هیوندای

معرفی کامل محصولات هیوندای در چند سال آینده

هیوندای راه درخشانی را در طول چند سال گذشته طی کرده است. محصولات این خودروساز در چند سال گذشته به عنوان جوک‌های دنیای خودرو مطرح بودند اما بجای آنکه هیوندای دست روی دست گذاشته و تنها به تولید همین خودروها بسنده کند اقدام به همکاری با بزرگان و توسعه تکنولوژی‌های جدید کرد. محصولات کنونی این خودروساز کره‌ای از نظر جذابیت و کیفیت در رتبه‌های بالا قرار می‌گیرند.


آینده برای هیوندای روشن است. مدل‌های فعلی این خودرو از نظر ارزش در برابر مبلغ پرداختی فوق‌العاده بوده و هر روز بیشتر از دیروز جذاب‌تر هستند. یکی از دلایل اصلی این موضوع معرفی زبان طراحی جدید با نام Sensuous Sportiness است که برای اولین بار در خودروی هیوندای لافستا دیده شد. محصولات آینده هیوندای از طراحی‌های برجسته مشابهی سود خواهند برد و برخلاف بسیاری از رقبا، هیوندای طراحی‌های مشابهی در محصولات خود بکار نخواهد برد.

هیوندای اخیراً اعلام کرده محصولات گوناگون شرکت طراحی‌های متمایزی خواهند داشت.

در طول ۲ سال آینده هیوندای بهتر از همیشه خواهد بود. در ادامه شما را با محصولات جدید این برند آشنا می‌کنیم.

مدل‌های جدید فعلی

هیوندای سال ۲۰۱۸ را با عرضه مدل‌های جدید و فیس لیفت شروع کرد. شاید مهم‌ترین محصول این شرکت در سال جاری نسل جدید سانتافه باشد که قیمت پایه ۲۵۵۰۰ دلاری در آمریکا داشته و طراحی آن در مقایسه با نسل قبلی بسیار متفاوت است.

هیوندای توسان 2019 فیس‌لیفت
همچنین هیوندای توسان فیس لیفت نیز اخیراً با ظاهر جدید معرفی شده است. هیوندای نکسو با قوای محرکه سلول سوختی نیز وارد بازار شده است. سوناتای فیس لیفت هم چند ماه است که در بازار حضور داشته و البته نسل جدید ولوستر را نباید از یاد برد.

آنچه خواهیم دید

  • هیوندای i30 N-Line و i30 N فست بک


هیوندای آماده گسترش محصولات N خود می‌شود و دو مدل جدید را تولید خواهد کرد. اولین مدل که i30 N-Line نام دارد در جایگاهی بین مدل‌های مرسوم i30 و هاچبک داغ و پرچم‌دار i30 N قرار خواهد گرفت. تست‌های اخیر این خودرو نشان دهنده کیت بدنه چشمگیر و کابینی متفاوت بوده‌اند.

هیوندای i30 فست بک نیز نسخه N را دریافت کرده و از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۷۱ اسب بخار استفاده خواهد کرد و به‌صورت سفارشی به پکیج پرفورمنس مجهز خواهد بود.


نسل فعلی الانترا که در کره جنوبی با نام آوانته شناخته می‌شود آماده فیس لیفت می‌شود و پروتوتایپ بدون پوشش آن اخیراً با استایل تیزی در جلو دیده شده است. گفته شده این خودرو از سیستم اطلاعات سرگرمی با ارتباطات اندروید اتو و اپل کارپلی سود خواهد بود. انتظار می‌رود الانترا فیس لیفت ماه آینده در کره معرفی شود.

  • هیوندای i20 فیس لیفت ۲۰۱۹ و هیوندای i10 2019


هیچ‌یک از این دو سوپرمینی در آمریکا عرضه نمی‌شوند اما محبوبیت زیادی در دیگر بازارها دارند. مدل i20 اکتیو اخیراً فیس لیفت شده و اگرچه تفاوت زیادی در مقایسه با مدل قبلی نداشته اما کمی بهبودیافته است.

نسل بعدی i10 سال آینده با طراحی و قوای محرکه جدید و بهبود یافته وارد بازار خواهد شد.

  • هیوندای پالیسید ۲۰۲۰
Hyundai Palisade Render
پالیسید شاید مهم‌ترین خودروی هیوندای در دو سال آینده باشد. این خودرو شاسی‌بلند بزرگ سه ردیفه و هشت‌نفره هیوندای است که اخیراً پیش‌نمایش آن با کانسپت گرندمستر بوده است. انتظار داریم پالیسید طراحی عضلانی و پلتفرم مشترک با شاسی‌بلند کیا تلوراید داشته باشد. به عنوان نتیجه شاسی‌بلند بزرگ هیوندای با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربو که قدرت ۳۶۵ اسب بخاری دارد عرضه شود. این قدرت از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک سفارشی به چرخ‌ها فرستاده شود.

  • هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۰


هیوندای هنوز بصورت رسمی تولید پیکاپ سانتاکروز را تأیید نکرده اما انتظار می‌رود این خودرو در سال ۲۰۲۰ عرضه شود. طراحی این خودرو از کانسپت سال ۲۰۱۵ سانتاکروز الهام خواهد گرفت و به جنگ رقبایی همچو فورد رنجر، جیپ اسکرامبلر، شورولت کلرادو، جی ام سی کانیون، هوندا ریجلاین، تویوتا تاکوما و نیسان فرونتیر خواهد رفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. سام

    ۲۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    هیوندای را می توان الگوی واضحی برای پیشرفت در دنیای خودروسازی دانست.اما اینکه خودروسازان ما روزی به چنین پیشرفتی دست یابند در کوتاه مدت و حتی میان مدت بسیار بعید است.دلیل آن خیلی ساده است چون ما کره ای نیستیم و در دنیای دیگری سیر و سلوک می کنیم،دنیای توهمات و هپروت و خوش خیالی محض!….ما دوست داریم که همه چیز خود به خود درست شود بی آنکه کوچکترین حرکتی،دوباره تأکید می کنم کوچکترین حرکت و زحمتی در نیل به پیشرفت انجام دهیم.باید قبول کنیم که ما مردمانی هستیم که چندان در پی پیشرفت نیستم و هر یک خر خود را می رانیم.وطن پرستی ما حداکثر در چارچوب منافع و چاردیواری خانه و البته جیب ما خلاصه می شود و بس!…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسن

      ۲۷ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (26 ديدگاه)

      دوست عزیز رسیدن ما به اونها غیرممکنه چون فاصله ما با اونها در حال افرایشه نه کاهش یعنی هر روز از علم و صنعت دنیا بیشتر جا می مونیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. MH

      ۲۸ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (2 ديدگاه)

      هر چه سرعت پیشرفت اونا صعودی تره سرعت پسرفت ما هم نزولی تره،تا زمانی که برای بالا رفتن روی هم پا میزاریم،تا بشیم نردبان ی عده،تا زمانی که به قول شما فقط در خیال رویا پردازی میکنیم،تا زمانی که از حسادت داشته های هم میمیریم تازمانی که با خرید ی ماشین خارجی به هر قیمتی بهم پز میدیمو قیافه میگیریم،خیلیا حتی با پول خودشون نیست و از درون پوچیم بهتر از این نمیشه،حرف خیلی ولی کو جای حرف!
      کامنتت بسیار زیبا بود سام عزیز،حیف خیلی چشا بستست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۲۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    با جنسیسها بیشتر حال میکنم تا خودروهای تولیدی جدیدش .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. shirko

    ۲۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    پیشرفتشون قابل تقدیره ، ولی هنوزم تا رسیدن به خودروهایی نظیر تویوتا و نیسان و … یه فاصله کوچک دارن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۲۶ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (392 ديدگاه)

      وجدانن طراحیای نیسانم خیلی جالب نیستن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. emad1990

      ۲۶ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (999 ديدگاه)

      از کجا میدونی فاصله دارن؟؟و از کجا میدونی اون فاصله کوچیکه؟؟
      با چه معیاری اخه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. shirko

        ۲۶ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (499 ديدگاه)

        ینی شما می فرمایید هیوندا با تویوتا تو یه جایگاهه ؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. علی

          ۲۷ تیر ۱۳۹۷
          سوابق: (1 ديدگاه)

          شاید بالاتر هم باشه معیار و شاخص شما چیه
          ولی مطمئنم اسم برند و ژاپنی بودن شاخص مناسبی برای ارزیابی نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. emad1990

          ۲۷ تیر ۱۳۹۷
          سوابق: (999 ديدگاه)

          جواب سوال منو با سوال میدی shirko!!!!!!
          اینم اضافه کنم معیار من مجله های معتبر اروپایی و امریکایی ه که پدال ازشون مطلب میذاره
          معیار شما چیه؟!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. shirko

        ۲۷ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (499 ديدگاه)

        اقای عماد ۱۹۹۰ معیار بنده ۴۰ سال کارکرد خودروهای تویوتا و هنوز سرحال بودنشون و نزدیک به ۱۰ سال کارکرد خودروهای هیوندای با استهلاک و خستگیشونه ، لطفا و خواهشن قبل از رسیدگی به تئوریات به تجربیات هم فکر بکنید !!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. آرمان

          ۳۰ تیر ۱۳۹۷
          سوابق: (297 ديدگاه)

          معیارت کاملا بی معنی هست چون چنین چیزی نیست دیگه،امار های خرابی خودرو جی دی پاور رو میتونی مطالعه کنی که رتبه کره ای ها از ژاپنی ها بهتره!!
          حداقل پنج ساله که دیگه فاصله ای بینشون نیست و تو یه سری کلاس ها کره ای ها خودروی بهتری ارائه دادن

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. power active

    ۲۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (171 ديدگاه)

    از نظر ظاهر کم ندارن اما از نظر کیفیت با ژاپن اندک فاصله ای دارن ایجور که دارن پیش میرن از ژاپنم میزنن جلو :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیان

      ۲۶ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (1435 ديدگاه)

      حتما جلو میزنن
      شک نکن
      الان هم المان و جا گذاشتن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. Kian70

    ۲۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (107 ديدگاه)

    اینقدر که انحصارگرایی تو هر زمینه ای لطمه میزنه هیچی ضرر نمیزنه ؛ همین ایرانیا مگه نیستن موشکای نقطه زن تولید میکنن با اون فناوری بسیار پیشرفته تو همین مملکت تحریم زده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. :::pooriya:::Bmw::: Germany

    ۲۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (584 ديدگاه)

    هیوندای خیلی قابل احترامه ولی کیا رو ترجیح میدم به هیوندا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Genius

    ۲۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1237 ديدگاه)

    اینها از نتایج غیرت و حمیت تک تک مردم و تصمیم صحیح سیاستمداران برای چرخش بسمت امریکا بجای روسیه و چین است.میخوام بگم هیچ مملکتی رنگ پیشرفت رو نخواهد دید مگر اینکه هم مردم و هم مسئولین اصلاح بشن اما اگر یکی از این دو طرف ماجرا لنگ بزنه خبری از پیشرفت نخواهد بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. حمیدرضا

    ۲۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    کره ای ها خیلی دارن تلاش می کنن و در عرصه جهانی بزرگترین مزیتشون آپشن فراوان نسبت به قیمت هست در واقع بیشتر مقرون به صرفه هستن تا کیفیت رانندگی داشته باشن یا موارد دیگه البته سال گذشته یکم با افت فروش جهانی مواجه بودن که اونم دلیلش رشد فروش فولکس و تویوتا بود به هر حا ل تنها کشور دنیا که فکر میکنه هیوندای یه برند لوکس هست ایرانه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. esi_car

    ۲۸ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (40 ديدگاه)

    فکر میکنم قدرت پیشرانه 3.3 تویین توربو رو اشتباه نوشته باشید . 365 اسب هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا