فولکس واگن

فولکس توآرگ، یک SUV موقر

شاسی بلند توآرگ که در سال ۲۰۱۰ معرفی شده، در نیمه عمر خود دومین تغییرات و فیس لیفت را تحمل خواهد کرد. تغییراتی که چهره آن را بیشتر به خودروهای اخیر فولکس مخصوصاً جتا و پاسات شبیه کرده است. اما این نباید چندان گمراه کننده باشد زیرا توارگ یک خودروی بزرگ و لوکس تلقی می‌شود که اکنون یک لیست طولانی از به‌روزرسانی‌ها را هم شامل می‌گردد.

2015 Volkswagen Touareg facelift
۲۰۱۵ Volkswagen Touareg facelift
چراغ‌ها، جلوپنجره، سپرها، حتی آینه‌های جانبی تغییر کرده‌اند. طراحی جدید سنگین و موقرتر از مدل‌های پیشین است. استفاده از کروم در جلوپنجره و نوارهای ضربه‌گیر دورتادور خودرو و در، زه‌های دور پنجره‌ها و سایر تزئینات، در کنار چراغ‌های بزرگ‌تر تیره رنگ، بر لوکس بودن خودرو صحه می‌گذارد. تغییر محل قرارگیری پایه آینه‌ها به روی درب‌ها نیز که از پورشه الهام گرفته شده، افزایش میدان دید راننده، خودرو را به همراه دارد. چرخهای استاندارد ۱۸ اینچی هستند و می‌توان چرخهای آلیاژی ۲۰ اینچی را نیز برای آن سفارش داد.

2015 Volkswagen Touareg Interior
۲۰۱۵ Volkswagen Touareg Interior
فضای داخلی با کنتراستی تیره و روشن و با موادی که مرغوبیت آن‌ها افزوده شده و با استفاده وسیع‌تر از کروم، چرم و چوب، جذابیتی بیشتر یافته است.
انتخاب اول خریداران اروپایی قاعدتاً موتور V6 دیزلی است که دارای استاندارد یورو ۶ می‌باشد و در دو نسخه ۲۰۲ اسبی و ۲۵۵ اسبی عرضه می‌شود. موتورهای بنزینی نیز بروز شده‌اند و موتور شش سیلندر سه لیتری TDI می‌تواند ۲۵۸ اسب بخار نیرو تولید کند و مدل V8 TSI آن و احتمالاً مدل هیبریدی آن نیز قابل انتخاب خواهند بود.

2015 Volkswagen Touareg facelift
۲۰۱۵ Volkswagen Touareg facelift
برای انتقال نیرو هم از یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده می‌شود. یک سیستم تعلیق جدید نیز باعث افزایش پایداری و راحتی خودرو می‌شود. در حالی که فاصله کف ماشین تا زمین به ۳۰ سانتی متر می‌رسد، در سرعت‌های بالاتر از ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت، ارتفاع خودرو به‌صورت خودکار کاهش می‌یابد. صندلی‌های عقب نیز اکنون با امکان تنظیم طولی ۱۶ سانتی متری به صورت الکتریکی ارائه می‌شوند. فضای بار با وجود صندلی‌های خوابیده عقب تا ۱۶۴۲ لیتر قابل افزایش است.

2015 Volkswagen Touareg facelift
۲۰۱۵ Volkswagen Touareg facelift
انتخاب نمایشگاه پکن برای نمایش این فیس لیفت، بدون دلیل نبوده زیرا چینی‌های ثروتمند، تمایل زیادی به خودروهای بزرگ نشان می‌دهند. فولکس‌واگن توارگ از تابستان امسال در سراسر جهان جانشین مدل قبلی می‌شود و از اواخر تابستان نیز نسخه اسپرت R آن نیز با پکیج ورزشی در اواخر تابستان قابل خرید است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۶ دیدگاه‌ها

  1. ab12

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (89 ديدگاه)

    دوستان قیمت ماشینای ایرانی هم گرون شده ؟! اخه گمرک رو گرون کردن چه ربطی داره (اگه اینجور باشه )
    اخه شنیدم 206 تیپ5(که در واقع موتور وگیربکس پژو جی ال ایکس رو روش انداختن) از حدود 36 میلیون به 41 میلیون رسیده ! صحت داره ؟
    جالبه یه سری به سایت سایپا کاشان بزنید :جز اپشن های استاندارد تیبا زده شیشه بالابر عقب هم برقی هست !!!! در صورتی که استانداردش فقط شیشه های جلوش برقیه !!! نمیدونم چرا این مهندسهای وب و یا رییساشون یه زحمت به خودشون نمیدن حداقل سایتشون رو اصلاح کنند بعدش ما توقع داریم محصولاتشون رو اصلاح کنند !!! واقعا بی مدیریتی وچیز گشاد بودنم حدی داره(خیلی عذر میخوام چنین لفظی رو بکار بردم ولی واقعا زور داشت !)

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      گشادی در صنعت ما بیداد میکند….!

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. خاوری

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (68 ديدگاه)

        رضاجان فساد و آدمای مزخرف و بیسواد در صنعت خودروسازی ما بیداد میکنه …

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. مارال

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (274 ديدگاه)

        فکر کنید اون بحرانی که سال 2010 جنرال موتورز را گرفت سایپا و ایران خودرو می گرفت ، خواهر و مادرشون به هم پیوند می خورد ، این پدر سگا ( مدیران و مسولین محترم سایپا و ایران خودرو ) خودشون توی پارکینگشون به تعداد اعضای خانواده ماشین ژاپنی و آلمانی دارند ولی مثلا با پژو 405 میرن سر کار که کسی اعتراض نکنه ، زمانی که اون پست مدیریت را ازشون می گیرن ، اون موقع است که بنز ها و پورشه ها و تویوتا ها از پارکینگها بیرون میاد و میرن سراغ شغل جدید، مثل مهندس بذرپاش مدیر قبلی سایپا

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. خاوری

          ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (1103 ديدگاه)

          خیلی زشته به کسی فحش بدی خانم مارال.. یه خانم باشخصیت خوب نیست اینجوری حرف بزنه..به پدر اون مدیرای فاسد بیسواد چیکار دارین آخه؟؟
          من اگه کار بدی مرتکب شم خودم مسئول اون بدی هستم نه پدرم نه هیچکس دیگه گناهی نداره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. sadegh

          ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          پسر رئیس نماینگی ایرانخودرو شهرمون با بنز S کلاس تو شهر تاب میخوره، اگه ایرانخودرو ماشینا ش خوبه چرا یکی از همون پژو ها یا سمندای آشغال نمیده به پسرش؟؟؟!؟!؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Dani

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (28 ديدگاه)

      آره باو وقتیم آدم همچین ماشینایی رو بخره ینی دقیقا گذاشته یه همچین شرکتایی خرش کنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مارال

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (274 ديدگاه)

        آقای خاوری اگه چند سال پیش گفتگوی ویژه خبری با مهندس ب.پ را میدیدی که چطور از پراید دفاع می کرد تو هم حرفای منو میزدی، انگار داره از لامبورگینی نسخه سوپر لگرا حرف میزنه ، میگفت این 70 تا نمره منفی برای پراید حداقل 20 تاش الکی و سهوا بوده، الانم رفته توی مجلس شورای اسلامی با بنزش ، خونه داره توی لواسون، و….

        هالا من و تو موندیم آقای خاوری با پراید و پژو و پیکان و …

        با خودت و پدرت هر چی دو دو تا چهار تا میکنی میبینی جور در نمیاد که حداقل 65 ملیون که با وام و …. جور کنی تازه میشه یه سوناتا 2006 با کارکرد 130000 تا خرید، ناراحت میشه میگی بی خیال همین فرغونی که داریم بسه ، بعد تازه میشی مثل من که بهترین سالهای عمرم داره میره با هیچی، من جوون این مملکت چی فهمیدم از بهترین روزها و سالهای عمرم ، جرمم اینه که توی ایران زندگی می کنم،
        ولی اون آقا و بچه هاش دارن بهترین زندگی را می کنند چون من و تو باید باید پایین زندگی کنیم تا اون بتونه بالا بالاها زندگی کنه، پس این فحش های لطیف کمشون هم هست

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. javid

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (93 ديدگاه)

      به نظر من عقبش یکم شبیه لندکروز شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرهاد

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (378 ديدگاه)

        به نظر منم شبیه لندکروز شده عقبش

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4526 ديدگاه)

          دوستان عزیز نمای عقب این قبل از لندکروز بوده(البته کمی لبه ی چراغ ها تغییر کرده ولی کلیت طرح همونه).با تشکر.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. چاپلو

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (488 ديدگاه)

        سلام به همه.
        بیشتر به خاطر خطراس شاید.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. meysam

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      آلمانیه دیگه! بلد نیستن ماشین بد بسازن. یه بار طراحی میکنن، چند سال بهره برداری میکنن، بدون اینکه مشتری ازش خسته بشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. meysam

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (1772 ديدگاه)

        اصلا حال نمیده پست یه ماشین آلمانی رو بخونی و میلاد نظری نداده باشه. کجایی؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. TIGER

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (61 ديدگاه)

    واقعا خیلی باوقاره! طراجی داخلیش هم خوبه! موتور ها هم با قدرت و مصرف مناست و تنوع بالا هست. در کل خیلی خوبه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. e.scamp

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (1896 ديدگاه)

      دقت کردین هیچ کمپانی به اندازه فولکس واگن تو طراحی چراغ ماهر نیست البته نظر شخصیم هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. رضا

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    تقریبا نمیشه ایراد خاصی ازش گرفت.طراحیش هم مثل همه محصولات فولکس واگن ساده و منطقی(آلمانی) هست که بعداز پند سال توی ذوق نمیزنه
    ولی در نگاه اول شبیه یه گلف گندست…یه کم چاشنی هیجان لازم داره.همین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Un4given

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    از نمای جانبی و عقب خوب دراومده، ولی کاش جلوشو یه دستی میکشید بیشتر بنظر یه گلف باد کرده میاد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. شاهین

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (4526 ديدگاه)

    طراحیش خیلی مردونه و محکم طراحی شده،همین باعث میشه که تا چند سال از خودرو زده نشین.عاشق طراحی داخلیش شدم.ساده و پرغرور و در عین حال کاملا کاربردی.
    پلت فرم این و کاین یکیه اگه اشتباه نکنم.(انتخاب من البته کاین هست.)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. زیگما

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    طراحی خارجیش تا حدی قابل تحمل و شاید زیباست.
    داخلش انصافا جذابه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. چاپلو

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (488 ديدگاه)

      اکسلنت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. جهانگير

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (147 ديدگاه)

    از عقب یه لحظه فکر کردم لندکروزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Ehsan

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    در کل خیلی خوب شده ، امتیازات من :
    نمای داخلی : 9 نمای جلو : 8 نمای عقب : 8 نمای بغل : 8
    نمره میانگین : 8.25

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. PEUGEOT

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    بیرونش زیاد قشنگ نیست یعنی در حد معمولی اما با وقار . داخلشم خیلی دوست دارم همه چی در جای خودشه
    قدرت موتورشم عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. خاوری

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (68 ديدگاه)

    توارگ تو دنیا به 2چیز مشهوره
    کیفیت بالا و استهلاک اندک
    موتورهای دیزلیش واقعا محشرن…هم کم مصرفن هم بسیار آرام و کم استهلاک وتوانمندن
    یه زمانی از موتورwاستفاده میکرد که بیش از 700نیوتون متر گشتاور داشت اما فک کنم چندسالی هست دیگه اون موتور برداشته و استفاده نمیکنه
    درکل داخلی جذاب و آرام…بیرونی آرام و ساده
    منتظر نسل بعدیشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. مصطفی

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    الحق که فولوکس واگن بهترینه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. مرتضی

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    اینجورطراحی های ساده ونجیب سالها طرفدارای خودشونو راضی نگه میدارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. SHELBY GT500

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (238 ديدگاه)

    مذخرف و مضحک.نظر دیگه ای ندارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. احسان(احسان سابق)

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    روی سقف کنار ایینه چه تشکیلاتی وجود هست.کلا این ماشین چه داخل چه بیرون طراحی مورد پسندی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. امید

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    منم طراحی داخلیشو دوس دارم عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. علی

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (123 ديدگاه)

    همه خودرو ساز های گروه فولکس فوق العده اند
    جز خوده فولکس
    اخه ائودی و پورشه و لامبورگینی کجا این کجا
    میدونم فولکس واگن بخش تولید ارزان های گروه فولکس
    است اما چند ماشین لوکس بزنن بدک نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سجاد

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (199 ديدگاه)

      دوست عزیز یه اطلاعاتی در مور سیاست هر کمپانی و بازارهای هدفشون بدست بیارید بد نیست… آخه مگه فولکس واگن خواسته چیزی شبیه لامبورگینی بزنه که این دوتا رو با هم مقایسه میکنی؟ مثله اینه که بگیم این ماشین در مقابل اتوبوسهای اسکانیا که زیر مجموعه فولکسه چقد کوچیکه اگه فولکس راست میگه یه خودرو به اندازه اتوبوس بسازه! هرخودرویی هدف خاصی رو دنبال میکنه این با قیمت مناسب کیفیت بالایی داره و مشتری خودش رو خواهدداشت

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. چاپلو

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (488 ديدگاه)

      بنده مخالفم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. َinterceptor

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    یه گروه آلمانی پیش ما کار می کردن یکیشون گفت یه فولکس شاسی بلند دارم.
    گفتم تواغگ؟ با یا تایید کرد. خودشم اسمشو نمی دونست البته اون موقع تیگوان هنوز نیومده بود به بازار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود . عاشقشم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Only Japan

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    اگه رو جلوش کار میکردن عالی میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا