آئودی

معرفی نسخه پایه آئودی E-Tron و E-Tron اسپرت‌بک با قیمتی کاملاً پایین‌تر

آئودی E-Tron فروش بالایی در آمریکا ندارد اما ژرمن‌ها نسخه‌ای پایه از این خودرو با نام پریمیوم را معرفی کرده است.

به لطف این تریم جدید، قیمت پایه E-Tron 2021 به ۶۵۹۰۰ دلار رسیده که ۸۹۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل پیشین می‌باشد.

آئودی به جزئیات این مدل اشاره نکرده اما تائید کرده E-Tron پریمیوم به شیشه‌های عقب تیره، درب پشتی برقی و رینگ‌های ۲۰ اینچی مجهز خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به آینه‌های برقی و گرم شونده و حافظه‌دار به جای آینه‌های دوربین‌دار و دیجیتالی مدل‌های بالاتر اشاره کرد.

داخل کابین نیز فرمان گرم شونده، صندلی‌های جلوی گرم شونده و سیستم تهویه مطبوع چهار ناحیه‌ای دیده می‌شود. این کراس اوور الکتریکی همچنین به پشت آمپرهای دیجیتالی، هوم لینک و هشدار خروج از مسیر مجهز شده است.

با پرداخت ۳۵۰۰ دلار اضافی می‌توان پکیج رفاهی پلاس را انتخاب کرد که شامل پکیج دستیار راننده و پکیج مشکی بدنه است که این پکیج آخری باعث می‌شود جلوپنجره، ریل‌های سقف و سپرها رنگ مشکی را به خود بگیرند.

جدای از مدل پایه جدید، تمامی نسخه‌های E-Tron 2021 دارای باتری ۹۵ کیلووات ساعتی با ظرفیت قابل‌استفاده ۸۶.۵ کیلووات ساعتی است که بهبود ۳ کیلووات ساعتی را نشان می‌دهد. همچنین برد این خودرو به ۳۵۷ کیلومتر رسیده که حاکی از افزایش ۲۹ کیلومتری است.

اگرچه فروش E-Tron اسپرت‌بک ۲۰۲۰ اخیراً در آمریکا شروع شده اما این مدل نیز در سال ۲۰۲۱ تریم پایه پریمیوم را دریافت کرده است. این خودرو ۶۹۱۰۰ دلار قیمت دارد که ۸۳۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل پریمیوم پلاس سال ۲۰۲۰ می‌باشد. تجهیزات این خودرو مشابه E-Tron پریمیوم بوده اما به‌صورت استاندارد با تریم بدنه S line عرضه می‌شود.

تغییرات دیگر زیادی وجود ندارد اما نسخه‌های پریمیوم پلاس E-Tron و E-Tron اسپرت‌بک دارای دو درگاه شارژ هستند که در دو سمت خودرو قرار گرفته‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (141 ديدگاه)

    دوستان کسی میدونه ائودی از نظر دوام و کارایی نسبت به بنز و بی ام و چجوریه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین دهمرد

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2400 ديدگاه)

      بین بنز و بیمر قرار میگیره

      موافقم 1
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا