مرسدس-ای‌ام‌جی C43 کارلکس با کابینی پر از آلکانترا!

مرسدس بنز C کلاس مخصوصاً با تریم AMG یکی از بهترین خودروهای کلاس خود است. قطعاً این مرسدس-ای‌ام‌جی C43 4MATIc سدان نیز به‌طور مشابه نظر همه را به خود جذب خواهد کرد. البته خودروی مورد بحث توسط کارلکس دیزاین تیون شده و این کمپانی مشهور اقدام به انتشار تصاویری از کابین آن کرده است. اگرچه عمده تمرکز کارلکس دیزاین روی طراحی داخلی خودروها بوده اما شاید در آینده اقدام به تیونینگ ظاهری بدنه نیز بکند.


کابین این C43 ویژه پر از آلکانترای خاص است. البته با قطعیت نمی‌توان آن را آلکانترا نامید و احتمال بکار رفتن جیر هم وجود دارد زیرا کارلکس دیزاین به نوع متریال استفاده شده اشاره‌ای نکرده اما با توجه به پروژه‌های قبلی این تیونر شانس استفاده از آلکانترا زیاد است.


خب متریال بکار رفته جدای از جنسش بر روی کل داشبورد بکار رفته و بخشی چرمی نیز روی طرف سرنشین وجود دارد. این متریال خاص همچنین کل پوشش سقف و ستون‌های کابین، جعبه‌داشبورد، مرکز غربیلک فرمان، بخش اعظم پانل درب‌ها، کناره‌های کنسول مرکزی و دوخت‌های پوشش صندلی‌ها را در بر گرفته است. رنگ تیره بکار رفته در تضاد با عناصر برجسته روشنی است که می‌تواند قرمز یا نارنجی باشد. بازهم با اطمینان نمی‌توان درباره رنگ بکار رفته صحبت کرد زیرا کارلکس هیچ سخنی درباره رنگ نیز به میان نیاورده است. البته کل کابین را می‌توانیم برجسته و زیبا خطاب کنیم.


طرح رنگی بکار رفته به خوبی با دیگر عناصر ترکیب شده است. قطعاً مالک این خودرو علاقه وافری به آلکانترا داشته است.


سخن پایانی اینکه مرسدس-ای‌ام‌جی C43 سفارشی هم همانند دیگر محصولات کارلکس دیزاین خاص و ویژه است.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

22 دیدگاه

  1. Mopar or No Car
    سوابق: (1000 دیدگاه) ,

    طراحی خارجی C کلاس و E کلاس اصلا جالب نیست. واسه همین فقط به تغییرات کابین اکتفا کرده حتی از نمای بیرونیش عکس نذاشته

    پاسخ
    1. Yaser1986
      سوابق: (76 دیدگاه) ,

      دوست عزیز کارلکس دیزاین بیشتر تو کار طراحی داخلی هستش تا بیرون

      پاسخ
  2. Amir
    سوابق: (148 دیدگاه) ,

    مرسدس عشقه
    هرکیم که بخواد انکار کنه این شرکت خودروسازی رو در اصل تاریخ خودروسازی رو زیر سوال برده
    و قطعا از خودرو و صنعت خودروسازی یا چیزی نمیدونه یا نمیخواد بدونه
    بدون تعصب عرض کردم!!

    پاسخ
    1. Mopar or No Car
      سوابق: (1000 دیدگاه) ,

      درسته ماشینهای آلمانی کیفیت دارند اما روح ندارن که بشه واژه عشق رو درموردشون بکار برد. واسه همین معمولا میگن طرف بنز سواره نه عشق بنز. فوتبال آلمان هم همینطوره. سرد و بی روح و نتیجه گرا. ماشینهای که افراد عاشقش میشن رو تو ایتالیا و انگلیس و آمریکا دنبالش بگرد:
      فراری
      پاگانی
      لامبورگینی
      رولزرویس
      بنتلی
      مک لارن
      پلیموث
      کادیلاک
      کوروت
      .
      .
      .
      چون اینا رو با عشق میسازن نه مهندسی

      پاسخ
      1. Amir
        سوابق: (148 دیدگاه) ,

        روح رو چی معنی میکنی؟؟!!
        بنظرت ماشینهای امریکایی که فقط رقابتشون سر اینه که کدوم ماشین بزرگتری تولید کنن و اسب بخار رو بدون توجه به کشش و هندلینگ اون ماشین بکار ببرند ، میشه بهشون گفت که اینا روح دارند ولی خودروهای المانی که از مهندسی کاملا عالی برخوردارند و همیشه طراحی های جذاب ، مدرن، و ساده ای داشتن و دارند که تا چندین سال وقتی نگاه یه مرسدس میکنی هنوز که هنوزه تا نگاش میکنی دلتو میبره
        بذار یه مثال برات بزنم
        Mercedes Benz sl 300

        پاسخ
        1. Amir
          سوابق: (148 دیدگاه) ,

          این ماشین بنظرت روح نداره ؟؟!
          خیلی ها عاشق اینن که این ماشین رو داشته باشند و عاشقانه این ماشینو دوست دارن

        2. Mopar or No Car
          سوابق: (1000 دیدگاه) ,

          امیر جان چرا کامنت خودتو ریپلی میکنی؟ اینجوری جواب دادن به کامنتت مشکل میشه و اندازه باکس متن باریکتر میشه.
          روح یک معنی بیشتر نداره و به معنی زنده بودن هست. نکته هم همینه که شرط اینکه به چیزی عشق بورزی اینه که زنده باشه در غیر اینصورت میشه علاقه داشتن یا
          Favorite
          شما خودت جواب خودتو دادی :
          «ماشینهای آلمانی از مهندسی عالی و طراحی ساده و مدرن برخوردارند»
          اگه دقت کنی منم تو کامنتم به مهندسی و کیفیت خوب ماشین های آلمانی اشاره کردم. در مورد ماشینهای آمریکایی هم، بزرگ بودن برای راحتی سرنشینان و مصرف بالا برای قدرت مانور بیشتر بوده و در مورد هندلینگ هم کافیه در مورد فورد جی تی، کوروت و حتی وایپر یکم تحقیق کنی. از ما گفتن و از متعصبین آلمانی نشنیدن و دیسلایک دادن. والسلام

      2. Amir
        سوابق: (148 دیدگاه) ,

        شاید اگر اون کسی که میگه ماشین امریکایی عشق
        اگر پشت یه پورشه سوارشه قطعا نظرش راجع به خودرو و سواری دادن یک ماشین کلا عوض شه و مفهوم عشق و لذت رانندگی رو بهتر درک کنه
        لذت رانندگی فقط توی صدای یه موتور تنفس طبیعی هشت سیلندر خلاصه نشده…

        پاسخ
        1. Mopar or No Car
          سوابق: (1000 دیدگاه) ,

          اول اینکه بله پشت این ماشینها که میگی نشستم. دوم اینکه بین المانیا پورشه استثناست. اما ظاهرا متوجه موضوع نشدی امیر جان. هندلینگ و شتاب به مهندسی مربوطه که منم همون اول مهندسی بنز رو تایید کردم. اما گفتم بنز مثل فراری روح نداره واسه همین میگن کلوپ بنز سواران و کلوپ عاشقان فراری.

        1. Amir
          سوابق: (148 دیدگاه) ,

          هیچ استثنایی‌ وجود نداره
          و طراز اولهای خودروسازی قطعا صنعت المان جز بهترینهاست
          که البته نیاز به توضیحم نداره اینو همه میدونن!!

      3. Ali
        سوابق: (262 دیدگاه) ,

        عجب!!!!!!!!!! پس ماشینای آلمانی روح ندارن و عاشق ندارن!!!!!!!!!!!! جالبه واقعا. چه چیزا که آدم نمیشنوه!
        البته در مورد فوتبالشون حرفتون درسته، خیلی ماشینی و بی روح و بی لذت بازی می کنن، گرچه نتیجه خوب میگیرن.

        پاسخ
      4. Amir
        سوابق: (148 دیدگاه) ,

        منظور از سادگی ، پر زرق و برق نبودن یه ماشینه نه اینکه اون ماشین طراحی پویایی نداره
        اتفاقا اگر ماشینهای المانی روح نداشتن و این سادگی شیک و جذاب رو نداشتن این همه سال جذاب نبودن
        در ضمن در مورد تعصب هم خدمتتون بگم
        اولا شما هم به اندازه کافی دیسلایک دادی
        دوما ما اگر انتقاد میکنیم تخریب نمیکنیم
        و اینکه بیایم بگیم فلان ماشین برند با اصل و نصب از فلان ماشین چینی که معلوم نیس چی هست و چی بوده کپی برداری شده..!! به این میگن تعصب الکی نه اینکه صرفا با حرف یکی مخالف باشی

        پاسخ
      5. ژان وال ژان
        سوابق: (166 دیدگاه) ,

        جل الخالق !
        الان پورشه ۹۱۱ ، آئودی آر ۸ وی تن ، ب‌ام‌و m۳ ، بنز AMG GTR روح ندارند!؟!؟

        پاسخ
      6. Silver
        سوابق: (224 دیدگاه) ,

        بنز روح نداره ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        با عشق بنز نشست و برخاست نداشتی که ببینی حتی یه چرخ جنازه ی بنز دانشجویی یا معماریشونو حاضر نیستن با هیییییچ ماشینی عوض کنن.
        مطمینم با عشق بنز نشست و برخواست نداشتی وگرنه این حرفو نمیزدی .

        البته هر کس نظری داره شاید گرایشت به سمت ماشینای دیگست و بنز نظرتو جلب نکرده که در این صورت نظرت کاملا محترمه .
        ولی با این حرفت موافق نیستم چون عشق به بنز رو بار ها و بار ها دیدم و میتونم ثابت کنم.

        پاسخ
  3. net
    سوابق: (453 دیدگاه) ,

    خیلی زشت شده .دوخت قرمز رنگ و پارچه مخملی زشت شده

    پاسخ
  4. net
    سوابق: (453 دیدگاه) ,

    فقط هیوندای سانتافه اسپرت۲۰۱۸ و هیوندای گرنجور۲۰۱۷ نسل قبلی روح داره

    پاسخ
    1. Ali
      سوابق: (262 دیدگاه) ,

      باشه بابا. نمودی مارو با این دو تا ماشین.

      پاسخ
  5. یاس ی
    سوابق: (552 دیدگاه) ,

    net عزیز شما تا حالا هزار بار این جمله را گفتی، علاقه عجیبی داری به این دو ماشین، علاقه شما قابل تحسینه. ولی به نظرت زیادی تکرار نکردی ؟
    ی وقتایی دیدم گرنجور و سانتافه را از بنز و بنتلی بالاتردونستی !!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
    1. net
      سوابق: (453 دیدگاه) ,

      یاس من از لحاظ طراحی داخلی و بیرونی علاقه زیادی به این دو ماشین دارم نه بخاطر کیفیت رانندگی ،کیفیت رانندگی بنز و بنتلی که ۱۰۰ درصد بهتره

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.