آئودی

RS های دیفرانسیل عقب آئودی در راه‌اند…

آیا می‌دانید چرا نام کواترو GmbH به بخش آئودی اسپورت تغییر یافت؟ دلیل آن بسیار ساده است. بخش اسپورت این برند آلمانی می‌خواست تا اعلام کند خودروهای اسپورت همیشه نیروی پیشرانه را به هر چهار چرخ منتقل نمی‌کنند. استفان وینکلمن مدیرعامل آئودی اسپورت واضح‌تر دراین‌باره توضیح می‌دهد:

زمانی که به نام بخش نگاه کردیم، احساس کردیم که کواترو می‌تواند گمراه کننده باشد. کواترو یک سیستم چهار چرخ محرک بوده و یکی از سیستم‌هایی است که باعث فوق‌العاده بودن برندمان می‌شود اما از نظر ما نامی مناسب برای بخش اسپورت آئودی نبود.


اما حتی دلیلی مستحکم‌تر برای این تغییر نام وجود داشته است. طبق خبر جدیدی که اتواکسپرس منتشر کرده، وینکلمن گفته بخش آئودی اسپورت می‌تواند مدل‌های دیفرانسیل عقبی را برای رقابت بهتر با مدل‌های مرسدس-ای‌ام‌جی و ب‌ام‌و M تولید نماید. هنوز این موضوع تأیید نشده اما مدیر این بخش در خلال مصاحبه با رسانه‌ها گفته که چنین چیزی ممکن است.


به گزارش این رسانه بریتانیایی، سیستم چهار چرخ محرک هنوز هم تقریباً در تمامی مدل‌های RS ارائه خواهد شد و اکثر مدل‌های قدرتمند به‌صورت استاندارد از آن بهره خواهند برد. به عقیده اتواکسپرس، توجه آئودی به طراحی دیفرانسیل عقب نشان می‌دهد که این بخش می‌خواهد فاصله خود با محصولات پرفورمنس دیگر برندها را با ارائه خودروهای هیجان‌انگیز کاهش دهد.


وینکلمن گفت:

کواترو می‌تواند یک کمپانی و همچنین یک گزینه برای ما باشد. ما می‌خواستیم تا این موضوع را روشن کنیم. ما به دنبال چیزی بودیم که فوراً قابل‌شناسایی باشد، چیزی که تنها بیش از یک نام باشد. خودروهای ما متمایز باقی خواهند ماند. ما همیشه محصولات پرفورمنس تولید خواهیم کرد اما در همان زمان خودروهای ما باید راحت باشند و احساس بهتر بودن نسبت به انتظارات را ایجاد کنند.


بخش آئودی اسپورت قبلاً قول داده که روشی جهانی‌تر در محصولات آینده خود بکار خواهد گرفت و در دو سال آینده ۸ محصول جدید به بازار عرضه خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Mohammadreza

    ۱۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (870 ديدگاه)

    .
    بجز یکی دومدل(tt و r8) بعید میدونم کسی در بخش اسپورت تا بی ام و هست سراغ ایودی بره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. arash66

      ۱۲ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (433 ديدگاه)

      ببخشید، RS3 , RS4, RS5 , RS6 , RS7 , SQ5 و S Line series چی هستن پس …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Fit Demon

    ۱۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    دیفرانسیل عقب واقعا یه لذت خاص داره که میشه باش دریفت و دونات بزنی و خیلی کارهای قشنگ تر هم انجام بدی
    ولی با دیفرانسیل جلو فقط میشه پاور اسلاید زد و خیلی محدوده نسبت به دف عقب
    بین خودروهای آلمانی، من فقط به فولکس و آئودی علاقه دارم
    که با این کار آئودی، علاقم بهش بیشتر شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۱۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1596 ديدگاه)

    مدلهای آئودی از نزدیک ساده به نظر میرسن در مقابل رقبای آلمانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Roham

    ۱۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (731 ديدگاه)

    آئودی همیشه چهره های بی حاشیه و موندگاری داشته و داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. dice

    ۱۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (166 ديدگاه)

    عجبا… همین اودی چند وقت پیش می گفت دیفرانسیل عقب و دیریفت خوب نیست.. الان چی شده؟؟
    اون دوستان بی اطلاع که می خوان دیس بدن قبلش برن یه نگاهی به ارشیو بندازن.. مطلب قدیمی هم نیست..ماله چند ماه پیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Sina Naseri

    ۱۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (69 ديدگاه)

    بهترین کار ائودی
    خیلی ها مثل من ائودی نمی پسندیدن چون مدل دیفرانسیل عقب نداشت ?
    ائودی با این کارش رسما کلی طرفدار برای خودش اضافه کرد ضمن اینکه فروشش هم کلی بالا تر میره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. sevlan

    ۱۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (186 ديدگاه)

    آئودی یه جنتلمن بتمام معناست!!!???

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا