تویوتا

تیونینگ ساده اما جذاب تویوتا سنچوری توسط آرتیزان

در یک دنیای ایده آل، تویوتا سنچوری خیلی با واژه تیونینگ همراه نخواهد شد اما واضح است که ما در چنین دنیایی زندگی نمی‌کنیم!

این سدان لوکس و پرچم‌دار مختص بازار ژاپن در سال‌های اخیر توجه برخی تیونرها را به خود جلب کرده و این موضوع به ویژه از سال ۲۰۱۸ که سومین نسل سنچوری معرفی شده بیشتر به چشم می‌آید. سنچوری G60 توجه تیونرهایی همچون مگنت را به خود جلب کرده و جدیدترین شرکتی که روی این خودرو کار کرده آرتیزان اسپریتس است.

این تیونر ژاپنی به زودی برخی اصلاحات خاص خود را با برچسب اسپورت لاین بلک عرضه خواهد کرد. در تصاویر منتشر شده شاهد تیزتر شدن ظاهر این خودرو بدون دست‌کاری بیش از حد هستیم.

آرتیزان در نمای جلو اسپویلری را نصب کرده که نیازی به سپر تیون شده ندارد و همین امر باعث نزدیک‌تر شدن ارتفاع سنچوری به سطح زمین شده است. در کناره‌ها نیز رکاب‌های جدید با همان استایل شبیه اسپویلر جلو دیده می‌شود. تغییرات بیشتری در عقب دیده می‌شوند جایی که آرتیزان دیفیوزری قابل‌توجه، اسپویلر لبه صندوق و اسپویلر سقف را نصب کرده است.

تمامی این قطعات را می‌توان از جنس پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن سفارش داد. زیبایی این قطعات در آن است که همگی روی بدنه استاندارد سنچوری نصب شده‌اند و بنابراین اگر مالک از آن‌ها خسته شود به راحتی می‌تواند قطعات را باز کرده و خودرو را به حالت استوک بازگرداند.

در تصاویر منتشر شده همچنین می‌توانیم رینگ‌های سفارشی را ببینیم که کاملاً قوس چرخ ها را پر کرده‌اند. البته مطمئن نیستیم که کیت کاهش ارتفاع نیز بکار رفته است یا خیر. این تیونر به زودی جزئیات کامل تویوتا سنچوری تیون شده را منتشر خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    تا اسم سنچوری میاد یا عکسشو میبینم ، یاد قالیچه پرنده میوفتم ، چون مطمئناً نرم‌ترین سواری را در بین خودروهای جهان داره .

    اگر میگم جهان ، اغراق نمیکنم ، اگر تا به حال سوار لکسوس Ls شده باشید و با همتایانش مقایسه کرده باشید ، متوجه میشوید که واقعاً سواری ماشین مثل قایق پارویی روی آب یا قالیچه پرنده میمونه .
    مطمئناً به سبب اینکه سنچوری ساخته شده برای موارد خاص در ژاپن ، پس از لکسوس Ls اگر نرمتر نباشه ، همپای او نرم و روان هست .

    اابته سواری لکسوس es هم محشره از راحتی و نرمی و مثل ماشینهای آمریکایی قدیمی میمونه با اینکه این روزها همه خودروها سواری سفت و سختی به سبب بهبود هندلینگ دارند .

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. کیان

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1412 ديدگاه)

      منطقی هست صحبت شما، البته شاید ترند روز بیشتر پرفورمنس و هندلینگ باشه، یا حداقل جذابیت بیشتری و برای خریداران ایجاد کنه.
      فکر کنم اشتیاق افراد چه داخل و خارج به شتاب و قدرت و … خیلی بیشتر باشه تا نرمی و راحتی
      البته خب دهه های زمانی متفاوت انتظارات و خواسته های متفاوتی دارن آدمها، ممکنه ده سال بعد شرایط جوری باشه ترند و تمایل مردم به چیزی باشه ک الان اصلا قابل تصور نیست.
      ولی قطعا یکی از نرمترین خودروهای دنیا هست این سنچوری

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. meysam

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3524 ديدگاه)

    این سبک طراحی هیچوقت کهنه نمیشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (36 ديدگاه)

    خیلی با طراحیش حال کردم.مخصوصا از بغلش

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا