مرسدس بنز

مرسدس S کلاس 2018 با پای خود از خط تولید خارج شد!

مرسدس S کلاس فیس لیفت شده که در اواسط آوریل در نمایشگاه خودروی شانگهای معرفی شد هم اکنون وارد خط تولید در زیندل فینگن آلمان شده است. از آنجایی که S کلاس یک خودروی معمولی نیست مرسدس فرصتی عالی برای نشان دادن جنبه‌های برتر این خودرو داشته است. یک دستگاه مرسدس S560 با رنگ مشکی متالیک بدون حضور راننده و پس از حرکت ۱.۵ کیلومتر از خط تولید خارج شده است.


همان‌گونه که می‌بینید این یک S کلاس معمولی نیست زیرا از سخت‌افزار اضافی در سقف بهره می‌برد. چندین دوربین، حسگر و رادار کارهای مخصوص خود را انجام می‌دادند و یک عضو هیئت‌مدیره مرسدس در صندلی سرنشین جلو نشسته بود.


مرسدس گفته که این خودروی تست به تکنولوژی‌ای مجهز بوده که به تازگی ثبت شده و توسعه یافته اما درباره جزئیات آن سخنی به میان نیاورده است. همچنین در ویدئو می‌توان دید که سدان لوکس ژرمنی تمامی اعمال فرمان، پدال گاز و ترمز را در فضایی نسبتاً تنگ انجام داده و پس از آن از خط تولید خارج شده است.


این موضوع چیزی فراتر از یک نمایش ساده است زیرا مرسدس در حال اجرای برنامه‌ای آزمایشی برای اجرای عملیات تولید روزانه است. یک روش قدیمی شامل مسئول سرویس شاتل برای آوردن کارکنان به خط تولید است.


مقامات مرسدس قبلاً آینده را در تحویل خودران خودرو و به‌صورت مستقیم از خط تولید به خانه مالک تصور کرده‌اند. آیا این یک ایده خوب است یا اینکه دیدن یک خودروی صفر براق در نمایندگی هیجان بیشتری دارد؟

تأسیسات زیندل فینگن کارخانه تاپ مرسدس بوده و بیش از ۲۵ هزار نفر در آن مشغول بکار هستند. در این کارخانه محصولات متعددی از جمله E کلاس سدان و استیت، S کلاس سدان و کوپه و کابریولت، CLS و CLS شوتینگ بریک و… ساخته می‌شوند. روزانه حدود ۲۰۰ خودرو در مرکز مصرف‌کنندگان به مشتریان تحویل داده می‌شود. این کمپانی در آینده برای تولید نسل بعدی خودروهای الکتریکی ارتقا خواهد یافت.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (29 ديدگاه)

    امروز آئودی قراره A8 رو معرفی کنه…آئودی هم روی سیستم نیمه خودران خیلی مانور کرده…ولی باز بعید میدونم حریف سلطان S بشه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سید علیرضا

    ۲۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (218 ديدگاه)

    .
    یعنی آدم باید دیوونه باشه
    اینو ببینه بعدش بگه بی ام و

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جی تی ار

      ۲۰ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (459 ديدگاه)

      باشه………

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. MehdiTurbo

      ۲۰ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1972 ديدگاه)

      تو سریه اس کلاس شاید ولی تو همه سریا نه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. TRX

      ۲۰ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (316 ديدگاه)

      عشق به بی ام و یه عشق ابدیه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. F1 LOVER

    ۲۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (102 ديدگاه)

    یا بهترین یا هیچ…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. h

    ۲۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (434 ديدگاه)

    بیخیال -اگه رانندگی خودکار تو جهان و ایران فراگیر بشه و روی پراید هم نصب بشه من آخرین نفر تو جهانم که ازش استفاده میکنم.
    _مثل بعضی از آپشن های کم کاربرد_

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. swedish arrogant tiger

    ۲۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    ,واقعا دلبری میکنه .عشق است بنز عشق است اس کلاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Amir

    ۲۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    خیلی جالب بود
    درود بر این شرکت خودروسازی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. #ali.m#

    ۲۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    تکنولوژی بالای بنز واقعا قابل احترامه و یه شاهکار حساب میشه .
    ولی من هیچ وقت اگه این ماشینو داشته باشم ازش استفاده نمیکنم .من میخوام یه ماشین بخرم که از رانندگی باهاش لذت ببرم نه ایکه بشینم تا خودش منو ببره اینور اونور .این تکنولوژی فقط به درد پیر مرد های پولداری میخوره که دیگه توانی واسه رانندگی ندارن (البته اگه به سطح خیلی بالایی برسه ) یا فقط یه سری وضعیت های ضروری که امکان پیش امدنش خیلی کمه .
    (پیشا پیش تشگر میکنم از کسانی که میگن اگه خواستن بدنش بهت تو قبول نکن?)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرزاد

      ۲۰ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (70 ديدگاه)

      این مال زمانیه که ما ی ماشین با کیفیت سوار نمیشم ……
      ما اگه بجای پراید بنز یا بی ام و یا هر ماشین دیگه ای که تو کشور ما بهش میگن لوکس زیر پامون بود …..و راحتی و جذابیت رانندگیه رو حس میکردیم بعد چند مدت به فکر راحتی بیشتر بودیم ……اونموقس که پای خودران میاد وسط …..نه الان که فقط ارزوی ی گیربکس دستی خوب رو روی ماشینامون داریم حالا اتومات پیشکش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. #ali.m#

        ۲۱ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (1836 ديدگاه)

        ????

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. Ali007

    ۲۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ولی من هنوزم نظرم cla45 amg واقعا عالیه…اگه باور نداربن خودتون ببینین…❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. محمدرضا

    ۲۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (89 ديدگاه)

    دلیل این مقاومتی که هست در برابر ماشین های خودران رو نمیفهمم.اگه همه ی ماشین ها خودران باشن و باهم در ارتباط باشن دیگه ترافیک و چراغ قرمز و تصادف به این صورتی که الان داریم وجود نخواهد داشت و سودش چندین هزار برابر ضررش خواهد بود.
    وقتی حرف از لذت میزنن توی ایران منظورشون اینه که با پراید پشت ترافیک همت موندن،توی اروپا هم باشه ادمای عادی نهایتا یه هاچبک شهری یا سدان کارکرده میخرن که نمی دونم چه لذتی توش هست.هر وقت ماشین های خودران فراگیر بشن بازهم ماشین هایی مثل gtr و 911 خواهند بود فقط حضورشون به جاده های خاص و پیست ها محدود میشه و اونوقت علاقه مندا خودشون میتونن مراجعه کنن و اون وقت که با اون ماشینا دریفت و دونات زدن بیان از “لذت رانندگی” حرف بزنن.مسلما تعداد این آدم ها در برابر کسانی که از خرج ماشین شخصی و شرایطی مثل چراغ قرمز ها و تصادفات راحت شدن،هیچ محسوب میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا