هیوندای

مقایسهٔ نسل جدید و قدیم هیوندای الانترا

هیوندای به‌تازگی از نسل جدید سدان کامپکت الانترا پرده‌برداری کرده و وعدهٔ پیشرفت بزرگی را نسبت به نسل قبلی داده است. بااین‌حال تمرکز بیشتر روی طراحی خودرو بوده است زیرا هیوندای تصمیم گرفته الانترای جدید را به یک کوپهٔ چهاردر روزانه تبدیل کند. به همین دلیل، تصمیم داریم نسل جدید این سدان کره‌ای را با نسل قبلی مقایسه کنیم.

با توجه به اینکه نسل جدید الانترا طبق زبان طراحی جدید هیوندای موسوم به «اسپرت حسی» شکل گرفته، فوراً از نسل قبلی قابل‌تشخیص است زیرا در دماغهٔ آن جلوپنجرهٔ جدیدی به چشم می‌خورد که کوتاه‌تر و عریض‌تر به نظر می‌رسد. تریم زاویه‌دار اطراف ورودی‌های هوا اما از نسل قبلی گرفته شده و البته از طراحی مدرن‌تری برخوردار است. چراغ‌های جلو هم کاملاً جدید و زاویه‌دار هستند اما قرار دادن راهنماها در جلوپنجره هنوز هم کمی گیج‌کننده به نظر می‌رسد. لوگوی بزرگ هیوندای هم از درون جلوپنجره به کمی بالاتر روی لبهٔ کاپوت منتقل شده است.

در پروفیل جانبی الانترای جدید نیز تغییرات قابل‌توجهی صورت گرفته است به‌گونه‌ای که طراحی بدنه پیچیده‌تر شده و حجم‌پردازی‌های سنگینی روی درها صورت گرفته ولی بیشتر تورفته به نظر می‌رسد. خودرو همچنین از خط سقف شیب‌دار، طراحی جدید اتاق و ستون C پویاتری برخوردار شده است. در عقب خودرو هم درب صندوقی زاویه‌دار با چراغ‌های جدید به چشم می‌خورد که توسط یک نوار LED به هم متصل شده‌اند.

هرچند طراحی بیرونی نسل جدید الانترا با نظرات مختلفی مواجه شده اما واکنش‌ها نسبت به داخل آن مثبت بوده است. سدان کامپکت هیوندای در اینجا پیشرفتی اساسی نسبت به قبل داشته وعدهٔ ارائهٔ متریال باکیفیت‌تر، طراحی مدرن‌تر و تکنولوژی‌های پیشرفته را داده است. در مقابل راننده یک غربیلک فرمان کاملاً جدید قرار گرفته که از پشت آن صفحه آمپر دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی به چشم می‌خورد. در سمت راست نمایشگر ۸ یا ۱۰.۲۵ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی قرار می‌گیرد که از اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. در زیر این نمایشگر، دریچه‌های باریک تهویه جای گرفته که به لطف استفادهٔ هوشمندانه از تریم فلزی، به نظر می‌رسد در کل عرض داشبورد کشیده شده‌اند. دکمه‌های بروز شده، شیفتر دندهٔ جدید و کنسول مرکزی باکیفیت‌تر هم از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه کابین الانترای مدل ۲۰۲۱ هستند.

در زیر کاپوت نسل جدید الانترا پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر آشنای هیوندای قرار می‌گیرد که ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی این موتور توسط یک گیربکس متغیر پیشرفته انتقال پیدا می‌کند که در اصل نسخهٔ هیوندای از گیربکس CVT محسوب می‌شود. این گیربکس از استراتژی جدید تغییر ضریب برخوردار است که باعث بهبود هماهنگی بین درخواست‌های راننده، رفتار خودرو و شتاب می‌شود.

علاوه بر این، یک نسخهٔ هیبریدی جدید هم ارائه خواهد شد که به یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری چهار سیلندر، یک موتور الکتریکی و یک باطری لیتیوم یون ۱.۳۲ کیلووات ساعتی مجهز است. این سیستم مجموعاً ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که هرچند کمتر از قدرت نسخهٔ بنزینی است اما مصرف سوخت آن کمتر از ۴.۷ لیتر در هر صد کیلومتر برآورد شده است. نسل جدید هیوندای الانترا مدل ۲۰۲۱ از پاییز آینده راهی نمایندگی‌های فروش می‌شود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1325 ديدگاه)

    طراحیش بیشتر به محصولات الکتریکی میخوره و این سبط در محصولات سایر شرکت های مطرح میشه دید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      هیوندایی در هر بار فیس لیفت یا معرفی نسل جدید یه خودرو جوری قیافه ماشین رو نغییر میده که به نسل قبلیش شبیه نمیشه !!محصولان هیوندایی باید یه طراحی ثابتی داشته باشند که بتونه اصالت هیوندایی رو نشون بده مثل پورشه و فراری و بی ام و و… که از دور هم میفهمی این محصول پورشه یا فراری یا… است
      ولی تو محصولات هیوندایی اگه برند هیوندایی نباشه نمیفهمه این ماشین مال کدوم برند هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. نویدی

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (409 ديدگاه)

    هنوز نسل قدیمشو نتونستیم از نزدیک ببینیم،نسل جدیدش معرفی شده?
    هرچند توی ایران خریدن چهار نسل قبلش هم آرزوست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      نویدی عزیز
      وقتی میگوئید داشتن الانترا برای شما آرزوست ، احساس پوچی میکنم که خودروهای روز اقتصادی دنیا چرا باید برای شما آرزو باشه ، نمیدونم چقدر در رسیدن به خواسته هاتون تلاش میکنید اما مطمئن باش خواستن توانستنه اگر واقعاً بخواهی به چیزی برسی پس تلاش کن و خودت را عوض کن .
      نویدی عزیز ، ایران بهترین کشور برای هر شغلیه که اگر کمی مدریت و جدّیت به خرج بدید میتوانید در هر بیزینسی موفق باشید و الانترا که هیچی بلکه میتوانید با بنز e250 حال کنی و الانترا برایت حکم پراید را در دیدگاهت بازی کنه .
      پس تفکرت در بیزینست را عوض کن و به هیچ انرژی منفی رسانه های مجازی خارجی توجه نکن .
      یه مثال تکراری میگویم که حتما شنیدین (( به رئیس شرکت رولزرویس میگویند چرا تبلیغ خودروهایت را نمیکنی و او در جوابی جالب ذکر میکنه که مشتریهای ما هیچگاه تلویزیون و تبلیغ ما را نگاه نمیکنند چون وقت نمیکنند )) .
      پس یا آرزو نکن و به هیچ خودرویی نگاه نکن یا جوری تلاش کن که آرزوهایت برایت خاطره بِشَن .

      توجه کردید وقتی از یک آدم موفق در جمعی دوستانه یا فامیلی صحبت میکنند بیشتر اشخاص میگویند طرف روزی آدم هم حسابش نمیکردیم اما حالا ببین به کجا رسیده که اون مارو آدم حساب نمیکنه ولی نمیدونند اون آدم چه زحمتی در زندگیش کشیده با چه ریسکهایی که امروز به این جایگاه رسیده که شما دیگه نمیتونی مسخرش کنی و اون شخص برایش مهم اینه که امروز بهترین و موفقترین آدم در برابر چشمان شماست که فقط نشسته بودید و مسخره اَش میکردید .

      به شخصه وقتی از خودرویی نقد یا تعریف میکنم و تجربه سواریشون را دارم ، خیلی از دوستان مَتَلَک میندازند و مُتَهم به دروغگویی میشوم اما فکر که میکنم دوست دارم بدونم واقعاً سطح دیدگاه های ما انسانها چقدر متفاوت از یکدیگره که برای شخصی داشتن موتور سیکلت آرزوست و برای شخصی دیگر داشتن تویوتا لندکروزر خاطرست .
      نویدی عزیز خواهشاً داشتن الانترا را آرزو نکن بلکه تلاش کن تا به دستش بیاری .
      وقتی شخصی بینیاز مالی یا ثروتمند میشه ، معنیش اینه که یک یا چند خانواده از فقر درآمده اند و این جای خوشحالی داره در صورتی که مردم کشور ما احساس حسادت میکنند چون همیشه ظاهر قضیه را میبینند و نه سختی رسیدن به ثروت را .

      ببخشید طولانی شد . گفتنش به نظرم واجب بود .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1167 ديدگاه)

        یجوری تعریف کردی از ایران که گفتم شاید با ورود به سال جدید حتما دیگه گل و بلبله!!!
        مومن با حقوق دو تومنی و پراید 60 تومنی کجارو میخوایم بگیریم؟ این حرفارو جایی بزن که دخلشون به خرجشون بخوره، جوون هم سال و سن من و شما توی امریکا بهترین ماشین دسته دوم 5 هزار دلاری سوار میشه مثل میتسو لنسر 2013 اونم با حقوق کارگری!
        ما الان باید دقیقا کجارو فتح کنیم با این وضیعت که سرزنش نشیم بخاطر تلاش نکردن؟!
        من الان یه ساله دارم زور میزنم با حقوق کارگری حداقل یه موتور باپدر مادر بخرم، هی من زور میزنم هی اقتصاد مریضمون زور میزنه و از من جلو میوفته اونم دوبله
        خواستن توانستن است اما تا کی؟ معمولا دو سال طاقت میاریم واسه خواسته هامون که تو همون سن حال کنیم
        وقتی دوستمون از النترا میگه منظورش اینه تو امریکا حداقل یه خانواده پولشونو بزارن روی هم میتونن صفرشو بخرن خانوادگی حال کنن
        اینجا پنج تا خانواده هم حقوقشونو بزارن نهایتا یه گاری پلاس توربو میتونن بخرن که اخرشم تو جاده به خاک میرن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          شاهین عزیز
          من دهه ۶۰تی هستم و از دوره راهنمایی دارم کار میکنم با تجربیات مختلف در شغلهای متفاوت .
          باز نمیکنم موضوع را که در کامنت بالا بیان کردم اما امیدوارم این یک باری که به دنیا آمده اید و اجازه زندگی دارید ، بتوانید به آرزوهای دست یافتنی مثل داشتن خودروی خوب برسید .

          فقط امیدوارم در زندگی و بیزینس خود عاقبت به خیر شوید .

          .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. مهدی

        ۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1325 ديدگاه)

        مسلما یک فرد ۱۹ یا بیست ساله و محتملا دانشجو به مقتضی سنش ارزو های بزرگی در سر داره و کمتر به واقعیت ها توجه میکنه ولی کسی جا افتاده تر هستش و طبیعتا با چم و خم زندگی اشنا هست نظری متفاوتی داره و برمبنای واقعیت تصمیم میگیره و عمل میکنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. نویدی

        ۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (409 ديدگاه)

        توی ایران برای پولدار شدن یا باید ارثیه از پدر و پدربزرگ به آدم برسه،یا باید توی کلاهبرداری و راههای ناسالم مهارت داشته باشی،وگرنه اگر بخوای با تلاش و از راه سالم کسب درآمد کنی ،با این وضعیت تورم،اگر بتونی با جون کندن سرمایتو ۳ برابر کنی، قیمت خونه و النترا یا هر ماشین دیگه ای ۵ برابر میشه.انگار دارن از دستت فرار میکنن.
        .
        هیچی ثابت نیست که آدم بتونه برای بدست آوردنش برنامه ریزی کنه.
        خوده من داشتم جمع و جور میکردم یه جنسیس کوپه بخرم(زمانی که قیمت کارکردش ۱۲۰ تومن بود)،که توی یه چشم بهم زدن شد ۵۰۰ میلیون…الان با ۱۲۰ تومن تندر هم نمیتونی بخری.
        در حال حاضر با تلاش و اعتماد به نفس و سختکوشی فقط میتونی در رفاه باشی.
        واقع بین باش?

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. طاها زارع

        ۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (51 ديدگاه)

        میتونم بپرسم این همه بیکار تو مملکت چیکار میکنه وقتی طرف برق شریف خونده داره مسافر کشی میکنه شاید شما توی یه دنیا یه دیگه زندگی میکنی البته اگه پول حلال ببری سر خونه زندگیت ومنظورت از بیزینس پول مردم خوردن و شرط بندی نباشه
        گفتنش به نظرم جالب بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Reza

      ۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      باز تو خوبی، من فکر میکردم نسلی که تو ایران هستش آخرین نسلشه ???

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. حسین

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (419 ديدگاه)

    با جلو پنجره های جدید هیوندای نمیشه ارتباط برقرار کرد ( سوناتا_گرنجور_النترا) و استفاده از خطوط شکسته و زاویه های تند قسمت عقب و گلگیر های عقب آدمو یاد محصولات دهه ۷۰ آمریکایی میندازه . ولی داخل کابین و طراحی داشبورد عالی شده و تا حدودی با قاطعیت میشه گفت بهترین داشبورد هارو در خودرو های اقتصادی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. GERMANY

      ۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (946 ديدگاه)

      نسل جدیدش بهتره به نظرم. نسل قبلیش خیلی رادیکالی بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. محسن

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (148 ديدگاه)

    هرچی میاد جلو زشت تر میشن ماشینای هیوندا. مثل مرسدس ای کلاس جدید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهرداد

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (80 ديدگاه)

    بیرون ماشین که افتضاحه اصلا ارزش نظر دادن نداره. داخلش هر چند قشنگه و خوب طراحی شده ولی واقعا این طراحای هیوندای انگار به طراحی علاقه ندارن و فقط دنبال چک آخر ماه هستن. اینکه بخش مهم طراحی داخل ماشین از ایده های کوروت c8 استفاده کرده از دید طراحی ناامید کنندست. اینکه c8 یکی از جذاب ترین کابین ها رو داره شکی نیست ولی اول اینکه اون طراحی ارجیناله نه کپی و در ثانی مناسب یه ماشین موتور وسط اسپورت ! ونت ها رو هم این روزها همه از آئودی کپی میکنن :/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Amir Machine

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1201 ديدگاه)

    چقدر زشت شده این الانترا، هرکس میخره بعدش باید ببره پیش صافکار این تورفتگی‌هاشو درست کنه
    بنظر من هیوندای تو طراحی به بن‌بست رسیده، طراحاش دیگه نمیدونن چکار کنن، فقط با خطوط بازی میکنن
    ظاهر این نسل الانترا پرُ از خطوط شکسته‌س که خیلی شلوغ و آزاردهنده بنظر میاد
    طراحی اینو با فولکس‌واگن جتا مقایسه کنین تا متوجه بشین سادگی اون چقدر زیبا و چشم‌نوازه و اغراق‌های بیش از حد الانترا چقدر آزاردهنده و زودگذر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ممد ژانگولر

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3542 ديدگاه)

    طراحی جدیدش خیلی خاصتر و جسور تر شده
    یک شرکت مثل هیوندا میدونه که اگر هم ی ماشینی بزنه که طراحیش انقلابی باشه بازم میخرن این نشان از اعتبار شرکته

    بعدشم دوستانی که ایراد میگیرید مگر غیر از اینه که ماشینها نباید شبیه هم باشن؟!!
    میخواین مثل چین همرو کپی بزنه بدون کوچکترین خلاقیت؟!!

    بازم جای شکرش باقیه متفاوت کار میکنه حالا کسی خوشش امد میخره کسی هم که نه بره سمت محصولات فوق العاده زیبای تویوتا ژاپن !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      ممد ژانگولر میگه هر کسی خوشش نیومده بره سمت محصولات فوقعلاده زیبای تویوتا ژاپن !!!

      دقیقاً همینطور هم هست ممد ژانگولر عزیز
      شما به تیکه و مسخره گفتید اما جدی میگفتید بهتر بود چرا که فروش کرولا همکلاس الانترا در تمام بازارهای رقابتی دنیا بخصوص آمریکا گویای واقعیته و نه مسخره بازی .

      لطفاً یه نگاهی به نوشته های کاربران خارجی رسانه های مُعتبر بنداز تا بدونی فقط کاربران پدال نیستند که نقدش میکنند و همه میگویند زشت شده ، پس ناراحت نشو و واقعیت را بپذیر .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ممد ژانگولر

        ۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (3542 ديدگاه)

        نوید جون دادش گلم اولا همه چی صلیغست دوما با دقت نوشتهامو بخون
        آخه تا کی ماشینی داشته باشیم که شبیهش تو خیابون مثل پش… ریخته
        من به این کار هیوندا تبریک میگم از خودش طراحی خاصی ابداع کرده که این ماشین به خاطر لایت محور بودنش تو شب میدرخشه
        نوید جان با مغز باز قضاوت کن
        خیلی تو تاریکی نشین خونه
        ی پرده کنار بزن نور بهت بخوره برات خوبه ها?

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          ممد ژانگولر عزیز :
          بله ، چَشم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ممد ژانگولر

          ۲ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (3542 ديدگاه)

          خیلی گلی ?

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. datsun

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3503 ديدگاه)

    یه دوستی دیروز تو پست همین ماشین اومد گفت ژاپن فلانه خوب عزیز ژاپنی ها یه ماشین رو زیاد رو خط تولید نگه میدارن و دور نسل جدید میدن ولی بعدش یه چیز معقول و عام پسند بیرون میدن شما همین نسل جدید سنترا رو ببین و با این که هم رده ان مقایسه کن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Moreka

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (6 ديدگاه)

    جلوی نسل جدید عالی نیست ، ولی از نسل قبل بهتره
    پشتش هم نسل قبل پخته تره ، درهای نسل جدید مثل مترو های تهران شلوغه که یه حس بدی داره ولی فضای داخلی رو خیلی خوب در آوردن و سنگ تموم گذاشتن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. بهراد

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (753 ديدگاه)

    ماشین نیس که اوریگامیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. امیر

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (771 ديدگاه)

    این دو نسل اخیر از لحاظ طراحی بیرونی مخصوصا قسمت جلو زشت بودن که قابلیت فنی شون تحت شعاع قرار گرفته اما کیا سراتو ۲۰۱۹ عالی تو نمای جلو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. mohammad

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (48 ديدگاه)

    چقدر خطوط زیادی داره .
    خییییییلی شلوغه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. ناشناس

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (11 ديدگاه)

    این النترا یک شاهکار طراحی و نقطه عطف برای هیوندای هست که بدون تغییر خاصی در ابعاد بدنه تونسته چهره ماشینو حداقل یه سایز بزرگتر کنه و طراحیش دقیقا داره طبق روند خود هیوندای پیش میره‌. اینکه دوستان اینجا میگن طراحیش خیلی بده و هیوندای به بن بست رسیده!!!! خیلی خیلی خیلی عوامانست و انتظار دیدن چنین نگاه سطحی رو توی پدال که سالها دنبال میکنم نداشتم‌. چشمامون عادت کرده به فرم های عضلانی و تپل، و دیگه هییچی رو نمیبینیم!!! درسته که فرم عضلانی که مد هست، قشنگه. ولی دلیل نمیشه کل دنیارو با همون فرمها بسنجیم. شکل های دیگه ای هم توی دنیا وجود دارن؛ و هیوندای طراحان بزرگی توی خودش داره که تنها چیزی که بهشون نمیاد، به بن بست رسیدن توی طراحی یه ماشینه.
    خلاصه که بی تعارف بگم باید برید یه نگاهی به سلیقه بصری که توی این سالا برای خودتون ساختید بندازید و ببینید کجای کار میلنگه که چنین چیز پرزحمت و لول بالایی از نظرتون زشته! حتی عادی هم نیست بلکه زشته!! و این واقعا قابل تأمله.
    روند طراحی هیوندای با تیم طراحی درست و حسابیش، چند سالی هست که مشخصه و یه جورایی صاحب اصالت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amir Machine

      ۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1201 ديدگاه)

      طراحی زشت، زشته، کاری به سلیقه ما و دیگران نداره، طراحی این نسل الانترا تو دنیا هم با انتقادها و نظرات منفی زیادی مواجه شده
      شاهکار…..!! بیخود جو ندید، شاهکار کجا بود
      این همه خط و خطوط فقط چشم رو آزار میده، زیبایی همیشه در سادگیه
      البته این به اون معنی نیست که طراحی‌های تهاجمی خوب نیستن، طراحی تهاجمی خوب هم داریم، به قول دوستمون طراحی نیسان سنترا که هم تهاجمیه هم چشم‌نواز، اما این چی؟ فقط یه مشت خطوط شکسته بی‌هدف

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ناشناس

        ۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (11 ديدگاه)

        همینکه هدفشو کلا نمیگیری ینی یه جای کار میلنگه عزیز
        شاید چیزی مث هیوندای، صد سال سابقه نداشته باشه؛ ولی بدیهیه که صاحب سبکه و هر طرحش از زیر بته به عمل نمیاد. اینو عرض کردم که به اینجا برسیم که بنابراین، نمیاد یه چیزی رو هوا طراحی کنه. شما فی البداهه حس میکنی این النترا خیلی عریض تر و حداقل یه سایز بزرگتر از نسل قبلیه. و این دلیلش چیزی نیست جز طراحی؛ و هنرِ جا انداختن چیزی توی ذهن مخاطب، حتی اگه خود مخاطب نفهمه که متوجهش شده!
        خب توی دنیا هم ممکنه آدمای زیادی با شما هم نظر باشن؛ که میتونه نشون دهنده پایین اومدن سلیقه بصری توی این سالها باشه. نه به معنی زشت بودنِ هرچیزی که ساده یا تپل و عضلانی نیست
        اینکه هیوندای در این ابعاد و این کلاس بخواد جرات کنه هنر و پیچیدگی رو وارد ماجرا کنه، خیلی چیزارو به رخ میکشه…
        هرچند من قطعا ترول هیوندای نیستم!! در این مورد فقط دارم از یه سری مسائل علمی و هنری دفاع می‌کنم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Milad AMG

      ۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (186 ديدگاه)

      این طراحی شاهکاره ؟!!!
      عجب

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ناشناس

        ۳ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (11 ديدگاه)

        حالا نه دقیقا شاهکار. دربرابر دوستانی گفتم که میگن طراحی هیوندای به بن بست رسیده. شما کل کانسپهای هیوندای رو نگاه کنید… تمام خطوط این ماشین از کانسپت ها اومده. واو به واو.
        مشکلم با این هست که تنها چیزِ قشنگ توی چشممون شده فرم های ترند. همین بنز هم که همه دوستان از خجالتش در اومدن واسه طراحی های جدیدش، تنها کاری که کرده اینه که به نظرات همین افراد توجه کرده و ترند و اجرا کرده؛ و شد آدم بده.
        اگه دقت کنیم معمولا فرم هایی رو از طراحا میخوایم که اگه به حرفمون عمل کنن، خودمون تکفیر میکنیمشون. پس اجازه بدیم کارشونو بکنن و سبک های مختلف خودشونو داشته باشن. این قطعا به نفع بازاره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. پدرام

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (20 ديدگاه)

    جلو پنجره نسل قدیم رو باید حفظ می کرد خیلی بهتر بود اما در سایر قسمت ها نسل جدید بهتر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. darlyn

    ۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (344 ديدگاه)

    دو نسل قبلش خیلی قشنگ بود .
    …………………………………………………
    نسل قبلیش در ظاهر نه ولی در کل خوب بود .
    …………………………………………………
    این نسلش از هر دو نظر بهترینه.
    داخلشو فرمونشم عالی شده لامصب…!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. علی

    ۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    داداشم تو که میگی خواستن توانستن است با این جمله مسخره
    اونم تو ایران
    حالا تو که میتونی تخم بزار
    نمیتونی دیگه
    مگه نمیگی خواستن توانستن است
    مرد حسابی میدونی چند سال دارم آژانس کار میکنم که پراید رو بکنم تیبا یا پژو نمیتونم
    مرد حسابی از سوم راهنمایی با روزی 3 هزار تومن کار کردم هی کار کردم گرونتر شد ک ارزون نشد
    آخ دوس داشتم جای من واسه 3 هزار تومن تو گرما 50 درجه مثل … تو ساختمونا سیم برق مینداختی
    تا بهت میگفتم کی میتونی النترا یا بنز بخری
    تو ایران ب هیچ جا نمیرسی الا با ارث یا دزدی که من ارث نداشتم دزدی هم بلد نیستم
    خلاصه شما با النترا تون حال کنید ما هم با پراید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Milad AMG

    ۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (186 ديدگاه)

    این نسل قبلیشو کی زد که دموده شد
    رفت پی نسل جدید
    معرفی ماشینای هیوندای شده عین آهنگ خوندن خوانندههای خودمون که هر ۱۰ روز یه بار یه آهنگ میخونن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا