بوگاتیلوازم جانبی و تیونینگ

معرفی ساعت‌های جدید بوگاتی با قیمتی مناسب!

چه کسی از ساعتی لوکس و زیبا بدش می‌آید؟ چه کسی به ساعت‌های یک خودروساز سطح بالا علاقه ندارد؟ بوگاتی هم‌اکنون سه ساعت عالی را در کلکسیون اسمارت واچ جدید خود ارائه می‌کند. این ساعت‌ها پر از تکنولوژی‌های جذاب هستند اما بهترین نکته اینکه قیمت آن‌ها با یک اپل واچ سطح بالا قابل‌مقایسه است و بنابراین از این نظر کاملاً با قیمت هایپرکارهای افسانه‌ای این شرکت فاصله دارند.

کلکسیون ساعت جدید بوگاتی نام سرامیک ادیشن وان را به خود گرفته است. سه استایل متمایز این ساعت‌ها با توجه به نام بوگاتی‌های سفارشی سال‌های اخیر در نظر گرفته شده‌اند و شامل پور اسپورت، دیوو و له نویر هستند. بله ما می‌دانیم که له نویر دقیقاً همان مدل لا وویچر نویر نیست اما شما قرابت خوبی را بین این دو می‌بینید. هر ساعت هوشمند دارای صفحه لمسی LED مشابه هم بوده و داخل هرکدام بیش از ۱۰۰۰ قطعه بکار رفته است. از آنجایی که با ساعت‌های هوشمند طرف هستیم بنابراین عملکردهای بسیاری وجود دارد که از جی‌پی‌اس تا پایش وضعیت سلامت فرد را شامل می‌شود. این ساعت‌ها همچنین می‌توانند زمان‌های حضور لذت‌بخش شما در پیست‌های اسپا، مونزا و… را ثبت کنند.

این ساعت‌ها از نظر فنی تولید شرکت اتریشی VIITA هستند که به خاطر ارائه ساعت‌های هوشمند لوکس و مدرن شناخته شده است. بوگاتی می‌گوید ساعت‌های سرامیک ادیشن وان با یک‌بار شارژ تا ۱۴ روز کار می‌کنند و اگر مشکلی وجود داشته باشد گارانتی ۵ ساله آن‌ها آرامش خاطر خریداران را فراهم خواهد کرد.

استفان وینکلمن رئیس بوگاتی می‌گوید:

ما در بوگاتی به ارائه تکنولوژی پیشرفته ادامه می‌دهیم و به همین خاطر است که درباره همکاری جدید خود با VIITA هیجان‌زده هستیم. ما تنها همکارانی را انتخاب می‌کنیم که از نظر سطح عملکرد، کیفیت و طراحی با بوگاتی در یک سطح باشند و فضایی برای مصالحه وجود ندارد زیرا مشتریان ما به چیزی کمتر از عالی راضی نمی‌شوند. ساعت‌های هوشمند بوگاتی اشرافیت، نرم‌افزار سفارشی و متریال باکیفیت را به بهترین صورت ممکن ارائه می‌کنند.

اما از نظر هزینه باید گفت مشتریان می‌توانند ۸۹۹ یورو را برای ساعت‌ها بپردازند. این مبلغ معادل حدود ۱۱۰۰ دلار است که اگرچه مبلغ کمی نیست اما به‌طور سورپرایز کننده‌ای با قیمت ساعت‌های هوشمند شناخته شده در بازار قابل‌مقایسه است.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    چه وضعشه همه خودروسازا رفتن تو کار ساعت سازی!؟

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. RezaRs

      ۹ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      مگه بغل شیرون ها میزنش حاج آبتین خیلی خوبه خو ولی نه برا ما ولی فک کن ساعت و ماشینت قاب گوشیت هواپیما شخصیت ست

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۹ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        🧐

        موافقم 1
        مخالفم 1
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۹ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      ساعت در دنیای امروز جنبه‌ی کارایی نداره ، چون بحث دانستن ساعت نیست !
      بحث ، نشان دادن سطح جایگاه فرد در بیزینس و اجتماع هست !

      من که یه مدل ساعت G-class و یک مدل protrak از چند سال پیش دارم که یکیش باتری میخوره و دیگری خازن داره و با نور شارژ میشه که هم در استخر استفاده میکنم و هم در ورزش و سفر که عرق میکنم و کلاً هم دما را نمایش میده ، هم ارتفاع را و هم بسیار بسیار سخت‌جان هست و بسیار هم باکیفیت که هنوز که هنوز حتی یه خش ریز هم روی صفحه‌اش نیوفتاده !

      تو روزنامه میخوندم در مورد ساعت که سیاسیون مطرح ما چه علاقه‌ی شدیدی به ساعت دارند و کلاً میگفت مردان در خاورمیانه عاشق ساعت‌های رولکس و اُمگا هستند !

      متخصص و هیچ آگاهی‌ای از دنیای ساعت ندارم ، ولی میدانم که ساعت هیچگاه سرمایه به حساب نمیاد و جنبه‌ی علاقه‌ی شخصی داره !

      خودم به شخصه عاشق کاسیو دیجیتال قدیمی‌ها هستم و حدوداً ۱۵ سال پیش یکیش را خریدم ۲۵ هزار تومن اما در زمان سربازی نیست و نابود شد ، عجب ساعت خفنی بود ، آی حال میکردم وقتی چراغش را روشن میکردم در شب ، سبز بود ، یادش خوش !

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. Farzad

        ۹ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        آقا نوید چه جالب ، اتفاقا منم دقیقا همین مدل کاسیو که میگی داشتم واقعا خرکار بودچند سالی که داشتم اصلا باتریش نخوابید که اتفاقا منم تو سربازی گمش کردم !
        ولی بعدش یه اُماکس خریدم که خیلی شبیه بود بهش انگار دقیقا از روی اون کپی زده بودن که اون هم عالی بود ولی به پای اون نمیرسید .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. AHMET 2002

        ۹ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1465 ديدگاه)

        البته که ساعت های کلکسیونی جنبه سرمایه ای هم دارن!

        موافقم 1
        مخالفم 0
      3. Muty

        ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1846 ديدگاه)

        من یه ساعت سری کروزر واچ دارم
        الان شصت ساله و چون زنجیر تایم داره و تسمه ای نیست الان شصد ساله داره کار میکنه ، تازه مثل ساعت های آلمانی و کره ای نیست که کلی آپشن بیخودی و سان روف اینا داشته باشه والا

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. Mad.z.Max

          ۲۹ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (1841 ديدگاه)

          واااای چقدر خندیدم :)) عالی بود 😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. Farzad

    ۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    چه کسی به ساعت‌های یک خودروساز سطح بالا علاقه ندارد ؟ من علاقه ندارم ، واقعا هیچوقت خوشم نیومده ، به نظرم یه ساعت باز حرفه ای ( خودم رو عرض نمیکنم ) هیچوقت ساعت هایی که خودروسازها میسازن رو نمیخره .

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. AHMET 2002

      ۹ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      دقیقا
      نشد که هر کی هرچی دوست داشت بزنه و تهش با اسم و لوکوی خودش گرون بفروشه به ملت
      هر کاری تخصص یه شرکتیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. محمد مختاری آذر

    ۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    من بودم می خریدم واقعا عالی هستش
    ولی در مورد چیزی که فرزاد گفته هم درست هستش ولی واقعا خودروساز ها روی ساعت های خاص کار میکنند و گرنه ساعت خوب خیلی برند داریم مخصوصا از سوییس مثلا هوبله و امثال دیگر ولی این ساعت ها هم کاربرد خاص خود را دارند

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Farzad

      ۹ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      بله به سایت برندهای ساعت سوئیسی سر بزنید مثل رولکس ، پتک فیلیپ ، شوپارد و … واقعا آدم حیرت زده میشه از این همه زیبایی ، یک سوئیس هست و ساعتش دیگه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. علیرضا

    ۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (218 ديدگاه)

    وقتی گوشی همراه خودش ساعت داره دیگه چه کاریه که ساعت دست کنی ؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. محمد امین

      ۹ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2171 ديدگاه)

      خب ساعت یه وسیله ای هست مثل انگشتر میمونه یعنی برای زیبایی هست ،و الان هم که ساعت ها کارا
      های خیلی بیشتری نسبت به قبل انجام میدن و بعضی موقع کاربردی تر از گوشی ها هستن در بعصی کار ها ،مثل اندازه گیری ضربان قلب و ساعت های اسمارت میتونن در آینده جایگزین گوشی ها بشن
      و اینکه یه ساعت از برند خودرویی داشته باشی اصلا بد نیست البته اگر ماشینش رو همراهش داشته باشی بهترم میشه ،ولی نمیشه گفت بده ،گاها خودرو ساز ها ساعت هایی ساختن که از بهترین های ساعت سازی جهان بهتر بوده ، و اینکه خودشون که نمیسازن، مثلا فراری hublot برند ساعت سازی اش هست ، و ساعت hublot mp5 laferrari از آرزو های دیرینه ی بشر هست ،ساعت کوکی اونم با ۵۰ رو کارکرد با هر بار کوک و ۳۳۰ هزار دلار ،البته الان گرون تر شده ،این قیمت چند سال پیشش هست

      موافقم 1
      مخالفم 0
  5. مهدی

    ۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    به نظرم قبلی ها بهتر بود
    قبلی ها توشون یه موتور کوچولو 16 سیلندر W شکل بود که وقتی ماشین رو روشن میکردی اون موتور کوچولو داخل ساعت کار میکرد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا