شورلتمسابقات

استفاده از شورولت کامارو ZL1 1LE در فصل 2020 ناسکار

شورولت به‌صورت رسمی اعلام کرد در فصل ۲۰۲۰ مسابقات ناسکار بجای کامارو ZL1 از مدل کامارو ZL1 1LE استفاده خواهد کرد.


علیرغم نام و نشانی مشابه، این خودروی مسابقه‌ای هیچ‌وجه اشتراکی با نسخه جاده‌ای ۱LE ندارد. شورولت اجازه‌ای برای انجام تغییرات مکانیکی روی خودرو خود نداشته و بنابراین از این نظر تقریباً مشابه مدل قبلی بوده ولی برخی تغییرات آئرودینامیکی الهام گرفته از مدل تولیدی در آن به چشم می‌خورد.

معاون پرفورمنس و موتور اسپورت شورولت آمریکا گفته است:

کامارو ZL1 1LE کاراترین نسخه‌ی کامارو در خانواده‌ی خود می‌باشد. ما درس‌هایی از نسخه‌ی تولیدی گرفته و آن‌ها را در مدل مسابقه‌ای جدید ۲۰۲۰ اعمال کرده‌ایم.

این خودروی مسابقه‌ای ماه فوریه و در هفته سرعت دیتونا معرفی خواهد شد. کامارو ZL1 1LE ناسکار به کامارو SS می‌پیوندد که از سال ۲۰۱۳ تاکنون در سری مسابقات ناسکار XFINITY حضور داشته و ۷۶ مسابقه را برده و ۴ قهرمانی برای سازنده و ۴ قهرمانی برای راننده به ارمغان آورده است. شورولت امیدوار است کامارو ZL1 1LE خودروی موفقی برای این خودروساز آمریکایی باشد چراکه قبلاً توانسته ۳۹ قهرمانی سازنده شامل ۱۳ قهرمانی پی‌درپی بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۵ را به چنگ آورد.


اما کامارو ZL1 قبلی که برای فصل ۲۰۱۸ معرفی شده بود در مسابقات دیتونا ۵۰۰ توانست پول پوزیشن و مسابقه اول را با پیروزی پشت سر بگذارد. این خودرو در سال جاری ۷ مسابقه را تا به اینجا برنده شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. یانکی

    ۱۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    جانم نسکار.سنت صدا سرعت هیجان رقابت سنگین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حسین دهمرد

    ۱۳ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    دوستان کسی اطلاعاتی درباره ی موتور این ماشینا داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمدامین

    ۱۶ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (4 ديدگاه)

    برو بابا ناسکار چیه؟ فقط فرمول یک. مهم هم نیست چه نظری بدین چون من اصلا این مطلبو نخوندم و نخواهم خوند. دیگه هم به نظرم نگاه نمیکنم که چندتا لایک منفی داره. هم دیدم اسم ناسکار اومده سریع اینو نوشتم تا برین خوش باشین با ماشینای عصر هجریتون.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا