ایستگاه خبرخودروهای چینی

زوتی T300، محصول جدید ریگان خودرو!

محصول جدید ریگان خودرو به زودی روانه خطوط مونتاژ خواهد شد. زوتی T300 یک کراس‌اوور جمع و جور است که این بار بخت خود را به عنوان محصولی از شرکت ریگان امتحان می‌کند.


این خودرو قرار است در خودروسازی راین مونتاژ شود. هرچند راین قبلا با هیوندای آوانته و ورنا و سپس با محصولات گریت وال نظیر ولکس شناخته می‌شد.

Zotye T300
گفته می‌شود نسخه فول اتوماتیک توربوی این خودرو که در چین در حال حاضر ۹۰ هزار یوان قیمت دارد تا چند ماه دیگر توسط راین و برای شرکت ریگان خودرو مونتاژ شده و البته نام آن هم احتمالاً به R5 تغییر خواهد یافت.


پیشرانه این مدل ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۴۳ اسب بخار و گیربکس آن اتوماتیک CVT است.

Zotye T300
برخی آپشن های این خودرو عبارتند از: سانروف پانورامیک-استارت دکمه ای و ورود بدون کلید-کلید هوشمند خودرو و کنترل از راه دور شیشه ها-پاورویندوز چهار در-فرمان EPS-رادار جلو و عقب و سیستم تشخیص نقاط کور-صندلی راننده ۶ جهته برقی-آینه عقب تار شو اتوماتیک-آینه جانبی برقی تاشو و گرمگن-شارژ وایرلس موبایل – سیستم فیلتر گرد و غبار-سنسور برف و باران به همراه برف پاک کن ژله ای-صفحه نمایشگر ۸ اینچی پیشرفته با اتصال پیشرفته تلفن هوشمند

سیستم‌های ایمنی:
TPMS – EBD – ESC – EBA- BAS – BA – TCS – HAC – EPB – HDC – BOS

اصلاحیه:
در این مطلب در ابتدا به اشتباه، خودروسازان راین که از سال ۱۳۸۲ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید فعالیت می‌نماید، زیرمجموعه کرمان موتور ذکر شده بود که اصلاح می‌گردد. بنا به اعلام و تاکید شرکت کرمان موتور، خود شرکت کرمان موتور زیر مجموعه گروه صنعتی کرمان خودرو بوده و هیچیک از شرکتهای یادشده ریگان و راین وابسته به کرمان موتور نمی‌باشند. دقت در اطلاع‌رسانی صحیح از اصول پدال بوده و از قصور و اشتباه یاد شده از شما مخاطبان گرامی پوزش می‌طلبیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. حمیدرضا

    ۱۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    چقدر راین داره بد عمل میکنه ولیکس خودروی شرکت معظم گریت وال رو حتی نتونست درست عرضه کنه اینم از تغییر نام دادن یه ماشین دیگه به نام خودش ویتا رو هم همین کار کردن اصلا کسی نخرید راسیتش من فقط یه نمونه از وی 5 دیدم اونم سر آذری پارکه
    نود هزار یوان میشه حدود 110 میلیون تومان کلا دیگه برا ادمای معمولی ماشین انگار تولید نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Genius

    ۱۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1237 ديدگاه)

    تو بین چینی ها رشد فوق العاده و قابل احترام کمپانی چری در بازار ایران که از ام.وی.ام 530 و 315 پر ایراد و ضعیف به تیگو 5 و 7 و ام وی ام ایکس22 رسیده برای من بعنوان کسی که اندک سوادی هم در حوزه های فنی و مهندسی دارم جالبه.راین هم که با شروع ضعیفش بواسطه V5 چندان درخشان ظاهر نشد باز هم داره در مسیر اشتباه پیش میره

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. حمید

    ۱۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    نمی‌دونم. مافیای ماشین چینی کی هست که همه در ها رو بسته و فقط داره ماشین چینی میاره و مونتاژ میکنه

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. MEHRAN

      ۱۷ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (32 ديدگاه)

      خودرو هم مثل سایر محصولات چینی درجه بندی و کیفیت متفاوت داره
      در این بین باید بهترین های این کشور انتخاب بشن
      هر چند با کشورهای صاحب نام هنوز خیلی فاصله دارن
      در ضمن مگر کشورهای دیگه و خودرو سازاشون با ما همکاری میکنن
      من شخصا در شرایط قیمت مساوی هیچ ماشین چینی رو به داخلی ها ترجیح نمیدم

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. شاهین

    ۱۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (4526 ديدگاه)

    قشنگ مشخصه میرن اونجا میگن داداش آشغال جدید چی داری بدی ما ببریم؟!
    آخه این چیه. از بغل مثل الاکلنگه از عقبم تحت فشار شدید!

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۱۶ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      حرصم از اینه که بعد از 50 سال هنوز اندازه انگشت کوچیکه چینیا هم نتونستیم اسم خودروساز رو داشته باشیم. هر روز باید برن دس به دامن این و اون بشن بگن یه لگن بدید ما مونتاژ کنیم.

      حرف درست رو سخنگوی پژو سیتروئن زد که گفت :”هیچ جای دنیا مثل ایران نمیشه ماشین فروخت. بدترین ماشین رو با بیشترین قیمت میدیم باز میخرن. حکایت ایرانیا مثل حکایت بزی هس که هر چی جلوش میزاری میخوره.”
      شاید اگر پیر و پاتالای رو به زوال عقل از مدیریت کنار برن و به جوونا اعتماد بشه و کارو بسپرن دست جوونا بتونیم نجات پیدا کنیم. ولی هر روز دیرتر از خواب بیدارشن بیشتر در باطلاق نابودی فرومیریم.
      فردا که هیچ، امروز هم دیره.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  5. علیرضا

    ۱۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (337 ديدگاه)

    لعنت بر این دنیا که هیچیش عادلانه نیست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سام

    ۱۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    قبل از هر پیش داوری و قضاوتی، اولا باید دید که زوتی T300 می تونه در آب و هوای گرم و خشک و جاده های پر دست انداز ایران دوام بیاره؟ثانیا مسئله قیمت و خدمات پس از فروش نیز در اینجا مطرح است که می تونه در فروش این ماشین تأثیر بسزایی داشته باشه.این ماشین ظاهر نسبتا شیکی داره و از تجهیزات ایمنی مناسبی بهره می بره و اگر با قیمت خوبی عرضه بشه و در کنارش،خدمات پس از فروش درستی داشته باشه احتمال موفقیت اش دربازار ایران خیلی بالاست.همه مردم ایران پولدار و یا میلیاردر نیستند که هیوندای توسان 450 میلیونی و یا سانتافه 600 میلیونی بخرند و خیلی طبیعیه که با بودجه کمی که دارند به چنین ماشین هایی رو بیارند.البته ناگفته نماند که خیلی ها هستند که هنوز هم توی خیالات خودشون آمدن روزی رو می بینند که در آن روز با 40 – 50 میلیون یه ماشین کره ای و یا ژاپنی شاسی بلند می خرند!!….آرزویی که احتمال تحقق اون چیزی در این شرایط اقتصادی چیزی حد صفر یا زیر صفره.همانطور که دلار هزار تومنی برای همیشه در تاریخ دفن شد و اخیرا دلار چهار هزار تومنی هم به همون سرنوشت دچار و مرحوم شد!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. کورش

    ۱۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (139 ديدگاه)

    خدایا نجاتمون بده

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا