکشی اما همیشه نتیجه عکس میده، باور کن امریکایی هیچ نیازی به این توجیهات غیر منطقی نداره

          راجع به خنده هم بزار بقیه قضاوت کنن کی حرفش خنده داره از جمله همون امریکایی فنی که ازت خواسته بود اگه ممکنه از دوج طرفداری نکنی!

          موافقم 19
          مخالفم 1
        3. سوشیانت

          ۹ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (1931 ديدگاه)

          میشه یکیش رو مثال بزنی که کی نتیجه عکس داشت همیشه اعداد و ارقام شتاب و سرعت و قدرت میگن آمریکایی بهتره چه بخوای چه نخوای اعداد دروغ نمیگن در ضمن برای من مهم نیست که دیگران چی فکر میکنن چون واقعیت با تفکر دیگران عوض نمیشه

          موافقم 0
          مخالفم 6
        4. سوشیانت

          ۹ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (1931 ديدگاه)

          میشه یکیش رو مثال بزنی که کی نتیجه عکس داشت همیشه اعداد و ارقام شتاب و سرعت و قدرت میگن آمریکایی بهتره چه بخوای چه نخوای اعداد دروغ نمیگن در ضمن برای من مهم نیست که دیگران چی فکر میکنن چون واقعیت با تفکر دیگران عوض نمیشه

          موافقم 0
          مخالفم 2
  12. آقای همساده

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (100 ديدگاه)

    لامصب یجوری دنده میده ماشینه دردش نگیره

    موافقم 11
    مخالفم 0
  13. BMW

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1223 ديدگاه)

    خوب دنده عوض نمیشد تو ویدیو مخصوصا کادیلاک ولی بی ام و رو وافعا باهاش عشق کردم باید بی ام ت رو از کار بندازی اگه بخوای برنده بشی که کار آسونی نیست

    موافقم 7
    مخالفم 0
  14. amine

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    اون مرده که توی کادیلاک نشسته بود یکم دیلِی داشت 😂

    موافقم 9
    مخالفم 0
  15. Kamy

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (687 ديدگاه)

    دقت کردین اونام جلو ماشیناشون چیز میز آویزون میکنن😁

    موافقم 10
    مخالفم 0
    1. مجتبی .

      ۹ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1169 ديدگاه)

      خب ایناها جواداشونن

      موافقم 1
      مخالفم 0
  16. حسن

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1354 ديدگاه)

    تنها اشکال مهمی که داشت این بود که راننده ها را با هم عوض نکردن وگرنه همه چی عالی بود .

    موافقم 7
    مخالفم 7
  17. حسن

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1354 ديدگاه)

    اصل مهم در درگ دنده ای عوض کردن راننده هاست اگه دقت کنید تفاوت فاصله در درگها کاملا مشهوده و این یعنی راننده هم مهمه باید راننده ها هر کدوم با هر خودرو دو بار رانندگی میکردن .
    هر چند تو این ویدئو ب ام و برده و باید بهش تبریک گفت.

    موافقم 11
    مخالفم 1
  18. حسین دهمرد

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    طرف یجوری رکورد کامنتا رو زده انگار صاحب کادیلاکه. حالا چند صدم ثانیه اینور اونور مهمه مگه؟

    موافقم 11
    مخالفم 1
  19. خخخ

    ۸ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (244 ديدگاه)

    کادیلاک عالی می‌نوازد
    اصالت کادیلاک حرف اولو میزنه

    موافقم 3
    مخالفم 16
    1. آلمانی باز

      ۹ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (137 ديدگاه)

      حالا بازم خودت میدونیا ولی اگه من بودم جلو M3 حرف از اصالت نمیزدم…

      موافقم 6
      مخالفم 0
  20. M/D

    ۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (207 ديدگاه)

    الان اگه یه راننده ایرانی با نیسان ماکسیما a33 دنده ای تو این درگ حضور پیدا می کرد این دو تا رو با خاک یکسان می کرد
    اینا رانندگی بلدن؟😂🤣
    اگه یه روز بنا به دلایلی مجبور شدن ماشین گیربکس دنده ای بگیرن و باهاش سفر برن موقعی که به مقصد برسند فکر کنم تازه به دنده ۵ رسیده باشند
    کلا جماعت اونها راحت طلبن
    مثل ما نیستند مجبور باشن هر چی که شد سوار شن

    موافقم 2
    مخالفم 2
  21. حمیدرضا

    ۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (159 ديدگاه)

    ماشالا امریکن کارز ماشالا اصالت ماشالا تَوَهُم 🤪

    موافقم 12
    مخالفم 4
    1. Javad

      ۱۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (32 ديدگاه)

      ماشاالله سوشیانت یه طوری تعصب آمریکا رو میکشه که خود آمریکایی هاهم اینقدر تعصبش رو نمیکشن😂😂

      موافقم 3
      مخالفم 0
  22. ابوالفضل

    ۱۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (179 ديدگاه)

    لانچ و تعویض دنده راننده کادیلاک خیلی بد بود
    عملکرد راننده بی ام و خیلی بهتر بود
    اگر جای راننده ها عوض میشد نتیجه متفاوت می بود

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا