هوندا

درز اولین تصاویر از هوندا جاز 2014

کم کاری یک مجله ژاپنی کار دست هوندا داد. اوایل این هفته یک وب سایت هندی که مرکزِ آپلود یک مجله ژاپنی می باشد با دزدی تصاویر هوندا جاز یا فیت جدید که قرار بود در ویژه نامه شوی توکیو چاپ شود، نمایشی کوتاه از این خودروی SuperMini Mpv (خودروی فوق کوچک ِچند منظوره) به راه انداخت.

2014 Honda Fit - Jazz leaked photo
۲۰۱۴ Honda Fit – Jazz leaked photo
این تصاویر به وضوح نشانگر تأثیر طراحی خارجی هوندا سیویک بر جاز ۲۰۱۴ هستند. چراغ هایی مستطیلی شکل در جلو و استفاده از شیشه هایی هم اندازه با چهارچوبی یکنواخت و افزایشِ میزان جذب هوای بیشتر که می توان اعتراف کرد، جاز ۲۰۱۴ را ضعیفتر از قبل کرده است.

2014 Honda Fit - Jazz leaked photo
۲۰۱۴ Honda Fit – Jazz leaked photo
با استناد به این چند تصویر و اخباری که در طول این هفته در فضای مجازی منتشر شده است، می توان گفت، هوندا قرار است در جاز ۲۰۱۴ خود از یک گیربکس اتومات، باطری لیتیومی با یک کلاس پیشروی هیبریدی و یک موتور سه سیلندر با ظرفیت ۱.۲ یا ۱.۴ لیتر استفاده کند. هرچند زمزمه هایی نیز مبنی بر استفاده هوندا از موتور بهبود یافتهٔ هوندا سیویک با ظرفیت ۱.۶ لیتر و آلایندگی ۱۰۰ گرم کربن دی اکسید در هر ۱۰۰ کیلومتر به گوش می رسد.

بدون تردید به این زودی، از قابلیت های دیگر این خودرو نمی توان چیزی نوشت، اما به جرئت می توان گفت در نمایشگاه توکیو که قرار است ماه نوامبر برگزار شود، هوندا جاز ۲۰۱۴، نگرانی کمتری نسبت به حریف فوق کوچکِ سنتیِ خود یعنی نیسان نوت برای رقابت با دو خودروی فوق کوچک دیگر ford B-MAX و Citroen c3 picaso خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علی لیواری

علی لیواری، ژورنالیست دنیای خودرو

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. محمد حسن

    ۱۵ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    استفاده بجا از خطوط شکسته و ترکیب آن با خطوط نرم آن را جذاب کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. parsa

    ۱۵ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (37 ديدگاه)

    اقای لیواری از اینکه خبرهای جدید خودروها را روی این سایت برای اطلاع مردممون گذاشتید از شما صمیمانه ممنونیم . درود بر شما.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. bL4Ck D0oM

    ۱۶ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (50 ديدگاه)

    بابا من شرط میبندم این هوندا جاز نیست یه ذره با دقت نگاه کنید میبینید که خیلی تابلو کار فتو شاپ هست اونم توسط یه آدم ناشی !!! پشت ماشین کلا کج هستعکس ماشین هم از بغل شبیه ماشین های چپی هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. دانیال

    ۱۷ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خیلی زیباست ولی چرخهای عقبش حالت بدی دارندیه خرده به سمت زیر ماشین مایلن مثه ماشین های چپیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا