شورلت

پلاک جلوی شورولت کوروت جدید چگونه نصب می‌شود؟!

پس از تأخیری کوتاه به خاطر اعتصابات کارگری، تولید شورولت کوروت ۲۰۲۰ تقریباً در حال آغاز است. خط مونتاژ این خودرو در بولینگ گرین از ماه فوریه کار خود را شروع می‌کند و بنابراین زمان روبرو شدن با یک حقیقت نه چندان جالب درباره سوپرکارهایی مثل کوروت فرا رسیده است! دماغه‌ی تیز کوروت باعث شده برخی افراد درباره چگونگی نصب پلاک جلو روی این خودرو سؤالاتی داشته باشند و از آنجایی که در اکثر ایالت‌های آمریکا نصب پلاک جلو اجباری است بنابراین این سؤال اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

برای پاسخ دادن به این سؤالات مهم و واضح، شورولت چنین موضوعی را در نظر گرفته است. پست جدید کوروت بلاگر نشان دهنده‌ی محل پلاک جلوست که در واقع زیر لبه بالایی بخش جلویی خودرو جای گرفته است. در این بخش یک نگهدارنده پلاک وجود دارد که با کلیت بخش جلوی خودرو هماهنگ است.

وقتی این نگهدارنده را باز کنید نقاط نصب آماده برای پلاک را خواهید دید که با بخش گوشه‌دار کوروت جدید همخوانی زیادی ندارد و پلاک باید کمی به سمت وسط سپر متمایل شود. پس از آن است که با اندکی بازی کردن پلاک شاهد نصب و سفت شدن آن در جای خود خواهید بود. صادقانه باید گفت نصب پلاک در این بخش خیلی هم بد به نظر نمی‌رسد.

اما شاید برخی افراد بگویند پلاک از برخی زوایا خیلی خوانا نیست و البته حق هم دارند. در برخی ایالت‌ها قوانین بسیار خاص و انگشت‌شماری برای قرار گیری پلاک در ارتفاعی بالاتر وجود دارد ولی کوروت بلاگر گفته که محل‌های ضروری برای نصب پلاک در بخش بالایی لبه جلو هم تدارک دیده شده است. البته حدس می‌زنیم اکثر خریداران کوروت جدید همین محل نرمال پلاک را ترجیح دهند.

همه به شدت منتظر حضور کوروت جدید در خیابان‌ها هستند و مهم نیست که پلاک آن کجا نصب می‌شود!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. net

    ۲۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2978 ديدگاه)

    خیلی بد هست ماشینهایی که جای پلاک ندارند مثلا در ایران ماشینهای الفا رومئو و مازراتی جای پلاک در وسط سپر جلو ندارند و مجبورند پلاک را در سمت چپ و یا راست سپر جلو نصب کنند و زشت میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۲۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (9999 ديدگاه)

    نهایتاً میگذارند پشت شیشه جلو ?
    در آمریکا اینقدر قوانین سفت و سخت انجام میگیره که اتفاقاً برعکس گفته این مقاله ، بیشتر ایالتها لزومی به جایگذاری پلاک جلو ندارند و حتی تا ۶ماه هم میتوانی پلاک عقب و جلو را نزنی ، برای همین بود که ( استیو جابز ) موسس شرکت اپل هیچگاه خودروهاش پلاک نداشت و بنز SL نقره ای رنگ بدون پلاک سوار میشد تا اینکه بعد فوتش متوجه شدند ، هر بنزی را بیشتر از ۶ماه یوار نمیشه و این کار را میکرد تا کمتر در محل توجه رسانه ها و عموم باشه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Enzo

      ۲۰ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (319 ديدگاه)

      بدکم نیست .خب راهی دیگیه ام فک نکنم داشته باشن

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. Elmiraj

    ۲۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3078 ديدگاه)

    پلاک جلو ظاهر سوپر اسپرت ها را خراب می کنه…
    به نظر من همین که عقب یه دونه داشته باشه کافیه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد

      ۲۰ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (8 ديدگاه)

      با نظرتون کاملا موافقم. بنده تو ایالت کبک کانادا زندگی میکنم و اینجا هیچ خودرویی پلاک جلو نصب نمیکنه و به ماشینها تنها یه دونه پلاک میدن برای عقب خودرو و هیچ مشکلی هم وجود نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. کریم

      ۲۱ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (20 ديدگاه)

      آره مگه موتورا پلاک جلو ندارن مشکلی پیش اومده؟
      تازه موتوری ها در رو ترم هستند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Enzo

    ۲۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (319 ديدگاه)

    خدایا همون‌طور که ما باید بهت جواب پس بدیم.به عنوان بنده.خودتم باید جواب مارو بدی .این دنیا که ندادی ولی من اون دنیا جوابمو میخوام .ما چه گناهی کردیم .چیکار کردیم.یعنی پیشینیان ما اشتباه کردن ما باید شلاقشو بخوریم .طرف اونجا کوروت میخره .ما اینجا پراید مگه ما بندت نیستیم مگه چند بار بدنیا میایم.من هیچوقت نمی‌گم چرا اینطوری شد چرا اونطوری شد.فقطو فقط یه چرا تودلم هست تا آخر عمرم چرا مارو تو این کشور آفریدی.حاضر بودم تو آفریقای جنوبی بدنیا بیام .ولی اینجا نه منو.تمام هم نسل‌های من ذره ذره سوختیمو خاکستر شدیم یعنی آرزوی یه ماشین خوب سوار شدن خیلیه
    خدا .بنز s دست دومو طرف قیمت زده 25هزار دلار بعد همون ماشین اینجا طرف میگه4میلیارد آخ خدا که چقدر ما بدبختیم😔😔😔

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین دهمرد

      ۲۰ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (2400 ديدگاه)

      تقصیر اون بزرگواره. چرا میندازی گردن خدا.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. net

    ۲۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2978 ديدگاه)

    بعضی از ماشینها مثل سدانهای بنز در خیابانها میبینیم جای پلاکشون در سپر جلو قوص داره و به سختی پرچ میشه به سپر جلو ، که بد هست و جای پلاک در سپر جلو اگر مسطح باشه خیلی بهتر و زیباتر هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا