آستون مارتینپورشه

کیت بدنه جدید منصوری برای پورشه 911 و استون مارتین DBX

منصوری به تولید کیت‌های بدنه افترمارکتی، پکیج‌های پرفورمنس دیوانه کننده و دیگر وسایل جانبی مشهور شده است. البته صادقانه باید گفت پروژه‌های منصوری باب میل همه نبوده است. این شرکت همچنان به معرفی پکیج‌های جدید ادامه داده و طی چند روز گذشته تیزرهایی از دو کیت بدنه جدید برای پورشه ۹۱۱ و استون مارتین DBX منتشر کرده است.

این تیونر هیچ اشاره‌ای به جزئیات نکرده اما به نظر می‌رسد این کیت‌های بدنه دنباله‌روی پروژه‌های قبلی این تیونر هستند. کیت بدنه در نظر گرفته شده برای DBX ظاهر خشن‌تر و گیراتری دارد. در تیزر منتشر شده می‌توانیم پوشش‌های محافظتی اطراف بدنه و ورودی‌های هوای جانبی را تشخیص دهیم. همچنین دو اسپویلر برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

کیت پورشه ۹۱۱ کمی ملایم‌تر بوده هرچند پانل‌های جدید، بال عقب بزرگ، عناصر روی گلگیر و… باعث شده‌اند این سوپرکار نمادین ظاهر متفاوتی پیدا کند. در روی سپرهای جلو و عقب نیز تغییراتی اعمال شده و تکمیل کننده این کیت نیز رینگ‌های جدید هستند.

منصوری اشاره‌ای به بهبودهای عملکردی این دو خودرو نکرده اما شکی وجود ندارد که در صورت درخواست مشتریان شاهد افزایش قابل‌توجه قدرت و گشتاور ۹۱۱ و DBX خواهیم بود. این کمپانی احتمالاً طیف وسیعی از آپشن های شخصی‌سازی برای بدنه و کابین را ارائه خواهد کرد.

منصوری این تیزرها را با کپشن منتظر بمانید منتشر کرده هرچند اشاره‌ای به زمان دقیق معرفی آن‌ها نکرده است. شایان ذکر است این اولین باری می‌باشد که منصوری کیت بدنه اختصاصی برای استون مارتین DBX معرفی می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. R

    ۲۹ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (36 ديدگاه)

    هیجان انگیز!🤩

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد امین

    ۲۹ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    دو نا عکس آخر که برای مکلان و فراری هست ، خیلی باحال شده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. net

    ۲۹ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (2984 ديدگاه)

    خطوط طلایی ماشین رو زشت کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Reza Waffen SS

      ۳۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (5320 ديدگاه)

      اتفاقا خیلیم زیباشون میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا