آئودی

کراس اوور جمع‌وجور و الکتریکی آئودی با توپ پر می‌آید!

شاید برای پیوستن با جشن کراس اوورهای الکتریکی کمی دیر شده باشد اما آئودی امسال شاسی‌بلند E-Tron را روانه میدان کرده و البته این تازه اول راه است.


این خودروساز آلمانی بنا به گفته‌ی اتوکار در حال برنامه‌ریزی برای تولید کراس اوور الکتریکی دیگری بوده و این خودرو کمی بزرگ‌تر از Q2 و اندکی کوچک‌تر از Q3 خواهد بود.


انتظار می‌رود یک کانسپت پیش‌نمایشی از این خودرو در سال آینده رونمایی شود و نسخه‌ی تولیدی هم ظاهراً در سال ۲۰۲۰ پدیدار خواهد شد؛ و برخلاف E-Tron که از معماری MLB استفاده کرده، این کراس اوور جدید از پلتفرم MEB گروه فولکس‌واگن استفاده خواهد کرد.


این ساختار در خودروهای الکتریکی زیادی که در آینده توسط گروه فولکس‌واگن ساخته خواهند شد مورد استفاده قرار می‌گیرد و از انعطاف لازم برای زیرساخت محصولاتی با ابعاد گوناگون برخوردار است.


به این ترتیب کراس اوور کامپکت و الکتریکی جدید آئودی قیمت رقابتی‌ای خواهد داشت چراکه هزینه‌های تولید تا حد امکان پایین خواهند آمد. اتوکار تخمین می‌زند قیمت این خودرو از حدود ۳۰ هزار پوند آغاز شود.


اگرچه هیچ فرد خارج از شرکت آئودی اطلاعاتی درباره‌ی قوای محرکه‌ی این کراس اوور جدید ندارد اما بنا به گفته‌ی مدیر طراحی آئودی، در طراحی این شرکت از E-Tron GT الهام گرفته خواهد شد.

توضیح: تصاویر به آئودی E-Tron تعلق دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ahmad

    ۳۰ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (566 ديدگاه)

    مثل همیشه زیبا و دلربا .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا