سوبارو

قیمت و مشخصات سوبارو فارستر 2019 جدید

پیرو معرفی در نمایشگاه نیویورک سال جاری، سوبارو جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری فارستر ۲۰۱۹ را اعلام کرد.

سوبارو فارستر 2019
با قیمت پایه ۲۴۲۹۵ دلاری، فارستر ۵۰۰ دلار گران‌تر از نسل قبلی بوده و البته بزرگ‌تر و لوکس‌تر از همیشه می‌باشد. این خودرو دارای طراحی تکاملی و طیف وسیعی از سیستم‌های کمک‌راننده جدید است.

سوبارو فارستر 2019
کار را با مدل پایه آغاز می‌کنیم که دارای چراغ‌های جلوی LED و جلوپنجره فعال به منظور بهبود مصرف سوخت می‌باشد. رینگ‌های ۱۷ اینچی فولادی به‌صورت استاندارد در این مدل نصب شده اما با پرداخت ۶۰۰ دلار می‌توان رینگ‌های آلیاژی را سفارش داد.

سوبارو فارستر 2019
کابین فارستر کمی پایه بوده اما دارای سیستم تهویه مطبوع خودکار و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی و ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو است. خریداران همچنین شاهد شیشه‌های برقی و قفل مرکزی، سیستم صوتی با ۴ بلندگو و دوربین دنده‌عقب خواهند بود. دیگر ویژگی‌های مدل پایه فارستر ۲۰۱۹ عبارت است از فرمان تلسکوپی و ورود بدون کلید.

سوبارو فارستر 2019
از نظر ایمنی، این کراس اوور ژاپنی دارای سیستم کمک راننده EyeSight سوبارو است که شامل کروز کنترل تطبیقی، ترمز پیش از برخورد، هشدار خروج خودرو از مسیر و دستیار حفظ خودرو بین خطوط می‌باشد.

سوبارو فارستر 2019
قیمت مدل فارستر پریمیوم از ۲۶۶۹۵ دلار آغاز می‌شود. این نسخه دارای طراحی لوکس‌تر بوده و از شیشه‌های عقب تیره و رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی سود می‌برد. این خودرو به سانروف پانورامیک، اسپویلر عقب همرنگ بدنه و ریل‌های سقف مشکی مجهز است.

داخل کابین تجهیزات اضافه زیادی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به صندلی برقی راننده با تنظیم در ۱۰ جهت و پشت آمپرهای متفاوت با صفحه‌نمایش رنگی اشاره کرد. دیگر ویژگی‌های فارستر پریمیوم نیز شامل غربیلک فرمان چرمی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو و… می‌باشند.

مدل فارستر اسپورت در میانه خانواده قرار داشته و قیمت پایه آن ۲۸۷۹۵ دلار است. همان‌گونه که از نام این نسخه برمی‌آید، فارستر اسپورت دارای ظاهر اسپورت تری بوده و از جلوپنجره منحصربه‌فرد و خروجی اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ سود می‌برد. این کراس اوور همچنین دارای عناصر نارنجی‌رنگ و رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی است.

سوبارو فارستر 2019
استایل اسپورت به داخل کابین نیز راه یافته و رانندگان شاهد تریم منحصربه‌فرد، دوخت‌های نارنجی و صندلی‌های ویژه خواهند بود. دیگر تغییرات این مدل شامل پشت آمپرهایی با طراحی اسپورت و غربیلک فرمان مجهز به پدال شیفترها می‌باشد.

سوبارو فارستر 2019
فارستر اسپورت به سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای هم مجهز است. نهایتاً اینکه پکیج آب‌وهوای چهار فصل در این نسخه به‌صورت استاندارد وجود دارد که دربردارنده صندلی‌های جلوی گرم شونده، آینه‌های جانبی گرم شونده و یخ‌زدای شیشه جلوست.

سوبارو فارستر 2019
یک پله بالاتر فارستر لیمیتد قرار می‌گیرد که قیمت ۳۰۷۹۵ دلاری دارد. این نسخه روی لاکچری بودن تمرکز داشته و از صندلی‌های چرمی، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۸ اینچی و رینگ‌های ۱۸ اینچی دو رنگ سود می‌برد. همچنین سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای با دستورات صوتی هم در فارستر لیمیتد وجود دارد. تکمیل کننده تجهیزات مهم این نسخه تشخیص نقاط کور با دستیار تغییر مسیر حرکت و هشدار ترافیک پشتی می‌باشد.

سوبارو فارستر 2019
نهایتاً به مدل پرچم‌دار این شاسی‌بلند یعنی فارستر لیمیتد تورینگ با قیمت ۳۴۲۹۵ دلار می‌رسیم که از پوشش کرومی آینه‌های جانبی و دستگیره‌های درب کرومی برخوردار است.

سوبارو فارستر 2019
تغییرات بزرگ‌تر در کابین رخ داده‌اند جایی که رانندگان شاهد صندلی برقی سرنشین جلو با تنظیم در ۸ جهت، غربیلک فرمان گرم شونده و سیستم صوتی مرغوب هارمن کاردون خواهند بود. سوبارو همچنین صندلی‌های پشتی گرم شونده و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۸ اینچی و ناوبری GPS را در لیمیتد تورینگ نصب کرده است.


صرف‌نظر از تریم انتخابی، تمامی نسخه‌های فارستر ۲۰۱۹ از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۸۲ اسب بخار و گشتاور ۲۳۸ نیوتون متری استفاده می‌کنند. این پیشرانه با یک گیربکس CVT و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Saeed

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (349 ديدگاه)

    یه ماشین با طراحی و کیفیت فنی اصیل ژاپنی.با یه موتور و گیربکس نه ضعیف نه هیجان انگیز .کاملا مناسب برای یه خانواده.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. سید

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (132 ديدگاه)

      یه مدت سیف خودرو سوبارو می آورد تو ایران…حیفه این برند که دسته همچین شرکتی افتاد…ماشینای ژاپنی خوبن
      به امید اینکه ماهم بتونیم ازشون استفاده کنیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Saeed

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (349 ديدگاه)

        سوبارو ماشیناش فوق العادس .جزو تاپ ترینا ، بزرگترین و بی حاشیه ترین ژاپنیهاس.امابه نظرم‌ چون این‌کلاس ماشین تو ایران تو رنج قیمت های لوکس (بعضا سوپر لوکس !)محسوب میشه و ظاهر خودرو تو ایران بعنوان یه کالای لوکس خیلی مهمه و از بابتی چون این خودرو در مقایسه با رقباش تو ایران خیلی جذاب نیست ظاهری ، علاوه بر دلایل بالا فکر نکنم‌چندان با ذائقه ایرانیها سازگار باشه و نهایتا موفق شه مگر اینکه روزی با قیمت جهانی تو ایران عرضه شه تو یه بازار رقابتی و آزاد‌و زمانیکه ماشین کالای مصرفی محسوب شه نه لوکس.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. mahdy

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    ببخشید تفاوت اصلی کروز کنترل تطبیقی با ترمز پیش از برخورد چیه که جداگانه به عنوان دو سیستم جدا مطرح شدن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مزدک

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    طراحیش قدیمی و دمدست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. کاوه

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (146 ديدگاه)

    سوبارو توی اروپا تقریبا وجود نداره. شکارگاه اصلی سوبارو آمریکاست و فروش خیلی خوبی اونجا داره وماشین محبوبیه. توی استرالیا هم طرفدار داره. سوبارو فورستر که اتومبیل خانوادگی بسیار خوبی است در ایران ۹عدد فروخته و سیف خودرو ماجرا رو رها کرد و رفت‌ . به هرحال اگر هم می موند با این تحریم ها شانسی در ایران نداشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سام

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (709 ديدگاه)

      بازار اصلی سوبارو در دنیا کشور آمریکاست.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا