فراری

جولان فراری 488 مرموز در نوربرگ‌رینگ

فراری در سال جاری هفتادمین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد و چه روشی بهتر از معرفی مدلی جدید برای گرامیداشت این رویداد؟ مطمئناً این برند قبلاً با رونمایی از مدل ۸۱۲ سوپرفست به بهترین نحو طرفداران را خوشحال کرده اما ارائه محصول جدید دیگری نیز می‌تواند تکه‌ی دلپذیر دیگری از کیک خوشمزه فراری باشد! ما باید منتظر باشیم تا ببینیم که آیا نسخه تست ۴۸۸ GTB وارد خط تولید خواهد شد یا خیر. در تصاویری که به تازگی ثبت شده یک فراری ۴۸۸ مرموز در اطراف نوربرگ رینگ دیده شده است.


برخی منابع می‌گویند مدل ۴۸۸ اسپچیاله/اسکودریا می‌تواند با سیستم ریکاوری انرژی جنبشی (KERS) عرضه شود درحالی‌که برخی افراد نیز معتقدند این یک پروتوتایپ اولیه برای تولید مدل دینو است. همچنین خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه فراری در حال آماده سازی یک نسخه داغ ۴۸۸ GTO برای معرفی در سال ۲۰۱۸ با قدرت حول و حوش ۷۰۰ اسب بخار است. گفته می‌شود این قدرت از پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری بای توربو ارتقا یافته‌ای که به تازگی برنده جایزه پیشرانه برتر سال ۲۰۱۷ شده خارج خواهد شد.


فراری قبلاً تأیید کرده تمامی محصولات خود تا سال ۲۰۱۹ از برخی تکنولوژی‌های هیبریدی بهره خواهند برد بنابراین معرفی مدل ۴۸۸ با سیستم KERS کمی عجیب به نظر می‌رسد هرچند بهتر است تا زمان معرفی رسمی این مدل صبر کرده و از گمانه‌زنی‌های بیشتر پرهیز نماییم. اگر این خودرو در حقیقت یک فراری با سیستم KERS باشد، پس بدین ترتیب انرژی هدر رفته برای افزایش عملکرد به این سیستم بازگردانده خواهد شد.


محتمل‌ترین گزینه معرفی رسمی این خودرو در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷ است. برای فهمیدن برنامه‌های این برند ایتالیایی باید چند ماهی صبر کنیم. در کل فراری برندی است که ما را هیجان‌زده می‌کند!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Ferrari

    ۶ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    در کل فراری برندی است که ما را هیجان‌زده می‌کند!
    جمله ی فوق العاده ای بود
    Forza Ferrari

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی 911

    ۶ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (459 ديدگاه)

    چه رقابتی شود بین این و 911 gt2rs و مکلارن 720وهوراکان جدید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mohammadreza

    ۶ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (870 ديدگاه)

    الان مثلا پوشوندنش؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. shirko. merceds benz

    ۶ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا تمام مدلاش معرکن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. moein

    ۶ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (890 ديدگاه)

    اون آلفا پشت سرشو ببین ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. h

    ۶ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (434 ديدگاه)

    واقعا حیفه برای یه سوپراسپرت رنگ سفید انتخاب کردند…
    488 gtb از هر لحاظ عالیه//

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا