آمیکو

آمیکو 224M و 122M، بارکش‌های تنومند ایرانی

سام کاویانی: این روزها در رسانه‌های مکتوب و مجازی از پیکاپ‌های تنومندی سخن رانده می‌شود که نشانی ایرانی بر خود دارد. این دو پیکاپ که اساساً یکی هستند و تنها در کدگذاری فرق دارند، آمیکو ۲۲۴M(نسخه دو کابین) و آمیکو ۱۲۲M(نسخه تک کابین) نام دارند. در این متن سعی نمودیم که این خودروهای سنگین‌وزن را به‌اختصار معرفی نماییم.


اگر چنانچه به آرم و نشان جلوپنجره آمیکو ۲۲۴M و برادر تک کابینش ۱۲۲M توجهی نکنیم، شاید در همان وهله نخست، این بلندقامتتان وطنی را با وانت‌بارهای ژاپنی و یا حتی آمریکایی نیز اشتباه بگیریم. روی‌هم‌رفته، تناسبات ابعادی تا حد ممکن در آنها رعایت شده و همه‌چیز همان‌طوری است که از یک پیکاپ تنومند انتظار می‌رود. این دو برادر تنومند از تمامی زوایا جذاب و دلنواز هستند و رنگ متالیک، رکاب مجزا، دستگیره درب‌ها و آینه‌های کرومی و گارد ایمنی که بر روی آنها نصب شده، ظاهر مستحکم و پرهیبتی را به این دو هدیه داده است. هرچند پیکره بیرونی این پیکاپ‌های وطنی به‌اندازه تویوتا هایلوکس از جذابیت بصری برخوردار نیست ولی بی‌شک از بسیاری رقبای چینی و هندی خود برتر بوده و از این حیث نمره بالایی کسب می‌کنند. در این میان، نسخه تک کابین و یا همان آمیکو ۱۲۲M تنها از طول کمتری نسبت به نسخه دو کابین و یا همان ۲۲۴M برخوردار است.


داخل کابین آمیکو ۲۲۴M و نیز ۱۲۲M، از طرح نسبتاً مدرن و جوان‌پسندی بهره می‌برد. فرمان سه‌شاخه و چندکاره از فرمی اسپرت و بدیعی برخوردار است و کلیت کنسول میانی هم تا حدی آدمی را به یاد خودروهای ژاپنی، به‌خصوص ایسوزو می‌اندازد. جزییات نقره‌ای‌رنگ در جای‌جای کابین دیده می‌شوند و فضای داخل اتاق نیز، از تنوع رنگ درخوری برخوردار است. امکانات رفاهی موجود کابین هم در جای خود پربار و چشمگیر هستند و مواردی چون صندلی‌های چرمی، دوربین دید عقب، صفحه‌نمایش لمسی LCD، آینه وسط الکتروکرومیک، سیستم مسیریاب ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و …. در آن دیده می‌شوند.


قلب پیکاپ‌های قوی‌پنجه آمیکو با یک پیشرانه ساخت میتسوبیشی می‌تپد. این پیشرانه ۲.۴ لیتری که از نوع دوگانه‌سوز است از توانی معادل ۱۴۳ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۲۰۰ نیوتن متر برخوردار است. استاندارد آلایندگی آن یورو ۵ و مصرف متوسط سوخت در آن معادل ۱۰.۷ لیتر در هر یک‌صد کیلومتر مسافت است.


به لحاظ ایمنی، آمیکو ۲۲۴M و ۱۲۲M از دو عدد کیسه هوا به‌طور استاندارد برخوردارند و سیستم‌های ضد بلوکه ترمز (ABS) و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) به‌طور استاندارد در آنها وجود دارد. درب‌های تقویت شده در مقابل تصادف، ایموبلایزر و قفل ایمنی کودک هم از دیگر سامانه‌های ایمنی موجود در این پیکاپ‌ها هستند. پیکاپ‌های بزرگ جثه ساخت آمیکو از قابلیت آفرودی نیز سود می‌برند. قفل دیفرانسیل تمام اتوماتیک در هر دو نسخه ۲۲۴M و ۱۲۲M به‌طور استاندارد تعبیه شده است و در آمیکو ۲۲۴M ترنسفر باکس سه حالته پیشرفته با دنده سنگین کمکی می‌تواند هر مانعی را برای این خودرو رفع و رجوع کند.


اما آنچه در آمیکو ۲۲۴M و ۱۲۲M سخت تحسین‌برانگیز و درخور ستایش است قابلیت بارکشی این دو خودروست. تناژ ناخالص نسخه تک کابین و یا همان مدل ۱۲۲M معادل ۳۴۵۰ کیلوگرم و تناژ ناخالص نسخه دو کابین و یا ۲۲۴M معادل ۳۱۰۰ کیلوگرم است و این حد از ظرفیت بارگیری، در میان تمامی بارکش‌های وطنی و حتی وارداتی کم‌نظیر است. فراموش نکنیم که تناژ وانتی چون تویوتا هایلوکس تنها ۲۷۰۰ کیلوگرم است.


طول نسخه دو کابین و یا ۲۲۴M معادل ۵.۵۶ متر و ارتفاع آن ۱.۸۴ متر است. فاصله بین دو محور آن نیز برابر با ۳.۴ متر است. طول نسخه تک کابین و یا ۱۲۲M معادل ۵.۳۴ متر و فاصله بین دو محور آن برابر با ۳.۱۸ متر است. ارتفاع کلی آن نیز برابر با نسخه دو کابین است.


آمیکو، سازنده‌ای است که کار خود را از تولید موتورسیکلت‌های ارزان‌قیمت شروع نموده و سپس به ارائه انواع و اقسام خودروهای تجاری مبادرت ورزیده است. حال این خودروساز نوبنیاد وطنی، پیکاپ‌های بزرگ جثه‌ای را ارائه می‌دهد که بر روی کاغذ از مشخصات خوب و ارزنده‌ای برخوردارند و درعین‌حال، جذاب و عامه‌پسند نیز هستند. امید می‌رود که کیفیت این بلندقامتان نوپا در عرصه عمل هم بدین گونه باشد و با قیمت‌گذاری مناسب، مشتری وطنی را از خرید وارداتی‌های گران‌بها بی‌نیاز کنند.

منبع:
AMICOIR.COM

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۷۰ دیدگاه‌ها

  1. عارف

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (30 ديدگاه)

    عجیبا غریبا!!! البته مهم ترین عامل قیمته. فکرشو کنید این جایگزین نیسان وانت بشه.واقعا چقدر میتونه داخل کاهش تصادفات و تلفات تاثیر گذار باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سامان اذری

      ۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (3199 ديدگاه)

      من چند هفته هست که پیگیر این وانت هستم
      کارخونه امیکو هادیشهر نزدیک جلفا(منطقه ازاد ارس) تو اذربایجان شرقی هست
      قبلا با موتورهای امیکو 70 خیلی خاطره داشتم
      الانم اکثرا کشنده و کامیونت تولید میکنه
      از اشناهامون تو اون کارخونه کار میکنه خیلی وقته ندیدمش
      ببینم از نظر کیفیت و مزایا و معایبش ازش سوالاتی میکنم
      در کل وانت خوبی به نظر میاد اگه با قیمت 70 الی 80 تومن هم فروش بره بازم خوبه مخصوصا با موتور میتسوبیشی
      به نظرم از کاپرا چینی خیلی بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. mohsen

      ۵ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      کار نیسان تو ایرانو فقط وانت های امریکایی میتونن بکنن
      کار این قرطی ها نیست خرمن کوفتن …

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Vahid ohaio

      ۷ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      عزیز من چیــــــــــنــــــــــــیـــــــــــه
      کجاش ایرانیه
      غولای خودرسازی وانت درس میکنن پراید وانت و..امثالها
      اینم چینیه میتونین از این لینک عکسشو ببینین
      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/11/Huanghai_N2_01_China_2016-04-01.jpg?uselang=en-gb

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Jiyand

        ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (1 ديدگاه)

        واقعا با چه فرمولی حساب کردین که این اشغال و با هایلوکس مقایسه کردین.هایلوکسی که بیچاره مثه خر کار میکنه و اخ نمیگه و این همه ساله که داره امتحان پس میده.گیریم اصلا ایرانی وانت ایرانی کجا و تویوتا ژاپن کجا.حیف پول واس این ماشین تا وقتی جنازه تویوتا موجود باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. ACR VIPER

      ۸ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (589 ديدگاه)

      همون جلو پنجره چینیش که خیلی قشنگ تر بود
      زدن جلو پنجرشو دراووردن که مارک زشت آمیکو رو بزنن
      لا اقل با یه فونت شکیل
      مارکشو میزدین
      یا لا اقل اقدام به ساخت یه لوگو متناسب و زیبا واسه مخصولاتتون بکنین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. فورد

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (859 ديدگاه)

    من که فکر کنم چینیه اما موتورش با حجم یکسان با کاپرا قویتره پس بنظر میاد به روز تر باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی آقا

      ۵ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (572 ديدگاه)

      مطمئن باش چینیه. در تعجبم پدال چطور این ماشین رو ایرانی میدونه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. عارف

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (30 ديدگاه)

    محصول کمپانی Huanghai چین می باشد .

    مدل Huanghai N2

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرش آمریکایی

      ۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (627 ديدگاه)

      جدی؟؟؟
      یعنی ایرانی نیس؟
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!
      اول کلی خوشحال شدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ASTON

        ۴ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (213 ديدگاه)

        خودرو سازی که پروش قارچ نیست یک شبه بی هیچ زمینه خبری تو ایران میان میگن وانت پیکاپ ساختیم از هایلوکس بهتر یه رانا و دنا میخواستن بسازن 5 سال داشتیم با رویا پردازی و اخبارش سماق میک میزدیم

        تا حالا کجا بودن ؟

        وانت ایرانییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        خیلی ملت ساده ای هستیم خودم هم از همه ساده تر

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. علی آقا

        ۵ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (572 ديدگاه)

        داداش من غولای خودروسازی ما سایپا و ایران خودرو هستن. حالا خودت بگو این دوتا غول چه هنری دارن که یهو یه شرکت کوچیک کم نام و نشان بخواد داشته باشه. ساده نباشید.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. کورش

      ۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (91 ديدگاه)

      کاملا صحیحه. وطبق معمول هم مدل قدیمی آن برای فروش و یا مونتاژ انتخاب می شوند. مدل جدید آن را که در نمایشگاه شانگهای دیده شده در این آدرس می توانید ببینید.
      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bb/Huanghai_N2_2_China_2016-04-07.jpg

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. یوسف

      ۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (745 ديدگاه)

      با توجه با سابقه آمیکو شک نداشتم که اینم مثل کامیونتای آمیکو فنی، بدنه ، کابین و همه چیزش چینیه که اینجا مونتاژ میکنن و فقط اسم خودشونو میچسبونن رو پیشونی ماشین.
      اگه کیفیت و کاراییش مثل کامیونتاش باشه که واویلاس، حدود پنج سال پیش تو یه کشت و صنعت بودم برای بارگیری علوفه کامیون اومده بود یه آمیکو هم بود که به زور بارش کردن رفت، وقتی رسیدای باسکول رو آوردن به زور شیش تن زده بود در حالی که یه کامیون ماک کوچیک تر با عمر چهل ساله نه تن بار زده بود!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. میلاد

      ۵ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (60 ديدگاه)

      عارف زدی تو برجکمون، ضد حال زدی. نخستین بار بود که از خبرهای خودروهای ایرانی خوشحال شده بودم?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. MASERATI GT

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (308 ديدگاه)

    ایرانی نیست چینیه اشغاله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. یاسین

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    واقعا امیدوارم یه فکری بکنن بتونن این رو جایگزین این زامیاد بکنن درسته وانت خوبیه از نظر عملکرد وانت بودن و کشندگی ولی واقعا ایمنی صفر نه یه ترمز درستی داره نه هندلینگش منطقیه اصلا یه بار که بشینی پشتش میفهمی چه اعجوبه ایه باید یه وانت ارزون با کیفیت و واقعا ایمن بیاد تو بازار دلشون خوشه این اریسان رو تولید کردن از وسط نصف میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. جواد

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    اصلا امکان نداره ایرانی باشه چرا با کدوم تکنولوژی باکدوم پلتفرم همچین چیزی ساختن اونم شرکتی که فقط کامون و کامیونت میسازه توهین کامل به شعور ملت که حاضر نیستن حقیقت بگن هر چند امروزه با اینترنت میشه همه چیز سریع فهمید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. tv

      ۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (225 ديدگاه)

      حق داری چینیه ، دارن به اسم ایرانی میفروشن ….دوستمون دقیقا تو بالا اشاره کردن ساخت کدوم شرکته …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. سام

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (899 ديدگاه)

    برخی از کاربران سایت پدال در مورد مالکیت معنوی پیکاپ های آمیکو نکاتی را ابراز نموده و این خودرو را به یکی از سازندگان کشور چین نسبت داده اند لذا برای تنویر این دسته از کاربران،توضیحاتی را ارائه می دهیم.
    1) در چند سال اخیر،شرکت آمیکو گوشه چشمی به بازار خودروهای سواری داشته و در این راستا،مذاکراتی با برخی از سازندگان نامور اروپایی انجام داد و به تفاهماتی خوبی هم دست یافت ولی در نهایت ترجیح داد برند ملی و ایرانی خود را حفظ نموده و زیر بار توسعه محصولات برندهای دیگر نرود از همین رو این شرکت بر آن شد که به بازار خودروهای پیکاپ ورود پیدا کند لذا اقدام به عرضه محصول نوینی نمود که در اغلب مشخصات فنی و تکنیکی خود با تویوتا هایلوکس همپوشانی دارد.
    2) این خودرو با نام و نشان یک شرکت ایرانی عرضه می شود و به قولی مالکیت معنوی آن در دست شرکت سازنده است و همین موضوع خود کافی است که آن را محصولی وطنی وایرانی بدانیم.یک خودروی ملی لزوما بدین معنا نیست که 100 درصد قطعات آن در داخل کشور و زیر سقف کارخانه ساخته شود.سام کاویانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کورش

      ۵ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (91 ديدگاه)

      شکر خدا. پس احتمالا شرکت چینی تحت لیسانس آمیکو در حال تولید هستش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. amin

      ۵ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1126 ديدگاه)

      من منظور شما رو خوب متوجه نشدم لطفا کمی بیشتر توضیح بدهید،چگونه خودرویی که در کشور دیگر طراحی و ساخته میشود و در کشور ایران مونتاژ میشود ولو با برند ایرانی را میتوانیم یک خودروی ایرانی به حساب بیاوریم؟
      شاهد این مثال در محصولات مدیران خودرو هم وجود دارد که خودروهای برند چری را با برند ام وی ام(Modirankhodro Vehicle Manufacture) عرضه میکند،پس آیا باید محصولات ام وی ام را صرفا به این دلیل که برند ایرانی دارند خودروی ایرانی به حساب بیاوریم؟یا پارس خودرو که برند خود را روی محصولات برلیانس میزند

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. ROHAM

      ۵ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (739 ديدگاه)

      سلام دوستان
      جناب کاویانی عزیز با توجه به این توضیح شما این پرایدهایی که آرم ب ام و میذارن رو پیشونیشون هم آلمانی هستن!!!
      راستش اولش با ‌‌‌‌تصوراینکه واقعا کار هم وطنام هست خرسند شدم
      اینکه یه خودرو داخلی قابل اعتماد داشته باشیم خیلی مایه خرسندی هر ایرانی هست.
      حیف که نه خودرو ایرانی داریم و نه خودرو مونتاژ داخل با کیفیت!
      اون چند مورد انگشت شمار هم که کیفیت به شدت پایین تر از مدل های وارداتی دارند.
      افسوس…
      برگردیم به این ماشین…
      جلو پنجره N2 من رو تا حدودی یاد کارای رنج روور انداخت
      که البته از چینی ها بیش از این هم انتظار نمیره
      و داشبوردش هم من رو به شدت یاد هایلوکس 2007 انداخت
      ولی در مجموع تو عکس چهره خوب و هماهنگی داره که قابل تحسینه تو حد اندازه خودش
      موتورش اگه واقعا کار میتسوبیشی باشه میتونه قابل اعتماد باشه ولی به تنهایی کافی نیست
      باید دید با مجموعه انتقال قدرت هماهنگ خواهد بود یا نه؟!!
      نکته دیگه که خیلی مهمه طول عمر ماشینه که متاسفانه چینیا به شدت تو این زمینه ضعیف نشون دادن (فکر نکنم کسی کنده شدن دستگیره در های کاپرا رو به این زودی فراموش کنه)
      به نظر من این زیباترین وانت چینی که تا به حال وارد ایران شده
      امیدوارم شاهد حرف جدیدی از چینیا باشیم
      این ماشین رو کاغذ بسیار عالی و بی نقص نشون میده ولی…
      مشک آن است که خود ببوید
      نه آنکه عطار بگوید

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. علی آقا

      ۶ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (572 ديدگاه)

      آقای کاویانی عزیز خودتو بخواب نزن اینا توجیهه. قبول که لازم نیست صددرصد قطعاتش ایرانی باشه اما به نظر شما آیا لازم نیست حداقل تکنولوژیش مال ایران باشه؟؟؟ (مثل گوشی های اپل) لازم نیست 50 درصد یا نه اصلا 30 درصد قطعاتش ساخت ایران باشه؟؟؟ اینکه یه شرکت چینی اجازه میده ما لوگومون رو روی محصول اون بزنیم که نشد ساخت ایران!
      گند این محصولات ساخت ایران زمانی درمیاد که یهو تحریم میشیم و دستمون میره تو پوست گردو و اون موقع باید یه توجیهی بیاریم که چطور محصول به قول شما ایرانی به خاطر تحریم تولیدش متوقف شده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. حامد

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (75 ديدگاه)

    قدم مثبت و روبه جلوییه..گرچه برای پیشرفتش نیاز به توجه داره.البته قدم اول برای آمیکو طراحیه ی لوگوی تجاریه.چون واقعا جلوش ضایع س.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. reza

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (37 ديدگاه)

    من تعجب میکنم از نویسنده عزیز که این ماشین رو ایرانی معرفی کرده در ضمن شرکت چینی جلو پنجره بهتری طراحی کرده و نهایتا در مبحث قیمت فک کنم بالای 100 تومن بذارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. milad

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (36 ديدگاه)

    چینیه..huanghai

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. ahmad

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (659 ديدگاه)

    ای خدا!
    ببین مارو چقدر کودن فرض کردن که میخوان پیکاپ چینی رو به اسم ایرانی و تولید داخل فروکنن تو پاچمون!
    واقعا ملت رو احمق فرض کردید که با برداشتن و عوض کردن یه دونه لوگو میخواید گولشون بزنید؟!
    http://www.chinamobil.ru/eng/photos.php?modelid=701&image=huanghai-n2

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. F.A

    ۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (125 ديدگاه)

    درود بر همگی و خصوصاً آقای سام کاویانی
    آقای کاویانی، واقعاً طراحی این پیکاپ و خصوصاً سیستم تعلیق و موتور آن به کدام کشور تعلق دارد؟ موتور آن، میتسوبیشی ساخت ژاپنه و یا چینه؟
    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. میلاد

    ۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (60 ديدگاه)

    یعنی اینقدر بی عرضه هستن که تنها جلو پنجره یک وانت چینی رو تغییر دادن، آنهم زشت ترش کردن. میتونستین چراغ ها یا رینگ ها رو تغییر بدین. خوبی نبینی آمیکو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. آرمان

    ۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (54 ديدگاه)

    من که فکر نمی کردم پدال این طور به شعور خواننده بی احترامی کنه ،توی این ۵،شش سالی که خواننده مجله پدال هستم این بدترین وعجیب ترین مطلب منشر شده است .
    Huanghai N2

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. روح الله

    ۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (134 ديدگاه)

    صنعت خودروسازی ما دراین حد واندازه ها نیست که بخاد بصورت مستقل خورو طراحی بکنه.اونم شرکت بی نام ونشونی مثل آمیکو.کامیوناش که افتضاحه .حتی تو چینیها جزو بدترینه.تنها کارممکنی که آمیکو رو این وانت انجام داده لوگوی خودشو روش چسبونده.یحتمل اونم داده چینیا براش ساختن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. حمید ع

    ۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (240 ديدگاه)

    اگه بتونه با قیمت منطقی بده بیرون بازم خوبه.قبول کنین که با توجه با اقلیم و وسعت ایران ،عرضه پیکاپهای درست و حسابی به بازار واقعا ضروریه.ضمنا داشبوردش برای هایلوکس ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ هستش.تو پالایشگاهای پارس جنوبی تو عسلویه هایلوکسهای دیزلی ۲۰۰۳ بدون آپشن زیادن.داشبوردش همینه. تو عکسها ترمز عقبم دیسکیه.کسی اطلاعی در این مورد داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. ALI

    ۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (42 ديدگاه)

    سلام دوستان
    من چند ماهی تو عسلویه مسئول انبار یه شرکت خاکبرداری بودم متاسفانه کامیون های آمیکو اصلا بدرد این کار نمیخورن هر دو سه روز موتورشون رینگ و یاتاقان میخاست ک نشون از چینی بودنشون میداد.امیدوارم این دیگه مثه کامیوناش نباشه..در ظاهر که همه چیزش خوبه…با امید سربلندی صنعت خودرو

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ابوالفضل

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام
      من فک نکنم همشم تقصیر کامیون ها باشه مطمن هسم راننده ها خوب نبودن چون کامیون ها و کشنده هاش عالیه عالی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. ROHAM

    ۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (739 ديدگاه)

    پدال عزیز
    سپاسگذارم که مشکل این تبلیغ رو حل کردی و به نظر ما کاربرا احترام گذاشتی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Hemichan

    ۶ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (715 ديدگاه)

    “اما آنچه در آمیکو 224M و 122M سخت تحسین‌برانگیز و درخور ستایش است قابلیت بارکشی این دو خودروست. تناژ ناخالص نسخه تک کابین و یا همان مدل 122M معادل 3450 کیلوگرم ”
    ” فراموش نکنیم که تناژ وانتی چون تویوتا هایلوکس تنها 2700 کیلوگرم است.” !!!
    اینجاس که بعد از ربودن گوی سبقت از همنوعان آمریکایی خویش و گرفتن مقام نیرومندترین وانت بار جهان از رم 3500 باید دست بر چانه زد و با لحن حکیمانه گفت : ” به راستی که اینچنین است “

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. حمید

    ۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اگراز تظر قیمت درست قیمت گذاری شود و اتفاقی که برای دیار خودرو و وینگل افتاد تکرار نشود می تواند ایام بدون نیسان وانت را نوید دهد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. ACR VIPER

    ۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    فاصله بین درب عقب و گلگیر محور عقب مثل تراکهای آمریکایی زیادتر از تویوتا ونیسانه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. امیر

    ۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    کسی میدونه قیمتش حدودا چقدره ؟
    بالای 80 میشه ؟
    من زمگ زدم شرکتشون ولی جواب واضحی ندادن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. firebird

    ۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (8 ديدگاه)

    خدمت ملت شریف ایران عرض میکنم این خودرو یک برند ایرانی اصیل ایرانی است و بدون دانش ایرانی این خودرو به هیچ عنوان توانایی حرکت نخواهد داشت و شرکت آمیکو با تکنولوژی پیشرفته خود توانسته باد لاستیک این خودرو را تنظیم و این خودرو را در سرمین آریایی مان با افتخار به حرکت درآورد که از همین جا دست تمامی صنعتگران را با افتخار میفشاریم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. ارین

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    لطفا برای دیدن این پیکاپ چینی لینک بال رو نگاه کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. سید

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قیمتش چنده ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. امین

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام به دوستان عزیز و مجله ی پدال
    این مورد که کل محصولات امیکو چینی هست شکی نیست ولی اگه بخواهین که کامیون های امیکو رو در چین پیدا کنید این کار خیلی مشکله چون در اونجا همچین کامیون هایی وجود نداره (این مورد رو از یک نفر چینی که خریدار کامیون بود پرسیدم ). و شرکت امیکو این طرح ها رو میخره و اونا رو در چین تولید میکنه .مثلا کامیون های امیکو در اصل طراحی شده ی کشور اتریش و شرکت اشتایر موتورز هست ولی چون تولید قطعات در چین اتفاق می افته میگیم که چینی هست و چون الحق چینی ها و ایرانی ها واقعا تو کارشون دزدی نیست ( کیفیت ساخت و آلیاژ قطعات ) این کامیون ها رو از نظر کیفیت زمین کرده و در مورد وانت های امیکو این محصول هم تولید قطعاتش مال چین هست و فقط تو ایران مونتاژ میشه و دقیقا هم عین عکس هایی که دوستان لطف کرده اند گذاشته اند تولید میشه حتی ارم امیکو هم روش نیست. در ضمن نباید از خودرو های چینی ساخت ایران انتظار کار هایی رو که رقبای اروپایی و امریکایی رو که میکنند رو داشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. صالح

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    با سلام تنها مزیت این پیکاپ با توجه به چینی بودنش فقط دوگانه سوز بودنشه که حداقل هزینه زیادی بابت سوخت ندیم.اگه دوگانه باشه میتونه توی بازار شاسی بلندها موفق باشه.البته یادمون نره که کیفیت هم نباید از رقبا پایین تر باشه.با تشکر از دوستان

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا