شورلت

تصاویر جاسوسی جدیدی از شورولت کوروت موتور وسط

شورولت سوپراسپرت آیندهٔ کوروت C8 موتور وسط خود را برای انجام تست‌های سرعت‌بالا به پیست برده است و در همین زمان جاسوسان صنعتی تصاویری از آن گرفته‌اند. نمونهٔ مورد آزمایشی که در تصاویر مشاهده می‌کنید، مدت زیادی بعد از دیده شدن نخستین نمونه‌های کوروت C8 پدیدار شده است و به نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از بدنهٔ نهایی و تولیدی کوروت موتور وسط در زیر پوشش‌های سنگین آن پنهان شده باشد.

بااین‌حال جزئیات کمی در مورد نسل آیندهٔ کوروت در دست است اما شنیده شده که جنرال موتورز قصد دارد این خودرو را با سه پیشرانهٔ مختلف عرضه کند. این لیست شامل موتورهایی با نام‌های LT2، LT6 و LT7 می‌شود که یکی از آن‌ها از نوع هیبریدی است. همچنین برای سقف خودرو نیز سه انتخاب مختلف شامل سقف ثابت، سقف تارگا و سقف شیشه‌ای وجود خواهد داشت.

شورولت قصد دارد برای کاهش وزن کوروت C8، هم در بدنه و هم در بخش‌هایی از پلت‌فرم جدید آن از مواد کامپوزیتی استفاده کند. گفته می‌شود تولید این سوپراسپرت موتور وسط آمریکایی از ژانویهٔ ۲۰۱۹ در کارخانهٔ کنتاکی جنرال موتورز آغاز خواهد شد و سپس نسخه‌های مختلف آن تا اواسط سال ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد تا خانوادهٔ کوروت C8 تکمیل شود. همچنین گزارشاتی نشان می‌دهند که کوروت C7 موتور جلو همچنان تا سال ۲۰۲۱ در کنار C8 موتور وسط تولید خواهد شد.

سوئیچ شورولت به یک پلت‌فرم موتور وسط برای کوروت، بزرگ‌ترین تغییر در تاریخ این سوپراسپرت از زمان تولدش در سال ۱۹۵۳ تاکنون محسوب می‌شود. منابعی قسمتی از علت چنین اقدام از سوی شورولت را این امر می‌دانند که خریداران کوروت بیشتر افراد مُسن هستند؛ بنابراین این شرکت امیدوار است با عرضهٔ کوروت موتور وسط بتواند افراد جوان‌تر را هم به خرید این سوپراسپرت اسطوره‌ای آمریکایی علاقه‌مند کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. DEADPOOL

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (164 ديدگاه)

    عکسه اولو دیدم فکر کردم وانته?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. charger

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (396 ديدگاه)

      آفرین منم فک کردم آریسانه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Kamran

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    یه فکری به کیفیت کابینش هم بکنه عالی میشه ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mohammadreza

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (870 ديدگاه)

    موتور وسط بودن خیلی به هندلینگ و تعادل سر پیچ ها کمک میکنه کلا هرچی درصد بیشتری از وزن خودرو بین فاصله دو چرخ باشه برای هندلیگ بهتره و برعکس
    میشه گفت اصلی ترین دلیل خوب بودن هندلینگ و تعادل خودرو های پورشه همین موتور وسط بودنشوته
    شخصا حدس میزنم کروت موتور وسط نوربر رو زیر 7 دیقه دور بزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (347 ديدگاه)

      البته پورشه موتور عقبه….
      به شخصیت کوروت نمی خورد موتور وسط بشه ….
      کاش مدل موتور جلو هم تولید کنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. The R

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (93 ديدگاه)

      911 موتور عقبه و 718 موتور وسط.
      کاش اسم این مدل موتور وسط رو کوروت نزارن.
      کوروت یه مدل باسابقه حدودا 60 ساله هست. همیشه هم موتور جلو بوده با طراحی خاص خودش.اگه موتور وسط بشه دیگه به مدل های قدیمیش نمیخوره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد

        ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (224 ديدگاه)

        منم با دیدگاه شما موافقم. امیدوارم تولید کوروت موتور جلو متوقف نشه. موتور جلو بودن جزو شخصیت و اصالت کوروت هستش.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. Amir Schumacher

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      دقیقا برعکس.
      ۹۱۱ بدترین جایگاه موتور برای پیست رو‌ داره (=موتور عقب)
      اما پورشه به هیچ عنوان اصالت ۹۱۱ رو از بین نبرد و با همین موتور عقب بهترین رکورد های پیست رو میزنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Mori Ca.

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (15 ديدگاه)

    هر دو مدل موتور جلو و موتور وسط تولید میشه.. ولی جی ام باید ١ طراحی کاملا جدید برای کوروت موتور وسط در نظر می گرفت..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. aston martin

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    ینی چی که اکثر خریداران کوروت افراد مسنن :/
    جوون پسنده که ماشین
    البته انصافا هربار به کروت نگا میکنم یه خاکه قدیمی بودنی روش نشسته
    احتمالا ماس همونه
    امیدوارم حاشیه هاش رو کمتر تیز و جعبه ای شکل بسازن و یکم سیقلش بدن تا مدرن تر بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ونوم اف ۵

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    بالاخره بهترین نوع قرار گیری موتور برای سوپر اسپرت ها موتور وسط هست و کوروت موتور وسط قطعا از قلدرهای این کلاس محسوب خواهد شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Hemichan

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (715 ديدگاه)

    ” بااین‌حال جزئیات کمی در مورد نسل آیندهٔ کوروت در دست است اما شنیده شده که جنرال موتورز قصد دارد این خودرو را با سه پیشرانهٔ مختلف عرضه کند. این لیست شامل موتورهایی با نام‌های LT2، LT6 و LT7 می‌شود که یکی از آن‌ها از نوع هیبریدی است. ”
    LT2 : 4cyl 2.0 L
    LT6:4.3 liter V6
    LT7 : 4.3 liter V6
    هیبریدی ؟! احتمالا نمیخوان رقیب کوروت باشه ولی اگه مدل هیبریدی در حد Z06 قدرتمند باشه هیولایی میشه
    موتور وسط هم که هست این یعنی هندلینگ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مانی

    ۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    کوروت ماشینِ اسپرتیه که پوزه خیلی‌ از سوپرسپرت هارو به خاک می‌ماله
    مدلهای پرقدرتش موتور وسط باشن اونوقت دیگه تو پیست کلا بکسی رحم نمیکنه
    ‌لپ تایم‌های خیلی‌ خوبش میشه عالی‌،۹۱۱ توربو اس‌ هم حریفش نمی‌شه
    واقعا کاره خوبی‌ کردن فقط همینو کم داشت به نسبته قیمتش عملکرده فوق‌العاده ائ‌ داره
    نمی‌دونم چرا به این نسبت مشتری نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا