بنتلی

بنتلی چه زمانی به لمانز بازخواهد گشت؟

مسابقات ۲۴ ساعته لمانز اخیراً شاهد ابراز علاقه برخی خودروسازان مشهور بوده که دلیل آن تصویب قوانین و ایجاد کلاس‌های جدید می‌باشد. البته این کارها فعلاً برای بنتلی کافی نبوده است.

این خودروساز که با لمانز غریبه نیست شاید به بازگشت به لمانز متقاعد شود اما آدریان هالمارک مدیرعامل این شرکت بریتانیایی گفته بنتلی فقط تحت شرایط خاصی به مسابقات استقامت یاد شده بازخواهد گشت.

هالمارک گفته است:

امروز باتری‌ای وجود ندارد که بتواند با سرعت بالای خودروهای فرمول ۱ و به مدت ۲۴ ساعت دوام بیاورد و حتی تلاش‌هایی نیز برای نزدیک شدن به این هدف صورت نگرفته است. همچنین ما هیدروژن را راه پایداری برای دست‌یابی به این هدف نمی‌دانیم.

به همین خاطر بنتلی در حال حاضر به مسابقات لمانز باز نخواهد گشت.

مرد شماره یک بنتلی افزوده است:

به محض اینکه تکنولوژی به نقطه‌ای برسد که بتوانیم با استفاده از تکنولوژی الکتریکی به این پارامترها برسیم قطعاً در مسابقات حضور یافته و یک‌بار دیگر برای پیروزی مبارزه خواهیم کرد.

همان‌گونه که مدیرعامل بنتلی می‌گوید این خودروساز تاریخچه درخشانی در لمانز داشته و سال‌های ۱۹۲۴، ۱۹۲۷، ۱۹۲۸ و ۱۹۳۰ پیروز مسابقات شده و تنها یکی از دو تیمی است که آئودی را شکست داده است.

هم‌اکنون رنسانسی در مسابقات استقامت جهانی رخ می‌دهد. تویوتا، آلپاین، فراری و گلیکنهاوس تائید کرده‌اند در کلاس هایپرکارها حضور خواهند یافت و آکورا، آئودی و پورشه نیز علاقه خود به حضور در کلاس لمانز دیتونا هیبرید را بروز داده‌اند.

با علاقه شدید گروه فولکس‌واگن به الکتریکی سازی جای تعجبی وجود ندارد علاقه بنتلی به حضور در مسابقات الکتریکی را نیز بشنویم. جدای از این اگر پورشه هم بخواهد در مسابقات حضور یابد چه تعداد از برندهای فولکس‌واگن می‌توانند در کلاس LMDh حضور یافته و با یکدیگر مسابقه دهند؟!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. porsche

    ۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (749 ديدگاه)

    آخ جون اولین کامنت مال منه???

    موافقم 3
    مخالفم 12
    1. ارشیا

      ۵ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1749 ديدگاه)

      ?????
      عشق است اسپیدهشت را.

      موافقم 3
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا