پورشه

مشخصات نسل جدید پورشه 911 GT3

عصر مدل های GT تنفس طبیعی پورشه تقریباً به پایان رسیده زیرا گفته شده نسل بعدی ۹۱۱ GT3 دارای پیشرانه‌ای توربو خواهد بود.

پورشه 911 GT3
نشریه استرالیایی موتور می‌گوید نسل ۹۲۲ پورشه ۹۱۱ GT3 دارای پیشرانه ۶ سیلندر توربوی تخت با قدرت حدود ۵۵۰ اسب بخار خواهد بود که حدود ۵۰ اسب بیشتر از قدرت نسل فعلی است.

پورشه 911 GT3
همچنین نسل بعدی GT3 تنها با گیربکس ۸ سرعته PDK عرضه خواهد شد. این موضوع برخلاف اخباری است که گفته گیربکس دستی دوباره احیا خواهد شد.


به دلیل افزوده شدن پیشرانه توربو و گیربکس PDK، پورشه ۹۱۱ GT3 جدید سریع‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود. در واقع تخمین زده می‌شود این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حدود ۳ ثانیه‌ای، شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۹ ثانیه و حداکثر سرعت بیشتر از ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی خواهد بود.

پورشه 911 GT3
تمایز بیشتر این خودرو با نسل فعلی افزایش استفاده از متریال سبک‌وزن به منظور خنثی کردن وزن بیشتر قوای محرکه جدید خواهد بود.


اخبار کنونی نشان می‌دهند که GT3 جدید تا پایان سال جاری رونمایی و تحویل اولین نمونه‌های آن به مشتریان از اوایل سال ۲۰۱۹ شروع خواهد شد. در همین اثنا نیز نسل ۹۹۱.۲ از GT3 RS پاسخگوی عطش هواداران خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. حسین دهمرد

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    مگه 911 پیشرانه بوکسوری نداشت؟چرا خطی میخواد بزاره؟
    پورشه بازا اطلاعات لطفا

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (4526 ديدگاه)

      سلام
      اشتباه سهوی رخ داده.همون خطی درسته.
      معذرت میخوام

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (4526 ديدگاه)

        سلام مجدد
        آقا شرمنده نمیدونم چی شد باز نوشتم خطی!
        معذرت میخوام همون فلت (تخت) درسته.
        پوزش

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حسین دهمرد

          ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (2433 ديدگاه)

          عزیزی شاهین جان.مرسی

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. F۲۲RAPTOR

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2599 ديدگاه)

    به نظر من پیشرانه اتمسفریک gt3rs یکی از بهترین پیشرانه های ممکن هست رو این ماشین،
    حیف و صد افسوس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. KING 918

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    نمیدونم قصد پورشه از این کار چیه ولی موتور 6 سیلندر تنفس طبیعی پورشه
    911 جی تی 3 . 505 اسب بخار قدرت تولید میکنه و میشه گفت قوی ترین موتور 6 سیلندری هست که تا به حال به صورت تنفس طبیعی تولید شده و عملکرد عالی هم داره همیشه جی تی 3 از توربو اس و باقی مدل ها برام قابل احترام تره چون بدون توربو و حجم زیاد سیلندر توان فوق العاده ایی داره ولی پورشه با این کار داره خراب میکنه چهره ی جی تی 3 رو ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ali

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (87 ديدگاه)

      جالبه برای من بهترین صدارو این ماشن داشت مخصوصا با اگزوز ipe(میتونید تو یوتوب سرچ کنید)
      نمیدنم اگه میشد این نسل رو موتور وسط کنن که با حجم موتور به مشکل بر نخورن و همون تنفس طبیعی استفاده کنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Mohammadreza

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (870 ديدگاه)

    دلیل اصلی این کار، قوانین سخت گیرانه مصرف سوخت و آلایندگی هست
    و به‌همین دلیل خودروسازها مجبورن بسمت استفاده از توربو و هایبریدی برن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohammadreza

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (870 ديدگاه)

      اگه پورشه از سیستم هایبرید یا توربو استفاده نکنه بخاطر مالیات سنگین که به ماشین هاش میخوره
      و درنتیجه اختلاف قیمتی که بین ماشین هاش و رقبا (که از این سیستم ها استفاده میکنن) بوجود میاد عملا توانایی رقابت رو از دست میده

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا