بی ام و

افزایش ظرفیت تولید ب‌ام‌و در تأسیسات چین

ب‌ام‌و تولید خود در تاسیسات دادونگ/شنیانگ چین را افزایش داده و این دو سایت تولیدی هم‌اکنون ظرفیت سالانه‌ی ۴۵۰ هزار دستگاه دارند. بدین ترتیب سایت‌های یاد شده از نظر حجم تولید ظرفیتی برابر با تأسیسات اسپارتانبورگ دارند.


تأسیسات شنیانگ زیر پرچم ب‌ام‌و برلیانس اتوموتیو کار می‌کند و این همکاری دو برند به‌صورت جوینت ونچر است.


افزایش کلی تولید به این خودروساز آلمانی اجازه داده تا تولید نسخه‌ی طویل‌تر سدان سری ۵ جدید در تأسیسات دادونگ را شروع کند. تأسیسات Teixi نیز به تولید مدل‌های X1 LWB، سدان سری ۱، سری ۲ تورر، سری ۳ سدان و LWB می‌پردازد. همچنین کارخانه‌ی ب‌ام‌و در شنیانگ تنها تأسیسات تولید پیشرانه‌ی این کمپانی در خارج اروپاست.


همزمان با سرمایه‌گذاری ادامه‌دار ب‌ام‌و در چین، فروش این برند در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان نیز افزایش یافته است. در چهار ماه اول سال جاری فروش محلی این برند با رشد ۱۸.۲ درصدی به ۱۹۱۶۹۷ دستگاه رسیده است.


یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی ب‌ام‌و که مسئول تولید است درباره‌ی این گسترش تولید گفته است:

تولید ما در چین به خوبی برای رشد بیشتر بازار آماده شده است. بخش شمالی جدید در چین نتیجه‌ی به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها و دانش وسیع ب‌ام‌و در زمینه‌ی سیستم‌های تولید است.


او ادامه می‌دهد:

ما به سرمایه‌گذاری در تأسیسات تولیدی خود در چین ادامه خواهیم داد. پروژه‌ی بعدی ما پیش از این در دست اقدام بوده و آن بازطراحی بخش جنوبی تأسیسات دادونگ است. با پایان این پروژه شاهد انعطاف و ظرفیت بیشتر تولید خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. جواد

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    دیگه چینی فقط همین مونده از شرکت اسمارت بخوان مدل فورتو را با شاسی کشیده تولید کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. M j

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ظرفیت چین بالاترازاون حرفاس ک ما فکرشو میکردیم . ای کاش ضره ای از اقتصاد وصنعتشون رو بخودمون دیکته میکردیم ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا