بی ام و

ب‌ام‌و M2 CS دالر قوی‌تر از M3 و M4 جدید!

دالر چند سالی است که کیت‌های قدرت خود برای ب‌ام‌و M2 استاندارد را عرضه می‌کند و حالا که نسخه داغ‌تر این خودرو یعنی M2 CS وارد میدان شده این تیونر نیز کیت جدیدی را معرفی کرده است.

با نصب کیت مرحله ۲ قدرت پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی این خودرو از ۴۴۴ به ۵۴۲ اسب بخار رسیده و گشتاور هم از ۵۵۰ به ۷۴۰ نیوتون متر افزایش می‌یابد. محدود کننده حداکثر سرعت M2 CS نیز حذف شده و حالا این خودرو می‌تواند به سرعت فراتر از ۲۸۰ کیلومتر در ساعت دست یابد؛ اما این گزینه فقط برای بازارهای خارج از سوئیس فعال می‌باشد.

افرادی که قدرت ۵۴۲ اسبی را زیاد می‌دانند می‌توانند کیت مرحله ۱ را انتخاب کنند که قدرت ۵۱۳ اسب بخاری و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری را ایجاد کرده و سقف سرعت را به ۳۰۲ کیلومتر در ساعت می‌رساند.

فعلاً جزئیات مربوط به شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این خودروی تیون شده اعلام نشده اما نسخه استاندارد M2 CS شتاب ۴ ثانیه‌ای در نسخه دستی و شتاب ۳.۸ ثانیه‌ای در نسخه گیربکس اتوماتیک دارد.

دالر همچنین سیستم اگزوز جدید، سیستم تعلیق بهتر و فنرهای کم ارتفاع‌تر را ارائه کرده است. رینگ‌های فورج کاری شده بسیار سبک نیز با ابعاد ۲۰ اینچی در دسترس هستند.

دالر علاوه بر کیت‌های یاد شده قطعات بیشتری را نیز ارائه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به صندلی‌های مسابقه‌ای و رول کیج اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    M2CS فوق العاده جذاب و دوست داشتنیه

    موافقم 34
    مخالفم 1
  2. محمد

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    خفنه

    موافقم 22
    مخالفم 1
  3. کافر مقدس

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    تیون با کلی هزینه در صورتی که نسبت به رقبا از نظر ارقام عقبتر باشی جالب نیست خرج اضافه ست

    هزینه کل این ماشین معادل یک کورت جدید و یک فوردفیستا شده ولی با وجود افزایش اسب بخار از نمونه استاندارد کوروت هم از نظر شتاب و تاپ اسپید رقم ها کندتر هست

    خریدار باید شدیدا حواس جمع باشه . البته در اروپا و آمریکا این ارقام ارقام زیادی نیست

    موافقم 5
    مخالفم 10
  4. Mf1

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (478 ديدگاه)

    حالا شد bmw

    موافقم 3
    مخالفم 0
  5. Mahdi911Turbos

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (77 ديدگاه)

    چقدر خواستنیه این ماشین

    موافقم 11
    مخالفم 1
  6. محمد

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    رینگاش چقدر باحاله

    موافقم 9
    مخالفم 1
  7. رامتین

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    از یه دیدگاه جالبه M2 مذکور با حدود 540 اسب شتاب 3.8 میتونه داشته باشه، اما M8 تنها با 80 اسب بیشتر (گشتاور برابر) و وزن بسیار بیشتر و ابعاد بزرگتر، شتاب 3 داره. این یعنی مهندسی سری هشت و اینکه خودروی تیون شده زیاد جالب نیست.

    موافقم 8
    مخالفم 0
  8. بی ریا

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    یعنی همبشه باید سه چهارتا خبر همیشه هرروز به بنز و بی ام و اختصاص داده بشه تا دل هوادارای متعصب و سرسخت خودشو بدست بیاره و بقیه برندهام که هیچ سالی یه بار یه خبر که همه سعی در تخریب این بدبختا دارن

    موافقم 3
    مخالفم 12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا