شورولت

معرفی گران‌ترین نسخه شورولت سیلورادو HD 2020

هم‌اکنون پیکربندی آنلاین شورولت سیلورادو HD 2020 راه‌اندازی شده و می‌توان مبلغ 80890 دلار برای این خودرو پرداخت کرد. البته فعلاً مدل سیلورادو 3500HD با چرخ های دوتایی عقب در دسترس نیست بنابراین در آینده حتی انتخاب گران‌تری نیز در دسترس مشتریان خواهد بود.


قیمت سیلورادو 2500HD و 3500HD به ترتیب از 39895 و 41095 دلار آغاز می‌شود. قیمت مدل پرچم‌دار 3500HD های کانتری برابر با 63895 دلار بوده ولی اگر خواهان پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.6 لیتری توربوی دیزل دورامکس باشید باید برای این خودرو حداقل 73645 دلار پرداخت کنید.


خریداران می‌توانند از بین 10 رنگ بدنه یکی را انتخاب کنند که رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، آبی، خاکستری و قهوه‌ای بدون دریافت هزینه در دسترس بوده اما برای رنگ‌های قرمز و صدفی به ترتیب 495 و 995 دلار باید بپردازید. داخل کابین مدل های کانتری هم ترکیب چرم مشکی با عناصر دیگر قابل انتخاب می‌باشد.


از این به بعد است که طیف وسیعی از آپشن ها در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. پکیج‌های سفارشی زیادی وجود دارد اما اقتصادی‌ترین گزینه انتخاب پکیج های کانتری دولوکس است که قیمت 3065 دلاری داشته هرچند فعلاً با تخفیف و قیمت 2565 دلاری عرضه می‌شود. این پکیج شامل بسته‌ی دستیار کمک‌راننده مجهز به هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از مسیر، ترمز اضطراری خودکار، نوربالای خودکار و صندلی هشداردهنده ایمنی می‌باشد. یک سیستم دید محیطی نیز با دو دوربین تریلر وجود دارد. البته می‌توان تمامی این تجهیزات را به‌صورت جداگانه هم سفارش داد.


همچنین پکیج Convenience با قیمت 495 دلار در دسترس است که شامل آرایش متفاوت کنسول مرکزی، محفظه زیر صندلی عقب و کف‌پوش‌های چهارفصل می‌باشد. پکیج آفرود Z71 با قیمت 325 دلار قابل انتخاب بوده و شامل سیستم تعلیق هوی دیوتی، کنترل حرکت در سراشیبی، فلاپ ها و نشان‌های ویژه می‌باشد.


همچنین آپشن های جداگانه‌ی زیادی هم در لیست دیده می‌شود. سانروف برقی 995 دلاری، گاردهای 180 دلاری، کف‌پوش‌های 210 دلاری و… تنها بخشی از آپشن های سیلورادو HD هستند.

جدای از این‌ها می‌توان آپشن های خاص نمایندگی‌ها را نیز انتخاب کرد که لیست کاملاً بلندبالایی را شامل می‌شود. البته با انتخاب این موارد قیمت پیکاپ شورولت به سطح بسیار بالایی خواهد رسید که یک خریدار واقعی شاید هرگز آن را انتخاب نکند.

برچسب ها

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه

  1. Khosrow

    ۱۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1384 ديدگاه)

    یکی از اینا تو جاده های بی انتهای یانکی ها / برگر و بیر و موزیک / رادیو هم جوابه / سیگار برگ و تنها هم نباشی / مثل فیلم های دنیای باز ..

    1. M

      ۱۵ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (2215 ديدگاه)

      اووووف!
      با یه کلاه کابوی ! یه شاتگان هم محفظه بارخخخخ!
      ولی واسه این کار رم خیلی انتخاب بهتریه !
      اینم به نظرم نسل قبلیش جذاب تره!

    2. مزدا

      ۱۵ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (1365 ديدگاه)

      جلو پنچرش کاش بهتر از این درست میکردن

      1. MehdiTurbo

        ۱۶ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (742 ديدگاه)

        حالا باز اون استیلش خوبه اونکه پلاستیک مشکیه اصن قابل تحمل نیست جور در نمیاد واقعن.

  2. ali

    ۱۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (10 ديدگاه)

    فروش فوق العاده ای باید داشته باشه!سال دیگه

  3. حسین دهمرد

    ۱۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (722 ديدگاه)

    ابهت نسل قبل رو نداره،مثه کامارو

  4. حمید

    ۱۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1510 ديدگاه)

    باید از نزدیک دید تا بشه قضاوت کرد

  5. موری

    ۱۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (11 ديدگاه)

    تو جاده داری با پراید میری یهو تو ایینه عقب چشمت میخوره به این 😐
    چه حسی بهت دست میده؟

  6. Ehsan

    ۹ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (4 ديدگاه)

    من از طراحی جلوش خوشم نمیاد، بنظرم نسل های قبلیش جذاب تر بودن،

    ولی در کل، در دنیای تراک ها، دوج رم بهترین انتخابه، طراحیش کاملا آمریکایی و کلاسیک، با ابهت و قلدر ، خیلی هم وحشی و خشن و قدرتمنده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن