ایستگاه خبر

هتل‌های ارزان استانبول را بشناسید

رپورتاژ: استانبول مرکز فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه است و بزرگترین شهر این کشور نیز محسوب می شود. استانبول به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا در سال ۲۰۱۹ انتخاب شد. این شهر زیبا و باصفا سومین شهر توریستی جهان شناخته شده‌ است. هتل‌ های استانبول به شما برای تفریح و لذت بردن از جاذبه‌های گردشگری و غذاهای خوشمزه و متنوع این شهر کمک می کنند تا بتوانید از مکان‌های دیدنی و جذاب استانبول لذت ببرید؛ رزرو اینترنتی و قیمت هتل های استانبول در علی بابا بهترین انتخاب شماست. در این مطلب به شما هتل‌های ارزان و باکیفیت استانبول را معرفی می کنیم.

هتل‌های ارزان استانبول
به معرفی ۵ هتل برای رزرو هتل در استانبول می پردازیم. شما می توانید تمامی هتل‌های باکیفیت و ارزان استانبول را در علی بابا رزرو کنید:

هتل اکسپوسیتی، Expocity:

هتل اکسپوسیتی
هتل اکسپوسیتی در منطقه Avcilar قرار دارد. این هتل ۳ ستاره دارای امکانات فوق‌العاده ای است مانند: اتاق‌های ضد صدا و شیک، پارکینگ اختصاصی رایگان، اتاق‌های هتل دارای تهویه‌کننده‌ هوا است، تلویزیون ال سی دی، اینترنت وای فای رایگان، دارای اتاق‌های به سوی دریا است. رستوران هتل، غذا را با منو باز و بوفه‌ای ارائه می دهند؛ همچنین کاخ توپکاپی، موزه ایاصوفیه در فاصله ۲.۵ کیلومتری، هتل اکسپوسیتی قرار دارند. فرودگاه آتاتورک در فاصله ۱۵ کیلومتری و مسجد آبی در فاصله ۲.۲ کیلومتری این هتل قرار دارند؛ در نتیجه می توانید از جاذبه‌های گردشگری استانبول دیدن کنید. اتاق‌های این هتل با طراحی داخلی بسیار زیبایی چیده شده است که دارای تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، دارای رستوران و کافی نت، دارای مینی‌بار و صندوق امانات با سایز لپ تاپ است. قیمت این هتل زیبا و جذاب بسیار به صرفه بوده که برای رزرو هتل در استانبول گزینه مناسبی است.

با توجه به امکانات و قیمت، اکسپوسیتی از مناسب‌ترین هتل های استانبول برای رزرو به شمار می‌آید.

هتل بلاویستا، Bella Vista:


هتل‌ های استانبول از کیفیت خوبی برخوردار هستند تا بتوانند خدماتشان را به مسافران ارائه دهند یکی از این هتل‌ها، هتل بلاویستا است. این هتل سه ستاره دارای امکانات فراوانی که شامل: رستوران، دارای استخر در همه فصل ها است؛ اتاق‌های این هتل دارای مبلمان چوبی، حمام اختصاصی، مینی‌بار و تلوزیون صفحه‌تخت، وای فای و پارکینگ هم رایگان در اختیار شما عزایزان قرار می گیرد. همچنین می توانید غذاهای سبک و میان وعده را ‏در کافی شاپ هتل نوش جان کنید.‏ تمامی اتاق‌ها دارای تهویه‌مطبوع، چای و قهوه‌ساز، صندوق امانات، تلفن و سشوار هستند. این هتل گزینه مناسبی برای رزرو هتل در علی بابا است.

هتل گرند تمل، Grand Temel:


هتل گرند تمل در منطقه آوجیلار قرار دارد. این هتل سه ستاره دسترسی راحتی به مراکز تفریحی تجاری مانند: مرکز خرید توریوم دارد. هتل گرند تمل دارای اتاق‌های مدرنی است که دارای امکاناتی مانند: تهویه‌هوا، تلویزیون، چای و قهوه‌ساز، صندوق امانات، مینی‌بار، پارکینگ اختصاصی رایگان، حمام مخصوص، سشوار و لوازم بهداشتی است. نمایشگاه Tuyap فقط با فاصله ۳ کیلومتر و فرودگاه آتاتورک با فاصله ۱۴.۸ کیلومتر هتل قرار دارند. بعضی از اتاق‌های این هتل دارای نمای شهری یا دریا هستند. شما می توانید این هتل انتخاب مناسبی برای رزرو هتل در استانبول است.

هتل ویس آکادمیک کوناکلاما و اسپا و کنفرانس

Vois Hotel Akademik Konaklama & Spa & Konferans:


یکی دیگر از مناسب‌ترین هتل های استانبول هتل ویس است که در منطقه آتاشهیر قرار گرفته است. این هتل دارای امکاناتی مانند: تهویه‌مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، گاو صندوق، کتری برقی، مینی‌بار، حمام مخصوص با سشوار و لوازم بهداشتی است. برخی از اتاق‌های هتل ویس دارای حمام اسپا و نمایی رو به شهر هستند. صبحانه در هتل برایتان سرو می شود، قابلیت سرو صبحانه در اتاق هم موجود است؛ همچنین رستوران به صورت بوفه و سلف‌سرویس از شما دوستان پذیرایی می کند. هتل ویس دارای قابلیت‌هایی مانند: اینترنت وای‌فای، پارکینگ اختصاصی، دارای خدمات لباس‌شویی و خشکشویی با هزینه جداگانه، دارای انبار برای چمدان است. دروازه هادیان در ۵ کیلومتری هتل و ۵ کیلومتری ماریانا قرار دارد. فرودگاه آنتالیا نزدیکترین فرودگاه که ۱۵ کیلومتر از هتل ویس اند فاصله دارد.

هتل آرت سیتی، Art City:


هتل آرت سیتی در منطقه سلطان احمد شهر زیبای استانبول قرار گرفته است. این هتل نزدیک به ایاصوفیه و مسجد آبی بوده به همین دلیل فقط ۵۰۰ متر تا کاخ توپقاپی فاصله دارد. اتاق‌های هتل آرت سیتی با سبکی شیک و کلاسیک چیدمان شده‌اند که دارای امکاناتی شامل: تهویه‌مطبوع، تلویزیون LCD، کمد، اینترنت رایگان، حمام ها دارای سشوار و لوازم بهداشتی است. بعضی از اتاق‌ها نمایی رو به دریا دارند. از انواع غذاهای ترکی و بین المللی در رستوران موجود است همچنین صبحانه روزانه برای مسافران عزیز به صورت بوفه سرو می شود. بازار معروف گرند بازار از هتل آرت سیتی فقط ۱۵ دقیقه پیاده راه است. برخی دیگر از امکانات شامل: یک ایستگاه رایانه‌ای، اکسپرس چک و روزنامه در لابی است. این هتل دارای مکان‌های دیدنی زیادی است مثلا تا کاخ توپکاپی فقط ۲۰ دقیقه پیاده راه است همچنین منطقه فاتح برای افرادی که علاقه به بازدید از مکان‌های دیدنی و تاریخی استانبول دارند بسیار مناسب است.

با رزرو هتل استانبول در علی بابا با امکانات هتل ها آشنا می‌شوید و از جزئیات قیمت آنها اطلاع پیدا می‌کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا