فورد

اولین تصویر رسمی فورد فوکوس جدید

فورد اولین تصویر رسمی از نسل جدید هاچبک فوکوس را البته با پوشش‌های استتاری رنگارنگ منتشر کرد.


فورد فوکوس جدید اوایل سال آینده وارد چهارمین نسل خود خواهد شد و این خودروساز تصمیم گرفته تا جدیدترین نمونه‌های آزمایشی را با پوششی جالب در دید تصویربرداران قرار دهد.

فورد فوکوس 2019
محصول کامپکت جدید فورد کم و بیش دنباله‌روی نسل فعلی خود خواهد بود اما به منظور ارائه فضای بیشتر در کابین دارای فاصله بین محوری بیشتری خواهد بود. فوکوس جدید همچنین به لطف طراحی جدید که برخی شاخصه‌های نسل جدید فیستا در آن دیده می‌شود آئرودینامیک تر خواهد بود.

فوکوس جدید همانند فیستا دارای تریم های متمایزی خواهد بود و برند آمریکایی در حال برنامه‌ریزی برای معرفی نسخه کراس اوور مانند اکتیو به همراه تریم های ST-Line و Vignale است. گفته می‌شود نسخه اکتیو این خودرو با سیستم چهار چرخ برگرفته از فوکوس RS فعلی عرضه خواهد شد.

فورد فوکوس 2019
همان‌گونه که قبلاً در تصاویر جاسوسی دیده شده داشبورد فوکوس جدید دارای جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC3 کمپانی خواهد بود که صفحه‌نمایش آن در بالای ورودی‌های هوا قرار گرفته و انتظار می‌رود کابین خودرو کیفیت بهتری داشته باشد و متریال لوکس‌تری در آن بکار رود.

فورد فوکوس 2019
مهم‌ترین پیشرانه این خودرو نسخه ۱ لیتری اکوبوست خواهد بود و البته یک پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری اکوبوست جدید نیز به همراه پیشرانه ۲ لیتری بنزینی از دیگر گزینه‌های قابل انتخاب خواهد بود. گزینه‌های دیزلی نیز شامل پیشرانه‌های ۱.۵ و ۲ لیتری خواهند بود. یک گیربکس دوکلاچه اتوماتیک نیز همچنان در لیست آپشن ها به چشم خواهد خورد.


اتوکار می‌گوید فورد فوکوس جدید پس از نمایشگاه خودروی ژنو عرضه خواهد شد و فروش آن در اروپا سال آینده کلید می‌خورد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (126 ديدگاه)

    طراحیش پیشرفت خوبی داشته♥️♥️♥️

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. good mood

    ۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (55 ديدگاه)

    شاید بتونه رقیب خوبی برای نسل جدید VW گلف باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا