لکسوسمرسدس بنز

مقایسه مرسدس بنز S450 با لکسوس LS500

رقابت بین پرچمداران آلمان و ژاپن!

کمتر کسی را می‌شناسم که S-Class بنز را نشناسد، می‌توان گفت همه مردم حداقل یک‌بار اسم  S-Class شنیده‌اند. S-Class سال‌هاست در رده سدان‌های لوکس یکه‌تازی کرده؛ به‌طوری‌که رقبای آن حتی به گرد پایش نمی‌رسند. امروز تصمیم گرفته‌ایم پرچم‌داران دو برند محبوب مرسدس و لکسوس را مقابل هم قرار دهیم تا ببینیم آیا مرسدس در نسل جدید S-Class توانسته مانند گذشته عمل کند یا نه؟!

مقایسه مرسدس بنز S450 با لکسوس LS500

  • تجهیزات کمکی راننده

حتی تیپ پایه S-Class با قیمت ۲۴۰,۰۰۰ دلار استرالیا، یک ویترین از فناوری‌های جدید و پیشرفته است که اصلی‌ترین آن‌ها، جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX و صفحه نمایش مرکزی منحنی ۱۲.۸ اینچی سه‌بعدی است. سیستم اسکن قرنیه چشم S-Class می‌تواند رانده و سرنشینان را از هم تشخیص دهد و تنظیماتی که از قبل برای آن‌ها تعریف شده بود را به اجرا دربیاورد.

ویژگی‌های ایمنی جدید S-Class عبارت‌اند از: ۱۰ کیسه هوا، کروز کنترل تطبیقی که با توجه به داده‌های ماهواره‌ای مسیر حرکت را از قبل اسکن می‌کند و مهم‌تر از همه سیستمی که می‌تواند مسیر خودروهای اطراف را تشخیص دهد و حرکات احتمالی آن‌ها را پیش‌بینی کند و روی صفحه نمایش مرکزی به راننده اطلاع‌رسانی کند و در صورت نیاز به راننده هشدار دهد.

مرسدس بنز گارانتی S-Class را ۵ سال بدون محدودیت پیمایش اعلام کرده است.

لوکس‌ترین تیپ لکسوس LS 500 با قیمت ۲۰۰۹۵۵ دلار استرالیا، تقریباً ۴۰ هزار دلار ارزان‌تر از تیپ پایه مرسدس است. سیستم اطلاعات سرگرمی LS 500 برخلاف S-Class، قدیمی است و گرافیک پایینی دارد. البته حساسیت لمسی صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی لکسوس بسیار عالی است.

لکسوس  LS 500 دارای ۱۰ ایربگ است. کروز کنترل تطبیق‌پذیر، رادار خطی، تابلو خوان و… از آپشن‌های استاندارد LS 500 هستند. LS 500 اولین مدل لکسوس است که مجهز به سیستم کمکی چرخش تقاطع است (زمانی که قصد داشته باشید در مسیر خودروهای مقابل بپیچید سنسورهای لازم را به کار می‌اندازد و از تصادفات احتمالی جلوگیری می‌کند).

لکسوس برای LS 500 پنج سال گارانتی بدون محدودیت پیمایش در نظر گرفته.

 

  • فضای داخلی و راحتی

S450 مورد تست ما با فاصله محوری ۳۱۰۶ از نسخه S450 L ۲۰۰ میلی‌متر کوتاه‌تر است. این فاصله محوری کوتاه‌تر باعث شده تا S450  کیسه هوای رو به روی سرنشین عقب  را نداشته باشد. این فاصله محوری کوتاه موجب شده تا سرنشین عقب نتواند صندلی مقابلش را جمع کند و به حالت خوابیده در خودرو بنشیند. بااین‌حال ردیف عقب بسیار راحت جادار است و روکش چرم صندلی‌ها، حس فوق‌العاده‌ای به سرنشینان منتقل می‌کند. صندلی‌های جلو نیز فوق‌العاده لوکس و راحت هستند. این صندلی‌ها در قسمت پشت‌سری، یک بالش مخملی بسیار نرم دارند که باعث می‌شوند راننده و سرنشین کناری احساس راحتی کم‌نظیر را تجربه کنند. تجهیزاتی مانند سیستم تهویه دو منطقه‌ای، سقف پانوراما بازشو، گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها، نورپردازی کابین با ۶۲ رنگ، سیستم صوتی ۷۱۰ واتی با ۱۵ بلندگو، ماساژور صندلی هلی جلو، وکیوم درب‌ها و … باعث شده تا در S450 احساس فوق‌العاده را تجربه کنید.

فضای ۵۵۰ لیتری صندوق بسیار عمیق است به‌طوری‌که می‌توانید به‌راحتی ۴ چمدان بزرگ را در آن جا بدهید.

فاصله بین دو محور LS 500 با ۳۱۲۵ اندکی از S450 بلندتر است که این مورد به سرنشین عقب اجازه می‌دهد در خودرو دراز بکشد؛ موردی که فقدان آن در S450 احساس می‌شود. یک پد لمسی که در مرکز کنسول عقب نصب شده کمک می‌کند سرنشینان عقب بتوانند کنترل سیستم تهویه مطبوع چهار منطقه‌ای، مانیتورها و ماساژورها را به دست بگیرند.

صندلی‌های جلو نیز دارای گرم‌کن و سردکن هستند و به‌صورت برقی در ۲۳ حالت مختلف تنظیم می‌شوند تا شما بتوانید بهترین موقعیت را برای نشستن در خودرو بیابید. حذف نویز با استفاده از بلندگوها، سانروف، گرم‌کن فرمان و سیستم صوتی Mark Levinson با ۲۳ بلندگو از تجهیزات LS 500 هستند.

فضای صندوق LS 500 با ۴۵۰ لیتر کوچک‌تر از S450 است به همین دلیل نمی‌توان بیش از ۳ چمدان بزرگ را در آن قرار داد.

 

  • سواری و هندلینگ

S450 از سیستم تعلیق چند لینکی جلو و عقب با دمپرهای تطبیق‌پذیر استفاده می‌کند که هنگام انتخاب حالت‌های Sport و Sport+ کمی خشک می‌شوند و ارتفاع خودرو را پایین‌تر می‌آورند. تفاوتی ندارد سیستم تعلیق S450 در چه حالتی باشد؛ شما درهرصورت احساس رضایت بخشی از سواری  S450  به دست می‌آورید.

S450 به لطف استفاده از لاستیک‌های Pirelli P Zero بی اینچی با فاق ۳۵ میلی‌متری و سیستم‌های کنترل پایداری فراوان نظیر: matic  ۴ سرپیچ‌ها بسیار چابک عمل می‌کند، گویی فراموش می‌کند که یک سدان فول سایز است نه یک خودروی اسپرت! البته سیستم فرمان پذیری چرخ‌های عقب کمک شایانی به رانندگی در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر می‌کند.

اولویت لکسوس در LS 500 Sports Luxury سواری نرم و راحت بوده. لکسوس تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام داده و تنظیمات سیستم تعلیق را نسبت به نسل قبل تغییر داده. سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر  LS شاید به‌خوبی  S450 عمل نکند اما در نوع خود بسیار پیشرفته و مناسب است. البته فاق لاستیک‌های LS 500 ۱۰ میلی‌متر بلندتر از S450 است؛ این موضوع سبب می‌شود تا راحتی سواری LS 500 به مرسدس نزدیک‌تر شود.

  • موتور

مرسدس ۲۱۳۳ کیلوگرمی، قادر است در ۵.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. جالب است بدانید که شتاب پورشه کیمن با گیربکس دستی هم ۵.۱ ثانیه است. S450  از یک موتور سه لیتری ۶ سیلندر توربوشارژ استفاده می‌کند. این موتور می‌تواند ۳۶۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتون متر گشتاور را به جدیدترین گیربکس ۹ سرعته بنز منتقل کند.

حداکثر قدرت موتور در دور ۵۵۰۰ به دست می‌آید و گشتاور هم از دور ۱۶۰۰ به بعد عملکرد مناسبی دارد. البته سیستم هیبریدی مرسدس می‌تواند با ۲۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتون متر گشتاور بیشتر به کمک موتور اصلی برود. ضریب درگ هم نسبت به نسل قبلی کمتر شده و با ۰.۲۲ شبیه پورشه تایکان است. مصرف سوخت S450 به‌طور رسمی ۸.۴ لیتر اعلام شده.

اما در لکسوس اوضاع کمی بهتر است. علیرغم اینکه وزن  LS 500 صد کیلوگرم سنگین‌تر از مرسدس است، اما شتاب بهتری دارد. دلیل این اتفاق می‌تواند استفاده از موتور ۶ سیلندر توئین توربو با ۴۷۰ اسب بخار باشد. گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری این موتور از دور ۱۸۰۰ در اختیار راننده قرار می‌گیرد. موتور جدید LS 500 حتی در حالت اسپرت پلاس هم نمی‌تواند صدایی شبیه به موتور ۸ سیلندر نسل قبلی خود تولید کند، اما صدای بهتری از S450 دارد. مصرف سوخت ترکیبی LS 500  ۱۰.۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. گیربکس ۱۰ سرعته جدید LS 500 پیشرفت بسیار زیادی را نسبت به نسل قبلی خود تجربه کرده و اکنون بسیار بی‌صدا و هوشمندتر شده است.

  • نتیجه‌گیری

لکسوس LS 500 سواری بسیار راحت، موتور قدرتمند و قیمت پایین‌تری نسبت به رقبای خود دارد؛ اما نسل جدید S-Class توانسته تعادلی عالی ببین عملکرد، راحتی و ایمنی ارائه کند و همچنان در صدر جدول بماند. سیستم جدید اطلاعات سرگرمی S-Class هم در نوع خود بی‌نظیر است  البته یک مشکل بزرگ در S450  نسبت به رقیبش وجود دارد آن هم عدم وجود قابلیت تا شدن صندلی جلو است؛ که این مورد باعث شده تا S450  یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سدان‌های لوکس را از دست بدهد.

مدل مرسدس بنز S450 4Matic لکسوس LS 500 اسپرت لاکچری
موتور ۲۹۹۹cc 6cyl, dohc, 24v, turbo + mild hybrid ۳۴۴۴cc V6, dohc, 24v, twin-turbo
قدرت ۲۷۰kW @ 5500-6100rpm ۳۱۰kW @ 6000rpm
گشتاور ۵۰۰Nm @ 1600-4500rpm ۶۶۰Nm @ 1600-4800rpm
گیربکس ۹ سرعته خودکار ۱۰ سرعته خودکار
وزن ۲۲۲۰ کیلوگرم ۲۲۱۵ کیلوگرم
شتاب صفرتا صد ۵.۱sec (claimed) ۵.0sec (claimed)
مصرف سوخت ۸.۲L/100km ۱۰.0L/100km (claimed)
قیمت در استرالیا $۲۴۰,۷۰۰ $۲۰۰,۹۵۵
امتیاز ۸۹/۱۰۰ ۸۷/۱۰۰

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای
منبع
whichcar

نیما شیرازی

نویسنده و مترجم وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۷۸ دیدگاه‌ها

  1. هیتلر

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (713 ديدگاه)

    ماشاالله بنز

    موافقم 76
    مخالفم 24
    1. MR.JD

      ۳ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (326 ديدگاه)

      ماشالله زمان . شاگرد ها بزرگ شدند به اوستا کارش را یاد دهند
      نمیخواهم به صورت احساساتی و تعصبی حرف بزنم ولی حقیقت اینه که
      لکسوس و مخصوصا LS همیشه یک کپی اشکار و حتی بدل اس کلاس بود و تا نسل چهارم این کاملا اشکار تابلو است
      و چه از نظر فنی چه از نظر امکانات و چه از نظر طراحی و اصالت به پای اس کلاس نمیرسد
      این حقیقتی بود که هر کسی که بدون تصعب و طرف داری به ماجرا نگاه کند متوجه میشود
      حالا نظر شخصی خودم را بگوییم 😁
      انهم اینکه ال اس علاوه بر بی اصالت بودنش
      فاقد شخصیت نیز هست . من درک نمیکنم ظاهری پرزرق و برق و پر از خطوط و جلو پنجره ای ذوزنقه ای , ولی در داخل یک تویوتا اکونومیک که بجای پلاستیک چرم هست و تمام , بدون هیچ خلاقیتی و ظرافتی
      معلوم نیست هدف لکسوس از این سبک چه بوده , جذب پیرمردهای 80 ساله که شلوارک و پیراهن استین کوتاه میپوشند یا
      ( البته حقش را هم نخورم عاشق ان طرح الماسی رو دری های لکسوس هستم ! )

      موافقم 24
      مخالفم 14
      1. سپهر

        ۴ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (377 ديدگاه)

        افرین👏

        موافقم 7
        مخالفم 7
        1. Iman99

          ۴ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          من از لکسوس انتقاد نمیکنم چون چیزی بدی نیست و راضی کنندس
          ولی بی شک مرسدس خیلی بهتره و در سطح بالاتری هست
          نکته جالب هم برای من این بود که باتوجه به اینکه اولویت لکسوس سواری نرم و راحت بود ولی باز به پای سواری مرسدس نمیرسه تو این مورد با اینکه لکسوس تمام تلاشش رو کرده و روی این کار تمرکز کرده ولی بازم‌ مرسدس تو این مورد هم بهتر بوده که این البته چیزی از لکسوس کم نمیکنه بلکه نشون دهنده سطح بالا بودن و برتری مرسدس بنز هست برای همین هست که مرسدس معیار و سنگ محک این کلاسه

          موافقم 22
          مخالفم 4
  2. AMANTE

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1855 ديدگاه)

    توی کلاس ماشین های لوکس در حال حاضر به نظرم بهترین انتخاب Audi A8, S8 هست.
    اما بین این دو با اینکه طراحی جدید بیرونی و درونی S Class جدید رو زیاد دوست ندارم و قبلا میگفتم لکسوس LS500 اما الان که کنار هم میبینم، به نظرم S Class یک پله بالاتر هست.

    موافقم 25
    مخالفم 88
  3. meysam

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3544 ديدگاه)

    بنظر من انتخاب کاملا درستی بود
    ولی لکسوس با اینکه چند سال پیرتره فقط 2 امتیاز عقبتره

    موافقم 77
    مخالفم 10
  4. Taha Malek

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (914 ديدگاه)

    صد درصد تاج روی سر مرسدسه
    اما لکسوس هم با قیمت پایین کاملا ارزنده و جذابه

    موافقم 108
    مخالفم 19
    1. سپهر

      ۳ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (377 ديدگاه)

      با جمله ی اولت موافق بودم ولی جمله دوم‌ نه

      موافقم 11
      مخالفم 35
  5. Pedram7

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (74 ديدگاه)

    خیلی مطلب خوبی بود

    موافقم 44
    مخالفم 7
  6. كارevol

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (99 ديدگاه)

    “سیستم اطلاعات سرگرمی LS 500 برخلاف S-Class، قدیمی است و گرافیک پایینی دارد.”
    ماشین با این قیمت چرا باید گرافیک سیستم سرگرمیش پایین باشه! طراحی هر دو خیلی شیکه اما کابین بنز با اختلاف لوکس تره
    نتیجه مشخص بود،اس کلاس پادشاه این کلاسه

    موافقم 45
    مخالفم 51
    1. phonix

      ۲ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1798 ديدگاه)

      چون ماشین نسل ماشین جدید نیست
      بنز هم تازه تغییر نسل داده از این جهت
      وگرنه سیستم اطلاعات سرگرمی جدید تویوتا موجوده که حداقل از بی ام وه بهتره
      (دوستداران بی ام وه مارو نزنید پدال هم دربارش مطلب گذاشته بود)

      موافقم 47
      مخالفم 16
      1. كارevol

        ۲ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (99 ديدگاه)

        نسل قبل بنز،آئودی،بیمر.جنسیس هیچکدوم مشکل کیفیت پایین گرافیک رو نداشتن! ربطی به این موضوع نداره! مال ٢٠ سال پیش نیست که
        بحث سیستم اطلاعات سرگرمی فقط گرافیک نیست! اون کلی هست،اینجا صحبت از گرافیکه
        حتما فکر کردی بنز نسل قبلی گرافیکش پایین بود حالا بردش بالا؟!! بخاطر فن یه برند بودن الکی بدیهیات رو نبر زیر سوال!

        موافقم 18
        مخالفم 49
        1. downfall

          ۲ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (128 ديدگاه)

          نسل قبل جنسیس مشکل گرافیک نداشت؟ آره مشکلات بزرگی از جمله ریسک آتش سوزی و انفجار داشت واسه همین صد درصدشون فراخوان خوردن تو آمریکا. الکی سعی نکن اسم جنسیس بیاری وسط برندهای معظم لوکس سازی جهان به خاطر تعصباتت. مغزت با جنسیس پر شده دلیل نمیشه بیای اینجا جرف نظر بدی.
          به نفعت نبود اون همه آپشن های بیشتری که نسل قبل لکسس از نسل جدید اس بیشتر داشت ببینی؟ فکر نکن کسی نمیدونه همون آرمان صد اکانتی که بعد فحش ناموسی که به یکی از کاربرا دادی اکانتت بن شده حالا فیک جدید ساختی تا بیشتر گل واژه بگی

          موافقم 43
          مخالفم 12
        2. سپهر

          ۲ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (95 ديدگاه)

          چه ناشیانه جنه سیس چسبوندی به بنز
          جن-دهسیس بره اول موتور درست بسازه ک بعد ۵ هزار کیلومتر نترکه گرافیک پیشکش 🤣🤣🤣

          موافقم 36
          مخالفم 15
        3. phonix

          ۲ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1798 ديدگاه)

          نسل قبل بنز رو کسی با ماشین های جدید مقایسه نمیکنه چون نسل جدیدش اومده ولی لکسوس هنوز نسل جدیدش نیومدن پرفسور قبل از ریپلای زدن لطفا یکم فکر کن ببین حرفت منطقی هست یا نه
          برای اون زمان لکسوس هم مشکلی نداشت که هیچ حتی پیشرفته هم بود ولی الان دیگه نه به خصوص که الان هم مشکل خاصی نداره فقط گرافیک آنچنانی نداره مثل رقبا مشکل اینجاس

          موافقم 23
          مخالفم 7
      2. سپهر

        ۳ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (377 ديدگاه)

        اسم ب ام و رو در کنار تویوتا پیرمردی نیار

        موافقم 11
        مخالفم 23
        1. Shayan

          ۳ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (60 ديدگاه)

          لابد سوپرا هم پیر مردیه
          احتمالا فقط پیر مرد ها هم آفرود میکنن
          شاید من باید یه ذره تغیر عقید بدم که چون جوونم کلا باید تو تعمیرگاه باشم

          موافقم 14
          مخالفم 2
      3. ارین صاحب جمعی

        ۴ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1074 ديدگاه)

        عزیزم مطلبی که پدال گداشته بود نطر ۵ نفر ادمه نه اینهمه آدم که بی ام و میخرن

        موافقم 5
        مخالفم 1
    2. امیر

      ۲ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (164 ديدگاه)

      اقای عقیلی این کاربر حتما باید بازم فحاشی کنه تا شما دست بکار بشید و مسدود کنید ؟!!

      موافقم 24
      مخالفم 6
  7. ارین صاحب جمعی

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1074 ديدگاه)

    عالیجناب مرسدس عنوان این کلاسه معیار این کلاسه و شخصا جنسیس جی ۹۰ ۲۰۲۳ رو رقیب قدر تری براش میبینم تا لکسوس

    موافقم 23
    مخالفم 56
    1. Enayat

      ۳ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (174 ديدگاه)

      جنسیس واقعا خودروهای خوبی میسازه ولی هنوز نتوانسته یک ذهنیت لوکس و خوش نام هم برام خودش دست و پا کنه و این مستلزم زمان هست…
      الان فقط کسایی جنسیس می خرند که پول دارند ولی نمی خواهند ماشین لوکس خیلی گرون سوار شوند، واسه همین جنسیس گزینه مناسب اونجاست…

      موافقم 12
      مخالفم 8
    2. سپهر

      ۳ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (377 ديدگاه)

      به نظر من لکسوس و جنسیس باید با هم مقایسه بشن…المان خیلی جلوتر از ایناس

      موافقم 13
      مخالفم 19
  8. ارین صاحب جمعی

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1074 ديدگاه)

    اعتبار آلمان و ژاپن به این دو ماشینه

    موافقم 37
    مخالفم 16
    1. سپهر

      ۳ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (377 ديدگاه)

      ژاپن شاید…ولی المان از هاچ بگیر تا اسپرت و لوکس همشون خدای اعتبار هستن

      موافقم 15
      مخالفم 20
  9. imperial

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    لکسس LS که درواقع مدل 2017 محسوب میشه فقط این مدت فیس لیفت شده کمی بروز شده و با بنز اس کلاس جدید تقریبا پا به پا پیش اومد در بیشتر جاها.و جالبه از 100نمره 87 گرفت بنز اس کلاس این همه تکنولوژی بروز و کلی امکانات 89 گرفت! ماشاالله لکسس آفرین
    .

    .
    یه نکته بگم
    سال 1989 لکسس LS400 اومد.خوب هم اومد. بنز W126 و بی ام و E32 خودروهای خوبی در اون دوران بودن ولی LS بهتر بود البته عجیبم نیست چون W126 سال 1979 و E32 هم سال 1987 رونمایی شده بودن ولی LS خودرویی بروزتر بود. اما سیستم تعلیق همه شون معمولی بود و بادی نبود. عکس هاش هست میتونید ببینید👇
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8e/Lexus_Cutaway_LS_400.jpg
    https://www.bimmerarchiv.de/images/4399-294-bmw-750il@2x.jpg
    https://mb126.com/pics/mb126-cutaway.jpg
    بنز W140 جدید و بی ام و E38 و لکسس LS مدل 1995 همه شون سیستم تعلیق بادی میتونستی سفارش بدی ولی سال 1990 اینجوری نبود.w126 و E32 و لکسس LS سال 1990 تاجایی که من ویکی پدیا و سایت هارو زیر رو کردم هیچکدوم سیستم تعلیق بادی نداشتن. همه شون تا سال 1993 سیستم تعلیقشون معمولی بود و الکترونیک بادی نبود. سال 1990یه پدیده رونمایی شد قطعا بهترین آمریکایی اون دوران بود هم فنی هم طراحی هم اشرافیت هم سواری…ولی حیف کسی بهش توجه نکرد
    https://www.web.imperialclub.info/Yr/1992/ImperialBrochure/Page16-17-reg.jpg
    https://www.web.imperialclub.info/Yr/1991/ImperialBrochure/Page10-11-reg.jpg
    https://www.web.imperialclub.info/Yr/1991/ImperialBrochure/Page14-15-reg.jpg
    بزرگترین مشکل ماشین در نگاه اول طراحی جنجالیش بود البته از دیگر دوستان آمریکایی زیباتر بود. عکس نمای جلوش رو میبینید.
    https://www.web.imperialclub.info/Yr/1992/ImperialBrochure/Page02-03-reg.jpg
    یه مشکل دیگه پیشرانه V6بود و نظام دیفرانسیل جلو. اما مشکل دیگه ای نداشت و مزایاش بیشتر از معایبش بود.سواری بهتری از لکسس بنز بیمر داشت چون سیستم تعلیقش بادی بود.باید بگم شخصی سازی بیشتری داشت فضای بیشتری در داخل داشت بسیار لوکس بود صندلی مبلی داشت و فضای سر بیشتری داشت.از همه مهمتر قیمتش مفت بود 25هزار دلار! 10هزار دلار ارزانتر از LS400 و 20هزار دلار ارزانتر از رقبای آلمانی…این ماشین نتونست اندازه اونا بفروشه البته بیشتر از سری 7 و جگوار xjs فروخت ولی اونا خیلی گرونتر بودن البته فول آپشن این ماشین 42هزار دلار قیمت داشت.

    طراحی داخلی W126 و W140 و لکسس LS400 و بی ام و E32 وE38رو در اون دوران ببینید. نگاهی به کابین امپریال 1990الی1993هم بی اندازید. واقعا نمیتونم کیفیت و میزان لوکس بودن امپریال اگر الان بودش رو تصور کنم تازه قیمتی ارزونتر! اصلا نمیتونم در سال2022 تصور کنم کابینی بهتر از اس کلاس و سری7فضای بیشتر کیفیت بیشتر آپشن های بیشتر قیمت کمتر… اصلل نمیتونم تصور کنم…

    موافقم 20
    مخالفم 13
    1. seyedjavad.mercedesbenz

      ۲ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (527 ديدگاه)

      ببخشید شما آقا رامینین؟

      موافقم 14
      مخالفم 9
    2. ح. ع

      ۲ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (239 ديدگاه)

      تصویر بنز w140 نیست

      موافقم 8
      مخالفم 3
      1. imperial

        ۲ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        4نفر به من دیس دادن خوشحال میشم نظراتشون رو پیرامون کرایسلر امپریال 1990_1993 بدونم و بگن چرا دیس دادن. واقعا از نظر اون 4 نفر ماشین با فنر بندی معمولی سواری بهتری نسبت به سیستم تعلیق الکترونیک بادی داره؟

        از نظر من کرایسلر امپریال 1990_1993 بهتر از لکسس بیمر بنز اون دوران بود چون سیستم تعلیق بادی الکترونیکی داشت. فضای سر پا بیشتری داشت داشبرد تمام پلاستیک نرم نرم بود لکسس بیمر بنز نبودن اینجوری. صندلی مبله داشتن بسیار نرم و راحت بود قیمت منطقی داشت. خیلی خوشحال میشم برتری های LS400 و بنز W126 و بیمر E32 نسبت به امپریال بگید البته طراحی سلیقه ای هست

        @ح. ع
        سلام دوست عزیز.
        بنز W126 سال 1979 رونمایی شد و تا 1991 تولید شد. نسل بعدی یعنی W140 سال 1992 رونمایی شد و تا 1999 روی خط تولید بود.

        بی ام و E32 سال 1987 رونمایی شد و تا 1994 تولید شد و نسل بعدی E38 آوریل 1994رونمایی شد و تا 2001 روی خط تولید بود

        لکسس LS400 سال 1989 رونمایی شد و این نسلش تا 1994 روی خط تولید بود. بعد نسل بعدیش اکتبر 1994 رونمایی شد.

        باتوجه به اینکه کرایسلر امپریال از سال 1990 تا 1993 تولید شد مقایسه آن با بی ام و E38 و بنز W140 و لکسس LS4000 XF20 منطقی نیست. پس در عکس های بنز W126 و بی ام و E32 و لکسس LS400 XF10 استفاده کردم که سیستم تعلیف را مشاهده میکنید و دیگر جزئیات را.

        از نظر شخصی من در بحث لوکس بودن کیفیت آپشن فضای کابین کرایسلر امپریال 1990برتری داشت نسبت به W126 و بی ام وE32و لکسسLS400 XF10و سواریش چون سیستم تعلیق بادی الکترونیکی داشت از اونا بهتر بود. اونا سیستم تعلیق الکترونیک بادی نداشتن. البته هیچ ماشینی کامل نیست و امپریال هم همینگونه بود و مشکل داشت. مشکلش هم نظام دیفرانسیل جلو و پیشرانه نچندان قویش بود.

        موافقم 7
        مخالفم 11
        1. MR.JD

          ۳ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (326 ديدگاه)

          جسارت نشود ولی اطلاعات نادرست تحویل مردم میدهید
          نوشتید مرسدس بنز تا قبل از دبلیو 140 ( 1992) سیستم تعلیق معمولی داشت !
          ولی نخستین سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک مرسدس بنز برای اولین بار روی W116 در سال 1972 اجرا شد . دقیقا 50 سال قبل .
          توصیه میکنم لاقل هنگام سرچ و جست و جو تحقیق درست تری کنید . اطلاعات پیج های اینستا همش نظر شخصی هست و … مثلا متن زیر را مطالعه کنید
          دو رقیب اصلی 450SEL 6.9 دو مدل کادیلاک سِویل (سایز متوسط) و فیلیت‌وود لیموزین سری 75 (سایز بزرگ) بود که هر دو در حدود 16 هزار دلار قیمت داشتند. این در حالی بود که قیمت پایه یک دستگاه 450SEL 6.9 برابر با 40 هزار دلار و پس از واردات به خاک آمریکا و پرداخت حق عوارض و هزینه‌های جانبی حدود 53 هزار دلار (بیش از 3.2 برابر قیمت یک کادیلاک هم کلاس) قیمت می‌خورد.
          خودروبانک
          همین الان هم نمونه های خاص و سالم 450SEL 6.9 تا 100,000 دلار هم قیمت میخورند
          در حالیکه همین کادیلاک های دهه 90 یا همین کرایسلر مورددنظتان قیمتی 3000 نهایت 5000 دلاری دارند و این خودش نشان دهنده فرق خودروی کلاسیک و از رده خارج هست

          موافقم 5
          مخالفم 6
        2. imperial

          ۴ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2380 ديدگاه)

          @mr.jd
          جسارت نشود ولی خواهش میکنم کامنتم رو دقیق تر بخونید.
          باید خدمتون بگم که کادیلاک سال 1957 سیستم تعلیق بادی استفاده کرد در الدورادو بروگهام. آپشن هم پولی نبود و روی ماشین نصب بود. اما سال 1990 تاجایی که میدونم سویل و دویل سیستم تعلیقون بادی نبود و فنری معمولی بود و به صورت آپشن این سیستم تعلیق بادی رو ارائه میکردن.

          بنز درسته سال 1972 سیستم هیدروپنوماتیک استفاده کرد اما سال 1990 همونطور که عکس برش خورده W126 رو مشاهده کنیم همچین سیستمی در خودرو بکار نرفته.

          بنز W126در سال 1990 و1991و بنز E32 در سال 1990الی1993و لکسس LS400 xf10 از سال 1990الی1993هیچکدومشون سیستم تعلیق بادی یا هرسیستم تعلیق پیشرفته ای نداشتن و سیستم تعلیقون فنری بود…من دقیقا با دهه 90 کار دارم نه عقب تر نه جلوتر. سال 1995 بود که نسل جدید پرچمداران بنز بیمر و لکسس به صورت اورجینال سیستم تعلیق بادی گرفتن.

          (همین الان هم نمونه های خاص و سالم ۴۵۰SEL 6.9 تا ۱۰۰,۰۰۰ دلار هم قیمت میخورند در حالیکه همین کادیلاک های دهه ۹۰ یا همین کرایسلر مورددنظتان قیمتی ۳۰۰۰ نهایت ۵۰۰۰ دلاری دارند و این خودش نشان دهنده فرق خودروی کلاسیک و از رده خارج هست)

          خیلی زیباس که داری بنز 450SEL6.9 که سال 1975 الی 1981 روی خط تولید بوده رو با امپریال 10 سال بعدش مقایسه میکنی و میگی کرایسلر از رده خارجه!
          درحال حاضر بسیاری از رولزرویس های تمیز دهه 60 قیمتی حدود 50هزار دلار میخورن. پس یعنی معمولی هستن و ارزش کلکسیونی ندارن؟بنتلی هم همینظور تازه بسیار ارزونتر حدود 35 هزارتا.ارزش کلکسیونی رو که قیمت عشقی فروشنده ها مشخص نمیکنه.میزان ساخت ویژگی های فنی و برتری های زمان تولید مشخص میکنه.همچنین باید بگم بنز W126دهه90 وقتی آگهی فروش میبینی تقریبا قیمت های 2 هزار دلار 3 هزار دلار و 5هزار دلار گذاشتن کسی خواهانش نیست و اصلا ارزش کلکسیونی نداره

          .

          به کامنت اولم 8 نفر دیس دادن و کامنت دوم 9 نفر دیس…ولی عجیبه هنوز هیچکسی برتری های لکسس LS400 XF10 و بیمر E32و بنزW126در سال 1990 و 1991 و 1992 نسبت به کرایسلر امپریال همون دوران نگفتن!

          موافقم 6
          مخالفم 2
        3. MR.JD

          ۴ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (326 ديدگاه)

          در جواب شما دوست عزیز @imperial
          مرسدس بنز همیشه در هر سال و مدلی دقیقا هر چه را که مشتری میخواست تحویل میداد
          برای بنز های دهه ۷۰ امکاناتی مثل شیشه برقی .صندلی برقی . دنده اتوماتیک . دنده فرمان . سانروف . کولر و سانروف قابل انتخاب یا حذف بودند . به طوری که مثلا مشتری با هر بودجه ای و سلیقه ای ماشین خودش را می ساخت .
          الان اینکه ۹۹% بنز های کلاسیک ایران فاقد هر گونه اپشن خاص و یا گرانبهایی هستند به خود ما برمیگردد
          ( نمونه اش همین W116 های کشور که اکثرا ۲۸۰SE دنده دستی ، شیشه دستی ، صندلی پارچه ، بدون سانروف و برخی حتی کولر هستند )
          ـ ولی بیاییم دهه ۹۰ و اتاق افسانه ای W126 که جنابعالی ادعا میکنی ان زمان بنز هیچ سیستم تعلیق خاصی نداشت و فنری بود
          در جواب این ادعا هم به شما بالاترین تریم های W126یعنی ۵۰۰SEL و ۵۶۰SEL را مثال بزنم که هر دارای هیدروپنوماتیک بودند .
          سوما هم شما خودتان ماشین دهه ۹۰ را با دهه ۸۰ مقایسه میکنید . تنها دلیل دلخوشی تان اینه که لینکلن تعلیق بادی داشت ولی بقیه نه ( که لاقل بنز و بی ام و هیدروپنوماتیک داشتند )
          اگر واقعا مقایسه میخواهید 600SEL W140 را به میدان بیاورید ببییم لینکلن دهه نودی شما چند مرد حلاجه ؟!
          * دوستان ژاپنی فن هم نشان دادند چقدر اطلاعات در باره لکسوس دارند که حتی یک نفر هم به سیستم تعلیق خاص لکسوس اشاره نکرده . سیستم تعلیق الکترومغناطیسی بوز که در صورت موفقیت نتایج چشمگیری میگرفت . فقط یک چیزی شنبدید و چسبیدید به اینکه کم استهلاکه و کم خرجه 😏

          موافقم 3
          مخالفم 3
        4. imperial

          ۴ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2380 ديدگاه)

          Mr.jd@
          من هیچ حرفی از آپشن های بنزدر دهه 70 نزدم نمیدونم اینو از کجا آوردی داریم درباره دهه 90 صحبت میکنیم…

          (((ولی بیاییم دهه ۹۰ و اتاق افسانه ای W126 که جنابعالی ادعا میکنی ان زمان بنز هیچ سیستم تعلیق خاصی نداشت و فنری بود. در جواب این ادعا هم به شما بالاترین تریم های W126یعنی ۵۰۰SEL و ۵۶۰SEL را مثال بزنم که هر دارای هیدروپنوماتیک بودند. سوما هم شما خودتان ماشین دهه ۹۰ را با دهه ۸۰ مقایسه میکنید . تنها دلیل دلخوشی تان اینه که لینکلن تعلیق بادی داشت ولی بقیه نه ( که لاقل بنز و بی ام و هیدروپنوماتیک داشتند )اگر واقعا مقایسه میخواهید ۶۰۰SEL W140 را به میدان بیاورید ببییم لینکلن دهه نودی شما چند مرد حلاجه ؟)))

          اولا باید بگم هیچ شباهتی بین بنز W126 در سال 1979 با 1990 نیست هم طراحی هم آپشن. کمی فرق دارن.پس نمیتونی بگی بنز W126 مدل 1979 با 1990یکی هست. درضمن درخصوص سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک…سیستم هیدروپنوماتیک بهتره یا سیستم تعلیق الکترونیکی بادی!؟ این دیگه ربطی به ماشین نداره مربوط سیستم تعلیق هست. باید اشاره کنم تمام تریم های بنز W126پایه سیستم تعلیق فنری دارن عکس رسمی مرسدس رو خدمت فرستادم… گرون هاش سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک دارن هرچند باز هم این سیستم تعلیق پس سیستم تعلیق الکترونیکی بادی هست.

          (اگر واقعا مقایسه میخواهید ۶۰۰SEL W140 را به میدان بیاورید ببییم لینکلن دهه نودی شما چند مرد حلاجه ؟!)

          در کامنتت به لینکلن اشاره کردی ولی من تو تمام کامنت این پست یه حرف از لینکلن هم نزدم! شما می‌دونی دارم از چه ماشینی صحبت میکنم اصلا؟ نه فکر نکنم.
          رقیب واقی کرایسلر امپریال 1990_1993 لکسس LS400 XF10 و بنز W126 سال های 1990الی 1992و بی ام و E32 و جگوار XJ40 هست. حال شما دوست داری خودروی تولیدی 1992 الی 1999 رو با ماشین تولیدی 1990 الی 1993 مقایسه کنی دیگه مربوط به خودته ولی رقبای اصلی این خودرو همونا بود که گفتم.

          ((*دوستان ژاپنی فن هم نشان دادند چقدر اطلاعات در باره لکسوس دارند که حتی یک نفر هم به سیستم تعلیق خاص لکسوس اشاره نکرده . سیستم تعلیق الکترومغناطیسی بوز که در صورت موفقیت نتایج چشمگیری می‌گرفت. فقط یک چیزی شنبدید و چسبیدید به اینکه کم استهلاکه و کم خرجه))

          اولا بوز به شرکت آمریکایی هست ربطی به ژاپن نداره شما گفتی سیستم تعلیق خاص لکسس!! بوز فقط و فقط 1دستگاه لکسس LS برداشت و سیستم تعلیق فنری ساده شو درآورد و سیستم تعلیق ابداعی خودشو گذاشت توش سپس یه نسخه اورجینالش رو آورد و یه مقایسه انجام داد. ویدئوش هم هست. هیچ قراردادی بین لکسس و بوز امضا نشده سیستم تعلیق بوز هیچ ربطی به لکسس نداره لکسس و تویوتا تو توسعش هیچ نقشی نداشتن. سیستم تعلیق بوز واقعا بی نظیر بود ولی هیچ ربطی به لکسس و تویوتا نداشت.

          درضمن نوشتی درصورت موفقیت…خب سیستم تعلیق موفق نشد و تمام LS400 با سیستم تعلیق فنری به بازار عرضه شدن.خداراشکر عکسش هم همون اول فرستادم…

          11 دیس به کامنت اولم و 10دیس به کامنت دومم و و 2 دیس به کامنت سومم الان هم کامنت چهارم دیس میدید احتمالا! اما یه نفر نبود خداوکیلی برتری لکسس LS400 XF10 بنز W126 و بی ام و E32نسبت به کرایسلر امپریال 1990_1993بگه! جلل خالق! خود شما هم جناب Mr.jd@ برتری های W126 نسبت به امپریال رو نگفتید…

          مزایا کرایسلر امپریال1990الی1993= سیستم تعلیق بسیار بهتر. فضای پا و سر بیشتر. مصرف کمتر.قیمت خیلی ارزونتر. پرآپشن ترین خودرو کلاس(نسبت به قیمت) استفاده پلاستیک نرم و چرم در داشبورد. صندلی های مبله و راحت. عایق بندی نسبتا عالی. شخصی سازی خوب

          معایب=نظام دیفرانسیل جلو پیشرانه V6 طراحی بیرونی که باب میل همه نیست.

          موافقم 7
          مخالفم 0
  10. سامان اذری

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3198 ديدگاه)

    از قدیم ژاپن بهترین کمپانی های انیمیشن سازی رو داشت
    بهترین LED ها توسط ژاپنی ها ساخته میشه
    بهترین کنسول بازی (ps5) مال ژاپن هست

    چرا خودروسازهای ژاپنی با سونی که غول بازی سازی و تولید سنسور دوربین و صفحه نمایش هست همکاری نمیکنن
    بابا حتی سنسور دوربین ایفون رو سونی میزنه

    چرا همیشه خودروسازهای ژاپنی از نظر سیستم اطلاعات سرگرمی از کره ای ها هم ضعیف عمل میکنند ؟

    موافقم 52
    مخالفم 5
    1. phonix

      ۲ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1798 ديدگاه)

      چون این ماشین ابدیت دریافت نکرده
      چند وقت پیش تویوتا با سونی قرارداد همکاری امضا کرد
      این سیستم اطلاعات سرگرمی بنز هم کاملا جدید هستش.
      کلا لکسوس باید برای این ماشین نسل جدید معرفی کنه

      موافقم 14
      مخالفم 12
    2. meysam

      ۲ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (3544 ديدگاه)

      سونی با هوندا اخیرا مذاکراتی برای تولید خودرو الکتریکی انجام دادند

      موافقم 18
      مخالفم 1
      1. phonix

        ۲ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1798 ديدگاه)

        بله درسته این خبر رو دیده بودم فکر کردم جدیده الان نگاه کردم متوجه شدم قدیمه

        موافقم 5
        مخالفم 2
    3. Iman99

      ۴ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      تکنولوژی تمام led ها کنسول ها و خیلی چیزای دیگه سونی امریکایی و اروپایی هست و سونی فقط سازنده اونه و یا فقط روی ساخت اون نسل کار کرده پس مهم نیست که کنسول چی ساخته مهم تکنولوژی برتر هست که دست کیه
      تو خود کنسول ها هم بهترین و قوی ترین کنسول جهان ایکس باکس مایکروسافت هست که بهتر و قوی تر از پلی استیشن هست هم تو نسل هشتم و هم تو نسل نهم هردوش خیلی قوی تر بوده احتمالا قدرت کنسول ها هم ندونی که هرکدوم چند ترافلاپس قدرت پردازشی دارن چون اگه میدونستی این حرفارو دیگه نمیگفتی

      موافقم 3
      مخالفم 4
      1. phonix

        ۷ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1798 ديدگاه)

        کنسول فعلی عادیه پرفسور
        مثل نسل قیب شاهد مدل پرو هم خواهیم بود
        ضمن اینکه گرافیک محصول سونی قوی تره
        ماکروسافت بعد از نسل سوم کاملا رو به افول رفت

        موافقم 1
        مخالفم 0
  11. کیان

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1435 ديدگاه)

    سیستم اطلاعات سرگرمی لکسوس (تویوتا) مدتهاست ک اپدیت شده، نسل جدید هم ابتدا روی‌ nx ارائه شد و به ترتیب روی خیلی از مدلهای تویوتا و لکسوس داره ارائه میشه و این کهنگی سیستم اطلاعات سرگرمی کامل مرتفع شده. در کل انتخاب بین ترینهای خودرویی تو هر کلاسی بیشتر دلی هست چون همه پرچم دارها عالی هست اس کلاس، سری هفت، ال اس، آ۸

    موافقم 19
    مخالفم 4
  12. AMD

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (249 ديدگاه)

    خدایی کاری ندارم ولی ژاپن کمی عقب کشیده دقیقا همون کاری که ایتالیا و انگلیس کردند با خودشون . آلمان هم با طراحی هاش کمی خودشو کم جون کرده . آمریکا رو امید وارم هویتش رو گم نکنه . واقعا دلیل این کارا چیه ؟

    موافقم 23
    مخالفم 1
  13. سهیل

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (121 ديدگاه)

    تو مجله ماشین از ده سال پیش هم میخوندم که لکسوس همیشه ماشین لوکس تر و با دوام تری نسبت به بنز بوده

    موافقم 28
    مخالفم 37
    1. phonix

      ۲ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1798 ديدگاه)

      لوکس تر از بنز؟
      تویودا الان که هاراگیری کنه

      موافقم 23
      مخالفم 7
    2. هیتلر

      ۳ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (713 ديدگاه)

      برو مقالش رو بیار ببینم کی این رو گفته

      موافقم 14
      مخالفم 2
    3. سپهر

      ۳ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (377 ديدگاه)

      احتمالا اون مجله رو خود شرکت لکسس نوشته

      موافقم 8
      مخالفم 15
    4. حسین دهمرد

      ۳ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2433 ديدگاه)

      اون مقاله رو یه خل و چلی نوشته که با همون نوشته معروف شد.و الان از شیر مرغ تا جون ادمیزاد رو تحلیل میکنه چارتا جوگیرم به به و چه چه میکنن.

      موافقم 10
      مخالفم 0
  14. JDM

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (187 ديدگاه)

    در این سگمنت نمیشه آلمانی هارو شکست داد

    موافقم 33
    مخالفم 20
  15. Alan.r

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    بنز لوکستر و زیباتره از نظر تکنولوژی هم یک سر و گردن از لکسوس بالاتره
    S CLASS بهترین در کلاس خودشه

    موافقم 25
    مخالفم 13
    1. سپهر

      ۳ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (377 ديدگاه)

      به خدا لکسس اصلا در حدی نیست با المانی مقایسه بشه الکی دارن گندش میگنن

      موافقم 10
      مخالفم 18
      1. phonix

        ۳ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1798 ديدگاه)

        بابا فهمیدم فن المانی
        انشالله با هیتلر رایش سوم هم مکان شی

        موافقم 7
        مخالفم 3
  16. JDM lover

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    به نظر منم بین این دو s کلاس در کل بهتر عمل میکنه اما با توجه به اینکه اختلاف قیمتی زیادی دارن و لکسوس فقط با اختلاف کمی باخت ، از نظر قیمتی LS خیلی ارزش بالایی داره

    موافقم 22
    مخالفم 2
  17. حمید

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (370 ديدگاه)

    کابین هاشون ، ۱۰ سال اختلاف دارن قشنگ ، خیلی قدیمیه لکسوس ، تویوتا عاشق پول دراوردن از ماشین های قدیمیه

    موافقم 16
    مخالفم 22
  18. HesamS500

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (123 ديدگاه)

    اون پرستیژ رو که بنز داره ، لکسوس نداره

    موافقم 29
    مخالفم 13
    1. سپهر

      ۳ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (377 ديدگاه)

      دقیقا،بنز فقط لوگوش صد تا لکسس میرزه

      موافقم 12
      مخالفم 16
  19. ارش

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    اصلا مقایسه جالبی نبود خب چرا مدل بلند تر مرسدس رو نیاوردن تو تست و حتی موتور قوی تر ؟ !!

    موافقم 17
    مخالفم 4
    1. سپهر

      ۳ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (377 ديدگاه)

      چون لکسس در برابر همینم خیلی کم میاره چه برسه بخوان مدل قوی تر بنز رو بیارن

      موافقم 7
      مخالفم 15
  20. Elemento

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    لکسوس خیلی دوست داره بنز باشه، ولی فقط بنز میتونه بنز باشه!

    موافقم 20
    مخالفم 24
    1. phonix

      ۲ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1798 ديدگاه)

      بنز خیلی وقته بنز نیست
      دیگه دایملره
      فکت

      موافقم 11
      مخالفم 14
      1. هیتلر

        ۳ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (713 ديدگاه)

        بنز همیشه بنز چون یکم سبک طراحی تغییر داده دلیل نمیشه

        موافقم 9
        مخالفم 4
        1. phonix

          ۳ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1798 ديدگاه)

          داداش گلم بنز خیلی وقته مرده رفیقش دایملر اومد همرو گرفت برد و خورد یه اب هم روش.
          از اون نظر میگم.
          طراحی های جدیدش رو هم من دوست ندارم دو سه بار هم تو سایت گفتم طرفدار مانیتور های بزرگ نیستم ماشین باید کیفیت رو فیزیکی برسونه نه با رزولوشن .
          البته نسل قبل s اینکارو عالی کرده بود

          موافقم 2
          مخالفم 11
        2. هیتلر

          ۳ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (713 ديدگاه)

          اگه مشکل شما با تکنولوژی بنز اون یه مشکل دیگست

          موافقم 4
          مخالفم 0
  21. بهنام

    ۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (831 ديدگاه)

    نکته ی جالب در لکسوس ال اس هندلینگ بهتر در آزمایش عبور از مخروط ها در شرایط جاده ی خیس و خشک بوده و بهتر از مرسدس (البته اتاق قبلی) در این تست ظاهر شد .بنظرم بهترین طراحی رو در این سگمنت داره . ویدیو در یوتیوب هست .

    موافقم 10
    مخالفم 7
    1. سپهر

      ۳ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (377 ديدگاه)

      اتفاقا ضعیف ترین طراحی و بی شخصیت ترین طراحی رو تو این سگمنت لکسس ال اس داره،تو این سگمنت ماشین باید ساده و با ابهت باشه،ال اس بین اسپرت بودن و کلاسیک بودن گیر کرده معلوم نیست چیه اصلا

      موافقم 9
      مخالفم 17
  22. میلاد

    ۳ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (221 ديدگاه)

    اگر سهامداران مرسدس و پسرخاله های ناتنی رایش سوم دلخور نمی شن ما لکسس رو انتخاب کنیم 😁
    در دراز مدت، لکسس مایه ی لذت و آرامش و رضایتمندی بیش تری هست نسبت به رقبای آلمانی

    موافقم 20
    مخالفم 18
    1. سپهر

      ۳ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (377 ديدگاه)

      داداش فقط یه چی شنیدی چه در کوتاه مدت چه دراز مدت آلمان یه چیز دیگس

      موافقم 11
      مخالفم 13
    2. اوستا

      ۳ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (16 ديدگاه)

      دراز مدت کجا بوده؟کسانی که المانی سوار میشن به فکر اون پرستیژ و اصالت و لذت بردن از دنیا هستن ذهنیت فقیر ندارن….ضمنا المان از نظر کیفیت هم که نامبر وانه

      موافقم 14
      مخالفم 12
  23. Enayat

    ۳ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (174 ديدگاه)

    اس پانصد مال اون آدم های که از رانندگی کردن تو ترافیک بی زار هستند و ترجیح میدم عقب بشین و از امکانات عالی صندلی ها عقب در طول مسیر لذت ببرند (که بیشتر هم برای همین دست مشتری ها، اس کلاس ساخته می شده)
    ولی LS بیشتر راننده محور هست و اشخاصی انتخاب اش می کنند که می خواهند یه ماشین عالی و پر امکانات و لوکس! و خودشون باهاش رانندگی کنند، هست…
    (حیف نیست این همه پول بدی ماشین خفن بخری بعد بری مثل اسنپ، عقب بشین و راننده کیف کنه!😂🤣)

    موافقم 7
    مخالفم 2
  24. Reza Waffen SS

    ۳ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    ماخ لوکس آلمانی رو با هیچ چیز عوض نمیکنم

    موافقم 5
    مخالفم 2
  25. امید

    ۳ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط لکسوس ال اس بی نظیره بی نظیر من سواری گرفتم دبی خیلی نرم و با وقاره من Ls انتخابمه

    موافقم 9
    مخالفم 5
    1. سپهر

      ۳ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (377 ديدگاه)

      با اس رانندگی کنی دیگه اسم لکسس رو نمیاری

      موافقم 5
      مخالفم 6
  26. Hadi

    ۳ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (580 ديدگاه)

    دوتا عشق 👌🏼😍
    جفتشون فوق العادن ولی من آئودی A8 رو بیشتر میپسندم…
    ولی لوکس های دهه ۹۰ رو بیشتر دوست دارم مثل اتاق تانک و سلطان E38 و LS400 شاهکار 👌🏼

    موافقم 3
    مخالفم 4
  27. بهنام

    ۳ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (831 ديدگاه)

    یکی به این کاربر سپهر آب قند برسونه فشارش رفته بالا که لکسوس قدیمیتر ولی زیباتر با اختلاف ناچیزی باخت .

    موافقم 4
    مخالفم 3
    1. هیتلر

      ۳ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (713 ديدگاه)

      زیباتر 😑

      موافقم 3
      مخالفم 2
    2. سپهر

      ۴ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (377 ديدگاه)

      این طراحی عجق وجق و بی اصالت از نطر شما شاید زیبا باشه

      موافقم 2
      مخالفم 2
    3. سپهر

      ۴ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (377 ديدگاه)

      تو هنوز نمیدونی به کسی که فشارش رفته بالا آب قند نمیدن!بعد میای در مورد ماشین المانی کامنت میذاری

      موافقم 1
      مخالفم 4
  28. پدرام

    ۳ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (797 ديدگاه)

    قیمت اس کلاس در استرالیا بالا نیست 240 هزار دلار؟ کلا قیمت پایه این ماشین در بازار های دیگه چقدره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. Porsche 911

    ۳ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1222 ديدگاه)

    هر دو ماشین های خیلی ارزشمندی هستن
    S کلاس همیشه خودشو اثبات کرده و LS لکسوس با این قیمت خیلی وسوسه کنندست
    ولی حس میکنم کسی که میخواد یک خودروی لوکس بخره بودجه اش مشکلی نداشته باشه که به خودروی ارزون تر فکر کنه
    پس به نظرم توی این کلاس S انتخاب لوکس پسند تری هست

    موافقم 1
    مخالفم 1
  30. Afg

    ۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (497 ديدگاه)

    مرسدس واقعا حرف نداره ولی خوب اینجا با تینکه مرسدس نیپ پایه اوردن اما اختلافش با لکسس ۴ هزار دلاره و در تریم های بالاتر خیلی بیشترم پیشه از نظر اپشن و لوکس بودن لکسس فرق زیادی با مرسدس نداره اما ارزش خرید لکسس بالاتر از مرسدس هست اگه قرار باشه مبلغ بیشتری پرداخت بشه قطعا انتخابم مرسدس هست ستاره درخشان مرسدس تو خیابون خیلی از سرهارو طرف خودش میچرخونه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا