تسلا

تسلای رایگان در عوض معرفی ده مشتری

تسلا با معرفی طرح فروش هرمی برای مشتریان جذاب‌تر از همیشه سیر موفقیت خود را در پیش‌گرفته است.

Tesla Model-S
Tesla Model-S
اما این طرح به شرح زیر است:
یک مشتری تسلا که حالا صاحب یک تسلا مدل S است می‌تواند با پیشنهاد خرید یک تسلای جدید به یکی از دوستانش و با دادن یک کد ارجاع (که عددی منحصربه‌فرد است) به او، ۱۰۰۰ دلار تخفیف بگیرد. این تخفیف که برای خرید تسلای جدید است هم برای فرد پیشنهاددهنده منظور می‌شود و هم برای کسی که از کد استفاده کرده است.
Tesla Model X
Tesla Model X
هرکس که در این طرح ۵ مشتری جدید پیدا کند یک بلیت رایگان بازدید گیگافکتوری هم دریافت می‌کند. اگر ۱۰ مشتری جدید پیدا کنید هم شرایط بهتری در انتظارتان است، با ۱۰ مشتری، تسلا فرصت خرید مدل X خاص مؤسسین را با ۲۰ هزار دلار تخفیف در اختیارتان می‌گذارد.

Tesla-Model-S
و اما اگر شما در منطقه‌ی خود اولین نفری باشید که ۱۰ مشتری جدید پیداکرده، ایلان ماسک در عملی عجیب‌وغریب یک خودروی مدل X را به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد!

Elon Musk
Elon Musk
طبق گزارشی از ماشابل، ایلان ماسک اخیراً برای مشتری‌های فعلی‌اش ایمیلی ارسال کرده که در آن بیان داشته هزینه فروش هر مدل S در فروشگاه ۲ هزار دلار است. ایلان ماسک باور دارد که با استفاده از استراتژی تبلیغاتی سنتی دهان‌به‌دهان این هزینه به‌طور قابل‌توجهی کاهش می‌یابد. تسلا با این طرح قصد دارد هزینه‌ی پرداخت‌شده بابت فروش را به مشتریان برگرداند.
Tesla Direct Sales
Tesla Direct Sales
این طرح از تاریخ ۳۱ اکتبر امسال اجرا می‌شود و در صورت حصول موفقیت، تسلا این طرح را حفظ می‌کند.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهدی نیک سیرت

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، نویسنده و مترجم اخبار و مطالب دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا♥BMW♥

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (290 ديدگاه)

    چه باحال هرطور شده میخوان پولی که از مشتری گرفته میشه رو کم کنن و بهش پس بدن اینجا میخوان به هر بهونه ای پول اضافی بگیرن!!

    1. حامد

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (37 ديدگاه)

      چقدر شبیه خودروسازهای وطنی هستند

  2. نوید جهرمی

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3792 ديدگاه)

    به این میگن استراتژی فروش.
    آفرین ب تسلا که هم محصولاتش عالیه هم مشتری مداریش

    1. رهگذر

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (353 ديدگاه)

      استراتژی؟؟ 134 سال پیش در ایران این روش عقب افتاده به اسم گولد کوئیست اجرا شده جیب مردم ساده لوح هم حسابی خالی شده!!

      1. رهگذر

        ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (353 ديدگاه)

        یعنی حداقل جیب 6 نفر اینجا خالی شده!

      2. بابک

        ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (186 ديدگاه)

        عزیز من این و گلد کوئست چه ربطی به هم دارن؟
        مگه داریم؟
        مگه میشه؟

  3. saeed.shariati

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (477 ديدگاه)

    این طرح به شدت تو ایران جواب میده که خیلی مردم از حرف بقیه تاثیر میگیرن و این اخلاق ایرانی ها که چشم هم چشمی نام داره واقعا میتونه به نفع شرکت باشه
    راستی بچها از تخفیف محصولات تویوتا تو سایتا هیچی ندیدم ولی از در ایر تویوتا رد میشدم دیدم بنر زده تخفیف(نمایندگی زاهدی کرمان)برا تخفیف رفتم پرسیدم گفت محصولات رو با15 میلیون تخفیف میده

    1. محسن

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (68 ديدگاه)

      اگر بخوایم درست تر بگیم میشه 15 ملیون تومن از سود سوداگری حاصل از انحصارش کم کرده، که اون هم از روی میل باطنی نبوده البته.

    2. بابک

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (186 ديدگاه)

      این طرح نه تنها تو ایران بلکه تو کل دنیا جواب میده؛ ساختن یه شبکه انسانی برای فروش محصولات که نسبت به روش سنتی هزینه کمتری داره و این هزینه کمتر به عنوان تشویق به مصرف کننده ها میرسه
      هم شرکت سود بیشتری میکنه هم مردم
      البته با این تعاریف به نظرتون اصلا تو ایران به وجود میاد؟
      چه برسه که بخواد جواب بده!!!

  4. Frankenstein

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (45 ديدگاه)

    برای جا انداختن خودروی برقی فوقالعاده دارن کار میکنن…

    هم از تعویض باتری های رایگان…

    هم برگشت مقداری از پول پرداخت شده برای خودرو توسط دولت..

    اینم اومد روش دیگه شاهکار شد…

  5. علي

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (969 ديدگاه)

    به نظر من اینها نشانهایی از فروش کم این خودرو به دلایل زیر میباشد :
    ١- برند یا نشان نامعتبر ، ناشناس و نوپا بودن برای عامه مردم دنیا (غیر از ایالت متحده)
    ٢- خدمات پس از فروش محدود ، ضعیف و غیر گسترده
    ٣- طراحی بیرونی و داخلی نه چندان چشمگیر و همه پسند

    در صورتی که برندهای معتبر و قدرتمند قدیمی بیکار نشسته و با ارائه مدلهای خاص و به موقع خود و با داشتن اعتبار و خدمات پس از فروش گسترده که مشتریهای قدیمی خود را حفظ میکنند عرصه را برای ورود همه جانبه ماشینهای تسلا سخت میکنند. شاید تسلا به عنوان خودروئی با تکنولوژیهای منحصرد به فرد آینده یا کانسپت حرفی برای گفتن داشته باشد ولی بصورت انفرادی و بدون ادغام با برندهای مطرح حالا حالا ها راهی طولانی برای گرفتن جایگاهی مناسب در رنکینگ فروش جهانی باید طی کند.

    1. محسن

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (68 ديدگاه)

      در این که فروش تسلا قابل ملاحظه و در حد انتظارات نیست شکی ندارم. اما شما به این نکته هم توجه کنید، با این که تسلا از بنیان کمپانی زیان دهیه اما با این وجود یکی از سریع ترین رشد هارو تو بازار بورس داره. برای این که زیان های شرکت مربوط به کوتاه مدت هست و این شرکت در میان مدت و بلند مدت با رشد سطح تکنولوژی و ارزان شدن موارد تکنولوژیک روز، آینده ی درخشانی رو در انتظار داره. این کمپانی راه حل های مناسب برای حمل و نقل 10 – 20 سال آینده رو در اختیار داره، اما مشکل کار اینجاست که تکنولوژی موردنیاز یا فعلا در دسترس نیست یا برای استفاده ی تجاری به صرفه نیست. اما با رشد تکنولوژی و کاهش قیمت فناوری های مختلف این کمپانی روی غلطک میوفته. به علاوه این شرکت هنوز در مراحل اولیه ی خودش قرار داره و با همین تکنولوژی روز موجود به سطح تولید بالقوه خودش نرسیده. اگه پیگیری کنید میبینید هنوز داره به شدت روی ساخت ابرکارخونه های مختبف سرمایه گذاری میکنه که هیچ کدوم وارد خط تولید نشده اند.

      در ثانی، ایلون ماسک نابغه ی قرنه. آینده ی حمل و نقل بشر، چه در زمین و چه در جهان های ماورایی تو دستای ایشونه. ایشون در چندین رشته ی مختلف، از جمله اقتصاد و مدیریت (علاوه بر رشته ی اصلیش که فیزیک هست) تحصیلات عالیه رو گذروندند و با استراتژی های فروش به خوبی آشنایی دارند. پس باید به تصمیم ایشون احترام بذاریم و سر خود قضاوت نکنیم. اتفاقا تئوری بازاریابی نسل سوم (جدید ترین متد مدیریت در فروش) کاملا با مسیر انتخابی ایشون همخونی داره و اون رو تایید میکنه.

    2. فردین بهادری نژاد

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (129 ديدگاه)

      طراحی بیرونی نچندان چشمیگر ؟؟؟؟ :|
      من دیگه حرفی ندارم :|

    3. ALiHidden

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (332 ديدگاه)

      من عاشق گزینه 3 شدم :|

      طراحیش خوب نیست؟

      پسر این یکی از بهترین طراحی ماشیناس

      من اولین باری ک تسلا دیدم عاشقش شدم

      تو شاسی بلند تسلا رو دیدی؟

  6. ALiHidden

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (332 ديدگاه)

    آفرین به تسلا روش خوبیه برا جذب مشتری یه ماشین از تسلا میخری ماشین بعدیو تخفیف میگیری

  7. احمد باقری

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    اینکه فروش کمتر شده، مسلما درسته، اما اگر واقعا این طرح جا بیفته در دراز مدت، هم به نفع شرکت و هم به نفع مشتری خواهد بود.

  8. سامان از تبریز

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    افرین
    ماشین با کیفیت
    مشتری مداری خوب
    ایشالله هرچه زودتر تو ایران ببینیم

  9. AHMADREZA

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    خیلی جالبه میگم پس رایگانش کجاست اگر 10 تا پیدا کنیم 20 هزار تا تخفیف میده ولی رایگان که نیست

  10. رضا

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    همه دنیا واسه هرکاریشون یه استراتژی دارن بجز ایرانخودرو و سایپا که معلوم نیست چه ***میکنن

  11. Archi KHAN

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2196 ديدگاه)

    تسلا تویِ همه ی زمینه ها داره عالی عمل میکنه…
    آفرین به خلاقیت و نوآوری

  12. me84

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    طرف صاحب یکی از خاص ترین شرکتهای خودروسازی دنیاست، اما ببین چه تیپ ساده ای داره.
    خداییش اگه یه ایرانی بود الان با چه تیپ و قیافه ای میومد جلو دوربین؟

  13. احسان(احسان سابق)

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    بازاریابی شبکه ای و رایگان.واقعن این مرد فوق العاده هست

  14. adel

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (171 ديدگاه)

    اینها مسلمون نیستن ولی ببین چه کاری میکنن واسه مردمشون… ما که ادعای مسلمانی می کنیم ببین چیکار میکنن… به هر طریقی شده از مردم پول میگیرن … افسوسسسسسسس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا