شورلت

تیزر شورولت سیلورادو الکتریکی به همراه سیستم فرمان پذیری چهار چرخ

در جدیدترین تیزر منتشر شده از شورولت سیلورادو الکتریکی می‌توانیم وجود سیستم فرمان پذیری چهار چرخ را تماشا کنیم. شورولت می‌گوید این سیستم روی برخی مدل‌ها و تریم های سیلورادو الکتریکی قابل سفارش خواهد بود و بنابراین تمامی نسخه‌ها از آن استفاده نخواهند کرد.

این خودروساز همچنین اعلام کرده سیلورادو الکتریکی با رینگ‌های بزرگ ۲۴ اینچی در دسترس خواهد بود. در این تیزر وجود طراحی پیچیده رینگ‌ها مشهود است.

ویدئوی منتشر شده توسط شورولت تفاوت بین سیستم فرمان سنتی و سیستم فرمان پذیری چهار چرخ را می‌بینیم که خب تفاوت قابل‌توجهی است. موضوع جالب اینکه تکنولوژی موردبحث با حالت راه رفتن خرچنگ جی ام سی هامر الکتریکی فرق می‌کند زیرا بجای آنکه چرخ ها در زوایای مخالف بچرخند در یک جهت مشابه می‌چرخند.

شورولت می‌گوید این سیستم باعث چابکی بهتر، هندلینگ بهبود یافته و پایداری بیشتر در سرعت‌های بالا شده و کنترل بیشتری روی خودرو در زمان کشیدن تریلر را به ارمغان می‌آورد.

سیلورادو الکتریکی ظاهراً اواخر سال جاری میلادی پدیدار خواهد شد هرچند قرار است تولید آن بعداً شروع شود. این پیکاپ پاک در کارخانه دیترویت تولید خواهد شد. در جدیدترین محصول شورولت از تکنولوژی باتری اولتیوم جنرال موتورز استفاده می‌شود.

این برند می‌خواهد سیلورادو الکتریکی شعاع حرکتی ۶۴۴ کیلومتری داشته باشد. از آنجایی که سیستم کمک‌راننده سوپر کروز در هامر الکتریکی و نسخه‌های درون‌سوز سیلورادو و سیرا عرضه خواهد شد بنابراین به احتمال زیاد همین تکنولوژی را در سیلورادو الکتریکی هم خواهیم دید.

مارک روس رئیس جنرال موتورز قبلاً گفته بود: “شورولت تمامی اقدامات لازم را انجام خواهد داد تا خریداران وفادار پیکاپ های شورولت این خودرو را دوست داشته باشند.”

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. مهدی موتور

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1196 ديدگاه)

    حالا سوال اینه که اگه راننده یادش بره که چهار چرخ فعاله و وسط دره بپیچه چی؟
    ایا فرمان سفت تر میشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مازیار

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2503 ديدگاه)

      سیستم چهارچرخ فرمان دو حالت عملکرد داره
      در سرعتهای پایین جهت چرخش چرخهای جلو و عقب برعکس همدیگه هست که باعث میشه شعاع دور زدن کمتر باشه و در پارک کردن هم بهتر عمل کنه
      و در سرعتهای بالا جهت چرخش چرخهای جلو و عقب یکی هست ( میزان چرخش چرخهای عقب کمی کمتر ) به همین خاطر سبقت گرفتن یه چهارچرخ فرمان از نمای جلو حالتی جالب و خرچنگی داره و تمام اتومبیل به یکباره به سمت چپ حرکت میکنه
      و اگه در سرعتهای بالا هم جهت چرخش عکس همدیگه باشه که خوب مشخصه چی میشه

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. F22RAPTOR

        ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2599 ديدگاه)

        چه جالب این سیستم دو حالته رو اصلا در جریان نبودم خیلی خوب بیان کردی

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا