بی ام و

تصاویر جاسوسی ب‌ام‌و سری 5 پلاگین هیبرید فیس‌لیفت

اندکی پس از آنکه تصاویر جاسوسی پروتوتایپ فیس لیفت شده‌ی ب‌ام‌و سری ۵ استیشن منتشر شد، عکاسان صنعتی تصاویری از نسخه‌ی سدان این خودرو را هم شکار کردند. این بار ما نسخه‌ی الکتریکی شده‌ی سری ۵ را می‌بینیم چراکه روی درب‌ها و سپر عقب این خودرو برچسب خودروی تست هیبریدی دیده می‌شود. با نگاهی نزدیک‌تر می‌توانید نشان eDrive را روی ستون عقب ببینید.


اما از کجا می‌دانیم این خودرو نسخه‌ی فیس لیفت شده‌ی سری ۵ است؟ چراغ‌های جلو دارای دیلایت های LED جدیدی هستند که تشابهاتی با سری ۳ جدید دارد. همچنین به نظر می‌رسد گرافیک چراغ‌های عقب هم تغییر یافته است. کل سپر هم با پوشش‌های استتاری پوشانده شده و همین پوشش در جلوپنجره هم دیده می‌شود. همین امر باعث می‌شود فکر کنیم احتمال تغییر اندازه‌ی جلوپنجره‌ی کلیوی شکل هم وجود دارد.


کالیپرهای ترمز آبی‌رنگ و نشان M هم زیر نوار مشکی‌رنگ گلگیر جلو پنهان شده و همین امر نشان می‌دهد که این پروتوتایپ از نوع M اسپورت می‌باشد. پوشش‌های استتاری زیاد در بخش عقب خودرو باعث می‌شوند فکر کنیم سپر هم تغییراتی خواهد داشت اما این تغییرات به اندازه‌ای که انتظار می‌رود عمیق نخواهد بود.


نمی‌توانیم تصویر دقیقی از کابین داشته باشیم اما به جرات می‌توان گفت از جدیدترین پشت آمپرهای دیجیتالی و سیستم اطلاعات سرگرمی به‌روزتر در این خودرو استفاده خواهد شد. احتمال می‌رود نام مدل ۵۳۰e فعلی به ۵۴۵e تغییر یابد که این امر نشان دهنده‌ی قوای محرکه‌ی برگرفته از ۷۴۵e خواهد بود.


البته کاملاً مطمئن نیستیم که ب‌ام‌و این تغییرات را به زودی اعمال کند زیرا سدان ۵۳۰e xDrive همین تابستان سال جاری میلادی عرضه شده است. نسخه‌های الکتریکی شده‌ی ۵۳۰e با قدرت ۲۴۸ اسبی و گشتاور ۴۲۰ نیوتون متری پدیدار شده‌اند که دارای تکنولوژی باتری به‌روز برای برد الکتریکی بیشتر هستند. همچنین به‌صورت استاندارد از حفاظت صوتی عابران پیاده در این خودرو استفاده شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. shirko

    ۲۷ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (499 ديدگاه)

    کاملا معلومه مثل سری 7 جدید قیافه ی مخوفی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۲۷ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      کاملا درسته. مشخصه چراغ هاش خیلی زیباتر شده.خیلی خوبه این سری5

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مازراتی

    ۲۷ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (50 ديدگاه)

    بی ام و سری ۵ یکی از معدود ماشینایی هس که یه پکیج کامل رو ارائه میده هم از لحاظ کاربردی بودن و هم از لحاظ پرفورمنس که همه انتظارات یه راننده حرفه‌‌ای رو برآورده میکنه همینطور میتونه پیشرفتش تو فیس لیفتش هم ادامه بده
    فقط جلو پنجره‌ش یه اندازه معقولانه داشته باشه جایی برا عیب و ایراد نذاشته همینطور که تا الان ایرادی نداشته

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا