تویوتا

اولین تصاویر جاسوسی تویوتا آئوریس 2018

به تازگی اولین تصاویر جاسوسی از جایگزین جدید تویوتا آئوریس منتشر شده است. البته این خودرو در برخی بازارها با نام کرولا هاچ‌بک نیز عرضه می‌شود.


این اولین بار است که ما آئوریس ۲۰۱۸ را در حال تست با بدنه تولیدی خود می‌بینیم. به منظور پنهان شدن جزئیات طراحی خودرو شاهد استفاده از پوشش‌های استتاری مشکی و قطعات اضافی هستیم.


البته فرم کلی آئوریس جدید تر و تمیزتر به نظر می‌رسد زیرا تویوتا ستون سوم عجیب‌وغریب نسل فعلی این خودرو را برای ایجاد طراحی طبیعی‌تر حذف کرده است. کاپوت نیز به نظر می‌رسد از طراحی بهتری استفاده کرده و چراغ‌های جلو نیز به‌سوی جلوپنجره کشیده شده‌اند تا نمای پویاتری ایجاد شود.


جزئیات زیادی از نسل جدید آئوریس منتشر نشده اما می‌دانیم که محصول کامپکت جدید تویوتا از پلتفرم مدولار TNGA استفاده خواهد کرد. این پلتفرم در پریوس، کراس اوور C-HR و کمری نیز بکار رفته است. گفته شده آئوریس جدید به خاطر استفاده از این معماری سواری درگیرکننده‌تری نسبت به نسل فعلی خواهد داشت.


استفاده از پلتفرم TNGA همچنین به این معنی است که آئوریس جدید از قوای محرکه پریوس هیبریدی و پیشرانه ۱.۲ لیتری توربوی بنزینی نیز استفاده خواهد کرد. برخی منابع خبری گفته‌اند که آئوریس جدید شاید از پیشرانه‌های ب ام و نیز به عنوان همکاری با این برند باواریایی سود خواهد برد اما به نظر نمی‌رسد این خبر چندان معتبر باشد.

تویوتا آئوریس 2018
رندری از تویوتا آئوریس ۲۰۱۸
انتظار داریم نسل جدید تویوتا آئوریس یا کرولا هاچبک در اواخر سال ۲۰۱۸ معرفی شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. sina

    ۱۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2644 ديدگاه)

    نسل فعلیش از این رندره قشنگتره.
    جز تویوتاهای مورد علاقه منه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا