معرفی کامل محصولات هیوندای در چند سال آینده

هیوندای راه درخشانی را در طول چند سال گذشته طی کرده است. محصولات این خودروساز در چند سال گذشته به عنوان جوک‌های دنیای خودرو مطرح بودند اما بجای آنکه هیوندای دست روی دست گذاشته و تنها به تولید همین خودروها بسنده کند اقدام به همکاری با بزرگان و توسعه تکنولوژی‌های جدید کرد. محصولات کنونی این خودروساز کره‌ای از نظر جذابیت و کیفیت در رتبه‌های بالا قرار می‌گیرند.


آینده برای هیوندای روشن است. مدل‌های فعلی این خودرو از نظر ارزش در برابر مبلغ پرداختی فوق‌العاده بوده و هر روز بیشتر از دیروز جذاب‌تر هستند. یکی از دلایل اصلی این موضوع معرفی زبان طراحی جدید با نام Sensuous Sportiness است که برای اولین بار در خودروی هیوندای لافستا دیده شد. محصولات آینده هیوندای از طراحی‌های برجسته مشابهی سود خواهند برد و برخلاف بسیاری از رقبا، هیوندای طراحی‌های مشابهی در محصولات خود بکار نخواهد برد.

هیوندای اخیراً اعلام کرده محصولات گوناگون شرکت طراحی‌های متمایزی خواهند داشت.

در طول 2 سال آینده هیوندای بهتر از همیشه خواهد بود. در ادامه شما را با محصولات جدید این برند آشنا می‌کنیم.

مدل‌های جدید فعلی

هیوندای سال 2018 را با عرضه مدل‌های جدید و فیس لیفت شروع کرد. شاید مهم‌ترین محصول این شرکت در سال جاری نسل جدید سانتافه باشد که قیمت پایه 25500 دلاری در آمریکا داشته و طراحی آن در مقایسه با نسل قبلی بسیار متفاوت است.

هیوندای توسان 2019 فیس‌لیفت
همچنین هیوندای توسان فیس لیفت نیز اخیراً با ظاهر جدید معرفی شده است. هیوندای نکسو با قوای محرکه سلول سوختی نیز وارد بازار شده است. سوناتای فیس لیفت هم چند ماه است که در بازار حضور داشته و البته نسل جدید ولوستر را نباید از یاد برد.

آنچه خواهیم دید

  • هیوندای i30 N-Line و i30 N فست بک


هیوندای آماده گسترش محصولات N خود می‌شود و دو مدل جدید را تولید خواهد کرد. اولین مدل که i30 N-Line نام دارد در جایگاهی بین مدل‌های مرسوم i30 و هاچبک داغ و پرچم‌دار i30 N قرار خواهد گرفت. تست‌های اخیر این خودرو نشان دهنده کیت بدنه چشمگیر و کابینی متفاوت بوده‌اند.

هیوندای i30 فست بک نیز نسخه N را دریافت کرده و از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو با قدرت 271 اسب بخار استفاده خواهد کرد و به‌صورت سفارشی به پکیج پرفورمنس مجهز خواهد بود.


نسل فعلی الانترا که در کره جنوبی با نام آوانته شناخته می‌شود آماده فیس لیفت می‌شود و پروتوتایپ بدون پوشش آن اخیراً با استایل تیزی در جلو دیده شده است. گفته شده این خودرو از سیستم اطلاعات سرگرمی با ارتباطات اندروید اتو و اپل کارپلی سود خواهد بود. انتظار می‌رود الانترا فیس لیفت ماه آینده در کره معرفی شود.

  • هیوندای i20 فیس لیفت 2019 و هیوندای i10 2019


هیچ‌یک از این دو سوپرمینی در آمریکا عرضه نمی‌شوند اما محبوبیت زیادی در دیگر بازارها دارند. مدل i20 اکتیو اخیراً فیس لیفت شده و اگرچه تفاوت زیادی در مقایسه با مدل قبلی نداشته اما کمی بهبودیافته است.

نسل بعدی i10 سال آینده با طراحی و قوای محرکه جدید و بهبود یافته وارد بازار خواهد شد.

  • هیوندای پالیسید 2020

Hyundai Palisade Render

پالیسید شاید مهم‌ترین خودروی هیوندای در دو سال آینده باشد. این خودرو شاسی‌بلند بزرگ سه ردیفه و هشت‌نفره هیوندای است که اخیراً پیش‌نمایش آن با کانسپت گرندمستر بوده است. انتظار داریم پالیسید طراحی عضلانی و پلتفرم مشترک با شاسی‌بلند کیا تلوراید داشته باشد. به عنوان نتیجه شاسی‌بلند بزرگ هیوندای با پیشرانه 6 سیلندر 3.3 لیتری توئین توربو که قدرت 365 اسب بخاری دارد عرضه شود. این قدرت از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک سفارشی به چرخ‌ها فرستاده شود.

  • هیوندای سانتاکروز 2020


هیوندای هنوز بصورت رسمی تولید پیکاپ سانتاکروز را تأیید نکرده اما انتظار می‌رود این خودرو در سال 2020 عرضه شود. طراحی این خودرو از کانسپت سال 2015 سانتاکروز الهام خواهد گرفت و به جنگ رقبایی همچو فورد رنجر، جیپ اسکرامبلر، شورولت کلرادو، جی ام سی کانیون، هوندا ریجلاین، تویوتا تاکوما و نیسان فرونتیر خواهد رفت.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

19 دیدگاه

  1. سام
    سوابق: (706 دیدگاه) ,

    هیوندای را می توان الگوی واضحی برای پیشرفت در دنیای خودروسازی دانست.اما اینکه خودروسازان ما روزی به چنین پیشرفتی دست یابند در کوتاه مدت و حتی میان مدت بسیار بعید است.دلیل آن خیلی ساده است چون ما کره ای نیستیم و در دنیای دیگری سیر و سلوک می کنیم،دنیای توهمات و هپروت و خوش خیالی محض!….ما دوست داریم که همه چیز خود به خود درست شود بی آنکه کوچکترین حرکتی،دوباره تأکید می کنم کوچکترین حرکت و زحمتی در نیل به پیشرفت انجام دهیم.باید قبول کنیم که ما مردمانی هستیم که چندان در پی پیشرفت نیستم و هر یک خر خود را می رانیم.وطن پرستی ما حداکثر در چارچوب منافع و چاردیواری خانه و البته جیب ما خلاصه می شود و بس!…

    پاسخ
    1. حسن
      سوابق: (26 دیدگاه) ,

      دوست عزیز رسیدن ما به اونها غیرممکنه چون فاصله ما با اونها در حال افرایشه نه کاهش یعنی هر روز از علم و صنعت دنیا بیشتر جا می مونیم.

      پاسخ
    2. MH
      سوابق: (2 دیدگاه) ,

      هر چه سرعت پیشرفت اونا صعودی تره سرعت پسرفت ما هم نزولی تره،تا زمانی که برای بالا رفتن روی هم پا میزاریم،تا بشیم نردبان ی عده،تا زمانی که به قول شما فقط در خیال رویا پردازی میکنیم،تا زمانی که از حسادت داشته های هم میمیریم تازمانی که با خرید ی ماشین خارجی به هر قیمتی بهم پز میدیمو قیافه میگیریم،خیلیا حتی با پول خودشون نیست و از درون پوچیم بهتر از این نمیشه،حرف خیلی ولی کو جای حرف!
      کامنتت بسیار زیبا بود سام عزیز،حیف خیلی چشا بستست.

      پاسخ
  2. NAVID۰۰۹۸
    سوابق: (2095 دیدگاه) ,

    با جنسیسها بیشتر حال میکنم تا خودروهای تولیدی جدیدش .

    پاسخ
  3. shirko
    سوابق: (488 دیدگاه) ,

    پیشرفتشون قابل تقدیره ، ولی هنوزم تا رسیدن به خودروهایی نظیر تویوتا و نیسان و … یه فاصله کوچک دارن .

    پاسخ
    1. امیر
      سوابق: (383 دیدگاه) ,

      وجدانن طراحیای نیسانم خیلی جالب نیستن

      پاسخ
    2. emad1990
      سوابق: (999 دیدگاه) ,

      از کجا میدونی فاصله دارن؟؟و از کجا میدونی اون فاصله کوچیکه؟؟
      با چه معیاری اخه؟

      پاسخ
      1. shirko
        سوابق: (488 دیدگاه) ,

        ینی شما می فرمایید هیوندا با تویوتا تو یه جایگاهه ؟؟؟

        پاسخ
        1. علی
          سوابق: (1 دیدگاه) ,

          شاید بالاتر هم باشه معیار و شاخص شما چیه
          ولی مطمئنم اسم برند و ژاپنی بودن شاخص مناسبی برای ارزیابی نیست

        2. emad1990
          سوابق: (999 دیدگاه) ,

          جواب سوال منو با سوال میدی shirko!!!!!!
          اینم اضافه کنم معیار من مجله های معتبر اروپایی و امریکایی ه که پدال ازشون مطلب میذاره
          معیار شما چیه؟!!!

      2. shirko
        سوابق: (488 دیدگاه) ,

        اقای عماد ۱۹۹۰ معیار بنده ۴۰ سال کارکرد خودروهای تویوتا و هنوز سرحال بودنشون و نزدیک به ۱۰ سال کارکرد خودروهای هیوندای با استهلاک و خستگیشونه ، لطفا و خواهشن قبل از رسیدگی به تئوریات به تجربیات هم فکر بکنید !!!!!!

        پاسخ
        1. آرمان
          سوابق: (277 دیدگاه) ,

          معیارت کاملا بی معنی هست چون چنین چیزی نیست دیگه،امار های خرابی خودرو جی دی پاور رو میتونی مطالعه کنی که رتبه کره ای ها از ژاپنی ها بهتره!!
          حداقل پنج ساله که دیگه فاصله ای بینشون نیست و تو یه سری کلاس ها کره ای ها خودروی بهتری ارائه دادن

  4. power active
    سوابق: (167 دیدگاه) ,

    از نظر ظاهر کم ندارن اما از نظر کیفیت با ژاپن اندک فاصله ای دارن ایجور که دارن پیش میرن از ژاپنم میزنن جلو 🙂

    پاسخ
    1. کیان
      سوابق: (310 دیدگاه) ,

      حتما جلو میزنن
      شک نکن
      الان هم المان و جا گذاشتن

      پاسخ
  5. Kian70
    سوابق: (107 دیدگاه) ,

    اینقدر که انحصارگرایی تو هر زمینه ای لطمه میزنه هیچی ضرر نمیزنه ؛ همین ایرانیا مگه نیستن موشکای نقطه زن تولید میکنن با اون فناوری بسیار پیشرفته تو همین مملکت تحریم زده

    پاسخ
  6. :::pooriya:::Bmw::: Germany
    سوابق: (416 دیدگاه) ,

    هیوندای خیلی قابل احترامه ولی کیا رو ترجیح میدم به هیوندا

    پاسخ
  7. Genius
    سوابق: (651 دیدگاه) ,

    اینها از نتایج غیرت و حمیت تک تک مردم و تصمیم صحیح سیاستمداران برای چرخش بسمت امریکا بجای روسیه و چین است.میخوام بگم هیچ مملکتی رنگ پیشرفت رو نخواهد دید مگر اینکه هم مردم و هم مسئولین اصلاح بشن اما اگر یکی از این دو طرف ماجرا لنگ بزنه خبری از پیشرفت نخواهد بود

    پاسخ
  8. حمیدرضا
    سوابق: (2365 دیدگاه) ,

    کره ای ها خیلی دارن تلاش می کنن و در عرصه جهانی بزرگترین مزیتشون آپشن فراوان نسبت به قیمت هست در واقع بیشتر مقرون به صرفه هستن تا کیفیت رانندگی داشته باشن یا موارد دیگه البته سال گذشته یکم با افت فروش جهانی مواجه بودن که اونم دلیلش رشد فروش فولکس و تویوتا بود به هر حا ل تنها کشور دنیا که فکر میکنه هیوندای یه برند لوکس هست ایرانه

    پاسخ
  9. esi_car
    سوابق: (32 دیدگاه) ,

    فکر میکنم قدرت پیشرانه 3.3 تویین توربو رو اشتباه نوشته باشید . 365 اسب هستش

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.