مرسدس بنز

پکیج پرفورمنس R800 رنتک برای مرسدس E63 و E63 S

نسخه‌های استاندارد مرسدس-ای‌ام‌جی E63 و E63 S به ترتیب قدرت ۵۷۱ و ۶۱۲ اسب بخاری دارند اما یکی از تیونرهای نام‌آشنای آلمانی به نام رنتک برنامه‌های دیگری برای این دو خودروی توانا تدارک دیده است.


استفاده از پکیج پرفورمنس R800 به معنی افزایش قدرت پیشرانه به عدد احساس‌برانگیز ۸۰۰ اسب بخار در دور پیشرانه ۶۸۰۰ است. حداکثر گشتاور نیز به ۱۰۵۰ نیوتون متر محدود شده که به‌طور قابل‌توجهی بیشتری از گشتاور ۷۵۰ و ۸۵۰ نیوتون متری نسخه‌های استاندارد E63 و E63 S می‌باشد.


مشتریان همچنین می‌توانند سیستم اگزوز با خروجی‌های پوشیده از سرامیک را سفارش دهند که علاوه بر صدای بهتر در حالت‌های رانندگی اسپورت و اسپورت پلاس باعث افزایش ۲۰ اسب بخاری قدرت می‌شود. به همین منوال میزان صدا در حالت کامفورت همانند قبل باقی مانده است.


اما از نظر قیمت، برای خرید پکیج پرفورمنس R800 باید حدود ۱۵ هزار یورو بپردازید. شایان ذکر است پیشرانه و قوای محرکه این خودروها گارانتی ۳ سال/۱۰۰ هزار کیلومتر دارند.

E63 S رنتک در خط مستقیم می‌تواند رکورد ۱۰.۴۳ ثانیه و سرعت ۲۱۴ کیلومتر در ساعت را برای مسافت ۴۰۰ متر ثبت کند. این بهترین رکورد برای E کلاس W213 بوده و رکورد قبلی ۱۰.۶۸ ثانیه‌ای ثبت شده توسط مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S با قدرت ۷۷۳ اسب بخار را شکسته است. البته آن خودرو تنها به‌روزرسانی ECU را به همراه داشت درحالی‌که محصول رنتک دارای فیلتر هوای BMC، خروجی‌های سیستم اگزوز سفارشی، ارتقای سیستم سوخت و توربوی به‌روز می‌باشد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. یاس ی

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    آخه استیشن انقدر زیبا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عاشق استیشن مرسدسم، تیون هم که باشه دیگه لنگه نداره. انقدر همش سدان میبینیم توی این مملکت که حال آدم به هم میخوره، توی کشورهای دیگه کوپه، کابریولت، استیشن و …. زیاده آدم دلزده نمیشه از ی طراحی، اینجا همه سدان همه سفیییییییییییید لعنتیا، آدم کوررنگی ماشینی میگیره چند وقت دیگه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سام

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    به نظر می رسد که نسخه استیشن مرسدس بنز کلاس E جذاب تر از نسخه سدان آن است.البته بنز در سال های اخیر از لحاظ طراحی افت بسیار زیادی کرده است و فرم خودروهای آن بسیار شبیه به برندهای ارزان قیمت بازار شده است.اگر آرم بزرگ ستاره سه پر بنز را از بخش جلوی بسیاری از خودروهای این برند حذف کنیم عملا در ظاهر حرفی برای گفتن نداشته و با خودروهای ارزان و معمولی بازار فرق چندانی به لحاظ ظاهری نخواهند داشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مانی

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      یعنی‌ طراحی داخلی‌ و بیرونی این ماشین با کمری و ایمپالا یکی هست دیگه
      خخخخخخ ولمون کن داداش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سام

        ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (709 ديدگاه)

        قصد نداشتم جوابت رو بدهم….،کاشکی یکم وقت می گذاشتی و کامنت مرا با دقت می خواندی،در این کامنت من کجا اسمی از کمری و ایمپالا بردم؟! حالا که اسم این دو ماشین را آوردی،جوابت را در یک جمله می دهم : خیلی از بنزهای جدید از لحاظ طراحی به مراتب از این دو خودرو هم پایین ترند.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. emad1990

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    نکته جالب اینکه رکورد درگش با دیمون تقریبا برابر و نیم ثانیه از ۷۲۰اس کندتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

    ۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (713 ديدگاه)

    با روح بنی بشر بازی می کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا