آئودی

ساخت آئودی A8 آوانت آلرود با پیشرانه 12 سیلندر

کاستانیا میلانو از جمله محبوب‌ترین نام‌ها در صنعت تیونینگ خودروها نیست اما این شرکت ایتالیایی سازنده برخی از جالب‌توجه‌ترین پروژه‌ها بوده است. برای مثال فیات ۵۰۰ کانورتیبل و یا کوپه‌ای را در نظر بگیرید که حدود یک دهه پیش بر پایه‌ی رولزرویس ساخته شده بود. این خودروها ایده‌ای اصلی از آنچه که این تیونر ایتالیایی انجام می‌دهد ایجاد کرده‌اند اما پروژه‌ی جدید کاستانیا که تیزری از آن منتشر شده می‌تواند دیوانه‌وارترین محصولش لقب گیرد.


این شرکت تیونینگ در پیج اصلی شبکه‌های اجتماعی خود تصاویر از یک استیشن خشن مبتنی بر آئودی A8 را منتشر کرده است. این خودرو از پیشرانه ۱۲ سیلندر و سیستم چهار چرخ محرک کواترو سود می‌برد. مدل پایه‌ای که برای پروژه انتخاب شده نسل قبلی A8 بوده و با توجه به گرافیک چراغ‌های جلو احتمالاً شاهد نسخه‌ی سال ۲۰۱۴ به بعد هستیم.

کاری که کاستانیا انجام داده طراحی یک خط سقف جدید با فرم استیشن سنتی و ویژگی‌های آلرودی همچون ریل‌های سقف نقره‌ای، پوشش‌های پلاستیکی مشکی برای قوس چرخ‌ها و رکاب‌ها و عناصر آلومینیومی روی سپرهای عقب و جلو می‌باشد. پروفایل درب‌های عقب نیز به وضوح ماهیت اصلی این خودرو که یک سدان می‌باشد را نشان می‌دهد؛ اما سقف به خوبی در کل طراحی ادغام شده است.


البته این خودرو هنوز در مراحل اولین توسعه قرار داشته و کاستانیا هنوز جزئیات بیشتری را منتشر نکرده است. تا به اینجا می‌دانیم که این استیشن خشن کاملاً از آلومینیوم ساخته خواهد شد و احتمالاً بخشی از سقف نیز دارای متریال فیبر کربن خواهد بود. نشان W12 نیز به پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶.۳ لیتری آئودی اشاره دارد که در حالت استاندارد قدرت ۴۹۳ اسب بخاری و گشتاور ۶۲۵ نیوتون متری دارد.

در آینده اخبار بیشتری از این موجود ترسناک منتشر خواهیم کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. hami

    ۲ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    استاندارد قدرت 493 اسب بخاری و گشتاور 625 نیوتون متری
    درسته تنفس طبیعی هست اما برای ۱۲ سیلند یکم کم نیست؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا