جگوار

پروجکت وکتور، دیوانه‌وارترین کانسپت تاریخ جگوار!

مدتی است که می‌دانیم جگوار-لندروور در حال کار روی تکنولوژی خودران پیشرفته و تست آن روی رنجروور اسپورت می‌باشد اما انتظار این یکی را نداشتیم! جگوار لندروور با تولید کانسپتی پاد مانند و آینده نگرانه که شبیه هیچ‌یک از محصولات تاریخ این برند نیست صنعت خودرو را سورپرایز کرده است.

این کانسپت پروجکت وکتور نام داشته و نشان دهنده‌ی دید جگوار لندرور به یک خودروی شهری، الکتریکی و خودران است.

این کانسپت از شاسی اسکیت بورد استفاده کرده و تمامی قطعات مربوط به باتری و قوای محرکه در کف تخت خودرو قرار گرفته‌اند. کابین بسیار متمایز پروجکت وکتور هم باعث می‌شود صندلی‌ها جابجا شده و خودرو در کاربری‌های شخصی یا عمومی راندمان بالایی داشته باشد. کابین همچنین برای استفاده‌های تجاری همچون تحویل وسایل گوناگون آماده شده است.

رالف اسپت مدیرعامل جگوار لندروور می‌گوید:

برند ما می‌داند که روندهای مختلفی در حال شکل‌دهی به جامعه‌ی مدرن هستند. پروجکت وکتور نشان دهنده‌ی خلاقیت پیشروی جگوار لندروور برای ایجاد جامعه‌ای سالم‌تر و ایمن‌تر است.

مرد شماره یک این خودروساز بریتانیایی در ادامه گفته است:

ما از طریق این پروژه در حال همکاری با بهترین‌های دانشگاه، زنجیره تأمین و سرویس‌های دیجیتال هستیم تا سیستم‌های حمل‌ونقل ارتباطی و یکپارچه را خلق نماییم.

جگوار لندروور می‌گوید کانسپت پروجکت وکتور با مأموریت افزایش کیفیت زندگی شهری آینده تولید شده است. این خودرو در مرکز خلاقیت خودرویی ملی و به عنوان پروژه‌ای جدا از محصولات کنونی این خودروساز توسعه یافته است. همین ویژگی باعث شده جگوار لندروور با شرکای دیگر و آکادمیک همکاری نماید.

این خودرو همچنان به مشتریان چگونگی ارتباط با سرویس‌های حمل‌ونقل و زیرساخت‌های موردنیاز برای خودروهای کاملاً خودران را نشان خواهد داد.

پروجکت وکتور به عنوان بخشی از مأموریت مقصد صفر این برند برای ایجاد جامعه‌ای امن‌تر، سالم‌تر، پاک‌تر، بدون ترافیک و… معرفی شده است. جگوار لندروور برنامه‌هایی برای همکاری با انجمن شهر کاونتری و… دارد تا اواخر سال ۲۰۲۱ سرویس حمل‌ونقل دارای پروجکت وکتور را راه‌اندازی نماید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. مهزیار

    ۱ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (442 ديدگاه)

    ماشینهای آینده جدای از تکنولوژیک بودنشون خیلی راحت ترن
    آخرشم همه جعبه ای با ارتفاع مناسب میشن چون عملکرد بهتری داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Khosrow

      ۱ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      ماشین های اینده فقط ماشینن / جعبه ای – برقی – خودران / فراری بازان و بوگاتی پرستان را چه شد ? / ما نکنیم برای ایندگان – اونا هم بزارن برای ایندگان / کلا چی کار میکنیم اینجا ..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Farzad

    ۱ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    جاداره اینجا بگم ، لعنت به هر چی الکتریکی و خودرانه ، آتیش نگیره صلوات بفرست .( شوخی بود )

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا