مازراتی

دردسرهای فروش کم مزراتی لوانته!

فروش مزراتی لوانته اصلاً در حد انتظار نبوده و بدین ترتیب کمپانی مادر یعنی فیات-کرایسلر مجبور خواهد بود میزان تولید را برای همخوانی با تقاضاها تنظیم کند.


بنا به گزارش اتونیوز، تأسیسات تولید میرافیوری این کمپانی در تورین ایتالیا که از سال ۲۰۱۶ تاکنون مشغول تولید این شاسی‌بلند است تا ماه جولای ساعات کاری را ۵۹ درصد کاهش خواهد داد.


بنا به گفته اتحادیه FIOM، این کاهش موقت ساعات کاری برابر با از دست رفتن ۲۰۸۰ شغل است. به عنوان نتیجه کارگران کمتر کار خواهند کرد و بنابراین حقوق کمتری خواهند گرفت.


این عمل در تعارض با بیانیه سال ۲۰۱۴ سرجیو مارکیونه است. مارکیونه در آن زمان برنامه سرمایه‌گذاری ۵ ساله شرکت را اعلام کرده و گفته بود که تا پایان سال ۲۰۱۸ استفاده از تمامی کارکنان در تأسیسات ایتالیای فیات-کرایسلر تضمین شده است.


مارکیونه ماه پیش بیانیه قبلی خود را تغییر داد و در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ گفت که شاید فیات-کرایسلر نیازمند زمان بیشتری است.


تأسیسات میرافیوری فیات-کرایسلر که به تولید آلفارومئو میتو نیز مشغول است سال پیش و با تعلیق موقت تولید لوانته نیز چنین عملی را تجربه نموده بود.


نه تنها تأسیسات یاد شده شاهد چنین تحولاتی بوده بلکه مجبور شده مونتاژ مدل‌های گرن توریسمو، گرن کابریو، گیبلی و کواتروپورته را نیز چند ماه پیش به‌صورت موقتی متوقف کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. net

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    مازراتی لوانته فقط چراغ جلو و جلو پنجرش قشنگه.طراحی عقبش و طراحی بیرونی جالب و به روز و زیبایی نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. net

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    چراغ دایره ای کوچیک لوانته که در سپر جلو که زیر چراغ جلو هست خیلی زشت هست و تو ذوق میزنه=رینگ لوانته تو این عکسها خیلی فشنگه هست و شاخه های زیادی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ژان وال ژان

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (166 ديدگاه)

    حرف مزراتی و آلفا که پول توسعشون داره واسه کرایسلر خرج میشه که نصف پتانسیل این ۲ تا رو نداره
    مزراتی اگر درست مدیریت میشد الان رقیب فراری و مکلارن بود
    آلفا هم بهتر از BMW میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ferrari

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1886 ديدگاه)

      بله کاملا حق با شماست برنامه های مازراتی فقط بخاطر پول عقب افتاده مازراتی باید امسال الفیری رو معرفی میکرد بعدش نسخه هیبریدی رو معرفی میکردن ازعمر مدلهای کواتروپرته و گیبلی چند سال میگذره و باید با نسل جدیدتر جایگزین میشدن اما اصلا خبری از جانشین این مدلها نیست باید برای فروش بهتر یه شاسی بلند دیگه معرفی میکردن که با این وضع اصلا امکانش وجود نداره مازراتی اعتبار شهرت و پرستیژ بالایی داره اما فقط داره درجا میزنه اخبار درمورد مازراتی فقط به فراخوان ها و فیس لیف ها خلاصه شده متاسفانه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ژان وال ژان

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (166 ديدگاه)

      منظورم اینه پتانسیل مزراتی و آلفا خیلی زیاده نه اینکه کرایسلر ضعیف باشه
      اشتباه برداشت نکنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. ونوم اف ۵

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      با بخشی از حرفت موافقم که کمبود پول کار دست مازراتی و الفا داده اما مشکل از فیات هست و گرنه زیر مجموعه های کرایسلر مثل جیپ و رم و دوج امارشون خوبه تقریبا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ژان وال ژان

        ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (166 ديدگاه)

        ببخشید در مورد کرایسلر گفتم که منظورم رو‌ بد بیان کردم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. F۲۲RAPTOR

          ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (2599 ديدگاه)

          اگه سود حاصل از فروش جیپ نبود حال فیات خیلی خراب میشد،حیف اون پولی که جای درست خرج نشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. Yaser1986

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (76 ديدگاه)

    حیف مزراتی که با مدیریت فیات کرایسلر داره نابود میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد حسین

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (489 ديدگاه)

    با این وضعیت مدیریت فیات کرایسلر ، مازراتی و آلفا ممکنه به روزگار لانچیا دچار بشن
    باید این دو تا برند فروخته بشن
    هم خودشون نجات پیدا میکنن ، هم یه پولی جور میشه برای فیات و کرایسلر که یه خورده از مشکلاتشون رو حل کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. hamid

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (280 ديدگاه)

    بنظرم مارکیونه هرچی از جیپ و رم سود میکنه داره میبره خرج آلفا میکنه. در کل مارکیونه آدم جالبی نیس یجور غرور کاذب تو اون قیافشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ali

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (30 ديدگاه)

    اینم به سرنوشت خودرو ساز های ورشکسته و کم درامد دچار و توسط غول های چینی خریداری میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. علی

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (218 ديدگاه)

    وقتی میاد دکمه شیشه بالابر کرایسلر رو میزاره رو لوانته آخرش میشه همین دیگه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. F۲۲RAPTOR

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (2599 ديدگاه)

      درین حد؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی

        ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (218 ديدگاه)

        آره ، مطلبشو همین پدال گذاشت.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. محمد

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (599 ديدگاه)

    مازراتی و آلفا رو بنز باید مدیریت کنه که حسابی سرپا بشن
    مثه بی ام دبلیو که رولزرویس و مینی رو نجات داد و استقلالشونم حفظ کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. احسان

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (254 ديدگاه)

    کار هر بز نیست خرمن کوفتن…
    اون “پورشه” است که هنر هر کاری را داره و هر محصول جدیدی که تولید کنه دل همه را میبره و حسابی فروش میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. TSHDN

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (68 ديدگاه)

    واقعا چی باید گفت ؟
    وقتی این داره تولیدش کمتر میشه و لگنای مثلا ایرانی روز به روز تولیدشون بیشتر میشه و مردم چون ندارن مجبورن این آشغالا رو سوار بشن
    واقعا تاسف باره?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. ارمان

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    کاملا مشخصه انتظار از مزراتی بسیار بالاست وقتی هم زمان فیات هم میاد تو همین کلاس و ابعاد ماشین میده مگه ملت دیوونن برن یه ماشین یکسان الکی گرون بگیرن
    به نظر بیشتر یه اشتباه بازاریابی میاد اگر نه نمیشه خورده فنی به این خودرو گرفت البته اش دهن سوزی هن نیست با این قیمت انتخاب بهتر کم نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا