تسلا

تولید خودروی 25 هزار دلاری تسلا در چین

تسلا به دنبال تولید خودروی الکتریکی ۲۵ هزار دلاری در چین و صادرات آن به سراسر جهان است.

ایلان ماسک مدیر اجرایی تسلا اولین بار در سپتامبر ۲۰۲۰ برنامه‌های مربوط به تولید چنین خودرویی را تائید کرد هرچند در ابتدا باور بر این بود تولید این خودرو در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ شروع خواهد شد. البته برخی خبرگزاری‌ها گزارش دادند این خودرو تا چند ماه دیگر و در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد.

تام ژو رئیس تسلا در چین در خلال مصاحبه اخیر خود با رسانه‌های چینی برنامه‌های جهانی این خودروساز برای تولید محصولی پایه را تائید کرده و درباره ساخت اولین مرکز تحقیق و توسعه تسلا در چین نیز بحث نموده است.

ژو گفته است:

ما شرایط بسیار خوبی را برای تأسیس مراکز مهندسی تحقیق و توسعه و حرکت به سوی اهداف جهانی خود تهیه خواهیم کرد. هدف نهایی ما قبلاً اعلام شده است. ما می‌خواهیم در آینده کار طراحی، توسعه و تولید محصولی اصیل را در چین انجام داده و آن را همین‌جا ساخته و به سراسر جهان صادر کنیم. این مرکز تحقیق و توسعه نقطه آغازین هدف ماست.

پروژه محصول ۲۵ هزار دلاری تسلا هنوز در مراحل اولیه بوده و جزئیات چندانی از آن در دست نیست. گفته می‌شود این خودرو به شکل یک هاچبک بوده و از پلتفرم مشترک با تسلا مدل ۳ استفاده خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود این خودرو به باتری جدید ۴۶۸۰ تسلا مجهز شود.

به احتمال زیاد این خودرو با ورود به بازار، پرفروش‌ترین محصول تسلا لقب خواهد گرفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. جناب ایکس

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1467 ديدگاه)

    بسی زشت می‌باشند

    موافقم 32
    مخالفم 44
    1. جناب ایکس

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      ولی اگه ۲۵ هزار دلاری تولید کننده فوق‌العاده میشه و فروشش وحشتناک میشه

      موافقم 33
      مخالفم 14
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (10241 ديدگاه)

        بله
        خودتان میفرمائید (( اگر )) !
        از این اگرها در تسلا زیاد دیدیم و تا حالا قول ورود خیلی از محصولات بخصوص تراک ، کوپه رودستر و پیکاپ داده بوده که تا الانش فقط شوی نمایشی و سرزبان‌ها افتادن بوده !

        اما مطمئناً تا سال‌های آینده و گسترش روزاَفزون الکتریکی‌ها در سرتاسر جهان ، بخصوص چینی ، شاهد ارزان‌تر شدن برقی‌ها هستیم !

        موافقم 35
        مخالفم 32
      2. [AMIN_TROFEO

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        عجب آشغالی بشه!

        موافقم 32
        مخالفم 33
        1. برقیه جارو برقی

          ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (256 ديدگاه)

          دقیقا

          موافقم 6
          مخالفم 7
    2. پدر خودرو سازی جهان

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (96 ديدگاه)

      این مدل اس را که با قیمت صد هزار دلار میفروشه،
      ببین چه کیفیت پایینی داره
      دیگه اگه قیمتش اینقدر پایین باشه چی از آب در میاد

      موافقم 41
      مخالفم 20
  2. ATa

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (146 ديدگاه)

    رو نمایی از این سگمنت قیمت کار خودرو سازهای سنتی رو که تازه متوجه اوضاع شدن رو وارد فاز سختری خواهد کرد و عملا سهم شون از بازار به ناچیز محدود می شه! همین الان هم از نظر سطح تکنولوژی و برد شانسی در برابر تسلا ندارند. به زبان ساده تر بعد از آلمانی انگلیسی ها این بار نوبت برندهای کره ای رسیده برای بقا…

    موافقم 19
    مخالفم 7
  3. (JONATHAN (TESLA

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (302 ديدگاه)

    در چشم اندازی که برای تسلا ترسیم شده
    تاکید میکنم توسط متخصصان این حوضه
    ارزش سهام تسلا در اینده نچندان دور از مرز 1 تریلیون دلار عبور خواهد کرد
    همچنین با روند رو به شد فروش و تولیدات تسلا
    انتظار رسیدن امار فروش تسلا در دهه اینده به خودرو سازان درون سوز پیش بینی میشه

    موافقم 22
    مخالفم 24
    1. ??Amin_sto??

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (293 ديدگاه)

      بله وقتی تسلا ماشین بی کیفیت و گرون تولید میکنه چرا نباید اینقدر رشد و سود داشته باشه ، تسلا حاضره برای سود بیشتر دست به هر کاری بزنه ، تویوتا اگر الان بزرگترین خودروساز دنیاست بخاطر این هست که از اول کلاهبرداری نکرد و ماشین های باکیفیت و قابل اطمینان تولید کرد

      موافقم 17
      مخالفم 8
  4. Elmiraj

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (3115 ديدگاه)

    ساخت ماشینی ۲۵ هزار دلاری از تسلا با مشخصات Model S3XY کنونی و مهمتر از همه مجهز به سلول ۴۶۸۰ یعنی به حاشیه رفتن تمامی نمایندگان حاضر در این کلاس….

    موافقم 19
    مخالفم 19
    1. حسین

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1096 ديدگاه)

      به ماشینی که هنوز نه به دست کسی رسیده و نه هیچ مجله و موسسه‌ای عملکردشو دیده و سنجیده…
      شرکتی که مدیر عاملش « پیتر راولینسون » گفت که ما تا زمانی که ماشینی را به مشتریان تحویل نداده‌ایم ، خودروساز نیستیم…
      .
      .
      .
      قضیه اینجا هم همین میشه… الان خیالات یه سری از مدیر عامل تسلا هم سبقت می‌گیره.

      کامنت خود شما در دو پست قبل رو کپی کردم فقط یه تغییر در خط آخر به وجود آوردم. نظرتون چیه؟

      موافقم 30
      مخالفم 26
      1. (JONATHAN (TESLA

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (302 ديدگاه)

        نظرمون اینه که شما متن رو میخونی ولی توانایی برای تحلیلش نداری
        چون تسلا سال قبل 499 هزار دستگاه خودرو فروخته
        و لوسید هنوز خودرویی ازش کسی ندیده
        تسلا فناوری هایی رو ساخته و تولید کرده و مردم دارن ازش استفاده میکنن
        در حالی که لوسید هنوز تولیدی نداشته
        تسلا قبلا پیروزی هایی با مدل های 3 و s داشته
        ولی لوسید …

        موافقم 24
        مخالفم 27
        1. حسین

          ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1096 ديدگاه)

          مگه شما المیراجی که یکسره در مقام دفاع برمیای؟ شایدم هستی
          دوما تو این کامنت ایشون اشارش به تویوتا بود. منظورش این بود که محصول تویوتا هنوز ساخته نشده و توهمات یه عده از مدیرعامل تویوتا هم سبقت گرفته.
          حتما از نظر جنابعالی تویوتا تا الان چیزی نساخته و نفروخته؟

          حالا حرف خودتو بهت برگردوندم کم آوردی میگی قدرت تحلیل ندارم؟ در واقع باید گفت خود شما قدرت تحلیل نداری

          موافقم 20
          مخالفم 27
        2. R@m!n

          ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (540 ديدگاه)

          چه جالبه تو کمتر 10 ثانیم همیشه 4تا لایکم میگیری

          موافقم 12
          مخالفم 5
      2. Elmiraj

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (3115 ديدگاه)

        نظر من اینه که model 3 با قیمت پایه ۳۸ هزار دلاری سال گذشته ۳۶۵,۲۴۰ دستگاه فروش داشته که با بخود اختصاص دادن ۱۲ درصد از کل فروش خودروهای الکتریکی و پلاگین ، با اختلاف سنگینی در رتبه اول وایستاده…
        و اگر تسلا ماشینی را روی همین پلتفرم ، سلول های ۴۶۸۰ جدید ، سایز کوچکتر و ۱۳ هزار دلار قیمت کمتر روانه بازار کنه صد در صد رقبای این کلاس به حاشیه میرن .
        .
        .
        به قول این دوستمون وقتی توان تحلیل نداری مجبور نیستی خودتو ضایع کنی……..

        موافقم 18
        مخالفم 18
        1. حسین

          ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1096 ديدگاه)

          دیوار حاشا بلنده.
          نظرت رو به عنوان امر قطعی در نظر نگیر جناب تحلیلگر معظم??
          ده دقیقه قبل یه چیزی گفتی، اینجا حرف خودت رو نقض کردی. حالا کی ضایع شده!
          ضمنا اون زمانی که تسلا وجود نداشت تویوتا راو فور الکتریکی می ساخت (1997)

          راجع به تسلا 3 هم دیری نیست که خبر افت 9 درصدی فروش اون در اروپا منتشر شد.

          روند اونطوری که شما تحلیل می کنی یپش نمیره. میدونی چرا؟ چون تو میدون خالی هرکسی پادشاهی می کنه.

          همچنین ادعا می کنی تمام مطالبی که میگی تحلیل کارشناسان بزرگ هست( که البته خیلیاش اوهام خودت هست)
          اما باید گفت کارشناس های زیادی هم بودن که تحلیل های دیگه ای داشتن از جمله در مورد حباب داشتن ارزش سهام تسلا که البته نظر اون کارشناس هارو بی ارزش تلقی کردی.
          البته میدونم گفتن این حرف ها بی فایدست چون از نظر شما تمام خودروسازها نابود میشن یا در بهترین حالت در حد کپی کار از تسلا خواهند بود.

          موافقم 24
          مخالفم 21
        2. Elmiraj

          ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (3115 ديدگاه)

          بی جواب موندی و حرفی واسه گفتن برات نموند میگی دیوار حاشا بلنده…

          مهم اینه که الان رقبا در مقابل تسلا چند چند اند …. در بحث بازدهی و خودران چه حرفی واسه گفتن دارن…؟؟؟
          .
          تحلیل گران اگر چیزی میگن و پیش بینی ای می‌کنن سالهاست از نزدیک وقایع را می بینند و خیلی بهتر از امثال من و شما سرشون میشه….
          پس بدان که بیخود نیست ارزش تویوتا سه ساله رو ۲۰۰ میلیارد درجا می‌زنه و ارزش ارزش تسلا در طول این سه سال از ۴۰ میلیارد به ۸۴۰ میلیارد دلار رسیده…!!!

          موافقم 18
          مخالفم 25
        3. بهزاد

          ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2444 ديدگاه)

          کدوم بازدهی؟!
          اگر بازدهی مربوط به گزارشات epa هست باید یکسری مسائل برای کاربران روشن بشه؛
          در تست های epa که در آزمایشگاه و شرایط مصنوعی انجام میگیره خودرو با میانگین سرعت 33 کیلومتر برای شهر و نزدیک 60 کیلومتر در بزرگراه که به صورت سینوسی نه خطی انجام میشه بدون در نظر گرفتن شرایط باد و درگ و چراغ و ایرکاندیشن و سیستم صوتی خاموش به عنوان مرجع اعلام میشه!
          فعلا شرکت های تولید کننده بهترین بهره از تخفیفات و مشوق های مالیاتی و قانونی را میبرند مثل چین که چند سال از پرداخت مالیات معافند و تقاضا در هر فصل افزایش پیدا میکنه و این شرایط تا زمان بالا رفتن تولیدات شرکت های مطرح به نفع یکسری تولیدکننده ها ادامه خواهد داشت و با تولید خودروهای الکتریکی توسط برندهای مطرح اوضاع کاملا دگرگون شده و سالهای بعد شما به دنبال تعریف خاطرات امسال خواهید بود و این قول و قرارها به تاریخ میپیونده!
          یک سایتی مدل s را تست کرده و وسط تحلیلش میگه مدل تست شده قیمتش 130 هزار دلاره اما در پایان میگه خودرویی با پیمایش بیش از 400 مایل و شتاب 2.5 ثانیه و قیمت پایه 79 هزار دلار در جایی پیدا نمیشه و به یکباره واسه خودش 50 هزار دلار آفر میزاره!
          تمام این صحبت ها در 10 سال بعد ممکنه به یاد بیاد و در تفسیر برخی پیش بینی ها کمی دقت کنیم!

          موافقم 5
          مخالفم 5
        4. Elmiraj

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (3115 ديدگاه)

          در تست های EPA بُرد ماشین در شش حالت رانندگی مختلف مورد آزمایش قرار میگیره و از میانگین این شش حالت یک بُرد متوسط بدست میاد ، تست EPA نزدیک ترین و واقعی ترین تست بازدهی ماشین هست و البته معتبرترین…
          در دنیای واقعی همه ماشین ها با توجه به شرایط رانندگی عملکردی بهتر یا بدتر از این تست ها بجا می‌گذارن و اینو با مراجعه به مجلات خودرویی معتبر به راحتی میشه فهمید .
          در سال ۲۰۱۹ مجله موتورترند تستی را روی model S long range انجام داد ، در اون دوره EPA برد ماشین را ۳۷۳ اعلام کرده بود ، تست آنها پیمایش فاصله ۳۶۰ مایلی بین دو شهر Palo Alto و howthorne کالیفرنیا بود که ماشین موفق شد این فاصله را با ۹۳ درصد شارژ طی کنه و در پایان داخل شهر howthorne ماشین دوباره به ایستگاه سوپرشارژر رسید .
          اگر هم میخوای سبقت ماشین های تسلا را از بُرد اعلامی EPA ببینی یه سر به کانال معروف bojrn nyland بزن که ماشین های الکتریکی را در هوای سرد نروژ تست می‌کنه ، که در تست های آن نسخه performance مدل S به برد بیش از ۶۴۴ کیلومتر و نسخه long range هم به برد ۱۰۱۰ کیلومتر میرسه در حالی که هنوز 15 درصد شارژ داره…!!!

          و تسلا هم تا حالا model Sی نساخته که هم ۴۰۰ مایل ( طبق معیار EPA) برد داشته باشه ، هم شتابش ۲.۵ ثانیه باشه و هم قیمت پایه ۷۹ هزار دلاری داشته باشه ، چیزی که اون یوتیوبر گفته ترکیب دو نسخه Long range و performance هست که نداشتیم همچین چیزی تا حالا….
          .
          .
          اینم یادآوری کنم که زمان برای تسلا متوقف نشده که رقبا بیان طبق تخیل شما ازش جلو بزنن…
          احداث گیگافاکتوری های تسلا همچنان ادامه خواهد داشت و علاوه بر برلین و تگزاس ، یکی از ایالت های شمال شرق آمریکا ، یکی جزایر غنی از نیکل اندونزی و سامرست انگلستان سه مکان بعدی احداث گیگافاکتوری های تسلا خواهند بود ، پس اگر اتفاق نظر کارشناسان بر اینه که سال ۲۰۳۰ فروش تسلا به ۹ میلیون دستگاه خواهد رسید به دلیل اطلاع از این برنامه‌های جامع آینده‌ست .

          موافقم 5
          مخالفم 2
  5. حسین

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1011 ديدگاه)

    قیافشو بیشتر از مدل ایکس و ۳ دوست دارم.

    موافقم 10
    مخالفم 4
    1. حسین

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1011 ديدگاه)

      حواسم‌از مدل آی بیشتر دوست دارم.

      موافقم 6
      مخالفم 2
    2. حسین

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1011 ديدگاه)

      حواسم‌ نبود از مدل آی بیشتر دوست دارم.

      موافقم 3
      مخالفم 6
  6. HamidReza

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2447 ديدگاه)

    زشته
    اما با این قیمت
    بنظرم میارزه خریدش!

    موافقم 4
    مخالفم 6
  7. Benz

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    تسلا میخواد تو قیمت های پایین تر حضور داشته باشه که سود بیشتری کنه و خواهد کرد‌.

    موافقم 12
    مخالفم 2
    1. Mahdi

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (140 ديدگاه)

      تسلا همین الانشم سودی از فروش در نمیاره
      قیمت سهامشم فقط با حرف و بزرگنمایی ماسک اینقدر رشد داشته از نظر بنیادی شرکت تسلا یه حباب خیلی بزرگه
      امیدوارم حرف هام اشتباه باشه و کسی این وسط داراییشو از دست نده

      موافقم 11
      مخالفم 13
      1. heshmat021

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (19 ديدگاه)

        همه میدونن قیمت پراید ۱۰۰ تومن نیست و ۲۰ تومن هم زییادیشه ، ولی میخرن چون انتظار دارن سال بعد بشه ۳۰۰ میلیون

        سهام تسلا هم وضعیت اش همینجوریه

        موافقم 7
        مخالفم 7
        1. Mahdi

          ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (140 ديدگاه)

          نه عزیز اینطور نیست الان پرایدی که سایپا تولید میکنه زیر ارزش ذاتی محصوله همینطور محصولات ایران خودرو
          به دلیل سیاست های دولت ایران خودرو و سایپا دارن محصولاتشونو از هزینه نهایی پایین تر میدن یعنی با هر ماشینی که دست مردم میدن دارن ضرر میکنن پس منطقی که بری پراید بخری چون قیمت تمام شدش بدون سودی خیلی بالاتر از چیزیه که میدی
          اما شرکت ضرر میکنه الان هم همین بلا داره سر سهمدارانش میاد
          خیلی زود تسلا مجبور میشه قیمت محصولاتشو ببره بالا یا یه استراتژی دیگه برای کاهش هزینه ها پیدا کنه وگرنه همین بلا بر سر سهامداران تسلا میاد و حباب میترکه

          موافقم 3
          مخالفم 8
  8. شهرام

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (23 ديدگاه)

    به هیچ وجه تسلا همچین ماشینی با این طرح تولید نمیکنه
    مطمئنا با یک طراحی خیلی قوی وارد میشه
    مثل سایبرتراک که همه رو غافلگیر کرد و هیچ شباهاتی به رندر هاش نداشت
    اگر با یک طراحی خوب و قوی و با همین قیمت به بازار بیاد فوق العاده خواهد بود.

    موافقم 14
    مخالفم 2
    1. RezaRs

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      تیکه بود یا واقعی بود گیج شدم

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. شهرام

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (23 ديدگاه)

        واقعیت بود
        الان دیگه شاید کمتر کسی پیدا باشه که مخالف سایبرتراک باشه
        ولی رندر های اولیه اش واقعا زشت بود

        موافقم 9
        مخالفم 1
  9. کورش

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (5 ديدگاه)

    آفرین به چین و آمریکا که با هم همکاری میکنن ،قابل توجه بعضی از دوستان

    موافقم 3
    مخالفم 7
  10. Mahdi

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (140 ديدگاه)

    میترسم بیت کوین خریدن تسلا اینطور باشه که تا چند هفته ماسک بیاد نظراتشو در مورد بیت کوین بگه و جو سازی کنه و قیمتو بکشه بالا و همه رو وارد این بازی کنه و بعدش روی قله هر چی خریده رو خالی کنه و سود درشتی رو وارد شرکتش کنه و از اون برا ساخت گیگا فاکتوری که تا کمر تو گل موندن استفاده کنه بعدش خریداران خرد میمونن با پول نابود شدشون
    امیدوارم که اشتباه کنم

    موافقم 13
    مخالفم 6
  11. علی

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (279 ديدگاه)

    یعنی حال بهم زن تر ازاین تسلا وجودداره ؟؟!

    موافقم 22
    مخالفم 17
    1. ali (chevy nova)

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (6840 ديدگاه)

      اره
      خودروسازان اروپایی

      موافقم 14
      مخالفم 19
      1. Benz

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1962 ديدگاه)

        اره ‌خودرو سازان امریکایی

        موافقم 14
        مخالفم 7
  12. RezaRs

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1613 ديدگاه)

    نمی دونم چرا از چین بدم میاد

    موافقم 8
    مخالفم 4
    1. Benz

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      همه از ماشینای چین بدشون میاد ( به جز افرادی معدود)

      موافقم 11
      مخالفم 1
    2. T.C.B.K

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (185 ديدگاه)

      اقای رضا بدت میاد

      دلیل داره

      چون دارن پیشرفت میکنن

      قدیم پدال یه مطلب گذاشت. ” حسادت مردم و تجاوز به تسلا ! ”

      مردم روش خط می انداختن آیینه هاشو میشکوندن و… ( چون داشت پیشرفت میکرد و ازش متنفر بودن )

      اگه میخواهی بگو بدم لینکشو

      چین هم داستانش همینه پیشرفت میکنه و همه ازش بدشون میاد.

      باید با چین کنار اومد. ماشیناشونم بدک نیست با قیمت های 15 / 20 هزار دلاری
      نسبت به حقوق های اروپایی و آمریکایی واقعا اون همه امکانات عالی هست

      هرچند یه زمانی میگفتیم خودرو کره ای . اه اه
      تسلا . اه اه
      و…

      همه شون پیشرفت کردن. الانم به چین بدبخت میگیم اه اه
      اون ها هم روزی پیشرفت میکنن از بنز و بی ام و پورشه تویوتا سبقت میگیرن میرن صدر جدول … ( شاید تا 7 الی 8 سال دیگه … شایدم زود تر )

      و ما ایرانی ها میمونیم و حوضمون…..

      به خط آخر توجه کنید ….. ☝

      موافقم 4
      مخالفم 5
  13. Ramin

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    به عنوان یک تسلا فن میگم

    تا زمانی که خودرو های بهتر از این مدل رندر هست هیچ وقت مردم چین نمیرن اونو بخرن.

    تا زمانی که بی وای دی آهنگ ( byd sang ) ??

    cs55 Erouck

    چری مورچه !! ( chery ant)

    اوشانگ x7

    cs15 E pro

    و…

    تا زمانی که اینا باشن تسلا شانسی نداره
    من یه تسلا فن هستم. همه چی در مورد تسلا میدونم. اخبارشو تو سایتش دنبال میکنم. ولی میگم تسلا موفق نمیشه.
    چون تمامی این خودرو هایی که نام بردم زیر 30 هزار دلار قیمت دارن و کلی امکانات
    دارن و بالای 400 کیلومتر برد دارن. ( نسخه های فولشون تا 500 کیلومتر هم میرسن )

    به نظر من کار تسلا در چین سخت خواهد بود.

    پدال کامنتمو منتشر کن با سپاس….

    موافقم 4
    مخالفم 8
  14. mahan

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    شخصا هیچ علاقه ای به خودروسازی الکتریکی و تسلا ندارم ولی باتوجه به اینکه ننشستم و تست نکردم نظری نمیدم و عدم علاقه من دلیلی بر بدی محصول نمیتونه باشه .ایکاش دوستانی که تجربه استفاده دارند نظراتشونو شیر کنند

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. 2646

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (344 ديدگاه)

      ماهان جان

      من خودروی برقی نداشتم ولی وقتی با ماشین رو حالت EV Mode رانندگی می کنم، واقعا بعد از 10 کیلومتر دعا می کنم زودتر موتور بنزینی روشن بشه! یه صدای نویز مانند داره که با فشار بیشتر پدال گاز، بیشتر هم میشه. رفتار ماشین رو حالت برقی، دقیقا مثل خودروهای گیربکس CVT هست، یه شتاب خطی تا رسیدن به حداکثر فشار همراه با سوتی در حال افزایش که در نقطه اوج، کاملا رو مخ هست! عملا چیزی به اسم لگ یا تاخیر پدال، چه در استارت اولیه و چه حالت رولینگ هم نداره.
      اما اگر بخوای حسم رو به عنوان یه ماشین باز بهت بگم؛ باید بگم شبیه روندن جت اسکی یا یات (قایق تندرو) است. فرمون برقی شون باعث میشه عملا هیچی از جاده نفهمی، موتور برقی بدون دنده با گشتاور آنی و شتاب خطی هم هیچ حسی از شتاب گرفتن و افزایش سرعت بهت نمیده.
      خلاصه می خوای دقیق حس کنی، توی بازی های خودرویی قوی ترین ماشین رو انتخاب کن، بگذار دنده آخر، صدای بازی رو قطع کن و همزمان با گاز دادن به صورت هماهنگ با دور موتور، سوت بزن! همین قدر مسخره …

      به نظر من، یه خودروی برقی فقط به دو درد می خوره:
      1. سورپرایز کردن کمک راننده از اینکه ماشین خاموش هست ولی داریم راه میریم (به ویژه جماعت نسوان)!
      2. پارک کردن ماشین تو پارکینگ بدون اینکه بو تو خونه بیاد.

      موافقم 2
      مخالفم 2
      1. mahan

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (17 ديدگاه)

        سلام داداش ممنون که تجربه ات رو گفتی.منم تجربه پریوس یکی از دوستان رو دارم که تقریبا مشابه هست.امروز نظرمو نوشتم متاسفانه تا الان تائید نشد خواستم بگم یه وقت فکر نکنی خوندم جوابی ندادم.ممنون

        موافقم 1
        مخالفم 0
  15. ?Ali Hossein?

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (494 ديدگاه)

    یه کلام:
    خوشم نیومد

    موافقم 3
    مخالفم 2
  16. مهدی

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    به شدت زشته اخه این ارزش تولید داره ؟؟؟ اخه شبیه بشکس خیلی زشته
    ولی حرف کاربر جناب ایکس درسته که اگه 25000 تا قیمت داشته باشه خیلی فروش بالایی داره و خواهد داشت ( نظر شخصی )

    موافقم 0
    مخالفم 3
  17. Toyota

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (446 ديدگاه)

    جلوش خیلی قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا