چشم اندازهفته نامه

غیرقابل‌اعتمادترین خودروسازان سال 2018

اگر به دنبال خرید خودروی جدیدی هستید، حق انتخاب دارید و در یک کشور با بازار آزاد زندگی می‌کنید شاید بهتر باشد از برخی محصولات خودروسازان لیست زیر دوری کنید!


کانسومر ریپورتز داده‌های سالانه‌ی مطالعه‌ی میزان اطمینان خودروها را بر پایه پاسخ‌های بیش از ۵۰۰ هزار عضو خود منتشر کرده است. این داده‌ها که از نظرسنجی وسیع به دست آمده‌اند به خریداران خودروهای جدید کمک می‌کنند تا تخمینی درباره‌ی مشکلات مربوط به قابلیت اعتماد محصولات یک خودروساز، از قوای محرکه گرفته تا سیستم تهویه مطبوع و سیستم‌های اطلاعات سرگرمی را به دست آورند.


هر خودروساز به ترتیب امتیاز متوسط قابلیت اطمینان خود در لیست زیر جای گرفته است. در ادامه شما را با ۱۰ خودروساز غیرقابل‌اعتماد سال ۲۰۱۸ آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

  1. لینکلن

Lincoln MKZ
اگرچه لینکلن در مقایسه با مطالعه سال پیش دو پله بهبود داشته اما همچنان جایگاه نه چندان خوبی را به خود اختصاص داده و با ۴ خودروی خود این رتبه‌ی نازل را کسب کرده است. غیرقابل‌اعتمادترین محصول این برند آمریکایی مدل MKZ است درحالی‌که کانتیننتال بیشترین اطمینان را نزد مالکان دارد. لینکلن امتیاز متوسط ۴۳ را به دست آورده که بخش اعظم آن به خاطر عملکرد خوب کانتیننتال بوده است. هر دو خودروی MKC و MKX امتیاز کمتر از حد متوسط داشته و مدل MKZ نیز در مطالعه امسال امتیاز پایین‌تر از حد متوسط به دست آورده است.

  1. داج


شاید داج یکی از بهترین برندهای گروه خودروساز فیات-کرایسلر باشد اما هنوز هم یکی از غیرقابل‌اعتمادترین برندها می‌باشد. با حضور ۵ خودرو در مطالعه‌ی امسال، داج ۴۰ امتیاز کسب کرده است. البته رتبه‌ی داج سه پله بهتر شده است. کمترین میزان اعتماد به خودروی جورنی رسیده درحالی‌که قابل‌اعتمادترین محصول این برند چارجر بوده است. قابلیت اطمینان چارجر بهتر از حد متوسط بوده و میزان اطمینان مدل کاروان هم متوسط است. مالکان چلنجر هم به مشکلاتی در گیربکس اشاره داشته‌اند. مالکان مدل‌های دورانگو و جورنی هم به مشکلات متعددی اشاره کرده‌اند و به همین خاطر هر سه خودروی چلنجر، دورانگو و جورنی میزان اطمینان زیر حد متوسط دارند.

  1. جیپ


جیپ هم با ۴۰ امتیاز رتبه هشتم را به خود اختصاص داده اما تنها ۴ خودروی این برند در مطالعه امسال حاضر بوده‌اند. این خودروساز آمریکایی با دو پله افت مواجه شده است. مدل‌های کامپس و رنگید به ترتیب کمترین و بیشترین میزان اطمینان بین مالکان را ایجاد کرده‌اند. در کل جیپ نتایج مختلفی را به دست آورده به گونه‌ای که امتیازات مدل‌های گرند چروکی و رنگید بهبود یافته درحالی‌که قابلیت اطمینان خودروهای چروکی و کامپس زیر حد متوسط است.

  1. شورولت


با بررسی ۱۶ خودرو، مالکان شورولت حرف‌های زیادی برای گفتن درباره‌ی خودروهای خود داشته‌اند. این خودروساز آمریکایی با امتیاز ۳۹ در رتبه هفتم مطالعه امسال قرار گرفته و ۵ رتبه سقوط را تجربه کرده است. قابل‌اعتمادترین خودروی این برند ایمپالا بوده درحالی‌که بهتر است از تراورس دوری کنید. بنا به گفته‌ی کانسومر ریپورتز، تراورس امتیاز بسیار نازلی به دست آورده و همان مشکلات گیربکس مدل انکلیو را دارد. مالکان همچنین از صفحه‌نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی شکایت کرده‌اند. اکوئینکس ۲۰۱۸ امتیاز قابلیت اطمینان متوسطی داشته اما امتیازات سابربن و تاهو بهتر شده است.

  1. کرایسلر

کرایسلر پاسیفیکا
حرف C در FCA به برند کرایسلر تعلق دارد. برندی که سقوط آزاد هفت پله‌ای داشته و تنها دو محصول آن در مطالعه کانسومر ریپورتز شرکت کرده‌اند. قابلیت اطمینان پاسیفیکا پایین‌تر از حد متوسط بوده و آن را به غیرقابل‌اعتمادترین خودروی این برند تبدیل کرده است؛ اما قابلیت اطمینان کرایسلر ۳۰۰ به حد متوسط رسیده و همین موضوع روی کسب امتیاز ۳۸ تأثیر داشته است. از جمله مشکلات عمده‌ی محصولات کرایسلر می‌توان به عدم حرکت صفحه‌نمایش، مشکلات ناوبری و رادیو اشاره کرد. مشکلات گیربکس هم از دیگر موارد تأثیرگذار روی رتبه‌ی پایین کرایسلر بوده است.

  1. جی ام سی


اگرچه جی ام سی در مقایسه با سال پیش یک پله بالاتر آمده اما همچنان با مشکلات زیادی در بحث قابلیت اطمینان روبرو است. با امتیاز متوسط ۳۷، جی ام سی ۸ خودروی خود را روانه‌ی مطالعه‌ی سال جاری کرده است. سیرا ۲۵۰۰ HD و یوکان به ترتیب کمترین و بیشترین میزان اطمینان را داشته‌اند. سه خودروی این برند امتیاز اطمینان متوسط یا بهتر را داشته و عبارت‌اند از تراین، یوکان و یوکان XL. البته جی ام سی آکادیا به خاطر مشکلات سیستم اطلاعات سرگرمی و تجهیزات برقی خود امتیازات نازلی دارد.

  1. رم


با بررسی سه خودرو، رم ۳۵۰۰ بدترین میزان اطمینان را داشته است؛ اما می‌توان به مدل ۲۵۰۰ بیشترین اطمینان را داشت. البته رم امتیاز متوسط ۳۴ را داشته و بنابراین نباید خیلی به محصولات این برند دل خوش کرد. رم یک پله افت داشته است.

  1. تسلا


تسلا با افت قابل‌توجه ۶ پله‌ای روبرو شده و امتیاز متوسط آن تنها ۳۲ بوده است. قابلیت اطمینان تسلا مدل S به پایین‌تر از حد متوسط نزول کرده و دلیل آن مشکلات سیستم تعلیق و دستگیره‌های درب و برخی موارد دیگر بوده است. مدل ۳ جدید امتیاز اطمینان متوسط به دست آورده درحالی‌که مدل X بسیار بدتر از حد متوسط بوده است. مالکان این شاسی‌بلند الکتریکی به مشکلاتی در درهای فالکن و صفحه‌نمایش اشاره داشته‌اند.

  1. کادیلاک

2018 ATS Sedan
کادیلاک با امتیاز ۳۲ در چنین رتبه‌ی نازلی قرار گرفته و مدل ATS کمترین میزان اطمینان را به خود اختصاص داده است؛ اما XTS هم قابل‌اعتمادترین این لوکس ساز آمریکایی است. کادیلاک یک پله افت را تجربه کرده و ۶ خودرو را به این مطالعه فرستاده است. تنها سدان XTS بوده که امتیاز بالاتر از حد متوسط دریافت کرده و دیگر مدل‌ها همچنان پایین‌تر از حد متوسط قرار دارند. مالکان به مشکلاتی از جمله تعویض‌های بد گیربکس و سیستم‌های الکترونیکی در CT6 و اسکالید اشاره داشته‌اند.

  1. ولوو


شاید این موضوع کمی سورپرایز کننده و عجیب باشد اما ولوو عنوان غیرقابل‌اعتمادترین خودروساز سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داده است. سه محصول ولوو باعث شده‌اند این برند با ۲۲ امتیاز افت ۶ پله‌ای را تجربه نماید. غیرقابل‌اعتمادترین محصول سوئدی‌ها خودروی S90 بوده و مدل XC60 درست نقطه مقابل آن قرار دارد. مالکان به عدم حرکت صفحه‌نمایش، مشکلات سیستم تهویه و صدای داخل کابین XC60 اشاره کرده‌اند. مدل XC90 هم با شکایاتی درباره‌ی سیستم اطلاعات سرگرمی روبرو بوده است.

همچنین بخوانید: قابل‌اعتمادترین خودروسازان سال ۲۰۱۸

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. Monster

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (56 ديدگاه)

    ماشالله امریکاییا عجب حضور پر رنگی تو این عرصه دارن

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۹ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      خوب جالب شد همین سایت چند ماه پیش لینکلن رو به عنوان قابل اطمینان ترینها معرفی کرده بود.کسی جو نگیردش بنز و فولکس هم هست.همون موقع هم گفتم این سایت چرت و پرت زیاد میگه.من همیشه تو یوتیوب تسط ماشینایه آمریکایی رو میبینم و صاحباشون معمولاً ذوغ رده هستن از داشتنشون.و از این ایرادها نمیگیرن.آقا این ماشینها همه تسط میشن مگه علکیه .

      موافقم 0
      مخالفم 2
    2. یانکی

      ۹ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      فقط نگاه کنید به توضیحات خوده اون سایت یه جا میگه تراورس بده دوباره همون جا میگه اینپالا خوبه.در صورتی که اساس این دو ماشین یکیه.همون موتور و گیربکس که تو ایمپالا هست تو تراورز هم هست.همون سیستمهایه کامپیوتری ایمپالا تو تراورس هم هست.جدا از این مگه میشه مثلا رم بیاد 1500 رو توپ بسازه و 2500 رو بد.اینجا بحث علکی راه نندازید .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. مزدا

      ۹ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      اقا معیار اینا چی بوده که ولوو این رتبه رو گرفته!!!!!

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. الهی

        ۱۰ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (612 ديدگاه)

        سیستم اطلاعات سرگرمی و… ولوو را کی میسازه که انقدر برای ولوو بد شده؟!!!

        حالا هرکی ندونه فک میکنه ولوو ها زود به روغن سوزی و آتش سوزی و اینا میفتن..!!!

        به خدا این نمودار از جهاتی واقعا خنده داره..!!!

        موافقم 2
        مخالفم 0
    4. Mohammadreza

      ۹ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (223 ديدگاه)

      به دوستان آمریکایی دوست تبریک میگم. و یک تبریک ویژه هم برای تتلوی پدال جناب (Ali (Chevy nova دارم

      موافقم 2
      مخالفم 0
    5. Reza

      ۹ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      مهم نیته ???

      موافقم 0
      مخالفم 1
    6. افشار

      ۹ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (12 ديدگاه)

      فکر کنم تنها مقایسه ای در سطح جهانی که 90 درصد اون ماشینهای یک کشور بودن اینجاست آمریکایی ها تو غیر قابل اعتماد بودن 90 درصد لیست رو اختصاص دادن امیدوارم دوستان عزیزمون دست از این تعصب وردارن و واقع بین باشن خودرو سازی آمریکا واقعا دیگه تو دوران طلایی خودش نیست اگه خواستین تجربه رانندگی با چند تا ماشین آمریکایی که دارم رو براتون بنویسم

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. شلبى

        ۱۰ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (685 ديدگاه)

        ببینید شاید حرف شما درست باشه و خودروسازى امریکا از روزاى اوجش فاصله گرفته ولى یه طرفدار واقعى تو وقت بدم طرفدار تیم و ماشین مورد علاقش میمونه مثل طرفداراى پرسپولیس که ده سال تیمشون نتیجه نمیگرفت ولى ولش نکردن تا اینکه روزاى خوب تیمشون رسید امثال على نوا هم همین حالتو دارن واقعا طرفدار ماشین ها و کارخونه هاى مورد علاقشونن بعدم شما اگه به ایرادایى که گرفته شده نگاه کنید واقعا ایراداى بنى اسرائیلى و کم اهمیتى ان که بخاطش یه خوروساز رو بى قابلیت اعلام کرده!!!!! واقعیت دنیاى خودرو اینه که الان المان از نظر مهندسى در ماشین هاى تولید انبوه از بقیه جاها جلوتر ولى اونا هم دردسرهاى خاص خودشونو دارن من بى ام و داشتم تو کیفیت سوارى هیچ حرفى برا گفتن نمیذاشت ولى پول میخورد سوارى میداد و هزینه داشت. یا مثلا در بعضى از ماشین هاى المانى هم شما کم کارى هایى میبینى که واقعا تو ذوق میزنه منى که میرم بنز و بى ام و میخرم توقع کیفیت خوب از ماشینم دارم نه یه داشبورد یه تیکه مشکیه پلاستیکى که متاسفانه در سرى ٣ بى ام و و c کلاس بنز هست شما سوار c200 مدل ٢٠٠٨ نسل قبلى c کلاس شو متوجه میشى چى میگم یا مثلا بى ام و سرى٣ مدل ٢٠٠۵ داخل ماشین میزنه تو ذوقت و تو بى ام و متاسفانه مدل هاى بیشترى رو شامل میشه مثلx3 نسل قبل یا x6 x6 هم داخلش با کیفیت نیست هم سواریه خوبى نداره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Adak

          ۱۰ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1846 ديدگاه)

          شما میگی c کلاس 2008
          من بهت پیشنهاد میکنم 2018-2017 های کامارو و موستانگ را سوارشی ببینی کیفیت داشبوردشون را :-)

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. كامي

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (687 ديدگاه)

    ماشاالله ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سام

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    از کادیلاک و شورولت و ولو بعید است که داخل چنین لیستی باشند.حداقل محصولات این سه برند به جان سختی و دوام بالا شهرت دارند.احتمالا برای صرفه جویی در هزینه ها از قطعات ارزان و کم کیفیتی در برخی بخش های آنها استفاده شده است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Elmiraj

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (3114 ديدگاه)

    کراس اور ها و SUVهای کادیلاک فروش تقریبا دو برابری در چین و ایالات متحده داشته و تسلا هم بدلیل تقاضا بسیار بالا برای مدل ۳ و X و ناتوانی مگافاکتوری کالیفرنیا با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنه ………………!!!!
    اگه این قدر غیر قابل اعتمادن پس چجوری به این موفقیت ها رسیدن …؟؟؟؟
    .
    یا ولوویی که امن ترین ماشینای جهانو می سازه به سیستم اطلاعات و سرگرمیش گیر دادن و لقب غیر قابل اعتماد ترین خودروساز جهانو دادن ……!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohammad

      ۹ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      والا موافقم لیست عجیبی هست همین داج چارجر پرفروش ترین سدان فول سایز امریکاست
      کادیلاک کم فروش ترین ماشینش سالی ۲۰ هزار تا میفروشه این همه فروش دارن بعد غیر قابل اعتمادن بی معنی هست پس چرا این همه مردم میخرنشون

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Hosseinbimmer

        ۹ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (133 ديدگاه)

        الان پرایدم غیر قابل اعتماده. در عوض پر فروش ترینم هست?

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. raamin

          ۲۰ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1 ديدگاه)

          پراید توی بازار بسته و محدود ایران پر فروش هست ولی آمریکایی ها در سطح جهان پر فروش هستن ، اندکی تفکر!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. نوید جهرمی

      ۱۰ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      بله. بعد چطوره برای آلمانیا که بازارهای لوکس امریکا و ژاپن و چین رو در دست دارن این حرف غلطه و مزخرفن؟
      یکم تعصب نداشته باشیم.
      منم از دیدن لیست تعجب کردم ولی چه میشه کرد. باید قبول کنیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. مهدی

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (16 ديدگاه)

    عجب!!!!!! البته مهم اینه حضور داشته باشی توی یه لیستی حالا چه فرقی داره موضوعش چی باشه. والا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Amir

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    درست میخونم ولوو غیر قابل اعتماد ترین خودروساز دنیاست؟!دست خوش واقعا اینجاست که باید به احترام ژاپنی ها کلاه از سر برداشت…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Amin

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (135 ديدگاه)

    جای تعجب نداره،خیلی وقته اوضاع همینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. mahdy

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    از ولوو بعید بود
    همینطور از آمریکا
    کلا وضعیتش معلوم نیست 8 تا نماینده تو بهترین شاسی بلندا داره اما 9 تا نماینده تو غیر قابل اعتماد ترین شرکتا
    2 تا شرکتی که نباید تو این لیست میبودن ولی حقیقت اینه که هستن
    دوج و ولوو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Ferrari

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1886 ديدگاه)

    چطوریه که لینکلن یه جا جزو ده برند باکیفیت معرفی میشه یه جای دیگه غیرقابل اعتماد؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Elmiraj

      ۱۰ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (3114 ديدگاه)

      این لیست همین قدر ارزش داره که ولوو را غیر قابل اعتماد ترین خودروساز جهان معرفی کرده در حالی که سیستم اطلاعات و سرگرمی چند تا از کاربرانش مشکل داشته ……….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. Amir

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (173 ديدگاه)

    چه میکنه این امریکا !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. عرفان

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (480 ديدگاه)

    بنظر من اینا نشون دهنده بدی این خودرو سازان نیست بلکه نشون دهنده پیچیدگی محصولات اونهاست..
    مثلا تسلا مدل x خیلی بازخورد های خوبی داشته در کل دنیا اما اینکه اینجا اومده جزو رتبه های نازل بخاطر مشکلاتی هستند ک اصلا توی سایر خودرو ها وجود ندارند( درهای فالکن یا صفحه نماش بزرگ) یا جیپ یکی از سریع ترین شاسی بلند ها رو داره و…
    بعبارت دیگه اگر خودرو ساز های دیگه تکنولوژی ها یا قابلیت هایی ک بعضی از این خودروساز های ته جدولی ارائه میکنند، عرضه میکردند معلوم نبود وضعشون چی میشد
    تویوتا و لکسوس خیلی ساده ان( نه اینکه بد باشن… تویوتا تا از چیزی 100% مطمئن نباشه عرضه نمیکنه) و…
    یا مثال دیگه، در بحث خرید خودرو در کلاس های مختلف کم هستن کسایی ک میگن لکسوس ls500 بگیر بجای s class. چرا؟ چون s class ده برابر قابلیت های متنوع داره ک لکسوس نداره اما خب همین آپشن های اضافه دردسر های خودشو هم داره..
    البته این توضیح من درمورد همه صادق نیست مثلا فیات کرایسلر واقعا جاش همینجا یا بدتر باید باشه چون پلتفرمش خیلی قدیمیه و اصلا نمیخواد نسل جدید بده و پیشرفت کنه…
    خلاصه اینکه با این رتبه بندی نیایم باهم جر و بحث کنیم و تو سر هم بزنیم… هرکه بامش بیش برفش بیشتر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. مهدی اکرمی

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (88 ديدگاه)

    ماشاالله شرکتهای آمریکایی همه‌ی جوایز رو درو کردن، البته حضور بعضی هاشون مثل کادیلاک و شورولت تو این لیست کمی دور از انتظار بود، ولی به نظر من عجیب ترین و غیرقابل باورترین رتبه بین هر دو لیست قابل اعتمادها و غیر قابل اعتمادها، حضور ولوو در رتبه آخر غیر قابل اعتمادهاست!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Amin

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (135 ديدگاه)

    ولوو فقط عجیب بود وگرنه بقیه که خیلی وقته جاشون همینجاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Arman

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (24 ديدگاه)

    اونوقت بعضیا میان ولوو رو با لکسوس مقایسه می کنن واقعا خنده داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Nissan...Japan

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (208 ديدگاه)

    بعد دوستان در دوئل لکسوس و ولوو میگن بخاطر کیفیت و اعتماد و اطمینان بیشار رای من ولوو!!!!!lol

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. امیر.عارف

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (876 ديدگاه)

    ایرادهایی، رتبه ی این ماشینها رو پایین آورده که برای اکثر ما ایرانیها قابل لمس نیست . عدم حرکت پشت آمپر . تهویه اتومات . سیستم اطلاعات و سرگرمی . ما اینجا حسرت یک ماشین با کیفیت فنی آرزومون شده ولی اونجا از این مرز گذشتند و به چیزهای دیگه ایراد میگیرند . تنها ایراد فنی شده دیر تعویض کردن دنده که شاید عمدا اینجوری تنظیم شده باشه . به امید روزی که ما هم از ایراد فنی گذشته و این مسائل مورد اعتراض قرار بگیره . البته اگر مسئولین صلاح بدانند و ما مردم از خرید هر آشغالی دست بکشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. محمدرضا

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (38 ديدگاه)

    ولوو
    چه شوخی مسخره ای

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. مهدی

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    این جایی هستش که خودردهای آمریکایی خودشون رو نشون دادن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. F F

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (15 ديدگاه)

    جالبه المانیها هم وضعشون خرابه، مرسدس و فلوکس واگن هم 18 و 19 هستن و نشون میده کیفیتشون از ژاپنی ها خیلی پایین تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. نوید جهرمی

    ۱۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    شخصا که میگم حاضرم همین ماشین های بی کیفیت رو داشته باشم عوض چین چانگ چونگا.اونا خوشی زده زیر دلشون قدر عافیت رو نمیدونن.
    اگه کاره ای بودم به مسئولای اونا میگفتم مردم ناراضیشونو یکی دوماه بفرستن ایران. وقتی برگشتن میان پشت دستشون رو هم ماچ میکنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. حمیدرضا

    ۱۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    من ترجیح میدم همون رم با اون کمپر پشتش رو نگاه کنم و لذت ببرم
    ولی واقعیت اینه که این ایراداتی که اینجا بهش اشاره شده یعنی صفحه نمایش و نهایتا دنده عوض کردن گیربکس اساسا ایراد نیست و یه چیز خیلی معمولی برای خیلی دیگه از مردم دنیاست ولی برای یه امریکایی این خیلی مهمه
    به نظرم هنوز یکم در مقابل کادیلاک و سابقه نه چندان خوبش جبهه گیری وجود داره وگرنه حداقل سی تی 6 خیلی تو تعویض دنده و سیستم های اطلاعاتی ازش تعریف میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. #ali.m#

    ۱۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    ولوو؟
    من یدونه از همین غیر قابل اعتماد ترینا میخوام .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. پيمان

    ۱۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (6 ديدگاه)

    کسایی که از امریکا متنفر هستند زیادخوشحال نشن… تو خود امریکا کسی ارزشی واسه این موسسات ارزشیابی مثل همین consumer reports یا jd power قائل نیست… اون چیزیکه واقعیته آمار فروشه که هر ٣ ماه یه بار شرکتای خودروساز اعلام می کنن که تمام این ١٠ تا برند تو ٣ ماه گذشته افزایش فروش داشتن مخصوصاً جیپ و کادیلاک…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. مسعود

    ۱۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (22 ديدگاه)

    مضحک بودن نظرات کانسومر ریپورت را با مشاهده کامنتهای خود امریکایی ها و مالکان خودروها در بخش کامنتهای تست‌های بررسی خودرو خود سایت کانسومر ریپورت به عینه مشاهده می کنید. یک سایت مسخره که هر دو سه سال یکبار کارشناسان خودرویی اش را تعویض می کند!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. Ali

    ۱۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (13 ديدگاه)

    انگار میخواستن توطئه کنن علیه فیات کرایسلر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. movlaee

    ۱۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    برا ولوو یکی از مسخره ترین بهانه ها رو اوردن دیدن به هیچ جاش نمیتونن گیر بدن گفتن عه صفحه نمایشش اروم کار میکنه
    تو یوتوب پره از فیلمایی که صفحه نمایش تویوتا تسلا بنزای جدید بی ام و ها رو مقایسه کردن همشون این مشکلاتو داشتن
    خود من یه ایپد دارم کمتر از یه ساله خریدم صحفش نسبت به موبایل کندتره خیلی وقتا دوتا انگشتم رو صفحه بوده کلیک نمیشد بکنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. سرووش

    ۱۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (176 ديدگاه)

    تنها امار دقیق و واقعی میزان فروش کمپانیهاست.
    الان ی عده از دوستان میان و میگن پراید هم پر فروشه ولی منظور من کشورهاییه که محدودیت برند و ی سری قوانیین دست و پاگیر ندارن‌. تو این نظر سنجی بخاطر ی دستگیره در ی ماشین رو فرستادن قعر جدول. بنظرم رتبه بندی ی سری ماشین که اول و اخرین پله‌ش رو ی دستگیره یا تاچ تعیین کنه اصلا بدرد نمیخوره. بکس المانی باز با لایک و دیس لایک ترکوندن اینجا در حالی که بنز و وولکس هم چندان فاصله ای ندارن
    پ.ن. خنده دار ترین موضوع غیر قابل اعتماد بودن تسلاست . کمپانی که پیشرو در ماشین های برقیه. الان ی جوری پرچمداره. تسلا رو نباید اعتماد داشت ولی کیا و هیوندای اهرت ماشین هستن خخخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. Mahdisky1996

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (7 ديدگاه)

    اینا فک کنم خبر ایران رو ندارن اگه سایپا و ایرانخودرو پارس خودرو مدیران خودرو ببینن شاخ درمیارن ک تو ایران اگه یکی از این ماشینارو داشته باشی لاکچری میشی متونی کلی قیافه بگیری باهاش هرچند خیلیا با همین ماشین رختشویی ک سوارن قیافه میگیرن باهاش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. سید جبرائیل عبدالملکی 009

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اینا غیر قابل اعتمادترینند
    حتما قابل اعتماد خودروهای ایران خودرو و سایپا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. کامبیز

    ۲۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خواهشن این سایت و امثالهم رو با حرفای پوچ و واقعا تاسف اور بی اعتبار و بی ارزش نکنید.نویسنده این مطلب واقعا از افرادی هست که اگر وجود نداشتن تو دنیا میشد به هر حقیقت هرچیزی اطمینان داشت ولی چنین افرادی دنیارو پر از شک و تردید میکنن.به یه بچه ۷ ساله بگی بهترینهای خودروسازی جهان رو نام ببر همین لیست رو نام میبره.جی ام سی همون جنرال موتورز ایران هست که دیدن ماشیناش اشک تو چشم خیلیا میاره حالا.نفرین بر تفکر و عقیده ای ک بنای این مطلب رو گذاشته.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا