تویوتا

معرفی تویوتا سوپرا با رنگ خاکستری مات در ژاپن

خریداران ژاپنی تویوتا سوپرای جدید می‌توانند خودروی سفارشی‌ای را انتخاب کنند زیرا این خودروساز تعداد ۲۴ دستگاه از کوپه‌ی اسپورت خود را با رنگ خاکستری استورم مات عرضه خواهد کرد. این شرکت برای انتخاب ۲۴ خریدار خوش‌شانس این خودرو اقدام به برگزاری لاتاری خواهد کرد و اسامی برندگان آن‌هم در زمان برگزاری مسابقه ۲۴ ساعته نوربرگ رینگ اعلام خواهند شد.


رنگ خاکستری استورم مات منحصر به تریم RZ سوپرا بوده و این مدل در ژاپن فول ترین نسخه‌ی سوپرا محسوب می‌شود. مدل یاد شده به پیشرانه‌ی ۶ سیلندر توربوی خطی مجهز است. این اولین باری است که تویوتا خودرویی را با رنگ مات عرضه می‌کند. مدیر شرکت گازو ریسینگ می‌گوید:

ما بسیار متأسفیم اما تولید این رنگ نیازمند فرایند پیچیده‌ای است و به همین خاطر مجبوریم ۲۴ خریدار این خودرو را به قید قرعه انتخاب کنیم.


تنها ویژگی خاص این خودرو همان رنگ بدنه است. سوپرا با این رنگ بسیار خاص جلوه می‌کند و انحناهای آن به‌ویژه در بخش گلگیرها و کاپوت برجسته و جذاب به نظر می‌رسند.


ظاهراً تویوتا در چند وقت اخیر به استفاده از رنگ‌های مات بسیار مشتاق شده است. علاوه بر عرضه‌ی ۲۴ دستگاه سوپرا با رنگ خاکستری استورم مات، اخیراً لکسس یک دستگاه LC 500h کانسپت را به نمایش گذاشته که آن‌هم رنگ نارنجی مات را داشته است. البته این برند ژاپنی برنامه‌ای برای عرضه‌ی گرندتورر لوکس خود با این رنگ برجسته ندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا(lexus)

    ۲ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (337 ديدگاه)

    خیلی میخوامش خیلی…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۲ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      Z4پلاستیکی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مزدا

      ۲ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (2026 ديدگاه)

      ??

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. mehdi turbo

    ۲ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1899 ديدگاه)

    بیشترین رنگ و کیتی که روی سوپرا دیدم این بوده،ولی بازم سوپرا برای من اون چیزی که فکر میکردم نبود ولی این خیلی بهش اومده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۲ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (9999 ديدگاه)

    روکشهای مات هم کار همین رو میکنه ، برای اون خریدارانی که به دستشون نمیرسه .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا