فورد

قول مدیرعامل جدید فورد: تولید خودروهای ارزان‌قیمت‌تر

کمپانی فورد مدیرعامل جدیدی را انتخاب کرده و دیروز اولین روز کاری رسمی او بوده است. جیم فارلی در سال ۲۰۰۷ نیز تأثیر مثبتی داشته و حالا به دنبال استارتی متفاوت برای این خودروساز قدیمی است. جدای از تلاش‌های فارلی برای بهبود وضعیت مالی خود، مرد شماره یک این شرکت می‌خواهد به مشتریان آنچه را می‌خواهند اعطا کند. بخشی از برنامه‌های فارلی اضافه کردن خودروهای ارزان‌قیمت بیشتر به سبد محصولات خود در آمریکای شمالی است.

علاوه بر اینکه فورد به دنبال تولید خودروهایی با قیمت‌های پایین‌تر خواهد بود ویژگی‌های ارزش‌افزوده‌ای همچون بهبودهای فنی و هزینه‌های مالکیت کم در بلندمدت را نیز مدنظر قرار خواهد داد. همه این موارد بخشی از برنامه‌های فورد برای دستیابی به درآمد پایدار ۸ درصدی است که شامل عرضه محصولات سودده تر و گسترش تجارت خودروهای تجاری نیز می‌باشد.

فارلی گفته است:

در طول سه سال گذشته و با مدیریت جیم هکت ما پیشرفت معنی‌داری داشتیم و به شرکتی رو به رشد و سودده تبدیل شدیم. هم‌اکنون زمان تغییرات دیگری فرا رسیده است. ما می‌خواهیم همانند یک چالشگر رقابت کنیم و با تولید محصولاتی عالی تجربه مالکیت فوق‌العاده‌ای را به مشتریان اعطا نماییم.

جان لالر مدیر مالی جدید فورد نقش مهمی در پیشرفت این کمپانی ایفا خواهد کرد. او جایگزین تیم استونی شده که روانه شرکت دیگری شده است. لالر در نهایت با مدیر اطلاعات جدید همکاری خواهد کرد زیرا مدیر کنونی در پایان سال بازنشست خواهد شد. مدیر بازاریابی کنونی نیز روی لینکلن تمرکز خواهد کرد و فضا برای حضور مدیر جدید در این پست فراهم خواهم شد.

احتمالاً فورد علاقه زیادی به ارائه محصولات خود به عموم مردم دارد. شاید علاقه برخی خودروسازان به عرضه محصولات ارزان‌قیمت به معنی احیای دوباره سدان ها و هاچبک ها در بازار آمریکا باشد. اگرچه فورد این موضوع را به‌صورت صریح رد نکرده اما گفته که همچنان در آینده روی کراس اوورها، شاسی بلندها و پیکاپ ها متمرکز خواهد بود. موستانگ هنوز هم بخشی از برنامه‌های فورد را به خود اختصاص داده و احتمالاً از قوای محرکه الکتریکی شده نیز استفاده خواهد کرد.

2015 Ford Mustang ecoboost

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. nikzad

    ۱۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (282 ديدگاه)

    در دنیای فلسفه و همچنین صنعت خودرو سازی یک نظریه وجود دارد به نام فوردیسم.مفهوم این نظریه تولید خودرو های بیشتر اما ارزان تر است.شرکت هایی همچون خود فورد و بیشتر شرکت های ژاپنی و چینی و امریکایی از این روش برای سود دهی استفاده میکنند که کاملا در تضاد با شرکت هایی همچون فراری و پورشه و… است البته کاری به خاص بودن ندارم و فقط این یک نوع روش سود دهی است.علاوه بر خودرو صنعت های دیگر هم از روش فوردیسم استفاده میکنند که تعداد بیشتری دارند اما ارزان تر!در کل چکیده کلام بنده این بود که کمپانی فورد آنقدر معتبر است که یک نظریه را به خودش نسبت داده و این نشانه طرز تفکر درست طی سال های تاسیس شرکت است.

    موافقم 24
    مخالفم 2
  2. nikzad

    ۱۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (282 ديدگاه)

    عکس دوم مرحوم gt350?

    موافقم 18
    مخالفم 1
    1. Hamidreza

      ۱۳ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2447 ديدگاه)

      آخ گفتی!
      قبلیه داشت میرفت گفت حالا که دارم میرم بیام دل طرفدارا رو خون کنم برم!

      موافقم 11
      مخالفم 1
  3. Ali

    ۱۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (267 ديدگاه)

    خیلیم عالی
    امیدوارم روزی برسه که فورد بالا تر از تویوتا کم استهلاک ترین ماشین هارو عرضه کنه

    موافقم 5
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا