بنتلی

معرفی نسخه ویژه بنتلی کانتیننتال 24 لیمیتد ادیشن

نسل جدید بنتلی کانتیننتال در راه است اما دست‌اندرکاران این شرکت به این آسانی‌ها دست از سر نسل فعلی برنمی‌دارند.


هم‌اکنون نسخه‌ی خاصی از این خودرو با نام ۲۴ لیمیتد ادیشن تولید شده که به منظور گرامی داشت بازگشت بنتلی به مسابقات ۲۴ ساعته نوربرگ رینگ تولید شده است.


این خودروی ویژه که بر پایه‌ی سریع‌ترین بنتلی تاریخ یعنی کانتیننتال سوپر اسپورت ساخته شده تنها به تعداد ۲۴ دستگاه ساخته خواهد شد و تمامی آن‌ها مخصوص بازار اروپا هستند.


مصرف‌کنندگان می‌توانند خودروی خود را با رنگ‌آمیزی مخصوص زرد و مشکی سفارش دهند. این پوشش از خودروی مسابقه‌ای کانتیننتال GT3 الهام گرفته و البته رنگ‌آمیزی قرمز و مشکی نیز در دسترس است. همچنین بدون پرداخت هزینه‌ای اضافی می‌توان رنگ‌آمیزی تک را سفارش داد.

از شاخصه‌های خودرو می‌توان به پوشش فیبر کربنی آینه‌های کناری، کالیپرهای ترمز مشکی و رینگ‌های ۲۱ اینچی سبک‌وزن اشاره کرد که برای هماهنگی با رنگ‌آمیزی خودرو می‌توان آن‌ها را با رنگ زرد یا قرمز سفارش داد.

با باز کردن درب خودرو وارد کابینی می‌شوید که جزئیات فیبر کربنی زیادی دارد. همچنین صندلی‌هایی با پوشش آلکانترا و علائم کانتیننتال ۲۴ روی پشت‌سری‌ها به چشم می‌خورند.


ازآنجایی‌که این خودروی ویژه بر پایه‌ی کانتیننتال سوپر اسپورت تولید شده، از همان پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو با قدرت ۷۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۱۷ نیوتون متر سود می‌برد.

همچنین اعداد عملکردی آن نیز مشابه کانتیننتال سوپر اسپورت هستند بدین ترتیب برای دست‌یابی به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیازمند ۳.۵ ثانیه زمان هستید و سقف سرعت خودرو نیز برابر با ۳۳۶ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

بهای درخواستی بنتلی برای کانتیننتال ۲۴ لیمیتد ادیشن حداقل ۲۵۰ هزار یورو است و تحویل اولین نسخه‌ها به مشتریان در ماه جولای خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. علي

    ۶ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    نمیدونم چرا وقتی بعضی از شرکتهای خودروسازی با اصالت قبلی اینگیلیسی وقتی محصول قبلی رو بزک دوزک میکنن و ی جورایی با قیمت بالاتر به پولدارها قالب میکنن منو یاد اصطلاح جالب ایران خودمون (((نیمرو با یک تخم ،نیمرو با دو تا تخمرغ …. و الی ماشاالله میندازن .
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. لامبورگینی

    ۶ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    این بوکسور سنگین وزن ( بنتلی ) رو اندازه ی خودروسازانی مثل پورشه و فراری دوست دارم.
    بهترین ماشین بنتلی به نظر من یکی کانتیننتال GT Speed3R هست و یکی دیگه بنتایگا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. just bentley continental

    ۶ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (185 ديدگاه)

    وای خدا دیوونه این ماشینم بهترین ماشین دنیا از نظرخودمه??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. mojtabaaston

    ۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (232 ديدگاه)

    از سال 2002 بنتلی داره مدل continental رو تولید میکنه و تغییرات زیادی هم توی ظاهرش نداده اما با این همه هیچ وقت تکراری نمیشه این یعنی یه فوق طراحی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا