شورلت

افت فروش شورولت کوروت Z06 و تخفیف 9100 دلاری!

کار کردن برای رستوران‌های زنجیره‌ای Taco Bell تنها راه ممکن برای بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه در زمان خرید شورولت کوروت نیست! بله این زنجیره‌ی فست فودی با جنرال موتورز همکاری کرده و تخفیف‌های مناسبی به کارکنان خود ارائه می‌کند؛ اما شورولت هم‌اکنون تخفیف‌های قابل‌توجه‌تری مخصوصاً برای مدل کوروت Z06 ارائه می‌کند.


هم‌اکنون شورولت کوروت Z06 تخفیف بهای ۹۱۰۷ دلاری دارد. با برنامه تولید حدود ۹۷۰۰ دستگاهی کوروت برای سال آینده، این پیشنهاد می‌تواند شانسی فوق‌العاده برای خرید کوروت Z06 جدید با بهایی پایین باشد.

شورولت کوروت Z06
۲۴/۷ Wall St می‌گوید هم‌اکنون مدل‌های سال ۲۰۱۷ بسیاری از محصولات شورولت روزهای پایانی مد روز بودن را سپری کرده و شما می‌توانید تخفیف‌های قابل‌توجهی برای بسیاری از این خودروها داشته باشید. تنها در ماه اکتبر شورولت ۱۳۴۵ دستگاه کوروت فروخته که افت ۴۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش را نشان می‌دهد. در ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری نیز فروش کوروت با افت ۲۰ درصدی به ۲۰۲۳۶ دستگاه رسیده است.

شورولت کوروت Z06
کوروت Z06 یکی از قوی‌ترین خودروهای در حال فروش بوده و پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار آن قدرت ۶۵۰ اسبی و گشتاور ۸۸۱ نیوتون متری تولید می‌کند. این قدرت از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دستی یا ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

شورولت کوروت Z06
موضوع مهم‌تر اینکه شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت کوروت Z06 تنها در ۲.۹۵ ثانیه ثبت شده و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۹۵ ثانیه طی می‌کند. این خودرو همچنین یکی از سریع‌ترین‌های جهنم سبز بوده و رکورد ۷ دقیقه و ۱۳.۹ ثانیه‌ای را ثبت کرده است؛ و بله کوروت Z06 سریع‌تر از کامارو ZL1 1LE است!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (126 ديدگاه)

    اون وقت ما باید تو ایران باشیم و خوشحال از اینکه ماشینی که سفارش دادیم درست سه ماه بعد از سفارش به دستمون میرسه.خدایا آخه چرا?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali(Chevy Nova

      ۴ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (6811 ديدگاه)

      جناب محمد
      3 ماه؟؟
      والا من شنىدم تا 6 ماه هم باىد صبر کرد و انتظار کشىد تا اخرش هم یه ماشىنى بهت بدن که از لحظه خرید باىد تو تعمىرگاه باشى

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمد

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (297 ديدگاه)

    اینه معجزه بازار رقابتی . هر چی میکشیم از انحصاره …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. MAHDI . VENOM-DEMON-ROADSTER

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    اونجا ۹ هزارتا تخفیف
    اینجا تعرفه ۲۰۰ درصدی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. (Ali(Chevy Nova

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    ((کوروت Z06 یکی از قوی‌ترین خودروهای در حال فروش بوده و پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار آن قدرت 650 اسبی و گشتاور 881 نیوتون متری تولید می‌کند. ))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ارش

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    خیلی جالبه اونطرف برای یکی از بهترین ماشینهای دنیا 30 الی 40 میلیون تخفیف میدن اینطرف برای یه آشغال هر ماه و هر سال یه مصوبه افزایش قیمت.اینقدر بازارشون غنیه و تنوع زیاده برای ماشینی بااین خصوصیات اینقدر تخفیف میدن فقط یکی از ویژگیهاش سرعت 330 کیلومتری و به نوعی این ماشین استاد پیچ های تند هست شتاب جانبیش از همه هم کلاسان خودش بهتره کوروت از معدود ماشینهایی است که به اندازه فراری براش ارزش قائلم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. جلالى

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (90 ديدگاه)

    پىرو صحبت دوستان بگم
    2 سال پىش از دوستان رفته بود نمایندگى براى پىش خرید سمند
    داخل نمایندگى تعمىرگاه هم بود و پر بود از انواع و اقسام محصولات به اصطلاح صفر کىلومتر بخصوص سمند
    قبل اونکه بره قسمت فروش محصولات رفته بود با یکى از مالکان سمند صحبت کرده بود و اونقدر از این ماشىن ناله کرده بود که این رفىق ما پشىمون شد و یه مقدار بودجش رو بالا تر برد و یک کرولاى دست دوم تمىىز پىدا کرد و راضى هم هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Hemichan

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (715 ديدگاه)

    آخرین ماههای تولید کوروت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. The R

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (93 ديدگاه)

    احتمالا خیلیا منتظرن که zr1 بگیرن. یه سری هم منتظر مدل های کاملا جدیدن که سال دیگه معرفی میشه. به همین خاطر هم افت فروش داشته. شورولت هم تخفیف گذاشته که این مدل هم قیمتش جذابتر بشه و بیشتر فروش بره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا