جگوار

معرفی جگوار آی پیس 2022 با تکنولوژی به‌روز و شارژ سریع

جگوار در سال ۲۰۱۹ اولین خودروسازی بود که با خودروی آی پیس توانست در سه بخش مختلف جوایز خودروی سال را به خود اختصاص دهد. این کراس اوور الکتریکی به خاطر ظاهر زیبا، پرفورمنس استثنایی و توانایی استفاده روزمره مورد تحسین قرار گرفت و بریتانیایی‌ها همچنان به دنبال حفظ این روند هستند و به همین خاطر مدل سال ۲۰۲۲ آی پیس را با بهبودهایی معرفی کرده‌اند.

شاید در بدنه این خودرو تغییرات زیادی به چشم نخورد اما با نگاهی دقیق‌تر متوجه جلوپنجره خاکستری جدید خواهید شد. اطراف جلوپنجره تریم کروم کار شده است. رنگ خاکستری یاد شده همچنین روی پوشش آینه‌ها و دیفیوزر عقب نیز بکار رفته و بخش اطراف پنجره‌ها نیز تریم کروم ساتین کار شده است.

با ورود به داخل کابین شاهد سیستم اطلاعات جدید جگوار خواهید بود که دارای منوهای جدید بوده و تنها با دو اشاره یا کمتر می‌توان به ۹۰ درصد کارکرد عمومی خودرو دست ‌یافت. تمامی نسخه‌های آی پیس ۲۰۲۲ به‌صورت استاندارد دارای اندروید اتو و اپل کارپلی و همچنین بلوتوث هستند. این برند بریتانیایی همچنین قول تجربه کاربری بهتر و سیستم ناوبری ارتقا یافته را نسبت به قبل داده است.

آی پیس ۲۰۲۲ هم‌اکنون به‌صورت استاندارد دارای شارژر ۱۱ کیلوواتی بوده و بنابراین با استفاده از شارژر سریع می‌توان در عرض ۱۵ دقیقه تا ۱۰۱ کیلومتر برد را به دست آورد. تغییر دیگری در زیر پوست این خودرو رخ نداده و بنابراین دو پیشرانه الکتریکی آی پیس همچنان قدرت ۳۹۴ اسب بخاری تولید کرده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۵ ثانیه‌ای می‌شوند.

آی پیس مدل ۲۰۲۲ همچنین از ساختار تریم ساده‌تری سود برده و برای مدل ۲۰۲۲ تنها یک تریم را عرضه کرده است. این تریم HSE نام داشته و به‌صورت استاندارد از تجهیزاتی همچون صندلی‌های چرمی و گرم شونده و برقی با تنظیم در ۱۶ جهت، چراغ‌های جلوی LED با نوربالای خودکار، درب پشتی برقی، رینگ‌های ۲۰ اینچی، سیستم صوتی مرغوب با ۱۶ بلندگو و طیف وسیعی از سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده سود می‌برد.

جگوار آی پیس ۲۰۲۲ از اواخر سال جاری میلادی با قیمت پایه ۶۹,۹۰۰ دلار عرضه خواهد شد. این کراس اوور الکتریکی با گارانتی ۸ ساله/۱۶۰ هزار کیلومتر برای باتری در دسترس خواهد بود.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    15 دقیقه خیلی زمان خوبیه به نظرم

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. مازیار

      ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2321 ديدگاه)

      زمانش به کمتر از زمان یه باک بنزین زدن هم میرسه

      موافقم 0
      مخالفم 3
      1. Nima+RST

        ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (90 ديدگاه)

        قطعا همینطوره، با پیشرفت تکنولوژی در آینده نه چندان دور میتونن باطری ها رو ارزان تر، با ظرفیت بیشتر و زمان شارژ کمتر بسازن.

        موافقم 3
        مخالفم 0
  2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    قیافه اش مخصوصا جلوش منو یاد سیاه خان لپویی میندازه با اون پیشونیش!

    موافقم 2
    مخالفم 1
  3. BenzSLR

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    الان اون جلوپنجره کاربردش فقط زیبایی هست ولی در کل خوبه

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا