سایر خودروهای اروپایی

معرفی کانسپت GFG استایل کانگورو

این چند وقت خبر خاصی درباره‌ی شرکت GFG استایل به گوش نرسیده اما این شرکت از نمایشگاه خودروی ژنو برای معرفی کانسپت جدید خود با نام کانگورو استفاده خواهد کرد.


این سوپرکار که به عنوان یک “هایپر شاسی‌بلند الکتریکی” توصیف شده از پلتفرم فریم فضایی آلومینیومی که با همکاری شرکت CH اتو توسعه یافته استفاده خواهد کرد. ساختار سبک‌وزن این خودروی مفهومی زیر بدنه‌ای فیبر کربنی پنهان شده و به نظر می‌رسد فرم این خودرو بیشتر به یک سوپرکار می‌ماند تا یک سوپر شاسی‌بلند.

این شرکت فعلاً اشاره زیادی به جزئیات نکرده اما تیزر منتشر شده کانسپتی با نمای جلوی گیرا و اسپلیتری بزرگ و ورودی‌های هوای سه‌گوش را نشان می‌دهد. چراغ‌های جلوی نازک و بدنه‌ی تیز و گوشه‌دار تکمیل کننده‌ی بدنه هستند.

در تصویر یاد شده همچنین دوربین‌ها یا حسگرهایی دیده می‌شوند که روی سقف نصب شده‌اند. درب‌ها نیز به‌طرف بالا باز می‌شوند.


GFG استایل تأیید کرده این کانسپت خودرویی دونفره بوده و از سیستم چهار چرخ محرک و فرمان پذیری تمام چرخ‌ها سود می‌برد. این شرکت همچنین اعلام کرده کانگورو می‌تواند در عرض ۳.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت را ثبت نماید. فعلاً خبری درباره محدوده حرکتی خودرو منتشر نشده اما شرکت گفته این کانسپت می‌تواند هرجایی برود.

کانگورو توسط فابریزیو جیوجیارو و جیورجتو جیوجیارو طراحی شده، دو نفری که بیشتر به خاطر شرکت ایتال دیزاین جیوجیارو شناخته شده‌اند. اگرچه این دو نفر دیگر با شرکت یاد شده ارتباطی ندارند اما گفته‌اند کانگورو کانسپت خارق‌العاده‌ای است که در ژنو رونمایی خواهد شد و به هرجایی خواهد رفت.

GFG استایل شرکت شناخته شده‌ای نبوده و احتمالاً بیشتر به خاطر کانسپت Sibylla که در ژنو ۲۰۱۸ رونمایی شد مطرح شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا