جزئیات تویوتا راو 4 مدل 2017

مدل 2017 تویوتا راو 4 که در امریکا عرضه می‌شود تغییراتی را به خود دیده که دربردارنده‌ی به‌روزرسانی تریم ها و تجهیزات ایمنی اضافی است.

2017-toyota-rav4-limited-7
پکیج ایمنی تویوتا که بدون هزینه‌ی اضافی روی راو 4 مدل 2017 نصب شده دارای سیستم‌های پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از خط با دستیار فرمان، کروز کنترل راداری دینامیک و نور بالای خودکار است.

2017-toyota-rav4-limited-4
به علاوه نسخه‌های بنزینی راو 4 مدل 2017 تریم سطح بالای پلاتینیوم را نیز عرضه می‌کنند که وجه تمایز این مدل‌ها بدنه‌ی کامل رنگی و نشان‌های منحصربه‌فرد است. از امکانات خاص این مدل می‌توان به سیستم صوتی ممتاز Entune به همراه سیستم ناوبری و برنامه‌های یکپارچه و دوربین چشم پرنده با اسکن اشاره کرد.

2017-toyota-rav4-hybrid-12
این لیست همچنین دربردارنده‌ی صندلی‌های جلوی گرم شونده با تنظیم برقی 8 جهته برای صندلی راننده، تریم SofTex، ورود و استارت بدون کلید، درب پشتی برقی ریموتی، نورپردازی محیطی، غربیلک فرمان گرم شونده، کف‌پوش‌های نرم و پروژکتورهای درب پلاتینیوم می‌باشد.

2017-toyota-rav4-se-3


مدل SE جدید که توسط تویوتا “قهرمان خانواده” خوانده می‌شود دارای رینگ‌های 18 اینچی، چراغ‌های LED و سپر جلوی منحصربه‌فرد با جلوپنجره‌ی لانه‌زنبوری است و به تازگی به خانواده‌ی راو 4 هیبریدی پیوسته است. این نسخه همچنین دارای صندلی‌های SofTex با دوخت‌های متضاد، صندلی راننده‌ی برقی، رنگ مشکی کابین، تریم خاکستری مفرغی، پروژکتورهای رکاب درب‌ها، نشان‌دهنده‌های قرمز و صفحه‌نمایش رنگی 4.2 اینچی و… است.

2017-toyota-rav4-hybrid-2
قیمت تویوتا راو 4 مدل 2017 برای مدل 2WD LE از 24910 دلار آغاز شده و به بهای 36150 دلاری در مدل 4WD پلاتینیوم می‌رسد. بهای مدل هیبریدی نیز در مدل XLE از 29030 دلار آغاز شده و به 34030 دلار در مدل لیمیتد می‌رسد.

منبع: carscoops

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

60 دیدگاه

  1. پارسا
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    ماامروز ماشین رو تحویل گرفتیم و خیلی نرمه حتی از نظر سرنشین های عقب. خیلی ماشین خوبیه. ما۴٠روزه تحویل گرفتیم

    پاسخ
    1. محمدرضا
      سوابق: (5 دیدگاه) ,

      آریتا و نمایندگیهای شهرستانش فوق العاده بی کلاس و بی برنامه هستند.
      در برابر مشتری اصلا پاسخگو نیستند.
      مواظب نیش نمایندگی رسمی باشید.

      پاسخ
  2. سیروس
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    اینهای که میان و میگن مراقب نیش ایرتویا باشین خیلی مشکوکن!!

    پاسخ
  3. ارش
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    ماشین نرمی نیست .مصرف بالا. موتور کمری رو گذاشتن فقط برای رقابت با سانتافه .ایرتویا مدلد۲۰۱۶ روهیچ آپشنی نداده حای ناویگیشن و مشکل اصلی انفجار ایربگ که تا الان ۱۶ کشته در دنیا داشته

    پاسخ
  4. ايرج
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    این مدل های راوفور2017 رو که اشاره کردید خیلى جالب بود اما چه فایده ،شرکت آریتا محصول2017 رو با این آپشن که اشاره شد رو به مشتریان که نمیده و بهتر بگم نداره که بده

    پاسخ
  5. محسن
    سوابق: (19 دیدگاه) ,

    سلام دوستان
    بین راو 4 و نیسان ایکس تریل کدام بهتر است ؟
    از نظر نرمی و دوام و کم بودن استهلاک و قدرت و ….

    پاسخ
  6. حسين
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    من راوفور مدل ٢٠١۵ دارم، ۵٧ هزار کیلومتر بهاش رانندگی کردم، عالیه، نرم و راحت، کم صدا، حتی توی سرعتهای بالا صدای موتور نمیاد تو کابین

    پاسخ
  7. محسن
    سوابق: (19 دیدگاه) ,

    سلام حسین آقا
    چند تا سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید:
    1 – من بخاطر کارم بیشتر تو سفرم ؛ تو مسافت طولانی بالای 6 ساعت خسته کننده نیست؟
    2 – اگه صندلی ردیف دوم رو بخابونیم میشه خوابید؟
    3 – دریچه کولر روی داشبرد جوابگوی سرمای ردیف عقب هست؟
    4-شتاب با کولر چطوره ؟
    5 – نرمی صندلی عقب چطوره؟ تو همین گروه یکی از دوستان نوشته صندلی عقب واسه دفع سنگ کلیه خوبه؟
    6- مصرف 8.5 در 100 لیتر درسته ؟
    7 – روغن چی مصرف میکنید ؟
    8 – گارانتی واقعا جواب گو هست یا فقط سرکیسه کردنه؟
    9- تو بارندگی و برف هندلینگش چطوره؟
    10 – برای تغییر حالت دو دف یا تک و یا حالت اتومات , دکمه ای داره ؟
    11- کیفیت ضبط و بلند گوهاش چطوره ؟ نیازی به تقویت داره؟
    ممنون از راهنماییتون

    پاسخ
    1. reza
      سوابق: (103 دیدگاه) ,

      دوست عزیز ما خودمون قبل عید رافور خریدیم.
      نرمی که مشکلی نداره و به چرندیات سنگ کلیه توجه نکن شتاب با کولر خوبه.
      کیفیت بلندگوهاش هم خوبه .درسته مارک مثلا لوینسون یا اینفنیتی نیست ولی کیفیتش خوبه .
      روغن عوض کردن هم میبری نمایندگی عوض میکنن .مارکشو نمیدونم.
      صندلی رو هم بخوابونی میشه خوابید.برای حالت چهار چرخ هم دکمه داره.تو هوای بارونی جاده هراز هم هندلینگش خوب بود.
      راجع به سفر های طولانی هم بسته به اون ادمش داره.
      یکی از هم سایه هامون هم رافور داره .اون یه سفر 8 ساعته رو هم باهاش رفته بود میگفت اصلا خسته نشدم ولی پدرم باهاش تا شمال رفته بود ولی خسته شده بود.
      ماشین تند و تیز هم هست.تو سر بالایی ها هم مثل کره ای ها یا ماشین های با گیربکس cvt نیست که بخواد جون بکنه.
      اگر هم خریدی به هیچ عنوان نباید سیستم های برقیش رو دستکاری کنی مثلا بخوای ضبط رو عوض کنی یا روغن رو خودت عوض کنی.چون گارانتیش باطل میشه.
      ماشین خوبیه.

      پاسخ
  8. سهیل
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    خودروی بسیار عالی من نشستم پشتش واقعا نرمه قابلیتهای زیادی داره از جمله یه روز تو ترافیک بودم دکمه زدم ماشین به طرز عجیبی پرواز کرد…

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x