به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از مدل بهبود یافته فراری SF90 منتشر شده است. احتمال دارد این خودرو که کیت آیرودینامیک جدیدی دارد با پسوند LM عرضه شود.
در حال حاضر غیرممکن است ویژگیهای متمایز فراری SF90 را با سایر خودروها اشتباه گرفت و به همین خاطر با دیدن تصاویر جاسوسی موردبحث میفهمیم که با چه خودرویی روبرو هستیم. پروتوتایپی که مشاهده میکنید بهصورت غیررسمی با نامه ورزیونه اسپچیاله شناخته میشود و تغییرات آیرودینامیکی رخ داده در آن بیشتر از نصب بال عقب بزرگ هستند.
این تصاویر جاسوسی بهترین نما از خودروی موردبحث را ارائه میکنند و برخی منابع خبری اظهار داشتهاند احتمال معرفی این ابر خودروی ایتالیایی با نام فراری SF90 LM وجود دارد. در بخش جلو میتوانیم ورودیهای عریض و لبه اسپویلر قابلتوجه را مشاهده کنیم. همچنین در روی کاپوت خودرو شاهد استفاده از پوشش استتاری برای پنهان کردن ورودیهای هوای بیشتر هستیم. با حرکت به سمت عقب خودرو میتوانیم ورودیهای جانبی جدید برای پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو را تشخیص دهیم.
البته جادوی واقعی در بخش پشتی فراری SF90 LM رخ داده است. این خودرو کمی طویلتر از نسخه استاندارد SF90 به نظر میرسد و دیفیوزر نصب شده نیز بزرگتر و گیراتر از قبل است. همچنین میلههای افقی بین خروجیهای اگزوز وجود دارد. به این موارد باید بال عقب بزرگ و قابل تنظیم را اضافه کنیم که آماده تولید داون فورس زیاد خواهد بود. به همین خاطر انتظار میرود SF90 LM هایپرکاری پیست محور باشد هرچند مجوز تردد در جادهها را نیز خواهد داشت.
این خودرو احتمالاً با قدرت بیشتری نیز تولید خواهد شد. البته SF90 از نظر خروجی پیشرانه هیچ کمبودی ندارد و قوای محرکه هیبریدی آن ۹۸۶ اسب بخار قدرت تولید میکنند که از این میان ۷۶۹ اسب بخار به پیشرانه درونسوز و ۲۱۷ اسب بخار نیز به سه پیشرانه برقی تعلق دارند. حالا باید منتظر ماند و دید در نسخه LM چه تغییراتی رخ خواهد داد. حدود یک سال است که نسخههای پیشتولیدی این خودرو در معابر عمومی دیده میشوند و میدانیم که ایتالیاییها به دنبال معرفی آن در سال جاری میلادی هستند. انتظار میرود در ماههای آینده رونمایی رسمی نسخه ارتقا یافته SF90 را شاهد باشیم.
Hamidreza
۱۷ خرداد ۱۴۰۲خدایا…! عجب چیز گادیه…
Hamidreza
۱۷ خرداد ۱۴۰۲فراری و لامبورگینی تو روی هم کم نمیارن…😁
محمدهادی
۱۷ خرداد ۱۴۰۲دقیقا مشخصه فراری این ارتقارو برای عقب نیوفتادن از کورس با روئلتو بیرون داده
خواسته تاحد ممکن جلوی افت فروش مقطعی بدلیل هیجان از رونمایی روئلتو رو بگیره
بنظرم با این ارتقا روی اس اف نود،تا حدی میتونه اینکارو در مقابل رقیب سرسختش انجام داده باشه
باید بریم جلوتر…
مازیار
۱۷ خرداد ۱۴۰۲همون نسخه قبلی SF90 هم نه تنها ار روئلتو عقب نیست بلکه سرتره تازه رقیب روئلتو از فراری نسخه هشت سیلندرش نیست
مدلهای مختلف لامبورگینی هیچوقت به لحاظ عملکرد تهدیدی برای رقیب مستقیمشون از فراری نبودن
Amin
۱۷ خرداد ۱۴۰۲دقیقا آقا مازیار
چونکه اس اف نود معمولی ، حدود ۵ سال قبل از روئلتو تولید شده ولی با این وجود اصلا هم احساس قدیمی بودن نمیکنه … از نظر فنی هم ۲۵ اسب بخار ضعیف تره اما از اون سمت حدود ۲۰۰کیلوگرم وزن کمتری داره …و خیلی نکات فنی دیگه که اس اف نود توی اونها برتری داره و توی این چند سال پرچمداری خودش رو حفظ کرد
این نسخه هم کیت آیرودینامیکی خیلی بزرگی رو دریافت کرده و تغیرات اش خیلی گسترده هست و قابل مقایسه با روئلتو نیست
R
۱۷ خرداد ۱۴۰۲تهدید نبودن؟ سرتره؟ خدایی چی میزنید
مازیار
۱۷ خرداد ۱۴۰۲کاملا مشخصه امین جان
با همچین اسپویلری در جلو و عقب اونم از فراری که خیلی اهلش نیست، معلومه که هیولایی در راهه
HFball
۱۸ خرداد ۱۴۰۲گریه کن sf90 هیچوقت دیگه نمیتونه هیجان روئلتو رو داشته باشه
حجم فروش لامبورگینی که دیگه جای خودشو داره
لامبورگینی خیلی وقته ثابت شده هست با این دلقک بازیای فراری چیزی از محبوبیت لامبو کم نمیشه
Hamidreza
۱۷ خرداد ۱۴۰۲فقط منتظر جانشین ۸۱۲ هستم تا با رووئلتو رقابتی جذاب داشته باشه .
دو تا v12 هیبریدی میتونن خیلی هم دیگه رو به چالش بکشن
Saeedjam
۱۷ خرداد ۱۴۰۲کامنت اول
امیدوارم درحد نسخه های fxxk و نسخه evo باشه
AMANTE
۱۷ خرداد ۱۴۰۲مطمئن ان در پیست عملکرد خیره کننده ی داره ولی حیف که نمیشه فهمید، چون فراری علاقه ی به جهنم سبز نداره.
به نظرم میتونه رکورد AMG One رو بزنه.
HFball
۱۸ خرداد ۱۴۰۲هروقت فراری ها تونستن هندلینگ توی پیج در حد لامبورگینی داشته باشن میشه اینو گفت
yaazid
۱۷ خرداد ۱۴۰۲رینگارو 🤤
Joker
۱۷ خرداد ۱۴۰۲به به،اومده درو کنه…
Tesla
۱۷ خرداد ۱۴۰۲بیچاره فراری داره خودشو به آب و آتیش میزنه تا جلوی تسلا آبروشو حفظ کنه !! ( ولی نمیتونه ) با موتور بنزینی و هیبریدی و … این مسخره بازیا نمیشه پلد کبیر و شکست داد ، تو درگ carwow به صورت رسمی مت واتسون توی پیج اینستا گفت : برای اینکه رقابت عادلانه تر بشه ، تسلا روی حالت drag strip قرار نگرفت ولی با این وجود باز هم sf90 حریفش نشد ( اگه روی drag strip بود بر اساس ویدئو های درگ تایمز : راحت ۰/۵ تا ۰/۷ ثانیه توی ۴۰۰ متر اختلاف مینداخت ) ، فراری اگه میخواد طلسم شکست خوردنش جلوی سدان خانوادگی تسلا رو تموم کنه ، باید هر چه زودتر مدل تمام برقی رونمایی کنه ( که هر چند اونم از رودستر کبیر شکست خواهد خورد )
Amir
۱۷ خرداد ۱۴۰۲بحث درگ نیس بحث پیسته
الان باید تسلا کبیر شما ی فکری به حال خودش کنه برای تقابل تو پیست
البته باید قبلش ترمز هاشو چک کنه ی وقت اتیش نگیره
amir-z
۱۷ خرداد ۱۴۰۲اصلا فراری تسلا رو در حدی نمیدونه که بخواد با خودش مقایسه بشه🥲🥲
HamiD
۱۷ خرداد ۱۴۰۲جناب فراری در حال توسعه خودروی پیست محور هست ؛ نه درگستر!
امیدوارم تفاوت این دوتا رو بدونی …
تشنه توجه :))
M.L.D
۱۷ خرداد ۱۴۰۲اصلا چه ربطی به تسلا داره
حمیدرضا
۱۷ خرداد ۱۴۰۲توی اون درگ به وضوح مشخص بود که راننده فراری جوری میرونه انگار داره میره سبزی فروشی. تایم فراری 0.6 با تایم ایده آل فاصله داشت.
amirmohammmad
۱۷ خرداد ۱۴۰۲همین تسلای کبیری که تو میگی یه یوتیوبری که تسلاش رو هم تازه خریده بود ، درش رو محکم بست دل وروده در از طرف داخل (کابین ) ریخت بیرون 🤣🤣🤣😆😆😆⚡️⚡️⚡️⚡️💪💪
فرشاد
۱۸ خرداد ۱۴۰۲اخه اصلا فراری دظلا رو به عنوان یه خودروساز به خساب میاره؟
فراری صاحب اصالت و خالق پرستیژ و صاحب سبک هس وقار یه فراری رو فقط به وسیله حماقت میتونی کنار یه مخلوط کن بزاری
انتظار داری سازنده اسبای مارانلو که هرکدوم بعد ده سال یه کلکسیونی میلیون دلاری میشن بیاد یه ماشینی تولید کنه که با یه مخلوط کن چاردر را برع؟
ا
amir-z
۱۷ خرداد ۱۴۰۲خود sf90 stradale توی درگ همه ماشین هارو قورت میداد این دیگه تو پیست هم به کسی رحم نمیکنه🚀🚀🚀
ایران
۱۷ خرداد ۱۴۰۲هدف این مدل اصلا درگ نیست پیست محوره باید دید تو پیست ها چطور عمل میکنه وگرنه خوب به شتاب باشه الکتریکی همه میدونن به خاطر گشتاور آنی سریعترن یه چی مثل لوسید ایر سافایر رقیب این مدل هم لامبورگینی روئلتو هست
وی
۱۷ خرداد ۱۴۰۲احتمالا طراحیش خیلی بهتر از sf90معمولی میشه چونکه 488 هم وقتی معرفی شد طراحیش به خوبی قبلی ها نبود ولی نسخه پیستا واقعا بازی رو عوض کرد و طراحی فوق العاده ای داشت
از نظر پرفورمنس هم که یه هیولای واقعی خواهد بود
^MSP^
۱۷ خرداد ۱۴۰۲رینگاش همینقدر گندس یا چون در حال حرکته اینطوریه؟
رینگاش واقعا زیباست
GT
۱۷ خرداد ۱۴۰۲رو رینگ ۶ا پوشش آبی هست نمیشه به طور دقیق اندازش رو حدث زد
GT
۱۷ خرداد ۱۴۰۲*رینگ ها *
BMW
۱۷ خرداد ۱۴۰۲فراری و لامبو عین دوتا بچه هستند که نمیخواین جلوی هم کم بیارن دمشون گرم ولی یه چیزی میخوایم بگم درسا ربطی به این مطلب نداره ولی میگم آقای اشتری یه سوال داشتم تاریخچه پراید در اصل مال کدوم کشور چون هم داشتن بعضی از مقاله ها رو میخوندن و بعضی هم بهم گفتند پراید رو اول فرانسه و بعد داده به کره و ما با کره پراید رو میشناسیم آیا این درست هست یا نه؟
ایران
۱۷ خرداد ۱۴۰۲قبلن مقالش تو همین پدال کار شده بود بگردید پیدا میکنید قبل از کره و اصل پراید از شرکت فورد بوده با یه اسم دیگه اگه درست یادم باشه فستیوا بود یا یه همچین چیزی
Siyavash
۱۷ خرداد ۱۴۰۲سلام دوست عزیز…پراید در اصل اول در آمریکا فکر کنم توسط شرکت فورد پایه ریزی شد بعد کره ای ها خریدنش بعد همینطوری چرخید و سر از بهشت ماشین هایه دنیا یعنی ایران در آورد.. خلاصه و مفید 😁
.Amir hossein.T
۱۷ خرداد ۱۴۰۲خیلی زشته
Siyavash
۱۷ خرداد ۱۴۰۲فقط دارم دعا میکنم وزنش کمتر شده باشه ..از نظر قدرت هیچی کم نداره و عالی هست حالا به نظرم شتیو شاید بهش حدود ۱۰۰ اسب یا کمتر بهش اضافه شده باشه اما حس میکنم رژیم خوبی گرفته باشه…آخه که اگر ۱۰۰ کیلو کم کرده باشه یا ۱۵۰ کیلو…واقعا اونوقت تویه پیست ویرانگر میشه و یه راست میره برا رقابت با بنز on…
Siyavash
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ولی حس میکنم نسخه پیست محور gt296اگه ساخته بشه از نسخه پیست محور sf90 هم بهتر باشه و دلیلشم این که همینطوری استاندار ۱۰۰ کیلو از sf90سبک تر هست و قدرتشونم تقریبا در یه سطح هستن…بعدشم gg296اگه اشتباه نکنم تمام قدرت رو به چرخ هایه عقب میده برعکس برادر بزرگش..