آئودی

استیشن‌های آئودی راهی ایالات‌متحده می‌شوند

آئودی وعده داده که اساساً تمامی محصولات خود که در بازار ایالات‌متحده موجود هستند را تا پایان سال آینده به‌روزرسانی خواهد کرد و حتی ممکن است اعضای جدیدی به این مجموعهٔ در حال رشد خود اضافه کند. مدیر برنامه‌ریزی تولیدات آئودی آمریکا آقای «Barry Hoch» در مصاحبه‌ای با Automotive News گفته است که ارباب حلقه‌ها با جوان‌ترین سبد محصولاتی در اواخر سال ۲۰۱۸ به رقابت با رقبای اصلی خود خواهد پرداخت؛ اما علاوه بر تازه‌سازی محصولات کنونی، آئودی با معرفی محصولات جدید در بازار ایالات‌متحده، سبد محصولات خود را در این بازار کلیدی گسترش خواهد داد.

Hoch گفته است که این شرکت SUV بزرگ‌تری از Q7 که همان Q8 است را در بازار ایالات‌متحده عرضه خواهد کرد. هم‌اکنون تأیید شده که SUV پرچم‌دار جدید آئودی در سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد که این یعنی به‌احتمال‌زیاد در سال ۲۰۱۹ به آمریکا خواهد رسید. برنامه‌های آئودی برای بازار این کشور به همین‌جا ختم نمی‌شود چراکه به گفتهٔ وی برای مقابله بار محبوبیت روزافزون کراس‌اوورها، آئودی استیشن‌های خود را روانهٔ بازار ایالات‌متحده خواهد کرد.

البته او هویت این استیشن‌ها را فاش نکرده است اما به‌احتمال فراوان به مدل A6 آلرود اشاره داشته است. البته ازآنجایی‌که نسل کنونی A6 آلرود بیش‌ازحد سالخورده شده که مناسب عرضه در بازار رقابتی ایالات‌متحده باشد، به‌احتمال‌زیاد اظهارات Hoch در این رابطه به معنای عرضهٔ نسل آیندهٔ این کراس استیشن متوسط در بازار آمریکا بوده است. نسخهٔ سدان استاندارد نسل جدید A6 سال آینده رونمایی خواهد شد و انتظار می‌رود نسخهٔ استیشن آن نیز مدت کوتاهی بعد معرفی گردد؛ بنابراین A6 آلرود جدید می‌تواند در سال ۲۰۱۹ برای فروش در ایالات‌متحده متحده عرضه گردد.

این در حالی است که هم‌اکنون مدل A4 آلرود در بازار این کشور عرضه می‌شود. آئودی طی چند سال گذشته عملکرد بسیار خوبی در بازار ایالات‌متحده داشته است به‌گونه‌ای که هم‌اکنون فروش سالانهٔ آن نسبت به سال ۲۰۱۰ دو برابر شده و ۷۷ ماه متوالی رکورد فروش را به ثبت رسانده است که عملکردی بسیار قابل‌توجه محسوب می‌شود. انتظار می‌رود با عرضهٔ محصولات جدید این شرکت طی سال‌های آینده، فروش ارباب حلقه‌ها در بازار ایالات‌متحده از این هم بیشتر شده و حتی از ب‌ام‌و و مرسدس بنز هم پیشی بگیرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. amiR8

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (74 ديدگاه)

    .
    * انتظار می‌رود با عرضهٔ محصولات جدید این شرکت طی سال‌های آینده، فروش ارباب حلقه‌ها در بازار ایالات‌متحده از این هم بیشتر شده و حتی از ب‌ام‌و و مرسدس بنز هم پیشی بگیرد.* ???
    ??????

    بله ، ما که بیخودی نمیگیم آئودی کارش خیلی درسته.

    آئودی این چند سال بسیار پیشرفت کرده و به زودی خودش رو به صدر میرسونه.

    آئودی در قرن 20 ، یک لوکس ساز بسیار کم سر و صدا و تولید محدود ( نسبت به بنز و … ) بود. یه جورایی مثل 5 سال قبل استون مارتین.
    اما از حدود 20 سال پیش یک عزم جدی رو برای موفقیت آغاز کرد.

    برداشتی که من از این شرکت دارم ، اینه که آئودی با توجه به پیشینه ی خودش که مدتی تحت تملک بنز بوده و مثل BMW مالکیت پایدار نداشته و مرتب بین مالکین مختلف دست به دست شده ، عملا رقابت با بنز و BMW رو در توان خودش نمیدید و ترجیح میداد بی سر و صدا کار کنه و اصلا کاری به رقابت با این 2 غول نداشته باشه.
    اما وقتی 20 سال پیش موفقیت ها و تلاش بی نظیر شرکت نوپایی مثل لکسوس رو دید به خودش آمد و تصمیم گرفت هر جور شده خودش رو به بالای قله برسونه و در راس همه قرار بگیره.

    احتمال بالایی وجود داره که آئودی تا قبل از سال 2025 به لقب پرفروش ترین لوکس ساز جهان برسه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. جواد

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    بنز با bmw هم ماست نشستن ائودی ازشون جلو بزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدي

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (263 ديدگاه)

      این که بنز و بی ام و ننشستن درسته اونا هم پیشرفت بسیار سریعی دارند ولی آئودی و کلا گروه فولکس واگن با طراحی های جدیدش نشون داده که سرعت پیشرفت بالاتری حداقل در طراحی از رقبا داشته

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. amir

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      اون زمان که آمار فروش لکسوس هم از بنز و BMW بیشتر شد این 2 شرکت بیکار ننشسته بودن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. BENZ&BMW

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (182 ديدگاه)

    ای کاش روزی می شد که می دیدیم تیتر مقاله این می شد(( استیشن های آئودی راهی ایران می شوند))….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا