بی ام و

احتمال باز شدن ناگهانی درب‌های ب‌ام‌و سری 7 E65

تصور کنید در حال رانندگی ناگهان درب خودرو به‌صورت غیرمنتظره‌ای باز می‌شود. خب این صحنه خیلی هیجان‌انگیز نیست! این همان چیزی است که ب‌ام‌و در برخی از مدل‌های سری ۷ خود دیده و به همین خاطر فراخوانی را ترتیب داده است.


مشکل طبق گفته‌های سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها به سیستم‌های دسترسی راحت و بسته شدن نرم و خودکار درب‌ها مربوط می‌شود که شاید خطری را در پی داشته باشد.


تنها خودروهایی که به‌صورت سفارشی از این سیستم‌ها بهره می‌برند تحت تأثیر فراخوان قرار گرفته اما به نظر می‌رسد مدل‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ از محصولات ۷۴۵i، ۷۵۰i، ۷۶۰i و همچنین آلپینا B7 در لیست فراخوان قرار دارند. از میان ۶۳۰۱۰ دستگاه سری ۷ فروخته شده در آن مقطع زمانی، تعداد ۴۵۴۸۴ دستگاه تحت تأثیر فراخوان قرار می‌گیرند. مالکان خودروهای یاد شده در سایر بازارها نیز باید با نمایندگی محلی خود برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرند.

هنوز تا این مرحله راه چاره‌ای پیدا نشده اما مطمئن باشید که ب‌ام‌و در حال کار بر روی این مسئله بوده و مالکان این خودروی لوکس را در آینده مطلع خواهد کرد. این فراخوان کاملاً متفاوت از فراخوانی است که در رابطه با نشت روغن M760Li جدید اعلام شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. ACR VIPER

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    بیا اینم از بی ام و براید خودمونو عشق است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. reza

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (209 ديدگاه)

    به نظرم با ابهت ترین بی ام دبلیو ای که تا به حال ساخته شده همین ماشینه .خیلی مردونس. و میشه گفت اس کلاس نسل قدیم و همین بی ام دبلیو با ابهت ترین ماشین های ساخته بنز و بی ام دبلیو باشن.
    البته منظورم این نیست که ماشین های الانشون خوب نیست.ولی به شخصه ماشین های ساده و مردونه. رو ترجیح میدم.مثل لندکروزر یا لکسوس ال اس 460 هایی که تو ایران هست.

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. مهراب

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (74 ديدگاه)

      منم باهات موافقم دوست عزیز این ب ام و اصلا یه روح دیگه داره من داخلش نشستم مدل 740 i بی ماننده.نمیدونم چرا بنز و ب ام و های جدید اصلا طعم قبلیارو نمیدن حتی با دیدن.این مدل سری هفتم یه جورایی به نظرم واسه این خیلی به دل میشینه چون طراحیش به کشتیهای امریکایی ماننده و مهندسیشم همون مهندسی بی نقص المانیه.
      اخه اگه اشتباه نکنم این اتاق تو امریکا تولید میشد.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. کوشا

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (118 ديدگاه)

    اینجا در ماشین کلن بسته نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. silver

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (226 ديدگاه)

    برای ماشینایی که بین ۹ تا ۱۲ سال از ساختشون میگذره فراخوان دادن!!!!!
    با استانداردی که کشورهای توسعه یافته دارن احتمالا یه سری از ماشینای شامل فراخوان الان اوراق و بازیافت شدن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ahmadreza

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من چند سال پیش توی مسر برگشت تهران به سمت کرج سوار تاکسی بودم که پیکان بود در عقب سمت چپ که من بودم یکدفعه باز شد شانس اوردم که صندلی راننده رو گرفتم وگرنه…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا