اینفینیتیمرسدس بنز

دوئل مرسدس بنز E کلاس و اینفینیتی Q70

همان‌طور که دیروز در مطلب مقدماتی به اطلاعتان رساندیم، از امروز رقابت‌ها و دوئل‌های جذاب خودرویی را آغاز می‌کنیم. همان‌طور که میدانید گروه نخست این رقابت‌ها، سگمنت سدان‌های متوسط لوکس است که دور اول آن با دیدار مرسدس بنز E کلاس و اینفینیتی Q70 آغاز می‌شود. البته لازم به ذکر است که در روزهای آینده صرفاً به این کلاس نمی‌پردازیم بلکه ابتدا دور اول تمامی سگمنت‌ها برگزار می‌شود و پس از پایان دوباره به این سگمنت بازخواهیم گشت. در دوئل‌ها نیز اطلاعات و مشخصاتی کلی به همراه توضیحاتی اجمالی و کوتاه در مورد هر خودرو ارائه می‌شود و بعدازآن همه‌چیز به نظر و رأی شما بستگی دارد. با این مقدمه اولین دور از رقابت‌های خودرویی پدال را آغاز می‌کنیم. در این گروه خودروهای زیر حضور دارند:

مرسدس بنز E کلاس

ب‌ام‌و سری ۵

آئودی A6

کادیلاک CTS

کادیلاک XTS

لینکلن MKZ

اینفینیتی Q70

آکورا RLX

لکسس GS

لکسس ES

جنسیس G80

جگوار XJ

مازراتی گیبلی

ولوو S90

تسلا مدل S

فیسکر کارما

infiniti-vs-mercedes

مرسدس بنز E کلاس

mercedes-benz-e-class-4

مرسدس بنز E کلاس یکی از شناخته‌شده‌ترین خودروهای کلاس سدان‌های متوسط لوکس سگمنت E محسوب می‌شود و به‌نوعی خودروی نمادین این کلاس است. نسل کنونی این سدان لوکس آلمانی در سال ۲۰۱۶ با کد W213 معرفی شد و بنابراین خودروی جدیدی محسوب می‌شود. برای این دوئل، مدل E400 را انتخاب کرده‌ایم تا با رقیب ژاپنی‌اش همخوانی داشته باشد. این ماشین مجهز به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربو است که ۳۳۰ اسب بخار قدرت و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کرده و آن‌را از طریق یک گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد. البته امکان سفارش سیستم چهارچرخ محرک ۴Matic هم برای آن وجود دارد.

اینفینیتی Q70

infiniti-q70-2015-1024-10

پیشینهٔ این سدان ژاپنی به سال ۱۹۸۹ و عرضهٔ کوپهٔ M30 بازمی‌گردد. این خودرو به‌عنوان یک کوپهٔ متوسط لوکس به همراه نسخهٔ کابریولت تا سال ۱۹۹۲ تولید شد تا اینکه پس از وقفه‌ای چندساله، در سال ۲۰۰۲ نسل دوم آن در قامت یک سدان متوسط لوکس و با نام سری M به بازار آمد. نسل چهارم اینفینیتی سری M در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان سدان پرچم‌دار اینفینیتی معرفی شد و تولید آن هنوز ادامه دارد؛ اما در سال ۲۰۱۳ با تغییر شیوهٔ نام‌گذاری اینفینیتی، نام این سدان به Q70 تغییر پیدا کرد و در سال ۲۰۱۵ نیز فیس‌لیفتی را تجربه نمود. این خودرو با دو پیشرانهٔ مختلف عرضه می‌شود که اولی یک نمونهٔ ۳.۷ لیتری V6 با ۳۳۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۵ نیوتن متر گشتاور است. این نیرو توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند درحالی‌که امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن وجود دارد.

مشخصات فنی

مرسدس بنز E کلاس اینفینیتی Q70
پیشرانه ۳ لیتری V6 ۳.۷ لیتری V6
قدرت ۳۳۰ اسب بخار ۳۳۰ اسب بخار
گشتاور ۴۸۰ نیوتن متر ۳۶۵ نیوتن متر
گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک ۷ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب/چهارچرخ عقب/چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۵.۳ ثانیه ۵.۶ ثانیه
طول ۴.۹۲ متر ۴.۹۴ متر
وزن ۱۸۵۰ کیلوگرم ۱۹۰۰ کیلوگرم
قیمت پایه حدود ۵۷ هزار دلار ۵۱ هزار دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=9725319]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۱ دیدگاه‌ها

  1. امره Emrah

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (162 ديدگاه)

    اصن همه چی مشخصه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آریا

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (263 ديدگاه)

      کاملا درسته همه چی مشخصه
      چرا اینفینیتی این همه رای آورده؟؟؟!!!
      شاید طرفداران بی ام و به اینفینیتی رای دادن.
      (بهترین یا هیچ…)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Machine

        ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (1201 ديدگاه)

        شما گویا به نظر مردم هم اعتماد نداری!!
        نکنه میخوای همۀ عالم فقط مرسدس بنز رو دوست داشته باشن؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. امره Emrah

        ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (162 ديدگاه)

        آره حالا تا کی ادامه داره رای گیری ینی کی برنده مشخص میشه؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. Daniel

        ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (952 ديدگاه)

        نه عزیزم.
        من خودم ازعشاق BMW هستم. ولی به BENZ رای دادم. چون از لحاظ طراحی داخلی و بیرونی برتر بود. عینک تعصب رو به شخصه برداشتم.
        طرفدارای BMW دوست دارن BMW فقط با گنده لات این گروه یعنی BENZ مقایسه بشه. فقط BENZ و BMW میتونن یقه هم رو بگیرن.
        برام مهم نیست کدومشون اول بشه. هرکدوم اسم آلمانو بالا نگه داره کافیه.
        به امید مقایسه این دو خودرو.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. آریا

          ۲۹ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (263 ديدگاه)

          لایک

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. #ali.m#

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      این یه نظرسنجیه که فقط تعداد طرفدارهای المانی و ژاپنی و امریکایی رو مشخص میکنه .
      معلومه که المانی بازا تو سایت بیشترن .
      خیلی محکم نیست این مقایسه ها

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امره Emrah

        ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (162 ديدگاه)

        من ژاپنی بازم ولی چون بنز بهتر بود به بنز رای دادم
        بنظرم استثنائا تو این مورد تعصب رو کنار بذاریم نتیجه کار چیز قشنگی دربیاد

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. shirko.merceds benz

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (200 ديدگاه)

      اینفینیتی رو باید با لکسس و جنسیس و اکورا مقایسه کرد نه با مرسدس بنز !!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کاوه آهنگر

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (432 ديدگاه)

        آخه چقدر دشمنی با ژاپن !!!
        جناب shirko از نظر جنابعالی جنسیس با لکسس و آکورا و اینفینیتی قابل مقایسه است، در حالیکه خود آلمانی ها لکسس و اینفینیتی رو رقیب خودشون میدونن. لوکس های ژاپنی خوب بودن رو در عمل ثابت کردن با فروش بیشتر در بازار آزاد آمریکا.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. shirko.merceds benz

          ۲۹ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (200 ديدگاه)

          باور کنید ازماشینای ژاپنی خیلی خوشم میاد چون تو کارنامشون جی تی ار و ال اف ای و بسیاری از ماشینای خوب رو دارن ولی دیگه با بنز که نمی شه شوخی کرد .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. آریا

          ۲۹ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (263 ديدگاه)

          کاوه آهنگر عزیز چرا فقط بازار آمریکا
          نکنه شما فکر کردی بازار اروپا مثل بازار ما تو دست دولته

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. حسین

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (419 ديدگاه)

    در خوب بودن اینفینیتی شکی نیست . ولی دیگه با این سری و اطاق E کلاس فکر نکنم هیچ ماشینی بتونه تو این سگمنت باهاش رقابت کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Saied

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1262 ديدگاه)

      سری ۵ بی ام دبلیو یادت رفته؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. #ali.m#

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      اینفینیتی نیاز به معرفی نسل جدید داره ب نظرم .
      طراحیش خ قدیمیه بنز جدید تره .مشخصه ک دلنشین تره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. امیر

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (92 ديدگاه)

    اینفینیتی خوبه ها اما بنزه زیادی خوبتره رخشو ببین فقط

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (28 ديدگاه)

    تو پدال همیشه آلمانی باید برنده بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ace

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      درهر صورت در دنیای ماشین های آلمانی ها بهترینن.
      بقیه اگر رتبه یا مقامی به دست بیارن مقطعی و زود گذره.
      .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. moein

        ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (894 ديدگاه)

        آهان
        اونوقت خودت به این نتیجه رسیدی یا با همکاری مدیر عامل بنز؟؟؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ace

          ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          معلومه که خودم به این نتیجه رسیدم.
          ناسلامتی خدا بهم عقل داده.
          .
          شما هم به همین نتیجه رسیدی دیگه مگه نه ؟؟!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Machine

          ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          هرگز، هرگز و هرگز قصد توهین یا جسارت ندارم ولی،
          اگه از همون عقلی که خدا بهت داده به نحو احسن استفاده کنی به این نتیجه میرسی که هیچ‌وقت نمیشه با قاطعیت گفت فلان کشور یا فلان شرکت بهترین خودروساز جهانه
          (همین خودت تو قسمت معرفی سوناتا فیس‌لیفت می‌گفتی هیچوقت نمیشه قطعاً گفت ژاپن تو صنعت خودروسازی در همۀ زمینه‌ها از کره بهتره ولی گویا وقتی حرف از سازندگان آلمانی میشه این حرف‌های منطقی در برابر تعصب رنگ میبازن)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Ace

          ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          خدا اون عقل رو به شما هم داده.
          .
          منم قصد جسارت ندارم ؛ اما شما هم باید مثل بنده از همون عقل استفاده کنی و بدونی بعضی چیز ها ثابت شدست
          .
          در فوتبال ؛ برزیل و آرژانتین برای همیشه بهترین ها هستند. ممکنه یک دوره برزیل از آلمان 6 تا گل بخوره اما ستاره ای مثل رونالدینیو یا نیمار شاید هر 100 سال یک بار در اروپا ظاهر بشه ؛ در حالی که فوتبال امریکای لاتین هر 10 سال چندین اسطوره به دنیای فوتبال تحویل میده.
          .
          من در همین صفحه گفتم بقیه اگر رتبه ای به دست بیارن زودگذر و مقطعیه.
          اما دوستان ژاپنی باز پدال خودروسازان کره ای رو شایسته ی همین موفقیت های مقطعی هم نمیدونن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Machine

          ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          من از فوتبال هییییییییییچ سررشته‌ای ندارم و هیچ علاقه‌ای هم ندارم و نمیدونم این اسمایی که گفتی آدمن یا خوراکی!!!
          ما داریم در مورد صنعت خودروسازی حرف میزنیم که زمین تا آسمون با فوتبال فرق داره، بازم میگم به هیچ عنوان نمیشه با قاطعیت گفت یه کشور تو همۀ زمینه‌های صنعت خودروسازی بهترین جهانه که اگه اینطور بود باید همیشه مثلاً محصولات مرسدس بنز بعنوان خودروی سال انتخاب میشدن و هیئت داوران نگاهی هم به محصولات شرکت‌های دیگه نمی‌انداختن.
          بنابراین در برتری آلمان‌ها تو صنعت خودروسازی شکی نیست و منم بهش اذعان دارم ولی هرگز نمیشه گفت بطور مطلق آلمان بهترین خودروساز دنیا است.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Ace

          ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          من هیچ وقت نگفتم آلمانی ها بصورت مطلق برترینن
          من گفتم بهترینن ؛ همین.
          اگر با این قسمت مشکلی داری و مخالفی باهات بحث میکنم.
          .
          اما هیچ وقت نگفتم آلمانی ها بصورت مطلق بهترینن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. Machine

          ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          دوست من میشه بگی معنا و مفهومی که از کلمۀ بهترین برداشت میشه چیه؟
          وقتی که از کلمۀ بهترین استفاده میکنیم یعنی اون چیز یا اون شخص از همۀ همونوعان خودش بالاتر و بهتره.
          بطوری کلی ((ترین)) صفت عالیه مثل بزرگترین، بلندترین و…
          پس وقتی از کلمۀ بهترین برای خوروسازی آلمان استفاده میکنی یعنی بالاتر و بهتر از همه
          جملۀ درست در این رابطه بنظر من اینه:
          در صنعت خودروسازی، آلمان یکی از بهترین‌ها است

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. Khan

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (362 ديدگاه)

    والا دیدگاه ما اینه

    آن را که عیان است
    چه حاجت به بیان است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Ahmad

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    انتخاب من بنزه چون جدا از اینکه عاشق بنز هستم و با نگاه کردن به جلو پنجرش (حالم عوض میشه)، طراحی بسیار جذاب و زیبایی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. کاوه آهنگر

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (432 ديدگاه)

    موتور E ، سه لیتری تویین توربو !! با قدرت 330 اسب!!!!
    هر دو از بهترین ها هستن و انتخاب سخته، اما انتخاب من اینفینیتی . طراحی خارجی هر دو خوبه و بستگی به سلیقه داره ، من طراحی کنار و پشت اینفینیتی و جلوی بنز رو میپسندم، طراحی داخلی هر دو مدل خوبه. از نظر کیفیت و دوام و فنی هم که اینفینیتی بواسطه ژاپنی بودن حرف زیادی برای گفتن داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیانوش

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (289 ديدگاه)

      اون علامت تعجب که آخر ۳۳۰ اسب گزاشتی بهم بر خورد ? سامانه تویین توربو همیشه برای قدرت های عجیب و غریب نیست رایجه که برای کاهش مصرف و استهلاک از توربوی بوست پایین استفاده بشه
      انتخاب من بنزه جدای از این که عاشقشم ولی تو طراحی ظاهری و ارگونومی از نظر من کاملا برتری با بنز هستش و اختلاف قیمت ناچیز باعث میشه قطعا بنز رو انتخاب کنم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. kamran cooper

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (119 ديدگاه)

      رای من هم اینفینیتی بود بخاطر ظاهر متفاوت تر و جسورانه ترش
      مرسدس فوق العاده و زیباست ولی همین طراحی رو داره در تمام مدل هاش تکرار میکنه.اینفینیتی محافظه کار نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. BMW

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (586 ديدگاه)

    من میدونم برنده رقابت بین لوکس ها جز بی ام و و بنز نیست آیودی شاید خطر ساز باشه
    پس بی ام ورو اونور جدول بزارین تا به مرسدس تا فینال نخوره اینطوری قهرمان زود مشخص میشه ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. خسرو

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    طراحی بیرونی اینفی خیلی به هم ریخته س / از افتاب تابان بیشتر انتظار میره/ هنوز زیبایی تویوتا کریسیدا 1992و نسل قبل ترش از ذهن نمیره ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. امیر

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (174 ديدگاه)

    فقط بی ام و حریف بنز میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. كوروش

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    توی عملکرد :
    اینفینتی زیر مجموعه نیسان هست و نیسان سازنده ماکسیما و پاترول و gtr پس قطعا توی عملکرد حریف قدری هست و دارای ضعف کم
    بنز هم نیازی به گفتن نیست همیشه جزء بهترین بوده
    توی کیفیت و طراحی از روی ظاهر :
    بنز که معلومه
    اینفینتی توی اکثر تست ها که قبلا خواندم کیفیت داخلش خوب ولی بسیار قدیمی و ادوات صوتی معمولا بی کیفیت و کیفیت چرم و ارگونومی صندلی ها معمولی بوده که توی اینم بنظر همینطور مانده

    بقیه موارد مثل گارانتی و مصرف سوخت هم هر دو بسیار نام اور هستند من شخصا بخاطر طراحی داخلی بسیار بد بنز رو بهتر می دانم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. محمدرضا

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (211 ديدگاه)

    انتخابم بنز

    علت برتری :
    برتری 100 درصدی طراحی داخلی و خارجی
    استفاده از تکنولوژی های بروزتر و جذابتر
    موتور با گشتاور بیشتر و مصرف کمتر
    در اخر هم بدلیل برند با ارزش تر (در رنکینگ 100 برند باارزش دنیا ، بنز در رتبه 9 (دقت کنید تمام برندهای دنیا نه فقط خودروها) قرار داره )

    دوستان این رنکینگ 100 برند باارزش دنیا در سال 2016 را حتما ببینید و پدال جان هم اگر فرصت کرد خودرو سازها را میتونه جدا کنه و طی یک گزارش خبری جداگانه رو سایت بذاره .
    تویوتا با رتبه 5 باارزشترین برند خودروسازی دنیا هست
    از لحاظ بیشترین درصد افزایش در بین خودروسازها نسبت به سال 2015 ، نیسان با 22% افزایش در جایگاه 43 قرار داره.

    http://interbrand.com/best-brands/best-global-brands/2016/ranking/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. میلاد

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    داری اسم بنز میاری…با حجم کمتر موتور گشتاور رو بیین.کابین رو ببین…یکم پول بیشتر واقعا ارزش داره….بنز سوار میشی…تو ایرانش میگن بنز سوار شده طرف…نمیگن bmw

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. فيصل.

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (350 ديدگاه)

    طراحی داخلی اینفینیتی قدیمیه، غیر از این ایرادی بهش نمیشه گرفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Hamid AMG

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (73 ديدگاه)

    با اینکه خودم عاشششششق مرسدس و AMG هستم و همیشه هم انتخاب اول و آخرم همینه
    اما میدونم BMW هم عالیه و تو ایران و جهان طرفدارای زیاد و متعصب خودشو داره و خوب هم رأی میاره و تا فینال هم میرسه
    اما از حق نگذریم که هردوشون خوب و همه چی تموم هستن و برنده شدنشون تو جدال رودررو سلیقه ایه نه فنی و این چیزی از ارزشهای هیچ کدومشون کم نمیکنه تو نظری که ما بهشون داریم
    به امید فینال مرسدس و BMW

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. روزبه

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (57 ديدگاه)

    انتخاب خیلی سختی بود . چون از یه طرف بنزو داریم که خب نیازی به گفتن نداره . از یه طرفم اینفینیتیو داریم که عقبش میخوره به نیسان و عملکرد بالا و اطمینان برند نیسان . ولی رای من بنز بود چون به نظر من اینفینیتی تا قبل از این قیاس باید نسل جدید Q70 رو معرفی میکرد که نکرده . بنز فقط به خاطر جدید بودنش انتخاب منه …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. میلاد

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (20 ديدگاه)

    مشخصه بنز صفر تا 100 سریع تر و کیفت بالا تر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Omid622

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (744 ديدگاه)

    من بنز را انتخاب کردم اول به دلیل و قدرت گشتاور بیشتر و وداخل بسیار زیبا و با کیفیت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. شاهو

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (26 ديدگاه)

    ایده دوئل بین خودروها خیلی جالب بود ولی اگه بخواین مثل این یکی انجامش بدین خرابش میکنین. از اپشن های هیچکدوم از ماشین ها هیچی ننوشتین. از مدت گارانتی شرکت و امتیازاتی که نسبت به هم دارن هم هیچی ننوشتین. فقط مشخصات فنی با عکس!! تو قضاوت بین دو ماشین تجربه رانندگی خیلی مهمه ولی چون تو سایت کاربرا اکثرا از روی عکس تصمیم میگیرن باید تو معرفی ماشینا هیچی کم نزارین. این یکی مقایسه جالب نبود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر دهقان

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (695 ديدگاه)

      دوست عزیز
      قصد ما از برگزاری این رقابت‌ها صرفاً انجام نظرسنجی و انتخاب خودروی پیروز هر کلاس از دید مردمه و هرگز جنبۀ علمی یا فنی نداره
      علاوه بر این، چون تعداد کلاس‌های خودرو و همینطور تعداد خودروهای هر کلاس بسیار زیاده و سعی ما هم بر اینه که تا جای ممکن اکثر کلاس‌های خودرویی رو پوشش بدیم، بنابراین صرفاً میتونیم به بیان همین توضحیات کوتاه برای هر مقایسه بپردازیم چون قصد داریم رقابت‌ها رو هر روز برگزار کنیم و برای همین فرصت بیان جزئیات نیست. یافتن تمای جزئیات همۀ خودروها بسیار وقت‌گیره و همچنین موجب طولانی شدن بیش از اندازۀ مطلب میشه که چون قراره هر روز منتشر بشه از حوصلۀ مخاطبین هم خارج میشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. بهزاد

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2417 ديدگاه)

    صرف نظر از تمامیه اعداد و ارقام و شتاب و هندلیک نمیدونم فضای پا 2 سانت بیشتر و کمتر و مصرف اینقدر و آنقدر در این کلاس مرسدس E در بالاترین سطح ممکن قرار داره و اگر رقیبی برای اون باشه سری 5 و audi هستند و مجالی برای سایرین نیست.
    ولی اگر بحث شتاب و خط ترمز و شتاب جانبی و باقی موارد مطرح بشه هرکدام از برندها در برخی شاخص ها بهترند یا ضعیف تر اما در بحث پرستیژ بنز کلاس E یک خودروی بیزینس من تمام عیار هست که تمامیه شاخص های خوب را یک جا جمع کرده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. کارال

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (91 ديدگاه)

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان پدالی . عرض کنم ک بنز مطمئنن با این مشخصات البته جزیی ک معلوم هم نبود کیفیت رانندگی دو خودرو رو ب چ صورته . حرف اولو میزنه . و ی نکته دیگه ک چرا یک خودرو فیس لیف شده در سال 2015 رو با ی خودرو 2016 مقایسه کردید . ک این فک نکنم از لحاظ بررسی تخصصی یا دوئل کار درستی باشه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر دهقان

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (695 ديدگاه)

      درود بر شما
      ما در این سری مطالب قصد داریم برترین خودروی هر کلاس رو از دید مردم مشخص کنیم و بنابراین هر خودرویی که در یک کلاس وجود داشته باشه و تولیدش هم هنوز ادامه داشته باشه در رقابت‌ها شرکت داده میشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. Saman

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (177 ديدگاه)

    به اینفینیتی رای دادم : طراحی خارجی q70 بیشتر معرف یه خودرو لوکس هست و بنز بیشتر اسپرت به نظر میرسه تا لوکس .طراحی داخلی q70 بسیار زیبا تر هستش و طراحی داخلی بنز ساده و بدون هیجانه و اصلن جوان پسند نیست واز همه مهمتر کیفیت ،q70 هست که بسیار بهتر از خودرو های پر دردسر آلمانی هستش :-)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. samurai

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (546 ديدگاه)

    من داخل اینفینیتی رو بیشتر دوست دارم طراحی خارجیم بنز همه مدلاش شبیه هم هستن a b c d e ….. همشون یک شکلن از نظر دوام و استهلاک کم که معلوم جنس ژاپنی کجا بنز پر خرج کجا انتخاب 100 درصد اینفینیتی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ace

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      امسال اینفینیتی در رده بندی قابلیت اطمینان از آخر دوم بود فکر کنم قبل از فیات !!!
      مرسدس از اول لیست پنجم بود . بعد از تویوتا پورش ؛لکسوس و بیوک

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. حمیدرضا

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    من به خاطر رنگ بندی اطاق و قدرت و گشتاور بیشتر به بنز رای دادم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. سهيل

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (138 ديدگاه)

    ماشین ژاپنی رو باید با چینی و کره ای مقایسه کرد نه با آلمانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. ME84

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    صد در صد مرسدس رو انتخاب میکنم.
    به نظر من موارد برتری مرسدس نسبت اینفینیتی اینا هستن:
    1. طراحی بسیار بهتر داخلی و خارجی
    2. موتور پر بازده تر با مشخصات فنی تقریبا یکسان
    3. اعتبار برند بالاتر و پرستیژ و حس نوستالژیک بیشتر
    4. رتبه بالاتر در لیست JD power از نظر دوام و کیفیت
    5. ارزش بیشتر در برابر پول پرداختی
    اینها مواردی بودند که بدون تجربه رانندگی هم میشه در موردشون صحبت کرد
    به شخصه از عوامل پدال برای این سری از مقالات سپاسگذاری میکنم و براتون آرزوی موفقیت میکنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. AMIN

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (121 ديدگاه)

    به برندهای ژاپنی خیلی بیشتر از سایر کشورها مطمئنم و اعتماد دارم و اینکه مثل یه پدر خوب پشت آدم هستن… ولی از برندهای آلمانی هم مرسدس همیشه منو متحیر میکنه و اینکه طراحی بسیار گیرا و با پرستیژی داره، و در کل بسیار خاص هست..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. یاسین

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    من مرسدس رو انتخاب کردم با وجود اینکه واقعا عاشق اینفینیتیم اینو جدی میگم
    ولی برنده این دوئل مرسدسه به نظرم به 3 دلیل
    1- طراحی داخلی و خارجی بهتر
    2-جعبه دنده بهتر
    3-عملکرد فنی بهتر موتور

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. Behrouz .anzali

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (37 ديدگاه)

    هر دو ماشین خوبی هستن ولی من بنز رو انتخاب میکنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. amin

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (47 ديدگاه)

    ایول اینفینیتی 26 ساله شروع کرده از خودروسازای صد ساله زده جلو.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Cvm

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (544 ديدگاه)

      یه جور میگی انگار هر خودروسازی شروع به کار میکنه اول از موتورای تک سیلندر با چرخای دوچرخه استفاده میکنه و سبک اوایل قرن بیستم رو داره تا که برسه به زمان حال :|
      اینفینیتی مال نیسانه و نیسان به اندازه کافی پیشینه و قدمت داشته

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا