ایستگاه خبر

آیا می توان روکش صندلی را اینترنتی خرید کرد؟ نصب آن چه می شود؟

معایب و مزایای خرید روکش صندلی به صورت اینترنتی

با توجه به فراگیر شدن خرید های اینترنتی، این روز ها اکثرا کالا ها و اقلام مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی سفارش می دهند. یکی از جنجالی ترین خرید های اینترنتی در حوزه ی لوازم خودرو، خرید روکش صندلی به صورت اینترنتی است. اگر قصد خرید اینترنتی روکش صندلی را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با معایب و مزایای خرید اینترنتی روکش صندلی آشنا شوید و بتوانید بهترین تجربه خرید را داشته باشید.

مگر می شود روکش صندلی را اینترنتی خرید؟ اندازه و ابعاد صندلی ها را چگونه به اطلاع فروشنده برسانیم؟

برای خرید روکش صندلی دو راه پیش رو دارید. خرید از بازار به صورت سنتی، و خرید به صورت اینترنتی. برای خرید به صورت سنتی، می توانید به فروشگاه های موجود در سطح شهر مراجعه کنید و از بین مدل های موجود یکی را انتخاب کنید. در خرید به صورت سنتی تنها حق انتخاب از بین مدل های موجود در فروشگاه را دارید. با توجه به محدودیت موجودیت کالا این امر بر شما پوشیده نیست. مدل ماشین خود را به فروشنده بگویید و از بین مدل های موجود و البته محدود یکی را انتخاب نمایید. راه حل دیگر، سفارش روکش صندلی به سایت های فروش لوازم خودرو می باشد. در این نوع خرید، شما محدودیت خاصی در انتخاب رنگ، مدل و جنس روکش صندلی ندارید (این ویژگی در سایت های معتبر فروش لوازم خودرو وجود دارد) مدل مورد نظر را با رنگ دلخواه خود و جنس مورد نظر سفارش می دهید. از اینجا به بعد را به آن سایت بسپارید. آنها برای شما روکش صندلی دلخواهتان را مناسب و منطبق با قالب صندلی ارسال می کنند.

اندازه صندلی ها را می دانند؟

سایت ها و تولیدی های معتبر همواره از آخرین تغییرات در ابعاد و اندازه صندلی های خودروهای مختلف اطلاع دارند. این امر سبب می شود که اگر شما نوع خودروی خود را در هنگام ثبت سفارش انتخاب کنید، روکش صندلی تان دقیقا متناسب با قالب صندلی های آن خودرو برایتان ارسال می شود. در نظر داشته باشد در مورد سایت های معتبر فروش لوازم خودرو سخن می گوییم. راه اندازی یک سایت بسیار ساده است. نوع کیفیت خدمات و تعهدات آن ها مهم است.

اگر روکش صندلی را اینترنتی بخریم، نصب آن چه می شود؟

پاسخ به این سوال را از این حیث باید داد. هر نصاب، روکش صندلی را که دارای قالب اصلی صندلی خودرو باشد خوب نصب می کند. این جمله می تواند خیال خریدار را راحت کن. بعضا مشاهد شده است که خریداران روکش صندلی موضوع نصب را امری پیچیده تلقی می کنند. آنها می گویند اگر روکش صندلی را به صورت سنتی خریداری کنیم نصب آن رایگان است. ما پاسخ می دهیم که هیچ چیز رایگان انجام نمی شود. درصورت خرید روکش صندلی به صورت سنتی، شما بی آنکه خودتان متوجه شده باشید هزینه نصب آن را هم پرداخت کرده اید. نصب خدمات است و خدمات تعرفه و هزینه جداگانه دارد. از آنجا که خرید های اینترنتی روکش صندلی از اقصی نقاط کشور صورت می پذیرد، مسلما ارائه خدمات نصب برای تمامی خریداران ممکن نیست. ولی باید این نکته را در نظر گرفت که، روکش صندلی های منطبق و فیت صندلی های خودرو را هر نصابی به خوبی نصب می کند.

یک حرکت نادرست از نصاب

بعضا مشاهده شده است در هنگام خرید روکش صندلی به صورت سنتی، وقتی خریدار درخواست روکش برای خودروی مورد نظر خود را دارد فروشنده بدون اطلاع دادن به او، روکشی را که از نظر ابعاد و اندازه تقریبا شبیه به صندلی های آن خودرو می باشد را انتخاب و اقدام به نصب می کند. در این خصوص خریدار باید هوشیار باشد. چرا که در ابتدا نصاب می تواند کار را به گونه ای نصب کند که خریدار متوجه ناسازگاری روکش صندلی و صندلی های خودروی خودش نشود. در این صورت با گذشت زمان و سوار و پیاده شدن سرنشینان، مشاهده می شود که روکش صندلی جمع می شود و به اصطلاح چروکیده می شود. پس بسیار مهم است که قالب روکش صندلی ها دقیقا قالب صندلی های خودرو باشند.

تعهدات یک فروشگاه اینترنتی معتبر روکش صندلی چیست؟

عموما فروشگاه های اینترنتی معتبر که در این زمینه فعالیت دارند، قوانین و قاعده هایی را برای خریدار در نظر می گیرند تا بتواند با خیال راحت خرید را انجام دهد. برای مثال فروشگاه های معتبر این ویژگی را در اختیار خریدار قرار می دهند که بعد از دریافت روکش صندلی، اگر مورد ارسالی با مورد انتخابی خریدار منافات داشت، کار را پس میگیرند و وجه را عودت می دهند. همچنین بسیاری از فروشگاه های اینترنتی معتبر در این زمینه حق انتخاب رنگ روکش صندلی را به خریدار می دهند. به این ترتیب شما می توانید یک خرید متناسب با سلیقه خود داشته باشید. این ویژگی را نباید نادیده گرفت.

 پس می توان به خرید اینترنتی روکش صندلی اعتماد کرد؟

پاسخ ما مثبت است. شما می توانید به خرید روکش صندلی از یک فروشگاه معتبر اعتماد کنید. در نظر داشته باشید برای سنجیدن یک فروشگاه اینترنتی معتبر تنها داشتن نماد اعتماد الکترونیک کافی نیست. حتما به دنبال داشتن نماد اتحادیه کسب و کار های مجازی باشید. از فروشندگان این فروشگاه ها نمونه کار های اجرا شده را بخواهید. مطمئن شوید که این فروشگاه دارای اعتبار کافی باشد. در آن صورت خریدار قطعا برنده است.

منبع: https://tehlux.com

پایان رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا